Jump to content
ivankirichev

Акорд 2.4 горят ми фаровете постоянно

Recommended Posts

Колеги здравейте, имам проблем с фаровете от извесно време, крушките на късите горят постоянно, сменям ги карам може ден два (може и по 2 пъти на ден) и изгарят. И това само на късите, никакви други светлини по колата не са горели никога. Карах я на еладжия мери какво зарежда динамото и там незнам какво мери още и каза, че всичко е наред, зачистихме всички маси към купето да не нещо да не контактува но пак греда... някой имал ли е подобен проблем, че за последния месец съм хвърлил един кашон крушки :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно същия проблем имах и на моето купе за 1 месец 10 крушки само на късите. проблема така и не разбрах как но се реши от само себе си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо немога да го трая това нещо вече, писна ми, даже ми минаха мисли през главата да я продавам колата и да купувам същата но като се замисля незнам на какво ще случа да не после да си чукам повече главата поне на тая знам че нямам никакви други проблеми и всичко ми е сменено... Чудя се дали няма да помогне ако сложа стабилизатор на тока.. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърли едно око на буксите на крушките. Ако има нагар и окис нормално да горят. После разгледай и цялата система на фаровете. Някъде има лоша връзка или прецакан кабел и от това ти горят крушките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм колега сега като ти видях темата и се уплаших защото и на мене на ЦРВ-то 2 пати ми горят само късите и то на 2-те крушки ама си мислех че крушките са стари и им е време :( .Втория пат извадих релетата и бушоните на фаровете и ги почистих и продухах също и самите букси на крушките за сега няма проблем.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме да не пипаш балоните с ръка?Мазнината от ръцете гори крушките!Имаш Л.С. за добър жичкаджия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ Е от крушките а най вероятната причина е че топлинно не са изчислени правилно късите -тоест с тези малките лупи халогенката не се охлажда адекватно.При мен също стоеше този проблем ,беше ми писнало да сменям крушки на късите,които освен това и не осветяват кой знае какво ,та се налагаше да купувам от осрам найт брейкър.Проблема го реших с поставяне на това ксенон и допълнително регулиране на фаровете .Засега съм адски доволен-това е

Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото веднъж като я вадих крушката балона се счупи и падна в лупата, възможно ли е да е от това и как да го извадя най-лесно, кой правил ли е такава операция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема, гледам че е писано по същия проблем. Преди няколко месеца ми изгоря отдясно крушката на късите. Днес гледам - пак на късите, но в ляво. Бас ловя че не е от крушките, а нещо по системата. Утре ще я сменя, но кажете какво да гледам (динамо, акумулатор, тук писано отгоре, че от охлаждане можело да бъде) или направо на майстор жичкаджия да я карам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с краткия живот на крушките може да е от самите крушки. Никой не каза какви крушки слага, на каква цена и от къде ги купува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мисля. Да не би да им е дошло времето и на двете крушки просто :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мисля. Да не би да им е дошло времето и на двете крушки просто :)

Напълно е възможно. Ако има някакъв проблем с токовете, то би трябвало да горят всички крушки по колата.

Преди време си купих допълнителни фарове за джипа, при което продавача ми подари крушки за тях, но ме предупречи, че са много китайски. Тръгнах от Ямбол за София, докато пристигна, едната крушка вече беше изгоряла, другата изгоря на връщане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си бях взел 2 крушки за по левче парчето.За 2 месеца дадоха фира.От половин година съм с някъв обикновен осрам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В системата няма какво грешно да има освен повреден реле-регулатор и да зарежда много повече от 14.2V.

След дълъг път, когато акумулатора е напълно зареден, свързваш волтметър към акумулатора, вдигаш обороти около 2000 и гледаш напрежението...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...