Jump to content
JOjoo

Civic 1.5 V-tec газ

Recommended Posts

Здравейте Колеги, от седмица имам D15Z6, и ще си сложа газов инжекцион, решил съм го, просто карам по 25 000-30 000 км годишно и няма как.Гледам от 1 седмица, газови инспекционни но на всякъде пише от 700 до 1900 лв, искам да разбера цените точно за този двигател,разбирам че цената е относителна и се формира от това какви изпарители ще сложа и тн. дали бутилката ще ми е на резервната гума и тн.

Искам да попитам ако някои колеги са си слага ли газ на този двигател, да ми кажат

1.Каква марка е?2.Доволни ли са и ако може да ми кажат как се е променил разхода?3.И най вече колко пари им е струвало на тях за този двигател? (и ако може с компоненти е)

Благодаря за отговорите предварително.

пс.чета от една седмица в форума и точни цени и с какви компуненти не успях да намеря.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма цена за "този" и за "онзи" двигател на микроравнище. Единственото разделение е по цилиндри. За 4 цилиндъра е една цената, за 6 друга и т.н. Всичко зависи каква марка и сервиз ще избереш. Разходът ти ще се покачи с около литър най-много (поне така трябва да е ако всичко е нормално). Това е което мога да ти кажа със сигурност. Останалото ще оставя на колегите да кажат от личен опит, защото не карам твоя модел двигател. :)

Редактирано от Трънчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще вметна нещо важно - ходи на реглаж на клапаните по-често след като сложиш газовата уредба. Примерно като я сложиш ги регулирай и после след 10 000км ги провери пак. Не слушай някой ако ти разправя че няма нужда :) ако го правиш това двигателя ти ще живее много по-дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Jamo може да ти каже, той е със същия мотор и с газов инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще вметна нещо важно - ходи на реглаж на клапаните по-често след като сложиш газовата уредба. Примерно като я сложиш ги регулирай и после след 10 000км ги провери пак. Не слушай някой ако ти разправя че няма нужда :) ако го правиш това двигателя ти ще живее много по-дълго.

Това се прави на 20 000км. Независимо на какво караш.Разликата при читав монтаж е само в шума на газовите инжектори. Аз съм на англичанка с д14а2 с газов инжекцион Фобос. 850кинта, 2 години гаранция. Вече 5 хил близо и никакви ядове. Паля, чакам 4-5 мин сутрин на място и обръща на газ на 30гр. Придръпвания, припуквания и т.н. нямам. Сутрин като обърне нз дали придръпва/на по-малко от 40гр това може да се случи/, просто бия 1ва, парното на макс и карам. А и тия 10тина градуса са ми под 1 км, така че...Даже пичагата го направи да не чака по 30 сек на студен мотор, а по 5. Като на топъл двигател.Преди това колата ми харчеше 7-7,5л/100км бензин. Не съм я хващал точно. Просто сипвам приемрно 20 кинта и ги смятам като за 8/100 и бензиномера си ми се покачваше. Сега ми пие ок 8,3газ и 10кинта бензин на месец. Карам смесено. Перник-София при разклона за Пловдив. Не карам много културно. Като пътувам съм я засичал. 90-110 междуградско ми дава 6,5. На магистрала не знам още.Та да ти кажа за инжекторите. Мойте си цъкат. Около колата се чуват. Малко е като се едно ТДИ :D Това на мен не ми е болка. За тия кинти съм си предоволен. На кола за 2-3 бона няма да дам 1500лв за газ. По-добре да ги дам за друго ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли не са никак капризни, аз бих си сложил хубава уредба с плочка вместо измислен евтин инжекцион, за който да давам по 50тина лв за всяка "настройка на компютър".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо ме утрепа!!! Пич, ГИ-то си има гаранция. По време на този период не трябва да ти взимат пари. Само за филтрите. Другото каквото стане си го поема монтажиста. Поне при мен е така. 3 пъти минавах, докато направим настройките. Беше на 50гр, стана на 30 и накрая 5сек и на студен двигател, не 30 ;) Не съм плащал нищо. А уредба с плочка на кола инжекцион е най-голямата глупост, която повече не бих повторил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо ме утрепа!!!... А уредба с плочка на кола инжекцион е най-голямата глупост, която повече не бих повторил.

И какво те кара да мислиш, че грозното пате не е лебед?80к км. с такава уредба на F-серия двигател как ти звучи??? :rolleyes: П.П. Двигателят не е отварян - никакви проблеми с клапани и т.н.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам толкова. Мога да ти кажа защо е по-добре евтин газов инжекцион вместо обикновена плочка:1во- не се задръстват дросели и инжектори/поне не толкова/, както и датчици и всмукател. Следователно и колата си работи на пушка на бензин.2ро-Колата си върви и харчи нормално.3то-Нямаш кофти подгряването на бензин, особено зимата.Не се налага да гледаш датчика на водата и да натискаш бутони. 4то- Имаш си смукач и прекъсвач. Бях забравил покрай тая плочка, че мойта ги има тия глезотии.5то Имаш си компенсация на оборотите като на бензин. 6то- Не трябва на 5к да сменяваш въздушен филтър и ако не е същия да даваш 10кинта за настройка.7мо- Поради факта, че колата си има смукач като си е на газ мотора не тресе и не скапва за норматив тампоните. 8мо- Смеските са правилни. Пазиш мотора, леко е джоба и си е удобство. Едно време/2007ма/ и аз сложих плочка. Тогава имаше само БРЦ и Ловато и ми искаха 1500 лв., а за обикновена 350кинта. Лятото обаче я пенсионирах и сложих Фобос. Шумни са инжекторите, но не ми пука. От средно 9.5 и никакъв вървеж паднах на 8-8,3 и вървежа си се оправи. п.п. Още доводи искаш ли?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим че "настройката" при обикновената газова е едно към гьотере, а колата ти става астматичка с тази плоча. :) Давам и пресни примери с цените: от-до обикновена газова 500 лв. Инжекцион пак от-до 800 лв. А в действителност балкан разлика от към разход, вървеж ако щеш и в стабилност на оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

1. Паля на бензин - дали работи?2. Няма проблем с разход - 200км/ч. държи.3. Караш малко на бензин - нищо не натискаш и след втория светофар сменяш с обороти на газ.4. Автоматичиният смукач си бачка и на газ, а прекъсвача е най-малкия проблем.5. На газ е същото...6. Ако щеш вярвай, първия го смених на 40к и не давам пари за настройка.7. И на газ си има смукач / това май го писахме по-горе май /.8. Кво да му пазиш - Хонда мотор...Малки сме още да пишем измислици, нали???Трънчо, искаш ли да се дръпнеш с астматична кола? ;) Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти откажа, но предвид различната ни локация няма как да стане. Това за спорта разбира се. Главната ми идея е, че със сигурност тая плочка има отрицателно влияние и със сигурност не е все едно дали си с плочка или инжекцион. Все пак нека не цапаме повече темата на момчето, че много се отпуснахме :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малки сме още да пишем измислици, нали???

Точно така.Имам едни 90к на плочка и 5 на ГИ. Е родих се. Няма нищо общо. И само не ми казвай, че като започне да влиза в температура и не ти държи 800 оборота и не тресе мотора ;) На бенз са 1000. И като я забравиш зимата веднъж на газ и замръзне? Свали си някой инжектор и го погледни на какво прилича. Тя че работи работи, но ти на това работа ли му викаш? Може и да си ти бачка колата коректно - евала , но до кога? А хондовия мотор си е най-обикновен мотор. Малко е по-устойчив на идиотизъм от останалите, но това не значи, че бедната смес му се отразява добре. :cool: Те хората са го казали-на карб се слага обикновена, ако има ланда сонда се слага плочка с ланда контрол, а на инжекциона се слага ГИ/ Механичния инжекцион не го коментираме/. Просто другото си е компрес на дървен крак и влече само и единствено проблеми и не е добре за колата джоба. Това, че българите го правим е отделна тема. Всеки си има глава на раменете и тя освен, че ми служи да му държи устата да се наяде трябва да може и да мисли с нея. При средно 1.5л/100 /2лв по тия цени/ разликата от 300 кинта м/у добра уредба с плочка и евтин безпроблемен газов инжекцион се изплаща за норматив. А предимството е огромно. п.п.Колко ти харчи на газ колата и колко ти е харчила на бензин? Пича, сложил ми ГИ-то има акорд ф20 и каза, че е я е купил с обикновена газова. Харчила му е средно 12, сега с Фобоса е 9,5-10 :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осрахте темата на колегата той не е питал кое да избере обикновено газово или газов инжекцион :rolleyes:Имаме една англичанка с такъв двигател Втек - е (115 коня) и е с газов инжекцион БСМ - български , навремето беше 1000 лв с монтажа и за 3 години или 80 000 км проблеми е нямала никакви , динамика и разхода са колкото на бензин , донастроика НИКОГА не е правена сега газовото мисля че е около 850 лв , но ако смяташ да си слагаш , много добри отзиви чувам за тези на фобос , ти решаваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С коУегата трудно може да се спори - на него жокер му не требе... Направо се чудя в тоя район не карат ли на керосин??? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко сега,Това, че съм перничанин проблем ли ти е? Или че съм си извадл изводите и за 2та вида газови системи? Или какво? Ако имаш нещо против мен-давай на лични да видя какво е!!! И кое ми е трудното за спор, че не разбрах? :angry::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е само , защо някой който кара мотор 2.0 и нагоре , си слага газ ? Като искаш да не ти харчи много има доста икономични хонди.С риск да не харесат повечето това което пиша си мисля че е чисто и просто газария да кажеш ,че караш голям автомобил с лаком двигател с газова уредба била тя и най-модерната.На каквото е направена колата на такова се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях доста зает и не успях да пиша по темата само четях какво се писали :)Твърдо съм решен да е Газов Инж. просто какъв ще е въпроса и исках да разбера друго мнение освен на газаджийте които малко или много са пристрастни според мен :)От Пловдив съм, днес гледах 2 места и се чудя на кое да сложа ГИ, ако някои си е правил там ще съм много благодарен ако сподели мнение.Първото е на околовръсносто и по точно кръстовището за село Първенец , сервиза се намира на 100 м от ляво след като завиеш по посока Първенец,момчето ми каза че може да ми сложи всичко на Motor Gas като всичко е италианско.* Като цяло някои има ли на тази марка?Второто място е зад ОМВ-то на Кукленско шосе (точно преди да се качиш на моста), всичко пак е италиаснко но често казано не разбрах марката трябва да се чуем днес пак и ще разбера.пс.Умишлено не казвам цени защото не знам дали е коректно.Ходих и на други места но от "майстори" ми е писнало и още като им видех как започва разговора ни и "тежките" им думи си палих колата и си тръгвах,тези момчета ми изглеждат сериозни и затова питам за тях.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми казваи цени де как да те насочим иначе :) Аз щи кажа друго място за газ да слагаш, мога ти кажа и един хондажия гЪзар дет е доказано добър мастор и тои. Едното място е срещу нова сграда на ПУ там могат да ти предложат евтин ГИ Тамона за около 780-800 лева или нещо по скъпо ако искаш ловато или БРЦ, е питаи Трънчо вече кара 2 седмици с Тамона и не може да ми я нахвали :) Другото място при хондажията е на асеновградско на излизане от гръда чак на края има един лукои некъде зад него е сервиза, провери и там кво ще предложат. Не си слагаи ГИ със странни и непознати имена които може да се окаже че ако тоя сервиз утре изчезне няма да има кои да ти погледне газовата ако се наложи.Ааа щях да забрая Вал-газ на рогошко шосе 1, на ляво в двора има много халета към последното, монтира някви Полски много разбран човек е квото го питаш сичко ще си каже, ама пак е монополист на тая марка само при него може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ти каза места, аз ще изкажа добро мнение за Тамона. 800 кинта е всичко. Мой приятел сложи ден след мен също Тамона но на д14а2. 1 месец и двете коли не се спират и нямат проблеми. Иначе другите като цена бяха 1100 нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на ГИ на (пътя за Първенец е 980 лв) от познат знам че момчето си ходи до Италия и си взима нещатата.Другото място цената беше 850 лв, но още чакам да разбера марката :), като цяло съм съгласен с мнението ти за измислените уредби но като чета по форума колегите повече се оплакват от това че не могат да им ги настроят не толкова от каква им била газовата

Редактирано от JOjoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, Ги е стабилна система и наи слабото и място е реиката, но има по слабо място от рейката- "майстора" :D ако щеш за 5000 си сложи ГИ като не ти я монтират и настроят ще береш ядове. Слаги там където ти подсказва шестото чувство, ама да знаиш, тоя едва ли се разкарва до италия да си ги взима сам ;) не се притесняваи от произхода на инжекциона, притеснявай се от мастора :)Ако от тоя имаш добри отзиви, деистваи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Имам едно питане , и двете марки като цяло не са известни (поне на мен) и двете всичко им е италианско само на едната е с турска бутилка, но като цяло бутилката трябва ли да ме притеснява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само не сподели...бутилката стандартна или на мястото на реззервната е. И това играе роля в цената...И един съвет (мен нямаше кой да ме посъветва) Говори с майстора да ти изведе изхода за газта (където се пълни) под капачката на резервоара... според мен е много по-добре така...Поздрави и успех с търсенето на майстора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутилката се чудя още , дали да е на резерваната или от страни, какво е вашето мнение колеги?Да задължително ще искам в под капачката не да ми режат кори или брони :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре живот и здраве, ще си сложа ГИ на Motor Gas, при тия майстори които ви казах по пътя за с.Първенец. Бутилката ще е вътре в багажника, че ме е страх на резервната да е поставя :)Тая вечер ще си направя клипчета без газ по други ден с газ и ще вида разликата :)Ще продължа да пиша по темата може на някои с такъв модел да му е полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май сложи инжекциона и забрави за темата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаи брее, може още да го настройват, за някои тва отнема месеци :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще вметна нещо важно - ходи на реглаж на клапаните по-често след като сложиш газовата уредба. Примерно като я сложиш ги регулирай и после след 10 000км ги провери пак. Не слушай някой ако ти разправя че няма нужда :) ако го правиш това двигателя ти ще живее много по-дълго.

 

Колегата, е прав! :) Така си е. Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата сложих е и забравих за темата, извинявам се за което.Днес вече минах 10 000 км с ГИ и мога да кажа че съм много доволен, да чукам да дърво за сега нямам никакви проблеми.С 7 литра газ минавам 100 км, е зимата естествено беше малко повече но средно около 8 8,5 а сега със сегашните цени слагам 10 лв и минавам по 110-115 км.Направих си и сметка колко съм спестил от 10 000 км, при средна цена 1.35 лв х 7,7 (средно го слагам толкова заради зимата) = 10.39 х 100 = 1039 лвпри средна цена 2.65 лв х 7 (макар че заради зимата може и да е повече НО) = 18.55 х 100 = 1855 лви така резултата е че около 800 лв съм спестил. За всички които са против газ-та защото си прецаквам колата, купих е за 2800 лв с това темпо което си карам колата до края на година ще си спестя за още една :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре.Кажи коя марка си избра- е така за инфото. Също и кой ти я е сложил и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре.Кажи коя марка си избра- е така за инфото. Също и кой ти я е сложил и т.н.

Марката е Motor Gas, тия пичаги си ходят до Италия да си взимат частите и всичко си е наистина от там ( това го знам от "семейния ни майстор" може да му се вярва като цяло).Намират се на пресечката за село Първенец (от околовръстното на град Пловдив) като завиеш след 50 метра в ляво.На мен всичко ми излезе 1080 лв заради това че исках на резервната гума да е бутилката и да се зарежда където и бензина, иначе преди 5-6 месеца без тези екстри си струваше 990 лв,сега не знам със сигурност колко е, но помна че точно като си купувах аз, започнаха да продават и на лизинг с Unicredit и мисля че не бяха изобщо високи лихвите.Ако мога да помогна с още нещо. Редактирано от JOjoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...