Jump to content

Samy

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Samy

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Колегата е прав, в катализатора имаш два датчика, в момента имам проблем с единия от тях.
  2. Хубаво е че сам си правиш дребните ремонти, аз не смея и тичам в сервиз, но правилно си се насочил за оборотите при работа на място е стъпков мотор, при мен е чистен два пъти за 70хл. Успех
  3. Зависи от газовата уредба и монтажа, карам 50хл на газ и не съм пипал нищо дори и клапани. Може да се по смеете но скоро смених филтрите които се заменят на 30 и на 10хл просто при поставянето никой не ми е казал, сигорно още щях така да си я карам ако не ми правеше номера казанчето с маслото за смазване на клапаните. Уредбата е BRC.
  4. Проблемния температурен датчик е в катализатора, преди втората ламбда сонда. Не мога да го намеря дори и в ebay а дилъра на хонда ми искат 280 пауда. Колкото до автомата нямам проблем, лошото е че всеки път когато стартирам от студен двигател трябва да чакам около 7 . 8 минути да по-загрее, зависи колко е студено, след това няма проблем.
  5. Здравей, за ниските обороти определено е стъпковия мотор, при мен е чистен два пъти за четри години. Моята е автоматик и имах същия проблем при позиция P на лоста. Но не ми е светил чека, според мен за ниските обороти може да е и ламбда сонда тогав свети чека. Но най добре ще ти кажат като я закачът на компютър в добър сервиз, ако беше в София бих ти препоръчал един.
  6. Здравейте, живея в Англя тук майсторите са лиле лиле, а във фирменият сервиз палят резачката още от вратата. Проблемат ми е при всяко стартиране от студен двигател колицата потегля много бавно и трудно дори с пълна газ. Птопуснах че е автоматик, слет като по-загрее няма проблем. Тук наше момче я закачи на компа и показа грешка P1473 което означавало темпетатурен датчик. Прочетох за сходни проблеми във форума някой пишат за втора ламбда сонда или за задръстен катализатор. Ще се радвам някой да сподели ако е имал същия проблем.
  7. Благодаря за всеки съвет.
  8. Здравейте! карам от четри години HR-V 105hp автомат, навъртях му седемдесет хиляди, от две години го търкалям в Англия. За колегата с вибрациите при потегляне ако не си разбрал че темата е доста стара, е стартов съеденител. Сменял съм го, ако желаеш ифо пиши.
  9. Здравейте, някой знае ли колко скорости има перката на клима радиатора? Омръзна ми от майстори философи.
  10. Здравейте колеги, от година и половина имам HR-V и съм много доволен. Още не съм го газифицирал но през лятото и това ще стане. Ако стигнете до покупка задължително ги проверете в сервиза на ОМБРЕ търсете Влади пича е много точен. Успех.
  11. Може ли да се постави на автомобил който никога нее имал?
  12. Здравейте колеги, повечко от година карам HR-V автоматик. За това купе 105hp мисля са малко, или колкото са останали под капака за 100 000км. Ще съм благодарен ако споделите дали на газ ще запазя мошноста, и дали си заслужава главоболията като годишно минавам около 15 000км.
  13. Същия Здравко слага и моето газово и от бензиностанцията в Аспарухово пак ми даде космически разход ... сипвам само от ЕКО до ЖП Гара и нямам проблеми разхода ми е завиден .. 7.5газ / 100 км (Civic, 6g, D14z2), аз също съм с ГИ Lovato и да чукам на дърво всичко е 6Сега след като покарах повечко и зареждах и от други газстанции, разхода ми идва към 10 газ / 100км (смесено). В началото зареждах от Лукойл-а в Аспарухово, за който и ти говориш и май ще се окаже наистина, че проблема идва от там..... Благодаря ти колега, за отговора, много ми помогна!
×
×
  • Създай нов...