clockerman 14 #1 Публикувано 6 Октомври, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги , тъй като доста хора се оказаха с често срещания проблем -"неработещ часовник" на HONDA CRV-1ген. реших да направя полезна темичка със снимки кое най често се поврежда при този часовник.А вече и други колеги от които почерпих инфо са го казли и описъли много добре ,но все пак снимковия материял помага повече. 1. Сваля се часовника заедно с централната решетка на парното -това става от долната страна с плоска отверка като внимтелно се надига, има четири метални щипки които лесно се повдигат и цялата конзола излиза напред. 2. Отвива се часовнкиа от решетката която го държи с два винта и след демонтажа трябва да остане само това: снимка 1 Uploaded with ImageShack.us 3.Проблема е в този елемент R510 -очертан на снимката.Обикновенно часовника работи в непостояннен температурен режим около въздухоотводите и спойките често се пукат и от там липса на контакт. И часовника не свети. снимка 2 Uploaded with ImageShack.us 4.Припоява се съвсем леко от към пъкнатата страна дано да е тази (външната) че другата е трудно достъпна. Желателно е да припоите наново повечето които можете по платката за да няма след време наново да се занимавате с това. Снимка 3 Uploaded with ImageShack.us 5. И резултата е налице - часовника отново свети и работи. снимка 4 Uploaded with ImageShack.us Това е от мен, дано съм бил полезен на някой ,като и аз съм намерил полезна информация за моята кола тук. благодаря за вниманието. ПС ; Жалко че снимките не се виждат в темата , но линковете са активни. Редактирано 17 Март, 2012 от fenabg Вече се виждат и снимките 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 6 Октомври, 2011 Чудесна темичка колега, подкрепена с снимки, много уважавам такива жалко само че ще пропадне на долу и върви я търси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmaximus 0 #3 Отговорено 6 Октомври, 2011 Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clockerman 14 #4 Отговорено 6 Октомври, 2011 Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда.Да това съм си го мислел особенно като се включат светлините и той леко притъмнява , часовника си свети доста силно но предпазното стъкло което е пред него го кара да изглежда слаб а иначе часовника без него, свети в ярко светло зелен цвят.така че най лесния начин е подмяната на предпазното му с стъкло с някое друго оцветено с подходящо фолио например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #5 Отговорено 7 Октомври, 2011 Темата е добавена в полезни технически теми. Благодаря на автора и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan6066 0 #6 Отговорено 17 Март, 2012 Евала за темата.И аз имах същия проблем обаче при мен се бяха разпоили и R510 и R300 и от двете страни.Голям зор докато ги запоя от вътрешната страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespas 3 #7 Отговорено 6 Април, 2012 Много полезна информация.Благодарение на колегата и предоставените снимки от него, вчера си оправих и моя часовник.При мен се беше разпоил R300.Откачих целия циферблат на часовника , презапоих всичко ,което имаше по платката и върнах циферблата на мястото му.Така става по-лесно от колкото да се мъчете да бъркате от долу.Поздрави колега.Наистина не свети много ярко и може да се ''ъпдейтва'' с някаква друга слюда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #8 Отговорено 7 Ноември, 2012 Колеги моля за помощ.Мигаше ми часовника и го свалих, за да припоя стандартните резистори.Направих го и вече часовника не премигва, но се появи друг проблем.Когато подам контакт , освен часовника светва и цялото табло на колата , все едно съм вкл.габарити и от големия товар загрява диода в часовника ,дори почва да пуши.Буксите са 4, като първата е пост.+, втората контакт,3 е осветлението, 4 маса.Предполагам нещо се е окъсило между 2 и 3 И през часовника захранва габаритите, таблото и от товара грее жестоко.Някой може ли да ми подскаже от къде може да е проблема и евентуално схема на часовника откъде мога да намеря.Благодаря !колата е 1 ген128к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kolombo 0 #9 Отговорено 28 Януари, 2013 Много добре и от мен. събота или неделя ще се пробвам и с моя, че така не ми харесва като нещо не работи.:cool:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #10 Отговорено 25 Февруари, 2013 Колеги пускам линк точно как става свалянето на часовника, пише на английски, но можете да добиете представа как се действа !http://www.autoclockrepair.com/yahoo_site_admin/assets/docs/CRV_Clock_removal.332154123.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shreek 8 #11 Отговорено 22 Май, 2013 Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когато пече силно почти не се вижда. Да. Може и при мен съм го направил да не преминава в режим на нощно светене. Обърнете внимание на надписите на клемата му. +В - захранване, GND - маса, IG - запалване и LI - светлини. Последният извод от светлините аз съм го прекъснал на моята, и без значение дали светлините са пуснати или не, часовника си свети силно, както когато светлините са изключени. Дано това е полезно на някого. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #12 Отговорено 8 Октомври, 2013 Здравейте,Може ли малко пояснения/ снимки по свалянето на решетката, ако обичате! Аз се пробвах ама бързо се отказах, тея щипки .... Намерих някакво опътване за сваляне ама се маха радиото и от там някакси, и това пробвах и не успях - т.е. не се случи с малко зор, и се отказахТака че ако споделите малко опит, ще съм благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #13 Отговорено 20 Юни, 2015 Колеги здравейте, Днес малко си поиграх с часовника и вече при включване на светлините той не намаля осветеността си. Това става след като се отреже червено/черния кабел, който отива към часовника. Часовника си работи перфектно и без този кабел В ръководството за Хонда има схема на свързване и онзи ден докато го разглеждах видях куплунга на часовника. Kuplung Clock.bmp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #14 Отговорено 5 Юли, 2015 Колега много добра темичка. Имам един въпрос-- може ли тоя часовник да се направи да свети по ярко , че през лятото когати пече силно почти не се вижда. Моят часовник си намаляше много осветеността, когато включех светлините, т.е. почти не се виждаше. Сега вече нямам такъв проблем Работата е там, че на буксата, която се включва към часовника има един червено/черен кабел, който при включване на светлините връща напрежение към часовника като димер и часовника си намаля осветеността. След като прекъснах кабела часовника си свети постоянно дори и при включени светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Green147 17 #15 Отговорено 29 Септември, 2017 Днес отрязах червеният кабел и вече си свети силно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #16 Отговорено 9 Ноември, 2017 Здравейте, На моя часовник му изгоря диода отстрани на дисплея. Някой имали идея каква е причината и знаете ли какъв диод мога да сложа за подмяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Beginner 2 #17 Отговорено 11 Февруари, 2022 И аз поддържам студени спойки на елемент R300 под десния горен ъгъл на дисплея. Днес ги презапоих и тръгна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #18 Отговорено 13 Февруари, 2022 И аз презапоявах студените спойки няколко пъти, но ми писна. Поръчах си това: https://www.aliexpress.com/item/32869257879.html?spm=a2g0o.placeorder.0.0.7546321ehQnJ1L&mp=1. И се получи това. Ами, доволен съм. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове