Jump to content
HellBull

Въпроси за Хонда civic

Recommended Posts

Здравейте колеги.От доста време съм фен на марката хонда, от 4 години имам мотор хонда 600 убика цбр и сега съм решил и 4-ри колесното превозно средство да стане хонда.За целта обаче първо искам да се допитам до вас с цел правилно избиране на кола.по принцип съм се спрял на 5 генерация хечбек или купе (с две думи колата ще е с 2/3 врати)двигателите на който съм се спрял са1.6 в-тек 125 к.с.1.6 вти 160 к.с.18 вти 170к.с. - ако не се бъркам.Искам да уточня че колата ще бъде газифицирана защото пътувам много и ме интересува най-вече някой от посочените двигатели има ли проблем с газифицирането.Другото което ме интересува е хеч-а или купето е по стабилно в завойте, според мен купето със своето по голямо растояние между предните и задните гуми би трябвало да е по-стабилно но може и да бъркам.Другото което си мисля е че купето е с по-голям багажник от хеч-а (поправете ме ако бъркам).За сега е това колеги, вече в просеца на дискуся ако възникант други въпроси ще ги коментираме.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , колега. Първо за избора на купе. Според мен по-добрият вариант е да се спреш на купето. Първо защото е по-красиво(поне според мен) , второ защото има по-добра возия и не на последно място , по-голямото пространство(както в пътническия , така и в багажния отсек). Относно избора на двигател нещата ги решаваш само и единствено ти. И трите двигателя са много добри , просто трябва да решиш какъв запас от мощност ще ти е нужен , но имайки предвид двуколесното ти превозно средство и трите ще ти се сторят слаби :dunno: . А когато се стигне до момента с газифицирането на автомобила няма да имаш никакви ядове ако си склонен да не правиш компромиси и да си закупиш газов инжекцион. В противен случай рискуваш да се запишеш в клуба на ходещите по мъките. ;) Каквото и да решиш важното е , че си решил да се присъединиш към клуба на болните от болестта наречена "Honda". Добре дошъл :zen:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам че в сравнение с мотора ускорението няма да е същото но ще е доста по добро от това на машините с които разполагам в момента, едната е ауди 80 1,8 моно 90 коня, другата е БМВ 525 тдс 143 коня. Обаче първо трябва да махна бмв-то и тогава да си взема хондата.За газифицирането задължително ще е с газов инжекцион там компромиси не се правят.Друго което се сетих и искам да ви питам е как така от 1,6 двигателя вадят 125 коня и после от същия обем вадят 160 коня.за първия знам че е с в-тек система и ми е ясно тя как работи но просто не знам как го изтискват толкова тоз двигател че да искара 160 коня. Някъде бях чел че вти е със система в-тек на 3 нива и от там.а също да попитам, когато колата се кара на газ в-тек системата пак си работи нали, по принцип тя няма общо с това на какво гориво се движи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1.6 ,има един луд :lol: извади над 400 кобили :huh: та не е мноо трудно .От завода да и дадът малко повече степен на сгъстяване ,два вала/разпределителни / и повечко обороти и те 160 магарока -набързо казано.Б16, витека работи на една степен ,и към тая степен се стремим всички :rolleyes: ,не че няма на три ;) .Ако си послушен към колата си мо си я караш на газ колко щеш , няма да си единствен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега за инфото, сега остана само значи да продам баварията и се мятам на хондата.а относно стабилността в завой купето или хеч-а е по стабилен.

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е по-стабилно, знам го от личен опит :cool:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок значи всички плюсове са за купето.еми надявам се скоро само да махна баварията и като я взема пак ще се пише из форума :Dмерси за сега колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо мотора, който е 1,6 125 коня е едновалов и се води "Д" серия. А другия който е 160 е двувалов и се води "Б" серия. Следователно единия е д16, а другия б16. От там идва разликата в конете. Отделно има б16а Сир който е 170 к.с и б16б type R, който е 185 к.с, но тях ги има само на 6 ген. и мисля, че само за японския пазар.

Колега знам че в сравнение с мотора ускорението няма да е същото но ще е доста по добро от това на машините с които разполагам в момента, едната е ауди 80 1,8 моно 90 коня, другата е БМВ 525 тдс 143 коня. Обаче първо трябва да махна бмв-то и тогава да си взема хондата.За газифицирането задължително ще е с газов инжекцион там компромиси не се правят.Друго което се сетих и искам да ви питам е как така от 1,6 двигателя вадят 125 коня и после от същия обем вадят 160 коня.за първия знам че е с в-тек система и ми е ясно тя как работи но просто не знам как го изтискват толкова тоз двигател че да искара 160 коня. Някъде бях чел че вти е със система в-тек на 3 нива и от там.а също да попитам, когато колата се кара на газ в-тек системата пак си работи нали, по принцип тя няма общо с това на какво гориво се движи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фабрично не знам дали има 5-та генерация със 1,8 вти ама гледам в интернет има 3-4 такива машини.а относно двигателите не знаех че 1,6 в-тека е едновалов мислех си че е двувалов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японска 5-та генерация с 1,8 няма, само английска, ама той влиза като у тях си.1,6 има и едновалов и двувалов, но в купе се слага заводско само едновалов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В купе се слага заводско и двувалов, както 160, така и 170 коня, но са за Американския и Канадския пазар и в европа е трудно да се намерят ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги като здравина B серията или D серията са по здрави.гледам в темата "Стената на плача" сякаш мн B серии има дето дават фира ама то след яко гонене и мн време във високи обороти.При по-нормално каране и с хубаво масло предполагам че не би се получило нещо такова.Не ми се вярва хонда двигателите да са чак толкова калпави.А и още нещо, относно турбиниране има ли някой двигатели който са капризни към турбини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не са калпави даже, на стената плача като цяло се появяват пипани коли. Със заводски мотор няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добрият вариант е да се спреш на купето. Първо защото е по-красиво(поне според мен) , второ защото има по-добра возия и не на последно място , по-голямото пространство(както в пътническия , така и в багажния отсек).

...Купето не е по широко отзад а дори по неудобно защото е по скосено и висок човек му опира главата в прозореца...за возията също може да се поспори ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а относно това дали системата в-тек работи когато колата се кара на газ не получих отговор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газ,метан,бутан,керосин,нафталин,в-теk се включва винаги при достигане на определени обороти за двигателя.диапазон 5200-5500 :)

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1.6 160 има заводско само в хечбек и седан,а купето е само с два двигателя 101 и 125-втек.Седан 160 к.с не е изобщо лош вариант даже е за предпочитане ако си семеен защото хечбека има изкючително малък и неудобен багажник и тази система от две отделни задни врати мене лично много ме дразни,като сложиш и газовата бутилка съвсем място няма да остане.Иначе VTI-то е доста по скъпо и трудно откиваемо, особеноо ако държиш да е читава кола.125 к.с е по непретенциозен и лесен за обслужване мотор,частите са по евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В купе се слага заводско и двувалов, както 160, така и 170 коня, но са за Американския и Канадския пазар и в европа е трудно да се намерят ;)

Toва е само за 6th генерация обаче,произвеждат се само м-у 1999 и 2001 г. и се обозначават с абревиатурите SI (170 коня няма) btw скоро се продаваше такова СИ в мобилето за 5800 ,ама бързо изчезна на фона на 1.5 5th купета за по 4500 :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм семеен, а и както разбрахте продавам бмв-то и сега ще ви кажа причината, майка ми и баща ми нямаха кола и за това си взехме по-голяма кола за да можем да се возим всички обаче преди няколко месеца наще си взеха едно ауди и ми казаха ако искаш вече си вземи кола каквато ти искаш а за мен хондичка ще ми доиде добре и за това сега съм се насочил към хонда и предпочитам първо да питам за да мога да избера точно какво да взема.За колата решил съм твърдо да е с 2/3 врати, а че вти е по скъп за потдръжка от в-тек това е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е39 - ка ли е бавареца и дай малко подробности, имам нещо впредвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така колега е39 е колата 525 тдс 143 коня.колата е произведена края на 96 година, с бежав кожен салон е, двузонов климатроник, автопилот мултифункционален волан, има 6 аирбега колата е със лети джанти 17-ки и за зимата има 15-ки железни със гуми. колата има и малко външни забележки. а също така е със феислифтовите фарове (тези дето са с еинджъл аъс) и феислифтови бъбреци. друго за сега не се сещам ако има нещо друго питай, а и ако можеш сподели какво имаш в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колегата докато отговори искам да попитам още нещо.Какво е междуболтовот растояние на сивик 5 ген. и какви джанти могат да се сложат, в смисъл с няй голям диаметър, 18-ки ще станат ли.Говоря все пак джантите да са с нормални гуми, да не са мн нископрофилни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не знае или просто никой не посещава темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сивици до 2001 година са с междуболтово на джантите 4х100мм и централен отвор 56-56.1мм (според различните източници). Единственото изключение е 1.8 ВТИ 169к.с.(англичанка комби или лифт/хечбек - 5 врати), които са 4х114мм. След 2001, размерът 4х100мм се запазва, но вече има и сивици със 5х114.3мм междуболтово разстояние (Type R и не само).Казваш, че се интересуваш от 5ген хеч или купе, тогава първия е и единствен вариант: междуболтово разстояние на джантите 4х100мм и централен отвор 56-56.1мм (според различните източници). ВТИ серийно е с размер гуми 195/55 R 15. Успех с търсенето.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А искам да попитам още нещо, гледам че примерно за сивик 5-та генерация (може и за другите да го има) се пише в някой обяви че дадена кола е "англичанка", друга е "Японка" и т.н., това са страните в който са произведени или за който са произведени а също искам да разбера как да ги различавам или колите на външен вид са си едни и същи.Едните по-добри ли са от другите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанката е произведена в Англия, и има две разновидности на купето. Хечбек 5 врати и Аеродек (така нареченото комби). Вариантите са два: преди и след фейслифта. Комбитата са след фейслифта, който започва от 97-98г. и е до 2001-2002г. Англичанкта няма как да я объркаш. Има почти идентична визия с Роувър 400, защото е сглобявана в завода на Роувър и за повечето колеги тук не е истинска Хонда. Ето това са англичанките:

 

Преди фейс-а: Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

След фейс-а: Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Аеродек: Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-а англичанка не знам дали има, но за другите да, означава , къде са произведени. Разлика, доколкото знам има само в Сивик 6-а. Останалите не знам да имат някаква външна разлика. Разликата е във VIN-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-а англичанка не знам дали има, но за другите да, означава , къде са произведени. Разлика, доколкото знам има само в Сивик 6-а. Останалите не знам да имат някаква външна разлика. Разликата е във VIN-а.п.п. Нещо обърках при постването, сорри.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а 5-та генерация значи няма англичанка хеч 3 врати или купе.те в япония ли се правят само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се прави само в Япония. Не се прави в Англия, т.е. няма т.нар. англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не се правят само в Япония. Но вероятноста да си купиш Японка е огромна, в сравнение с това да си купиш, някоя произведена ето тук"Manufacturer HondaProduction 1992-1995Assembly Suzuka, JapanEast Liberty, OhioAlliston, Ontario, CanadaLahore, PakistanHsinchu, TaiwanThailand, South AfricaNelson, New ZealandSanta Rosa, Laguna, Philippines"п.п. Цитатът е от Wiki

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте отново. Тези дни ще ходя до Стара Загора да гледам тази кола http://www.cars.bg/u381933някой ходил ли е да я гледа и за какво да се оглеждам.С колегата ако се разберем ще направим бартер за мойто БМВhttp://www.cars.bg/u471312

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ТДСите не им е чиста работата ама хич даже, :blink: Ако колегата се навие на чист бартер-веднага ще има отлична д15ка ама не вярвам Какво не вярвам:-не вярвам да си сменя д15ката за ТДС-не вярвам колегата да се навие на такъв бартерПС Това не пречи да се видим колегата, гледам си от Варна, да си поговорим за колите на по 1 кафе, да ги пробваме и защо не да се разберем нещо

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТДС-ите са зле на е36, на тия петици са съвсем други и са ок

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама и знам, че това е форум на Хонда и не съм в час с БМВ @rulmaker е36 325тдс 6 цилиндров дизел и е39 525тдс 6 цилиндров дизел .. не са ли едни и същи моторите???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едни и същи са.има и 2,5 TD само което ще рече че колата е без интеркулер и е не 143 коня а 115.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги какво ще кажете за двигател с код D16Y6.знам само че е 1,6 125 коня в-тек.на това животно ако му се сложи глава от б16 двигателя става ли 160 коня, или има разлика и в блоковете, валовете, буталата и биелите на двигателите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...