Jump to content
Stavri

харчене на масло

Recommended Posts

Колеги помогнете , имам следния пробрем : бабичката почна да харчи много масло . Правих ремонт на главата защото харчише масло и антифриз , като го направих ремонта на главата спря да харчи антифриза . но уви не спря да харчи масло . от какво може да е , освен от сегменти . Възможно ли е да е от маслената помпа ? А един мой колека тия дни като е карал след мене , ми каза , че като сам я срачкал е пушила сиво .ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти е няма друго, отваряй и сменяй и се приготви и за лагери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... освен от сегменти ...

Е те сегментите не са ли ти достатъчни???Ако сте пропуснаали да бартеросате гумичките на клапаните при ремонта на главицата нищо чудно и те да ти помагат в горенето на масълцето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи , на главата абсолютно всико е сменено . А в момента харчи по 1 литър на 700 киломерта . Предложете добър сервиз .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички на клапаните ако са сменяни има ОГРОМНА вероятност да са менте тези които сте сложили. Масово са боклуци да не би да са направили проблем,това,че са сменяни не значи нищо ее зависи де какво сте сложили.Иначе сервиз -ОМБРЕ сервиз-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol::lol::lol: сиво ра,сиво пуфкало рече дятето.не четеш ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто отвори дистрибуторната капачка и виж дали вътре има масло, ако има се сменя на оста една семеринга.Също можеш да огледаш и отвън да не е олято от масло, защото делкото има и един О-пръстен. Това са само предположения и нищо не коства ,ако се погледне (на мен от там ми заминаваше масло)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи , на главата абсолютно всико е сменено . А в момента харчи по 1 литър на 700 киломерта . Предложете добър сервиз .

Абе не че нещо ама това ми се струва нечовешки разход да го гори. И аз си мислех разни такива неща докато не забелязах, че в движение маслото тече. Виж си семерингите на коляновия вал и гарнитурата на картера. При мен това бяха проблемните зони заради които 3 пъти си оставям маслото нейде, понеже течаха само когато колата е в движение, на място и 3 дни да седи нито капка ама тръгна ли ужас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сменял гумички твърде вероятно е да са някои ментета,преди време се бях прекарал с едни такива.Иначе гумичките ако са качествени,100% са сегментите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е голям харча на масло за сегменти или гумички. Огледай блока на двигателя за течове и картера дали е мокър. Най-вероятно ти е заминал и някой семеринг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ти е голям харча. Сменяй сегментите и си карай колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е във софия ако не може да отидеш при омбре нз :P закарай му я взимаш я така все едно излиза от завода :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха сериозно ли?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още веднъж СЕГМЕНТИ(най-вероятно спечени маслени) и разхода си е напълно нормален като количество ;) можеше да бъде и много повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на едни хубави сегменти и каква марка трябва да са?И за гумичките?Също и колко е смяната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена . Като тръгнах за Смолян , си проверих маслото и беше на 2мм. от върха на щеката . Долях 1,5 л. и при следжащото поглеждане беше почти на макс , изминах близо 600 км. . И на следващия ден като повече от истинала колата пак го провеврих маслото еджам се крепеше на щеката .

 

 

БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩА , ДНЕС КАТО СТАНА ПО ОБЯД ЩЕ ХОДЯ ДО СЕРВИЗА НА ОМБРЕ ДА Я ПОГЛЕДНАТ

 

ОТНОВО БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОТО :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички на клапаните ако са сменяни има ОГРОМНА вероятност да са менте тези които сте сложили. Масово са боклуци да не би да са направили проблем,това,че са сменяни не значи нищо ее зависи де какво сте сложили.Иначе сервиз -ОМБРЕ сервиз-

Ха??? Не че имам нещо против Омбре сервиз, ама според Омбре - цитирам: "На Хонда гумички за клапани не се прецакват и не се барат!"В крайна сметка всеки си решава сам. Аз лично си ги смених гумичките заедно със сегментите а също и всички семеринги и в момента след 50 000 км. пробег - за 10 000 км. разхода на масло ми е 0,00 литра.За съжаление познавам колеги сменяли сегменти при Омбре без да сменят гумичките за клапаните и като краен резултат - греда! Наложи се да си да плащат 2-ри път за труд за нещо което е трябвало да се направи при първото разглобяване на мотора, но не е направено по "препоръка" на Омбре което е супер некоректно!Успех колега и дано и на теб не ти се случи същата случка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
А да попитам , трябжа ли да ги сменявам гумичките на клапаните , като миналата година направих основен ремонт на главата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 литра за 600 км. хич не са гумички ;) За Омбре или за който и да било "майстор" не искам да коментирам :dry: Най често са сегменти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Popeye_Oliv,Я ми ги цитирай поименно тези дето са уцелили гредата моля. Ти си сменил ВСИЧКО,когато си правил ремонта.Защо си мислиш,че точно заради гумичките е спрял разхода?Когато отвориш предни капаци на 1% Хонди от бройката на мойте ще взема мнението ти за меродавно.Некоректно е да убеждаваш "колегите си" да сменят всичко при положение,че само със сегменти се оправя проблема.А това ,че под аватара ти пише ,че си новак ме кара да си мисля,че даже не знаеш за какво става въпрос иначе щях да знам даже и за твоя проблем.Поздрави.П.П. И понеже виждам ,че си пълен лаик,ще те отворя,че за да смениш гумичките на клапаните НЕ СЕ ОТВАРЯ двигателя и става за 1 час.(Така,че никой не би трябвало да плаща двойно)Пак поздрави

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам от какво зависи износването на сегментите,и как може да се удължи живота им -ниски обороти ли или нещо друго?Мойта английска кошница е на 186 хил км и се така си върви както я взех преди 4 години ,независимо че постоянно я тероризирам с високи обороти и много газ за ускорение,извън градско не дигам повече от 120 ,ама карам на 3-4 с високи обороти за да чувствам някак си мощта на мотора,иначе на 5-та не ми е интересно едваааааамащното набиране!В града карам на 1-2 до прекъсвач и ми прави кеф силата след 4500 оборота как ме изтрелва,кое всъщност е вредно за сегментите в крайна сметка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е те тва-"В града карам на 1-2 до прекъсвач... "

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам , трябжа ли да ги сменявам гумичките на клапаните , като миналата година направих основен ремонт на главата .

 

На този въпрос еднозначен отговор - НЯМА

 

1. Зависи какви гумички (японски, тайвански европески или оригини на Хонда) са ти монтирали миналата година!

2. Зависи как ги монтирал майстора!

 

След като намериш отговорите на тези "ЗАВИСИ" сам ще си отговориш на въпроса трябва ли да ги сменяш като отваряш да сменяш сегментите или не!

 

От все сърце ти пожелавам успех и дано този път след ремонта да нямаш повече проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Еми да ти кажа не знам каква марка са гумичките . Но мога да ти кажа къде съм я правил главата , намират в кв. хладилника до хлебозавода . Там ме пратиха мой колеги от бачкането . И благодаря за пожеланието :worthy: Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ставре, като си смениш сегментите и лагерите, не мисля, че ще те объркат 30=40 лв да си смениш пак гумичките, нали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сервиз колега отиди в "НИТЕХ" сервиз, в Дружба 2. Там има двама пича, ще ти помогнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , вчера премерих компресията на колата и беше над 10 , и на четрите цилиндъра . Това какво означава трябва ли да сменявам сегментите при това положение ? :oПОМОГНЕТЕ МОЛЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко над 10..., Ставри?Понеже много се изписа по темата, проблема ти е сменянето на оригиналните гумички на клапаните!Както Омбре писа - двигателите на Хонда не горят масло от скапаните / спечени / гумички, а от сегменти.П.П. Понеже имаше въпроси за това - защо сегменти....ми щото е много по-евтино и лесно сменяне на сегменти в сравнение със смяна на ризи. Някой беше казал, че иска да предложи на клиента най - качествения продукт и го е направил наистина! :)

Да ;)

НЕ! Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на първи беше 11 , втори 11.5 , трети 12 и четварти 10.9Аз по принцип в четвартък ще я оставям за смяна на сегменти .А пражих ремонт на главата заради харченето на антифриз и масло , и направих пален ремонт на главата , но при слагането механицете не споменаха за смяна на сегменти , казаха го чак когато го затвориха . Но просто ми беше интересно как ще даржи такива стоиности , при положение , че харчи масло :) Ето тожа не мога някак си да си обясня :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят не е за сегменти!Закарай колата при Сашо / Омбре / да сложи истински гумички на клапаните и после да почерпиш! :rolleyes: П.П. Налягането ти е в норма - при скапани сегменти и масления филм отива над 13. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там ще вкарвам колата в четвартък , а и като ходих за консултация при ОМБРЕ , му казах , 4е за 600 километра извън градцко харчи 1.5 литър . И той каза без да я закачи , че е за сегменти !!!

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я закараш му кажи, че се е объркал и мотора е за гумички! :PП.П. Понеже си ги сменил - незнайно къде и как... ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и споре мен е за сегменти, ама кат напрай ремонта ща видим. иначе гумичките пак казвам си ги смени и тях.п.с.- туй да се подсигуря с гумичките :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята глава я правих при "хладилника" до сега нямам разход на масло компресията ми е 10,9 с затворен дросел (не знаех че трябва да съм натиснал газта мерих ме я с един познат) и мисля че компресията е приемлива предвид че колата си е навъртяла доста и неизвестни километри ;) .Не виждам причина да правиш каквото и да е по главата освен шлаив(или както се казва за всеки случай за да се изчисти ат старата гарнитура и ако има някакви малки кривини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за помоща Може да заключите темата :worthy: Редактирано от Stavri
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за помоща Може да хварлите темата в коша :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...