Jump to content

btu

Фен
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About btu

  • Rank
    i Vitec Doch 2.0

Profile Information

  • Кара
    Honda STREAM 2.0 ,16V i VITEC DOCH,156 hp, Automatic 5 speed
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66966&st=0&p=1057245184&fromsearch=1entry1057245184

    Проблем с управление на центраното с дистанционното. STREAM

    Тука ти е решението колега !

  2. 'ZERO'Ами остава да ти покажа как на D тръгва винаги от 2 - втора скорост, до сега не съм виждал автоматик да е на D и да тръгва от 1- първа скорост. , 5 пъти превключваш като броиш и първата нали по принцип тръгваш от N. Пък ако не броим първата са 3 превключвания като тръгва от 2-ра. и не броим вече N. Единствено може да тръгва на първа автоматик който има само D и няма зимен режим . ама не се сещам каква ще е тази кутия и на каква кола. Щото пък три степенните автоматици си имат 1,2,3 и D.Даже и Q7 AUDi с новите кутии си тръгва пак от 2-ра скорост.
  3. 'Слави CR-V' tЯсно , ами те цените в Блъгария са шантава работа.Исках да гажа за БРЦ с рейка на ГИ - пък за тези които споменаваш че са калпава и аз така съм чувал И до колкот знам тези с рейка са слагали високомни бобини и са доста по читави от колкото сегашните системи на БРЦ, До колкото знам тези които сега са с рейки не са като добрите рейки от предното производство на БРЦ. Защото сега трябва да са КОНКУРЕНТНИ на масовите ГИ. И остава варианта за качествена ГИ само PRINS http://www.autogas.bg/gazoviuredbi.php?id=74- обаче примерно този сервиз ги продава доста скъпо, има места на които е значително по евтино пък което е съмнително. И май остава варианта човек сам да отиде от холандия да си поръча оригинален PRINS и после да си го слага сам !?А относно калпавата газ - то освен твърди частици има и много вода, което до колкото знам също не е много добре за помпата. Май ще трябва да сменим държавата :D и да караме с бензин и да взимаме евро заплати тогава и колите ни ще харчат по каталог щото и бензина н БГ е боза.Да му се невиди
  4. ZERO Не разбрах какво точно мислиш мога да тръгна от 1 само на manual , инъче винаги тръгва на 2, освен че превключва 3 пъти съм на 2100 оборота на 110-120 km и на тази скорост като превключа на типтроник ми изписва цифрата 5. Нещо да не си мислиш че съм с 4 скорости ? Има и с 4 но аз съм с 5 което е видно от оборотите - на около 3000 оборота и скорост 110-120 стоят 4 степенните кутии. Които си похарчават повечко извън града и скорост над 110 км. Имам още три коли автоматици. Тази не ми е единствена. От които две рено и един Пасат -и само пасата когато си набрал скорост и се движиш по инерция си превключва кутията на някъкъв режим и се движиш с около 1200 оборота а не с 2100 оборота което пести гориво все едно си на свободна. Рената държат доста високи обороти щото са с 4 скорости . Хондата не може да пуска по инерция така да се каже както Пасата. но пък има малък марж като дадеш газ и зацепва веднага на скорост, докато пасата като му дадеш газ известно време държи високи обороти - бавно включва на предавка, все едно караш на полусъединител - което пък е добре против боксуване на лед и сняг. Всички автоматици на D тръгвата от 2-ра скорост освен ако някой нещо не е манипулирал кутията или нейния компютър. И предните 2 са за триене залях си клавиатурата и изпълнява странни команди Извинете ме.
  5. ДО Слави CR-V Пропуснах да спомена че Виали е към 5000 лева , да не би да говориш за ICOM тя е към 3000 лева http://caravelgas.com/liquid.html
  6. Автоматична кутия с хидротрансформатор каквито са тези за които говорим по горе - се смазват единствено когато работи двигателя. Затова е препоръчително да се дърпа на не много дълго разстояние и не с висока скорост - за точни данни всеки да си прочете инструкциите в книжката на автомобила. Само някои модели Мерцедес разполагат с втора турбина за качване на масло когато се репатрира и е закачена към полуоските на автомобила - тогава нямаме ограничение в разстоянието за дърпане. Когато скоростния лост е сложен на D колата винаги тръгва от втора, а не от първа скорост. Ако искате да тръгнете на първа включвате на първа или на зимен режим. Ако имате зимен. Това с копчето не е така, като натиснеш копчето само тогава се мести лоста - или при някои коли може да местиш до 2 ра без копче но с натисната спирачка ! Това дали ще има копче и блокировка от спирачката си е презумпция на производителя. При всички хидротраснформаторни кутии съединителя работи с маслена хидравлична турбина - респективно когато се движи колата с 80 км в час и се изключи на N и после се включи на D е все едно да превключваш ръчна кутия без съединител и то на първа предавка Как хидротраснсформаторната турбина да рабере че ти се движиш със 80 и да ти включи директно на 4 или 5 скорост. Ясно е написано кога се включва на N пък който се прави на хитър ще му излезе скъпо. Както казах читавите майстори в БГ са малко и освен това ремонта никак не е евтин, а може и да не става за ремонт ! Това че лоста се мести в движение не е много показателно - нали все пак зад кормилото стои човек който е прочел правилата за работа с автомобила. Щото ако не е така то би следвало в отвора за наливане на двигателно масло да наливаме вода - тя пак ще влезе при лагерите, тапата няма сама да се затвори щото сме налели вода вместо масло или пък да ти блокира запалването просто ще стане така че ЛАГЕРИТЕ ЩЕ ИЗЛЯЗАТ ДА ВИДЯТ КОЙ АДЖЕБА КАРА :D . Освен това когато кутията е загряла маслото за да се охлажда адекватно било през отделен кулер или кулер вграден в радиатора на двигателя е нужно колата да се движи. В противен случай почва да прегрява хидротраснформаторното масло - има си малък гръг и голям ктръг на маслото. ЗАТОВА СПАЗВАЙТЕ ИНСТРУКЦИИТЕ НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ КОГА МОЖЕ ДА СЕ ВКЛЮЧВА N - неутрална. Да не казвам че пък на някои коли докато си в движение на D може да преместиш лоста на R задна без никаква блокировка ама нали се сещате какво ще стане тогава. Или пък на P -паркинг. За D3 презумпцията е да се полва като се слиза по голям наклон или когато се кара в града и не се вдига висока скорост, за да не прави кутията постоанно овърдрайв и да ти харчи повече гориво. Пък като искаш да влезеш в обороти на по ниска предавка когато си на D може да ползваш първата степен на кикдауна , а ако искаш да слезеш две предавки на долу ползавш първата степен на кикдауна забиваш педала в крайно долно положение - демек до ламарината. Ако искаш тип троник си има кутии с тип троник. D3 и D4 не е тип троник. Тип троника е ръчно превключване от първа до пета извън D. Но пък кутии с max D4 нямат типтроник имат D3 или 1,2,3 или D3 само кутии с max D т.е. 5 скорости или повече могат да имат типтроник. И не на последно место хидротрансформаторна кутия с мазане по гравитация НЕМА, ако имаше щеше да е супер. Има си турбина за тая работа която прави определено налягане и от там управлява хидротрансформаторните клапани коит пък се грижат за работата на предавките и съединителя и други .
  7. Благодаря за поправката - правописна грешка ! И наистина има много хора, които не знаят как се кара автоматик и после редовно ходят по майстори. Просто ми беше интересна темата затова се включих. Не че не си се научил колега Димитър Коев. Виждал съм доста да карат на свободна на светофара или да изключват по баир на долу пак на N -неутрална. То не че няма такива кутии които да работят и да нямат проблеми когато ги караш на N - в движение и после превкчючваш на D ама са все на новите коли и все пак не е препоръчително да се правят такива неща. Щото майсторите пък на АВТОМАТИЦИ в БЪЛГАРИЯ не са много.
  8. До Zmeio $Тая тема е много обсъждана за старото ЦРВ, може би двигателя ти е по-близо до тяхното, не знам коя година ти е стрийма. За 2-ката почти нищо не съм чувал. $ Ами Stream е 2001 година преди това няма .Двигателя ми е от новите К 20 т.е I-VITEC, явно при CRV е софтуерно на 150 коня говоря за 2 фаза. Старите нямат нищо общо дето се вика с К 20. Същия двигател се слага и на Акорд. И колегите нека коментират само за двигател К20 , щото не е като стария двигател Аз до колкото съм разучил за цени до 1600 и за по горе изброените Газови се използват нискоомни бобини - за да постигнат определената бързина като на оригиналните на бензин. Обаче до сега не съм срещнал някой да ти мери времената и дебита на бензиновите дюзи - или пък да ги прочете от някъде, което мен ме притеснява. Щото тези нискоомните са калпави дюзи. PPOWERJET на autogasitalia , които май се произвеждат в БГ изнасят се и се преопаковат и след това се продават в България и са с полски компютри са на цена 1300. А старите BRC наистина бяха добри но вече ги няма на пазара.
  9. Малко е стара темата ,ама да кажа на D4 превкючва до 4 скорост.А на D3 vпревключва до 3.1 ти е само първа скорост.2 ти е до втора скорост.На D3 се кара по баир на долу щото да не се засилваш много.Градско перкаш на D4 и не натискай педала до долу да включваш кикдауна. И та светофара не включваи на свободна. Също не изключвай в движение от скорост и после пак да включваш на скорост ще прецакаш кутията.
  10. Ами и моя двигател е Honda STREAM 2.0 ,16V i VITEC DOCH, ама 156 hp. И съм чувал че като се сложи газ ще трябва на 15 000-20 00 регулиране на клапани. И не знам дали е верно че на 60 000 трябва да се сменят клапаните или послъгват ?
  11. Според мен полуавтоматика е нълна лудост - некви си двигателчета ще ти натискат съединителя и ще ти местят предавките - и като гледам из интернет няма много такива коли за продан.Ако ще си сменяш кутията сложи истински автоматик - обаче ще трябва да сменяш и компютъра на колата също и ако има компютър за кутията - играчката е огромна и не знам дали си заслужава.Инъче пък автоматичната кутия е голема работа. Особено за градско. Или когато похапваш докато караш :lol:
  12. Колега какъв ти е двигателя ?Тороидната бутилка е според размера на гумата - имам 14 цолова на друга кола и ми събира 30 литра газ .
  13. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА Проблема е решен много евтино - сменя се модула който комуникира със дистанционното - RECIVER . Струва 10 кинта от моргата. Исе заех с проблема защото ми писна да ходя по вайстори и сервизи и всеки да препоръчва това от което той може да спечели повече пари, а не да свърши на мен работа. Като тръгнете от поставяне на ново централно, аларма та се стигне до смяна на бородив компютър - всеки луд с номера си ! И никой обаче не казва че има RECIVER - една малка кутйка, която стои зад касетофона или зад управлението на климатика - това важи освен за STREAM и за CRV след 2002 година. За другите не знам Ето я вълшебната кутийка - нищо и никакъв предавател приемник . http://pics.data.bg/...0128a/dsc01958/ А бях чувал преди време от майстори на Хонда - че този предавател се намирал в компютъра на колата ! ДРЪН ДРЪН ДРЪН Та съвета ми е не ходете на майстор или на СЕРВИЗ - всички са от мошшеник нагоре ! Да не говорим пък че и някои хора продават ужасно скъпо части втора употреба Достигат даже и понякога минават цените на нови и оригинални . единствено трябва малко време за търсене и още малко за работа .
  14. Наистина май трудно се краде ХОНДА http://fakti.bg/avto/4037-kradci-tegliat-honda-na-buksir-s-227-kmch#/ Крадци теглят Honda на буксир с 227 км/ч
×
×
  • Create New...