chefo89tmt 0 #1 Публикувано 5 Декември, 2011 д14а4 97 година хеч е колата.проблема се появи преди няколко дена за 1ви път.Паля си колата и усещам съединителя много мек и с голям празен ход повече от полвината ход на педала .При натискане до доло и отпускане съвсем малко 1-2см съединителя зацепва и колата тръгва а нормално ми зацепваше някъде посредата ,но след като покарам 5-10 мин всичко се нормализираше педала ставаше малко по твърд с по-малък празен ход в началото и съединителя си зацепваше някъде около средата както беше до сега.Днес запалих колата на свободна педала отново беше много мек и при опит да включа някоя предавка не се получи,което ме навява на мисълта че не отделя и нещо става или с маслото или с помпата .Някой ако има идеи да помогне ,моля . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 5 Декември, 2011 Провери ли спирачната течност в казанчето? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 5 Декември, 2011 +1 Това са си симптоми на заминаващи си помпи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #4 Отговорено 5 Декември, 2011 ако не стане със смяна на течноста и обезвъздушаване някоя от двете помпи вероятно е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marshon 14 #5 Отговорено 6 Декември, 2011 Имах същия проблем преди 3-4 месеца колега.. оказа се спирачна течност. Незнайно защо беше драстично намаляла. Сипах си нова, обезвъздуших с помощта на един приятел и проблема изчезна. Дано и при теб проблема да е само този! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #6 Отговорено 6 Декември, 2011 (Редактирано) да но странното е,че ако помпата заминава не би трябвало да изчезне проблема като загрее всичко ,а сега се сещам че винаги когато вали силен дъжд педала на спирачките ми става много мек Редактирано 6 Декември, 2011 от chefo89tmt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #7 Отговорено 6 Декември, 2011 Ами явно има някаква логика колега. И при мен точно на мокро беше най-зле положението и се оказа помпа. Нищо не ти пречи да отвъртиш капачката на казанчето да хвърлиш едно око и да си видиш помпите сълзят ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #8 Отговорено 6 Декември, 2011 днес открих че почти няма течност в казанчето а под педала на съединителя ми всичко е мокро очевидно от там е изтекло .къде се намира тая помпа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 6 Декември, 2011 Ами точно там се намира колега, захваната е за купето и за педала .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #10 Отговорено 6 Декември, 2011 днес открих че почти няма течност в казанчето а под педала на съединителя ми всичко е мокро очевидно от там е изтекло .къде се намира тая помпа ?Сменяш я, и забравяш за проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #11 Отговорено 6 Декември, 2011 то хубаво,но вероятно ще мина само с някви уплътнения предполагам,но работата е там че съм безработен от няколко дни някой има ли идея каква цена е тази помпа ако взема да е изхварля направо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 6 Декември, 2011 Оригинална горна помпа за съединител - ако поръчаш през поръчките от САЩ 200+ лв. (говоря за цяла помпа, не ремонтен комплект) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #13 Отговорено 6 Декември, 2011 Купих от един колега за 15 лв (цяла работеща помпа) Въпреки ,че съм на 90 процента сигурен ,че само с гумички се оправят. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #14 Отговорено 7 Декември, 2011 значи единият вариант е 200++ а другия е 15 лв тва звучи нелепо за една и съща помпа ли говорите всички ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasenceto 2 #15 Отговорено 7 Декември, 2011 Има разлика между помпа и помпа, затова едната е 20 лв. а другата примерно 100 лв. Аз имах проблем със съединителя, бях счупил демфера на феродовия диск, но започнах с най-евтиния вариант, а той беше помпи. Твоята кола трябва да има две помпи, горна и долна. От казанчето за спирачна течност ако проследиш пътя ще ги видиш и двете. Мисълта ми е че може да е спирачната течност, моята беше станала като вода, другия вариант е както каза колегата по-горе, гумичките на помпите. Ако се е сплескала нещо може оттам да е проблема и да не може да отцепи съедителя. Аз реших всички проблеми с помпите, като ги рециклирах. Сваляне, качване, нова течност, нови гумички и т.н. ми отне към 30 лв. Няма смисъл да си купуваш нови! Със сигурност тези които са ти на колата са оригиналните. Просто ги рециклирай и ще си решиш проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 7 Декември, 2011 значи единият вариант е 200++ а другия е 15 лв тва звучи нелепо за една и съща помпа ли говорите всички ?Аха.Долей течност за спирачки и като изтече пак - тогава ще го мислиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #17 Отговорено 11 Декември, 2011 (Редактирано) Има разлика между помпа и помпа, затова едната е 20 лв. а другата примерно 100 лв. Аз имах проблем със съединителя, бях счупил демфера на феродовия диск, но започнах с най-евтиния вариант, а той беше помпи. Твоята кола трябва да има две помпи, горна и долна. От казанчето за спирачна течност ако проследиш пътя ще ги видиш и двете. Мисълта ми е че може да е спирачната течност, моята беше станала като вода, другия вариант е както каза колегата по-горе, гумичките на помпите. Ако се е сплескала нещо може оттам да е проблема и да не може да отцепи съедителя. Аз реших всички проблеми с помпите, като ги рециклирах. Сваляне, качване, нова течност, нови гумички и т.н. ми отне към 30 лв. Няма смисъл да си купуваш нови! Със сигурност тези които са ти на колата са оригиналните. Просто ги рециклирай и ще си решиш проблема. Здравейте, Колеги!Използвам темата на колегата, защото е сходна. Днес и при мен се появи проблем със съединителя. Сълзенето от горната помпа го знам от по-рано. Но днес съединителя ми омекна драстично и почти не действаше. Хубаво че това стана близо до къщи и се прибрах спокойно. Трябва да правя ремонт. Имам два въпроса към знаещите : -Какво значи рециклиране и как се изпълнява. Правил съм си самостоятелно много ремонти , включително и на хидравлични системи (на друга кола), но със смяна на гумичките. Разбира се ако вътрешните повърхности на цилиндъра са запазени. -От къде и как мога да си закупя свестен ремонтен комплект за главния цилиндър, който е на педала. Предполагам че на него казвате горен цилиндър. Колата ми е Акорд, 1,6, 2000г Благодаря Ви предварително! Поздрави! Д И още един въпрос: ДОТ3 или 4 да използвам. На капачката пише или едната или другата. Коя спирачна течност е по-добра. Редактирано 11 Декември, 2011 от dimovdid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #18 Отговорено 12 Декември, 2011 Тъй като не намерих опция за редакция на предния си пост отварям нов, за което се извинявам на модераторите.Отговорих си на повечето въпроси, които ме интересуваха, Свързах се и с Евро07, но там не можаха да намерят ремонтен комплект в асортимента на SEIKEN за моя горен цилиндър. И отново имам два въпроса:-Дали няма съвместимост между цилиндрите на някои други модели Хонди с моят? Така че да взема ремонтен комплект от друг модел и да поправя моя цилиндър. -В краен случай ще подменя целия цилиндър. Препоръчайте ми фирма и марка на по-нормална цена за цял горен цилиндър. В една фирма ми предложиха JNPS-уж била японска фирма за около 50 лв.Благодаря Ви!Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #19 Отговорено 24 Декември, 2011 Здравейте колеги. Преди четири дена ми изтърва масло долната помпа, но се оказа, че и горната е заминала . След много тел. разговори и една объркана поръчка успях да отремонтирам и двете помпи. Оказа се, че гумичката на долната помпа е за някъде си на МОСКВИЧ, а горната също от ремонтен комплект също за руски автомобил (ШАХ и МАТ). Съединителя стана малко по-твърд, но се надявам с времето да омекне, а ако нещо се прецака каращисването ще пиша.Весело и приятно изкарване на празниците 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #20 Отговорено 24 Декември, 2011 20лв струва горна помпа не се занимавайте с глупости ремонтни комплекти.. продавате си старата за 5лв има оптимяги които биха я взели да я поправят и да я продадът за 50 а също така си прегледайте тръбичките и тяхните съединения(гумените) все пак стари коли напукват се малко или много ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #21 Отговорено 25 Декември, 2011 ...покрай тая тема и аз реших да си проверя нивото в казанчето и се оказа празно откакто взех колата преди 5 години не съм го гледал а преди месец усетих съединителя по мек и отделя веднага докато го отпусна ...долях сега ще видя дали пак ще изчезне или ще стои 50гр събра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #22 Отговорено 25 Декември, 2011 преди година и на мен ми се случи, една сутрин сядам и педала на съединителя беше омекнал драстично еи така, безникакви признаципреди това. долях стирачна течност и до сега карам така 18к км.и нямам проблеми за сега. Тези дни се загледах в горната помпа и маи скоро ще трябва да я ремонтирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #23 Отговорено 25 Декември, 2011 От бултрако предлагат ремонтен комплект (само гумички) аз за сега 6те карам така, а по-нататък ще може да ги сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #24 Отговорено 26 Декември, 2011 20лв струва горна помпа не се занимавайте с глупости ремонтни комплекти.. продавате си старата за 5лв има оптимяги които биха я взели да я поправят и да я продадът за 50 а също така си прегледайте тръбичките и тяхните съединения(гумените) все пак стари коли напукват се малко или много ! Колеги, Честита Коледа и весели празници!Аз моята помпа я отремонтирах като смених гумичката. Беше се изметнала и пропускаше. След дълго търсене я смених с нова, която взех от едни майстори, производители на гумени елементи за хидравлика и спирачки в Бургас. Късмет че вътрешната повърхност на помпата беше запазена. Помпата е пластмасова. Прегледах и долната помпа, Там също подмених гумичката. Голям проблем срещнах с обезвъздушаването, но засега всичко е добре. Съединителят си работи така, както работеше преди да изпусне.Въпросът ми към колегата е: От къде мога да се снабдя с помпа за 20 лева? ....и да е читава.Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #25 Отговорено 27 Декември, 2011 е на битака... който търси намира колега ааааа вече колко е читава.. там е риска. а ти защо си имал затруднения с обезвъздушаването отвърташ пробкатаналиваш течност с едно шишенце чакаш да хвърли течност и някой трябва да помпи или по точно пробката е затегната->някой помпи педала 10пъти -> отвиваш пробката (като същевременно този някой държи педала отново у гледаш да не свърши течността в казанчето) ->затягаш пробката-> историята се повтаря от 4до 5 пъти става бързо лесно вкусно : ) на мен ми се случи на бул. сливница у варна в час пик... след 5мин и малко псувни вече си сменях а за помпичката сега ми дойде нещо че май става и от др модели коли ноо не съм 1000000% аа и към колегата от горния пост помпичката ми е от VT (ако има някакво значение ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #26 Отговорено 27 Декември, 2011 Сваляте помпата отваряте.Ако стените не са надраскани Търсите комплект гумички,ако са надраскани отивате в някоя морга.А ако имате парички си купувате нова. Весели празници на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio-27 2 #27 Отговорено 3 Януари, 2012 Преди седмица имах същия проблем тръгвам си след работа качвам се паля .. първа ама много трудно влиза , 2-ра пак трудно !!! А по принцип влизат много лесно и плавно, тогава усетих че педала е мек. Едвам се прибрах , На другия ден проверявам казанчето - то празно долях с Дот 4 Лукойл за 5 лв и вече 2000 км си карам така. Ама рано или късно пак ще се обади, има едно поговорка "където е текло пак ще тече " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #28 Отговорено 8 Януари, 2012 Преди седмица имах същия проблем тръгвам си след работа качвам се паля .. първа ама много трудно влиза , 2-ра пак трудно !!! А по принцип влизат много лесно и плавно, тогава усетих че педала е мек. Едвам се прибрах , На другия ден проверявам казанчето - то празно долях с Дот 4 Лукойл за 5 лв и вече 2000 км си карам така. Ама рано или късно пак ще се обади, има едно поговорка "където е текло пак ще тече " Здрасти колега! При мен нещата с текането не са така. Преди 1 година си смених гумичките на горната помпа за около 10 лв(по-принцип дадох 20, защото в кутийката бяха 2 ремонтни комплекта). Преди имах петно от спирачна течност под педала, а сега си е сухо под педала и течността в казанчето не помръдва. Та колкото до твоята поговорка "кадето е текло, пак яе тече", можеш да спреш теча .Успех на всички колеги ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #29 Отговорено 12 Май Темата е стара но да не отварям нова, гледам че долната помпа има гресьорка, някой смазвал ли е ? Има ли начин да се разбере горна или долна е проблемът ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #30 Отговорено 12 Май Колега, това не е гресьорка, а пробка за обезвъздушаване. Системата е хидравлична и също е със спирачна течност като на спирачните апарати. Провери нивото в малкото казанче. Ако трябва долей и обезвъздуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #31 Отговорено 12 Май Да, беше изчезнала течността, не видях да има течове или омазнено. Колата е купена 2010 година и никога не е наливано. Сега долях и нещата се оправиха, ще видя какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #32 Отговорено 13 Май Преди 23 часа, Executor написа: Смени я изцяло с промивка и се готви за помпи евентуално. 15г с една течност е бая време, тя е станала на тиня. С новата течност е много вероятно да протече от някоя помпа. Помпите са евтини (под 100лв двете). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #33 Отговорено 13 Май Преди 1 час, boiskii написа: Смени я изцяло с промивка и се готви за помпи евентуално. 15г с една течност е бая време, тя е станала на тиня. С новата течност е много вероятно да протече от някоя помпа. Помпите са евтини (под 100лв двете). Преди години нещо се беше разскърцала горната и взех от блъсната една, но така и не я смених, сега колата вече я кара баща ми и то рядко. Може би ще направя една ревизия и смяна на гумичките на тая свалетната и ще чакам другата да умре нацяло ако умре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #34 Отговорено 15 Май Сигурен ли си, че скърцането е било от помпата? Може да скърца и самия педал. Другия вариант е да скърца там където влиза лостчето на помпата идващо от педала, което избутва буталцето вътре. Тази връзка обикновено се гресира. Като смениш течността има лесен тест да оцениш дали горната помпа държи налягане. Взимаш пластмасови клещи за спирачни маркучи и защипваш маркуча между горната и долната помпи. След това натискаш педала и следиш дали пропада. Ако пропада значи помпата не държи налягане и изпуска вътрешно. Ако педала не потъва значи помпата има още живот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #35 Отговорено 15 Май Тя връзката между двете помпи е метална тръбичка. Това за скърцането ще пробвам да видя дали не е наистина от самото лостче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #36 Отговорено 15 Май Има един участък маркуч върху кутията да обира вибрациите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #37 Отговорено 16 Май На 13.05.2024 г. at 21:59, Executor написа: Преди години нещо се беше разскърцала горната и взех от блъсната една, но така и не я смених, сега колата вече я кара баща ми и то рядко. Може би ще направя една ревизия и смяна на гумичките на тая свалетната и ще чакам другата да умре нацяло ако умре. По-вероятно е да скърца вилката на съединителя, която долната помпа бута за да отдели съединителя. Дръпни маншончето и с грес на спрей с пръчица гресирай ябълката, върху която лагерува вилката. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #38 Отговорено 16 Май Преди 6 часа, kvd74 написа: По-вероятно е да скърца вилката на съединителя, която долната помпа бута за да отдели съединителя. Дръпни маншончето и с грес на спрей с пръчица гресирай ябълката, върху която лагерува вилката. Прави бяхте, спря да скърца. Толкова години скърцане...... Иначе за сега след доливането всичко е наред, ще видим докога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #39 Отговорено 28 Май Само да уточня- имах в предвид тази ябълка, която е вътре, след маншона, в кожуха на съединителя. Освен скърцането и педала става по-лек за натискане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове