Jump to content
Sign in to follow this  
vendesign

Искам да слoжа газ на Honda CRV 2

Recommended Posts

Та така, момчета - мисля да газифицирам црв-то. Иска ми се някой с личен опит да каже - тип газова, марка, разход преди/след, проблематика. Колко събира тороидна бутилка в дупката на багажника?Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега какъв ти е двигателя ?Тороидната бутилка е според размера на гумата - имам 14 цолова на друга кола и ми събира 30 литра газ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега какъв ти е двигателя ?Тороидната бутилка е според размера на гумата - имам 14 цолова на друга кола и ми събира 30 литра газ .

Двигателя на тия ЦРВ-та е един 2.0 150 кс. К20... му е индекса. За бутилката - 30 л май не е зле. Поносимоста на двигателя към газ ми е по-важна за сега. Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами и моя двигател е Honda STREAM 2.0 ,16V i VITEC DOCH, ама 156 hp. И съм чувал че като се сложи газ ще трябва на 15 000-20 00 регулиране на клапани. И не знам дали е верно че на 60 000 трябва да се сменят клапаните или послъгват ?

Edited by btu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тая тема е много обсъждана за старото ЦРВ, може би двигателя ти е по-близо до тяхното, не знам коя година ти е стрийма. За 2-ката почти нищо не съм чувал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еееее няма да се научите че регулирането на клапаните не е неделима част от газифицирането а си е рутинна процедура на всеки 20 х.км ако ще и на мазут да караш!!! когато някои ми покаже глава с изгорели 16 клапана ще се съглася че газта ги гори.Ааа, щах да забравя, да не забравиш да си сложиш и омаслител за клапаните има голям психологически ефект :D

Edited by Слави CR-V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е с Ланди Рензо и съм доволен. Карам вече 25 хил км и мога да кажа, че работи в пъти по-добре от един Симгаз който имам сложен на сеата. Разхода изключително зависи от типа ти на каране - аз съм много доволен от моя. Като минус евентуално мога да кажа, че цената на газовата била доста висока към 2000 ми казаха ( аз я колата с газовата я купих ) и другото сменяемите инжектори. Както ми обясниха сменяли се на около 2200 часа работа и единия бил 140 кинта. за бутилката не мога да кажа колко събира. Слага ли са по-голяма и са махнали масата, не знам колко литрова е само мога да кажа че един път заредих 55 л. :blink: на Шела на петолъчката и май ми е развалено ограничението за 80%. намислил съм да я сменя с някоя по-малка и да си намеря маса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Simgas-, какво не му доброто?

Edited by fenabg
citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е с БРЦ 24, разход 10-11газ при нормално каране,разлика във вървежа почти няма. Бутилката е МСМ 600/180мм 42л -събира около 35л на 80%.Масичката не се маха.Това с омаслителя и клапаните и аз много не го вярвам.Плюс това всички хонди си харчат по малко масло , така че омаслител си имаш заводско. А и зарядното се събира при капачката на резервоара без никакви адаптори.

Edited by KRING

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Simgas-, какво не му доброто?

Не съм казал, че не е добра Симгаз - не съм имал проблеми с нея. Просто казах, че газовата на хондата която ми е работи много по-добре :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам че сте с газови инжекциони и 2мата..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та така, момчета - мисля да газифицирам црв-то. Иска ми се някой с личен опит да каже - тип газова, марка, разход преди/след, проблематика. Колко събира тороидна бутилка в дупката на багажника?Благодаря.

Колега аз съм със същия двигател , но на акорд.Вече 3 година карам с газов инжекцион.Марката е Заволи цена преди 3 години 1600лв.Колата гори в града около 12/100 може и по малко но трябва да карам като пенсионер.Извън градско 8,5-9-10 /100 зависи дали е с климатика и скороста.Но под 100 км/ч рядко карам.Имал съм един единствен проблем, почистване на изпарител от много мръсна газ.бутилката ми е тороидална на мястото на резервната гума и събира 30л газ. Това е за сега от мен.Щях да забравя имам и омаслител на клапаните.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е с БРЦ 24, разход 10-11газ при нормално каране,разлика във вървежа почти няма. Бутилката е МСМ 600/180мм 42л -събира около 35л на 80%.Масичката не се маха.Това с омаслителя и клапаните и аз много не го вярвам.Плюс това всички хонди си харчат по малко масло , така че омаслител си имаш заводско. А и зарядното се събира при капачката на резервоара без никакви адаптори.

Как я събрахте тази бутилка бре, ще съм много доволен на снимка, моята е мнооо малка, едва 27л за никъде не стига.Ренцо в момента за ЦРВ е 1300 лева, Ловато 1200, БРЦ според зависи , от 1300 до 1600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как я събрахте тази бутилка бре, ще съм много доволен на снимка, моята е мнооо малка, едва 27л за никъде не стига.Ренцо в момента за ЦРВ е 1300 лева, Ловато 1200, БРЦ според зависи , от 1300 до 1600

Слави, момчетата са с црв-2, ти виждам че си с 1, там и дупчицата сигурно е по-малка!

Share this post


Link to post
Share on other sites

До

Zmeio

$Тая тема е много обсъждана за старото ЦРВ, може би двигателя ти е по-близо до тяхното, не знам коя година ти е стрийма. За 2-ката почти нищо не съм чувал. $

 

Ами Stream е 2001 година преди това няма .Двигателя ми е от новите К 20 т.е I-VITEC, явно при CRV е софтуерно на 150 коня говоря за 2 фаза. Старите нямат нищо общо дето се вика с К 20.

Същия двигател се слага и на Акорд.

 

 

И колегите нека коментират само за двигател К20 , щото не е като стария двигател Публикувано изображение

 

Аз до колкото съм разучил за цени до 1600 и за по горе изброените Газови се използват нискоомни бобини - за да постигнат определената бързина като на оригиналните на бензин. Обаче до сега не съм срещнал някой да ти мери времената и дебита на бензиновите дюзи - или пък да ги прочете от някъде, което мен ме притеснява. Щото тези нискоомните са калпави дюзи.

PPOWERJET на autogasitalia , които май се произвеждат в БГ изнасят се и се преопаковат и след това се продават в България и са с полски компютри са на цена 1300. А старите BRC наистина бяха добри но вече ги няма на пазара.

Edited by btu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да те поправя, старите БРЦ наситина бяха допотопни боклуци :) и то от класа, говоря за ГИ, там въобще не ставаше дума за реика а за един скапан редуктор, с едни смотани различни по големина отвори, и върте една джаджа дето според това колко газ е нужна на мотора заставаше на определеното място и размер отвор и осигуряваше газта, тва чудо естествено работеше както си иска, и беше непоправимо при разваляне, а развалянето му беше основен приоритет. Докато БРЦ не направиха ГИ както си трябва с реика и всичко салтанати не можеха да се мерят дори и с наи обикновените АГУ. Наляха се милиони в разработки и проучвания (наи голям дял от всички производители) и ето резултата е на лице, безпроблемни и дългоживотни ГИ :)а после на останалите нискобюджетни марки беше лесно да изработят свои Ги като вече имат модел :)Тук не споменавам Виале щото там пъл става въпрос за ГИ от друго измерение, несравнимо и с наи добрия ГИ от познатия ни клас :) ама не всеки има 3500 лева за да направи колата си на газ да върви повече от на бензин и да гори по малко :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

$ Обаче до сега не съм срещнал някой да ти мери времената и дебита на бензиновите дюзи - или пък да ги прочете от някъде,

Позволи да не се съглася с теб, донякъде. Говори с charlie или Наско 0886 01 15 25, или поне им прочети постовете... Наздраве!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ама ГИ, а не тези с ламбда контрол за които споменаваш -Не съм се изразил ясно говорех за първите ГИ на BRC, които вече не се произвеждат тъй като бяха по скъпи ине се купуваха много и почнаха по нови модели с нискоомни бобини, които са по качествени от останалите марки ама не е чак голяба разликата. Общо взето щом е с нискоомна бобина на инжектора не мия фали такава рейка.

 

Vialle наистина е добра машина ама с българската газ не знам колко време ще изкара помпата.

 

хубава система е на PRINS обаче в БГ се спекулира с цените . И може да работи с OBD.

 

 

 

kalintry - това наистина е добра информация, която споделяш благодаря ! НАЗДРАВЕ

Edited by btu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, просто пропуснах да спомена по високата цена, по спомен преди 2 год ги гледах че наи евтината почваше от 3500 и на горе до 5 и над 5 хилки, чудесна уредба но както казваш с тая скапана газ колко ли ще изкара горката помпа, освен ако пред нея не накачиш 3 синджира роби, така де филтри на килограм :). За БРЦ много ясно говореше за първите ГИ, и аз много ясно те разбрах, и пак ти казвам по големи боклуци от тях нямаше, тва беше една голяма издънка на БРЦ, (за обикновена АГУ с газ контрол никъде не споменавам) Тоя редуктор за които споменах се управлява от подобен мотор като на газ контрола (стъпков), и количеството газ се определя от различни по големина отворчета в редуктора. За това става дума :) Ако ти говориш за някои от следващите модели с реика, мога да се съглася, но тези с редукторите бяха просто..... аз такава работеща на живо така и не видях всички бяха с проблеми, не случаино БРЦ после вкараха оферта за подмяната им с новата система с доплащане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Слави CR-V' tЯсно , ами те цените в Блъгария са шантава работа.Исках да гажа за БРЦ с рейка на ГИ - пък за тези които споменаваш че са калпава и аз така съм чувал И до колкот знам тези с рейка са слагали високомни бобини и са доста по читави от колкото сегашните системи на БРЦ, До колкото знам тези които сега са с рейки не са като добрите рейки от предното производство на БРЦ. Защото сега трябва да са КОНКУРЕНТНИ на масовите ГИ. И остава варианта за качествена ГИ само PRINS http://www.autogas.bg/gazoviuredbi.php?id=74- обаче примерно този сервиз ги продава доста скъпо, има места на които е значително по евтино пък което е съмнително. И май остава варианта човек сам да отиде от холандия да си поръча оригинален PRINS и после да си го слага сам !?А относно калпавата газ - то освен твърди частици има и много вода, което до колкото знам също не е много добре за помпата. Май ще трябва да сменим държавата :D :D :D и да караме с бензин и да взимаме евро заплати тогава и колите ни ще харчат по каталог щото и бензина н БГ е боза.Да му се невиди

Edited by btu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Момчета, СПЕШНО ми е, надявам се да се включи някои с опит, при това скоро.Връщам се от газаджиите, тороидните бутилки не ми се събират нормално при резервната гума. Дори малката 28 л, ми надига масата с около 2 см от предната страна. Вие с какви сте, има ли добро решение. По широки, но ниски бутилки?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече не ми е спешно.Както видях и при другите, 180 мм бутилка е минимума, и надига малко, но ще го приспособяваме. Другия вариант е 150 мм бутилка но тя е 24 л, което значи че до морето ще се зарежда 3 пъти.. От няколко обаждания по магазини и сервизи, не успях да намеря друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Информацията за поколенията - Сложих ГИ Ловато и засега всичко е наред. Не усещам загуба на мощноста или други аномалии. Като засека разхода ще пиша пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако даде повече от 14л в това време ходи и застреляй газаджиите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И моята бутилка е малка едва 27 литра маи турска Атикер щото незнам да има БГ подобен литраж и размер 52 на 18. Тя се събира без рязане и чукане, инак от Бг бутилките на МСМ се събира 34 литрова 55 на 18 но се реже стоиката за крика от към бронята и малко се изукват ребрата на дъното. Но маи МСМ вече ги правят едни не така кръгли а по четвъртити и става още по кофти че не могат да легнат. Остава варианта с Колос но тя е 29 литра. И мен много ме е яд че тряя да зареждам до морето ама така и не намерих начин да си реша проблема. Мани ми на моята сондата на 19,5 литра изключва и съм се заканил сега да я сваля и да я направя да събира поне 23 литра на 27 литрова бутилка, да знам че имам 200км поне с нея. Те ся като отворят магистралата аз няма къде да заредя :) На 30км от пловдив има Лукои и после по магистралата чак на петолъчката :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де ,това с бутилката нали го коментирахме.Ще хвана верно да кача снимка. МСМ 600/180 с вътрешен фланец за сондате е 42 литра и влиза като се махне легена и се причука на дъното.Друга шукарийка е , че може да се сложи зарядното при капачката на резервоара без всякакви адаптори.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moята е 39 л, би трябвало да събере 31 на 80%. При първото зареждане обаче събра около 15. Не знам защо се получава така, майстора каза че трябва да свърши и да я напълня пак и щяла да си поеме.За случката с дъното, ще си помисля дали да го бия, знам че като се нарани лесно хваща ръжда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега какъв ти е двигателя ?Тороидната бутилка е според размера на гумата - имам 14 цолова на друга кола и ми събира 30 литра газ .

Двигателя на тия ЦРВ-та е един 2.0 150 кс. К20... му е индекса. За бутилката - 30 л май не е зле. Поносимоста на двигателя към газ ми е по-важна за сега. Благодаря.
Грешиш, има и К24 - 2.4 160 к.с моят е такъв с ГИ ловато но маи ми дава голям разход към 14 а от както заваля сняг и повече

Share this post


Link to post
Share on other sites

Твоята е американска или канадска. За Европа К24 няма - само К20 и N22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, просто пропуснах да спомена по високата цена, по спомен преди 2 год ги гледах че наи евтината почваше от 3500 и на горе до 5 и над 5 хилки, чудесна уредба но както казваш с тая скапана газ колко ли ще изкара горката помпа, освен ако пред нея не накачиш 3 синджира роби, така де филтри на килограм :).

Освен цената, си пропуснал и факта, че помпата е вътре в бутилката и това с трите синджира роби няма как да стане .. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно щото помпате е вътре казах 4е трябва да се закачат няколко филтъра на тръбата за зареждане за да се пазим от кофтито газ, до колкото това е възможно :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно щото помпате е вътре казах 4е трябва да се закачат няколко филтъра на тръбата за зареждане за да се пазим от кофтито газ, до колкото това е възможно :)

Новите помпи на ГИ течна фаза карат по стотина хиляди с нашата газ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moята е 39 л, би трябвало да събере 31 на 80%. При първото зареждане обаче събра около 15. Не знам защо се получава така, майстора каза че трябва да свърши и да я напълня пак и щяла да си поеме.За случката с дъното, ще си помисля дали да го бия, знам че като се нарани лесно хваща ръжда.

Би ли споделил къде сложи ГИ и на каква цена. Има ли датчици за нивото в бутилката и кога на какво караш.В крайна сметка не разбрах под масата ли я сложи?Аз съм с CR-V 2002 2.0 150hp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,аз съм нов притежател на CR-V ,147k.s.,2000г. Ще я газифицирам(LPG) твърдо. Проблемите са много. Марката на ГИ е мно.о.ого важна!! Тя зависи в голяма степен от възможностите на всеки от нас. Проблем голям е и майсторът,който ще я монтира. Проблем при повечето модификации CR-V e монтирането на тороидната газова бутилка в нишата в багажника така,че да не пречи на нормалното положение на масичката. Аз реших да тръгна от бутилката. Отидох в производствената база на МСМ във В.Търново и от там ми предложиха като оптимално решение бутилка с външен диаметър 550 мм. и височина 170 мм.,т.е.намалена височина с 10мм.,повече не можело по технология. Поръчах я и вчера я вземах. Вкъщи я измерих прецизно и установих, че височината в единия край е 175мм. Е, височината е критична но това е по-малкия проблем-масичката моге да се надиге със 6-7мм.-после ще мисля...,но масичката задължително ще я запазя. По големият проблем е външният диаметър на бутилката-550 мм. Тъй като бутилката не е с кръгло напречно сечение,а е доста четвъртита,мястото ( на вид е доста просторно) се оказва недостатъчно. Налага се да се реже не само стойката за крика,но и част от пластмаса и ламарина в нишата под масичката,откъм страната на задната броня. Практически това е изпълнимо,но не знам дали няма да прецакам нещо по конструкията,особено при рязането на ламарини?! Много моля за съвет от колеги,запознати сериозно с проблема! Моля за съвети от Вас,а не от пишман-майстори,на които постоянно попадаме!! Дали някой може да ме насочи към законен производител на тороидални бутилки с по-малки размери - например( 500х160)мм. с вътрешна гърловина ,която да купя,а моята винаги мога да продам(175х550)мм. Благодаря и чакам мнения и съвети!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бях ти отговорил доста подробно но някои доброжелателен модератор ми е изтрил поста, защо го е направил явно и тои не знае. Сега се сърди на него щото аз нямам намерение да пиша отново едни и същи неща. Абре чистачите, вие като чистите въобще четете ли кво чистите ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Би ли споделил къде сложи ГИ и на каква цена. Има ли датчици за нивото в бутилката и кога на какво караш.В крайна сметка не разбрах под масата ли я сложи?Аз съм с CR-V 2002 2.0 150hp

Под масата я сложих. в един сервиз на околовръстното до Ов.куп. 1100 лв Ловато. не знам как да отговоря на въпроса - кога на какво карам. Edited by Zmeio

Share this post


Link to post
Share on other sites

[До ZmeioКолега, видно от темата вече половин година караш на газ, така че моля те напиши как се държи двигателя с газовия инжекцион - какъв е разхода, има ли проблеми с клапаните или нещо друго по двигателя, колко харчеше през зимата в града и колко през лятото, имаше ли голям разход на бензин през зимата докато автомобила загрее и превключи на газВ момента си търся кола, харесъл съм си точно тоя модел като твоята и мисля да взема една и да я газифицирам, но както и ти сам си се убедил, по форумите няма много информация за реалната експлоатация на газ точно на този модел /което може и да е добра индикация/. Между другото първо се бях насочил към Нисан X-trail модела около 2004 година заради цената, но мнението на повечето познати ми майстори, е че двигателя им не понася добре газта и се насочих към ХондатаА варианта за дизела смятам, че финансово не е изгоден и затова - CRV-II 2.0i 2003-2004г. на газ, но преди да скоча смело, искам да чуя мнението на някой който има такава, а не само празни приказки на хора, които разбират от всичкоПредварително ти благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...