nanizealot 39 #1 Публикувано 18 Януари, 2012 колеги давайте мнения за въпросния автомобил ,които е карал да споделя мнение ,чакам дете и ми трябва нещо по голямо ,семейно, тук там за риба и така , мисля и за ГАЗ ,става ли за газифициране + / - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #2 Отговорено 18 Януари, 2012 Да ти призная, и аз обмислям да се сдобия точно с такъв модел на Хонда. Спрял съм се на 4х4 версията с 4 врати. Мисля че е страхотен автомобил: икономичен, проходим, комфортен, удобен, събира много багаж и е перфектен за семейна кола, риба, почивка и дълъг път. Все пак, ако някой колега притежава такъв автомобил, ще се радвам и аз да разбера мнението му за него.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samy 1 #3 Отговорено 19 Януари, 2012 Здравейте колеги, от година и половина имам HR-V и съм много доволен. Още не съм го газифицирал но през лятото и това ще стане. Ако стигнете до покупка задължително ги проверете в сервиза на ОМБРЕ търсете Влади пича е много точен. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #4 Отговорено 19 Януари, 2012 Здравейте,притежавам хонда црв и хонда хрв. хрв-то хич не е семейния автомобил,много е тясен/когато карам зад мен може да седне само дете/,возията му е твърда,гори 8.5 -9 в града. Црв-то вече е друго нещо,голям просторен автомобил,добра возия,гори 10-11 градско. И двата ги имам от 2,5 години и засега по тях нищо не е правено.При покупка задължително проверете за наличие на заден диференциал,че много хора изгоряха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dio_sr 0 #5 Отговорено 19 Януари, 2012 H-RV е много приятен автомобил за каране, приличен разход между 8.5-9.5л. газ смесен разход в Пловдив и околността. Ако го търсиш за семеен подобре версията с 4-ри врати.Става за газ с ГИ и на моята монтираха някакъв контейнер с добавка да пази клапаните от повреда.Въобще товае една много хубава и здрава кола /обслужването на двигателя също е на премливи цени/ от която ще останеш много приятно изненадан от възможностите и така че смело това е много добър избор за автомобил.П.С. При огледите обърни внимание на състояните на диферетциалите ...иначе късмет... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanov.bs 0 #6 Отговорено 19 Януари, 2012 Здравейте,притежавам хонда црв и хонда хрв. хрв-то хич не е семейния автомобил,много е тeсен+1Имам ХР-В вече 3 години и съм много доволен, но това не е семеен автомобил! Багажник( "втора джапка") има, но е много малък. Версията с 4 врати е със същия малък багажник като тривратата, само дето малко е по-просторна отзад (на задните седалки)и въпреки това пак е некомфортна за големи хора. На твое място бих взел едно ЦР-В. Поздрави и успех с покупката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 19 Януари, 2012 Привет и от мен. Карам HR-V вече от половин година. 1999г. късата база с 3 врати. Определено споделям мнението на колегите от по-горните постове. Това не е семейна кола. Задната седалка при мен е почти неизползваема. Багажникът определено е малък, но този проблем го реших с бокс на покрива. Иначе съм доволен от колицата. Нямам ядове до момента и с 4х4, макар да се включва само при превъртане на предните колела, колата е много стабилна на сняг. Определено не е най-икономичният автомобил, но с един ГИ, всичко си идва на мястото. Търси си дълга база или CR-V. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #8 Отговорено 21 Януари, 2012 Освен Прелюда карам и ХР-В от две години и мога да кажа само суперлативи! Колата е много здрава и не съм имал никакви проблеми, както по отношение на техниката, така и на проходимостта. Доста по икономична е от прелюда и гори 9-10 градско и около 7 извънградско при скорост 110-120 км/ч. При по-висока скорост над 160 км/ч гори повече от прелюда поради лошата аеродинамика. При 2-3 човека в колата и лек баир на висока предавка се усеща липсата на мощност, но общо взето си е доста пъргава количката. Както казаха колегите мястото не е кой знае колко и за други недостаттъци май не се сещам, може би е малко по-шумничка и с къси предавки, но това май важи за всички хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
juli_juli 2 #9 Отговорено 27 Януари, 2012 Здравейте, Аз имам Хрв от 1 год. Когато я търсих и аз четох по форумите.Мечтата ми беше Хрв.Мислих и за Црв но ми се виждаше много голям,по скъп и с по големи разходи.Харесах си едно Хрв с 4 вратии не се отделих от него.Както казват лубов от пръв поглед.Оказа се обаче само с предно предаване.Цяла нощ мислих и на сутринта я взех.Доволен съм.Моето мнение е че 4х4 ми е потрябвало 2-3 пъти изаради 2-3 вкл. назад напред не си струва втория деференциал..Доста по икономична е и по бърза и безшумна.Газ все още нямам.Разход 6,5 извън град-7,5-8л град.Така че късмет с избора ти.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ritmoblus 1 #10 Отговорено 30 Януари, 2012 Колега имам я вече 2 и половина години 5 врати, 4WD и от както я имам се кара само на газ. Така си доиде от Италия с Тартарини инжекцион, 10литра на 100км. Газовия инжекцион е произведен 2006година сигорно и от тогава претполагам се кара колата на газ. Сериозни проблеми не съм имал само консумативи сменям. Семейна кола от всякъде, минусите сравнение с CR-V са налице и по твърдото укачване и това че не се предлага в САЩ и частите там са уграничени, но пък какъв разход.Един пример от няколко дни - звъними телефона осреща човека ми предлага бартел за Мерцедес МЛ 2.7 турбо дизел (понеже съм я пуснал за продан) разбрахме се да погледна обявата и да си помисля, погледнах много хубава кола, проверих разхода в google 12.5л дизел грацко това е над 30лева А при мен нещата са 12/13лева на 100... Затова и ме завръщаше толкова много по телефона за разхода ми стана ясно.Един мои познат кара чисто нов малък японски автомобил 5.5 л. дизел на 100 км. това е към 15лева на 100км.Така че правилно си се орентирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #11 Отговорено 5 Февруари, 2012 (Редактирано) Въпрос към колегите, каращи HR-V. Някои монтирал ли е по-малки гуми от заводския стандарт, тоест 195/70-R15 или 195/65-R15. Извинявам се че съм извън темата. Редактирано 5 Февруари, 2012 от Hunter-man Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #12 Отговорено 5 Февруари, 2012 195/70/15 е стандартен за модела размер...също и 205/60/16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #13 Отговорено 6 Февруари, 2012 Аз карам със 195/65/15 нямам проблеми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
juli_juli 2 #14 Отговорено 10 Февруари, 2012 Аз също съм с 195/65/15.Няма проблеми само дето губиш около 3 см от височината на колата. 195/70/15 са малко по скъпи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #15 Отговорено 13 Февруари, 2012 Аз също съм с 195/65/15.Няма проблеми само дето губиш около 3 см от височината на колата. 195/70/15 са малко по скъпи.Само едно допълнение, разликата е 19мм. Съответно, като знаем, че ги караме 95% на асфалт. За лятото говоря, и много рядко, на чист оффроуд. За какво ми е двойно предаване и високи гуми. 195/65 R15 са по-дорбия вариант, тоест по-евтини и масови и леки. Избягване на излишно тегло, без кардана и по-евтино обслужване. А за зимата 185/70 R15 също е вариант губиш 14мм, но ще ровиш много по-добре, в снега и кишата. Лично мнение, на казвам, че съм прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #16 Отговорено 15 Февруари, 2012 Аз също съм с 195/65/15.Няма проблеми само дето губиш около 3 см от височината на колата. 195/70/15 са малко по скъпи.Само едно допълнение, разликата е 19мм. Съответно, като знаем, че ги караме 95% на асфалт. За лятото говоря, и много рядко, на чист оффроуд. За какво ми е двойно предаване и високи гуми. 195/65 R15 са по-дорбия вариант, тоест по-евтини и масови и леки. Избягване на излишно тегло, без кардана и по-евтино обслужване. А за зимата 185/70 R15 също е вариант губиш 14мм, но ще ровиш много по-добре, в снега и кишата. Лично мнение, на казвам, че съм прав. И още нещо, изчисленията на калкулатора. за гуми. Е за промяната, в диаметъра на гумата. Не и промяната, на клиренса. Иначе казано клиренсът се променя, на половина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
commanchero 6 #17 Отговорено 24 Февруари, 2012 Здравейте. Ще се опитам да бъда полезен евентуално за хора които се канят да си купят модела като дам малко информация и споделя впечатления.Имам НRV variomatic произведена 2000г с 5 врати 4х4. Карам я вече 8ма година и мисля да не я продавам докато има части за нея.Обслужвал съм я доста пъти.Това е автомобил който се кара буквално с едно докосване,но е за хора спокойни и определено би изнервила някой "голфаджия"Имал съм възможност да управлявам много автомобили 4х4,но класа в който е по габарити и мощност наистина няма такова "чудо " като HRV. Имам доста впечатления от автомобила и само едно от тях е негативно-возията.Трудно се свиква с подскачането. За сметка на това системата 4х4 в комбинация с плавното главно предаване през вариоматика е просто перфектна.Зимно време колата се държи като Уазка в големите снегове.Пробвал съм я на много дълбок сняг в планините извън пътя ,голям наклон и смея да твърдя че автомобила се държи перфектно. Смайвал съм доста скептици с възможностите на колатаВеднъж дори се наложи да дърпаме един Рекстън на заледен участък с наклон.Аз самият бях учуден от резултата. На утъпкан заледен сняг с висока скорост 80-110(дотолкова ми е стискало) е много стабилна и сигурна.При поднасянето в завоите се усеща как се включва задния мост по това че се стабилизира и лесно държи посоката в която завиваш. Двигателя е перфектен. Карам я само с хубави масла и за сигурност доливам при всяка смяна -подчертавам"добавка не присадка" за масло на Лики Моли с Молибденов Сулфит.Това е страхотно нещо и е като мехлем за всеки един двигател.Доказано понижава триенето и щади двигателя.Слагам го като застраховка срещу фалшиви масла на които без да искаш може да попаднеш.Когато двигателя загрее добре не се чува ни в купето,ни от минувачите и постоянно се случва да карам зад хора на една крачка и да не ме чуват за да се дръпнат. Вариоматичната кутия е нещо уникално.Създава кофорт при каране.Освен механичния лост превключвател с положения P,R,N,D,L има и електронно управление на кутията от 2 бутона на волана D-динамик,S-спорт. Колата се кара на D и само при изпреварване ако ти се наложи много екстремно изпреварване можеш да включиш S..Ефекта е че без да се променя предавателното съотношение на кутията се вдигат оборотите и от там по-голяма мощност ,въртящ момент и пъргавина. При спускане по стръмен наклон когато натискането на спирачката е нежелателно също може с бутона S плавно да убиеш скороста. Съответно най-висока скорост и икономичност се постигат когато лостът е на "директ" и бутонът на "динамик." Когато лостът е в положение L скороста пада на половина(нещо като демултипликатор) и имам чувството че тогава четворката е постоянно зацепена ,но не съм сигурен. Ако в това положение на лоста включиш от волана на спорт би трябвало да се получи максимален въртящ момент,но не ми се е налагало. Маслата на кутията и диференциала "ЗАДЪЛЖИТЕЛНО"трябва да се сменят точно на определените километри и подчертавам "не търпи никакви други масла освен оригиналните за Хонда" Всичко друго колкото и да ви го хвалят съсипва хубавата машинка. Ако при потегляне колата "притриса"- все едно двигателя работи на 3 цилиндъра и се тресе цялото купе значи че на маслото в скоростната кутия му е минало отдавна времето.Не се ли смени заминава ремъка на предавките и това е много пари.Окачването е много здраво и никога не съм сменял нищо друго освен биалетки. Монтирах и газов инжекцион на Фобос с три режима - икономичен,нормален и спорт с инжектори Кейхин" японски.Абсолютно безшумни са. Има място за 20 литрова бутилка под пода купето в една ниша зад задния мост. Не се налага да се изхвърля резервната гума ,или пък да се заема и без това малкия багажник. Мястото открих сам Оказа се че Фобосът с тези 3 режима е абсолютно непригоден за автомобила.Заради вариоматика по нищо не може да се разбере разлика между мощноста в режимите,нито пък в разхода. Компютрите на Фобос не знам колко са добри,но екипа който ги поставя в главният им офис-сервиз в Плевен определено хабер си няма от това как може да бъде монтиран газов инжекцион на автомобил с компютър Денсо! Компютърът освен двигателя управлява и режимите на скоростната кутия. Имах много проблеми с това. За това специално за този модел препоръчвам инжекциона да не е Фобос. От друга страна инжекторите на Кейхин са възможно най-доброто което може да се сложи на инжекцион. Разхода ми бензин-газ са градско :зима 11 ,лято 10 без климатик ,11 с климатик. Извънградско :1 литър надолу при скорост до 120. Шеста година лятото я карам със широки джанти и гуми 16 цола на 225 широчина отпред и 250 отзад но със стъпка 225 на протектора заради това да щадя диференциала . Гледам да няма разлика във височините и ширините на гумите на двата моста,въпреки че задния лятото е постоянно изключен и не би трябвало според мен да има проблем. С тези гуми обаче в дълбок пясък вариоматика се мъчи и за това да се избягват нощните фиести по плажовете Купето въобще не е тясно.Самият аз съм 140кг и висок 184см.Чувствам се комфортно в нея и отзад спокойно сядат 2ма възрастни.За трети обаче няма място. Купето гние на веждите на задните калници и ъглите на рамките за стъклата на задните врати горе до тавана...... Надявам се да бях изчерпателен и информацията да е полезна на бъдещите собственици на това уникално превозно средство. 6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #18 Отговорено 25 Февруари, 2012 Адмирации за полезната информация...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #19 Отговорено 1 Март, 2012 Колега Commanchero,за маслото Лики Моли с Молибденов Сулфит и аз съм много доволен и карам с него,но ме предопредиха да при смяна на масло да ги редувам 10-15 000к. с добавка следващото без Молибденов Сулфит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #20 Отговорено 24 Май, 2012 Здравейте. Ще се опитам да бъда полезен.... Уникално. По-полезна информация не бях срещал за този автомобил. Благодарности! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #21 Отговорено 12 Юли, 2012 Я да ъпна темата ,че си е хубавка.Скоро ще пазарувам и питам има ли смисъл да взема по-мощния мотор или да взема малкия и да го доработя.Ако може по-подробна информация.Всички споменават за твърдото возене.Толкова ли е дискомфортно, че прави впечетелние и ли вози по-твърдо от Сиарвито.Опита ми с нормалния Сивик -4 и 5 ген.,Дискавъри на спортни пружини и Рейнджровър на пневматика,ако помогнат за сръвнение.Това ползвам в момента,но с оглед ценовата политика на Хуйоийл твърдо минавам на газ и понеже вече карам 8 година Хонделата на газ ,зная че няма проблем и се търпи разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seldon 1 #22 Отговорено 12 Юли, 2012 На мен честно казано возията ми се струва мека, защото я сравнявам с мазда мх3 преди това имах . Относно разхода градско Варна с климатик на много къси разстояния макс ми е давала 14 газ (инжекцион ланди).Извън града под 9 засега не съм я свалял. Аз съм с втек 124 коня 5 врати 4х4 .Като цяло си е тромавичка за извън града , малко шумна и с не много голям багажник това са минусите .На 4 000 оборота е на 120 км/ч . До 3 000 обороат си е доста тиха, дори околните не те чуват .Много съм доволен от нея имам я от 7 мес навъртял съм и около 7 000км. Ако имаш път към Варна ела да я покараш да добиеш представа .Аз искам да покарам 105 коня която е да видя каква е разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #23 Отговорено 12 Юли, 2012 На мен честно казано возията ми се струва мека, защото я сравнявам с мазда мх3 преди това имах . Относно разхода градско Варна с климатик на много къси разстояния макс ми е давала 14 газ (инжекцион ланди).Извън града под 9 засега не съм я свалял. Аз съм с втек 124 коня 5 врати 4х4 .Като цяло си е тромавичка за извън града , малко шумна и с не много голям багажник това са минусите .На 4 000 оборота е на 120 км/ч . До 3 000 обороат си е доста тиха, дори околните не те чуват .Много съм доволен от нея имам я от 7 мес навъртял съм и около 7 000км. Ако имаш път към Варна ела да я покараш да добиеш представа .Аз искам да покарам 105 коня която е да видя каква е разликата. Е,предполагам ,че някой е карал и двата мотора.В Русе има 4-5 Харвита,,но не мисля че от 1 кръгче ще добия представа.Работя в повечето време подръжка на климатична техника в земеделските машини и го кажи 85 % асвалт и 15 % черно.Събота или неделя за риба пак 10 % черно и останалото асфалт.Та предпочитам стегнато и по-спортно окачване в завоите на 110-120 км/ч от колкото луксозно "люляне".Не ми трябва офроуд ,за него си имам Диско1,ма Диското не го карам от 6 месеца заради дизела..Шума ,преполагам с правилно шумоизолиране и правилните гуми ще си дойде на мястото.ДеЕба кризата,кви въртели прайм за едните кинти.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #24 Отговорено 15 Юли, 2012 Здравей,Карам hr-v с две врати, 4x4 и втек мотор от месец и малко. Кой знае какви впечатления не мога да споделя, но на този етап съм много доволен. Имам малки забележки към возията (клатушка се повечко, до сега карах сивик 6-та седан). Друг минус на двувратите е много малкият багажник. Погледнато от друг ъгъл - колата се държи добре на пътя, струва ми се доста маневрена, стабилна е в завои, не гори повече от сивика който карах преди, държи се добре на пресечени терени, тиха е както каза колегата до около 3000 оборота. Не съм карал модела с мотор 105 конски сили и не зная кой от двата се държи по-добре. Исках да си взема този автомобил от доста време и на този етап не съжалявам нито за миг. Сложих и смело ГИ преди няколко дни и вече не остана какво да правя по нея - само каране )Още нещо за возията бих могъл да вметна - ако сравнявам с возия на кола и джип - това е нещо средно и по-скоро клони към возия на автомобил. Но в никой случай не прилича на такава на джип. Смятам, че при дългата база ще е още по-конфортно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zeifod 2 #25 Отговорено 18 Юли, 2012 Аз карам 124-конския двигател 5 врати от година. Скоро ми се наложи да покарам една 3 врата 105к.с. Усетих малко по трудно набиране при изпреварване, особено на баир. Не е фрапираща разликата но определено се усеща.Въпреки че оригинално темата не е за сравнение с други коли, бих искал да спомена че имах голяма чуденка CR-v или HR-V. Спрях се на второто, заради по-добрия външен вид(според мен) и сравнително по-малкия разход - ~7.6 извънградско без климатик. (Тук видях изказвания от сорта 6 и нещо. Знам доста идеи за икономично каране, но да свалиш литър под оригиналния специфициран разход ... Нека на даваме грешна информация на колегите!)Когато избирах категорично търсех 4WD, 5 врати, 124 к.с и не съжалявам за избора си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #26 Отговорено 18 Юли, 2012 (Редактирано) Благодаря за отзивите.Питанката се поизбистря.В момента за около 6000 се намира 5 врати 124 коня.Вече дано попадна на автомобил.Предполагам че след опита ми с Сивика и 3 врати няма да е проблем.Доколкото виждам къса и дълга база няма-все си е 4 метра големия Сивик Гледам че 2002 се появява някакъв нов дизайн на интериора -сив плюш и малко цвят на по таблото друг има май.Някой ако се е задълбочавал да каже други разлики има ли? Редактирано 18 Юли, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #27 Отговорено 20 Юли, 2012 Вече съм част от клуба "Голям Сивик".След тестдрайв градско,извънградско и черен утъпкан сух път,сравнение между Сиарвито и Харвито еднозначно победи Харвито и вече е в бокса.2000 година 105 коня с 3 врати 4х4,180к километра.Няма такава кола!Като завърша с обслужването почва тунинга и ще си отворя нова тема.Благодаря на всички за съветите ,отзивите и препоръките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #28 Отговорено 21 Юли, 2012 (Редактирано) Поздравления за придобивката! От гледна точка на 2 години и 20000 км. опит със същата модификация, аз все още си го казвам: - "Няма такава кола!"...Тази кола се купува, защото я искаш, а не защото ти е "изпаднала"... И слава богу, все още не ми се е налагало да научавам цени на резервни части... Дано и ти си извадил същия късмет! Редактирано 21 Юли, 2012 от temerut Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cb/9 0 #29 Отговорено 21 Юли, 2012 Вече съм част от клуба "Голям Сивик".След тестдрайв градско,извънградско и черен утъпкан сух път,сравнение между Сиарвито и Харвито еднозначно победи Харвито и вече е в бокса.2000 година 105 коня с 3 врати 4х4,180к километра.Няма такава кола!Като завърша с обслужването почва тунинга и ще си отворя нова тема.Благодаря на всички за съветите ,отзивите и препоръките.Честито , да е караш дълго и безавариѝно. И аз от скоро съм с харви и не мога да и се нарадвам , само чакам ГИ и ще я спукам от каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #30 Отговорено 21 Юли, 2012 Днес успях да мина само 150км,че няма пари за бензин,ошушках се тотално.Целта ми беше да опозная колцата.Мощността на двигателя ми е достатъчна,Свикнал съм да изпреварвам на 3-та при сивика и харвито е подобно,само дето е малко по-късичка.Максимална скорост с летни гуми без климатик 155 с климатик 150.Не можах да разбера кога става шумничка ,щото шофоьрското стъкло е за центровка и уплътнението му е за смяна.Нещо от някой английски донор ще намеря 2-ра употреба.Съвсем лек шум от първичния вал на скоростната кутия усетих,надявам се след смяна на масло да се реши.Заден диференциял бачка перфектно,без удари ,без лашкане..просто изненадан приятно.Една дига на река е качвах 10 пъти докато разбера как се кара без бавни скорости.Общо взето налучках нещата.Пробвах АБС-а и там много доволен.Това дето го пишат в обявите ESP и тракшън контрол предполагам са глупости.Извънградско 8 с климатик с 95 бензин.Окачването няма скръц ,няма мръц.Сметнали са го жълтурите.Вчера като сравнявах Сарвито и Харвито,забелязах много интересни неща в полза на Харви ,но няма да коментирам ,че ще разбуня духовете.На колегите ще кажа ,че до 30 на черен път ви се струва малко скокливо.След 70 нещата се променят ,но трябва да си преодолееш страха.Най-съм доволен от това ,че спираш на баир-трева,минаваш на първа и още с полусъдинителя задния мост идва и издрапва,без да се връщаш назад.Имам едни лоши навици от Ландровер Дискавъри,но където съм минал с него ,днес минах и с харвито,естествено пошвнимателно.Приказвам единствено за софтроуд.На кал и сняг ще гледаме като му дойде времето.Доработки много ми дойдоха на ум и на сън,но малко трябвя да се оправя финансово и да попрочета тук там.Ако има мераклии можем и нова тема да си направим специално за подобрения.Естествено и ще прочета какво вие сте правили по колците си. Голям проблем снощи докато регулирам фаровете на дълги.Болчета нямаше и гънах цокли на крушки ,докато дойде каквото трябваше като фокус.Тая сутрин 10-на тираджии им осветих мозъка.Много добре светят 6-те фара.Единствено не съм доволен от синята тапицеря.С неподходяшите дрехи малко е хлъзгава,но това да е проблема.Купих колата от автокъща,като собственика я караше като лична.На въпроса що не кара някоя друга от наредените бмвета,аудита ,туарези и мерцедеси.Пича вика "Само това не се чупи и харчи най-малко"Което беше и целта на нашето търсене.Аз съм доволен от избора си и се надявам и колцата да е доволна от мене.Ще помоля само,ако някой е ровил да ми метне едно линкче с документация по ремонт на модела,без значение от езика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #31 Отговорено 2 Август, 2012 колеги давайте мнения за въпросния автомобил ,които е карал да споделя мнение ,чакам дете и ми трябва нещо по голямо ,семейно, тук там за риба и така , мисля и за ГАЗ ,става ли за газифициране + / -По мое мнение двувратото не би ти свършило работа за семейна кола (ако сте повече от 2-ма). Аз лично си закупих втек модела и съвсем на скоро (преди месец) го газифицирах с ГИ MG (Motor Gas). Доволен съм както от монтажа, така и от разхода и вървенето. Бутилката държах да я монтират под задната кора (пада се под автомобила), понеже багажника е доста малък, а без ресервна гума аз лично не карам. Събра се една малка бутилчица 17 литра и с нея в градски условия (Пловдив), изминавам ~170 км, +/- 10-на. Всичко друго си е добре, единственото което усещам като проблем (може само при моята да е така), че като пусна климатика колата се "спъва" усезаемо (и на бензин и на газ). Преди това карах civic 1.6 и той не изпитваше чак такива съпротивления с пуснат климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #32 Отговорено 2 Август, 2012 Моята не е ВиТек и честно казано не се усеща климатика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #33 Отговорено 2 Август, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75810&st=15Ей тука в 21-ри пост съм писал за климатиците и за твоя проблем.Потвърждавам ,че компресора не се усеща нито на газ нито на бензин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #34 Отговорено 5 Август, 2012 (Редактирано) Благодаря. Този пост съм го чел, но в Пловдив не съм срещал A/C "гурута". Явно ще трябва да потърся (се обърна към някой), който би могъл да ми направи една хубава профилактика на климатичната инсталация. Ако разбера къде е проблема и го оправя ще пиша тук. Редактирано 21 Август, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cxxc 0 #35 Отговорено 6 Август, 2012 Здравейте!Очертава се от утре и аз да съм собственик на HR V . Имам ръководство за експлоатация и ремонт на руски език на компа си. Нов съм във форума, и не знам как да го кача тук. Ако някой смята, че ще му е полезно, да пише, ще измислим начин да го получи. Иначе съм от Русе, виждам, че има още един колега от Русе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #36 Отговорено 6 Август, 2012 Здравейте!Очертава се от утре и аз да съм собственик на HR V . Имам ръководство за експлоатация и ремонт на руски език на компа си. Нов съм във форума, и не знам как да го кача тук. Ако някой смята, че ще му е полезно, да пише, ще измислим начин да го получи. Иначе съм от Русе, виждам, че има още един колега от Русе.Има доста колеги от Русе.Ай дано си доволен от придобивката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cxxc 0 #37 Отговорено 6 Август, 2012 Има доста колеги от Русе.Ай дано си доволен от придобивката!Ще докладвам още в сряда. На първо гледане е добре, по-нататък ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cxxc 0 #38 Отговорено 9 Август, 2012 Вече карам тъмно-синя HRV. Боря се с опашките в КАТ, надявам се утре да я регистрирам. Колата е добре, "италианка" от първи собственик, 99-та г., май наистина е на 90 000 км, резервната гума не е слагана, много е стегната - от никъде не се чува шум, въобще няма ръжда, климатика работи добре. Спира и завива добре, двойното работи - пробвах в пясък. В жабката имаше комплект здрави крушки, в багажника - кутия с неупотребяван триъгълник и проспекти. Сервизната книжка е водена до 2009 г. Има дреболии - ударен спойлер отзад, изкривен преден капак без емблема, дистанционното заключване не работи.Първо впечатление - прекалено е тиха, като запаля, все гледам оборотомера, за да съм сигурен, че работи .Сега ще търся гуми. И искам да сменя всичките масла. Ще споделям впечатления по-нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #39 Отговорено 9 Август, 2012 (Редактирано) Честито колега, да не забравиш и маслото на задния деференциал Редактирано 21 Август, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #40 Отговорено 10 Август, 2012 Айде честито и от мен.Като свършиш с катаджиите,мини прз сервиза да я закачим на компа,че това 90к километра не е вярно...не че е от значение де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове