Jump to content
Barba

Нова Хонда? Не, мерси!

Recommended Posts

Цък ТукМи колеги то ние си го знаем ама жената го е описала по преживян опит. Ако се повтарям да ме извините. Редактирано от Barba
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм адски недоволен от Бултрако. Цените им са високи, защото частите им са внос от Япония, но определено не са по джоба на тия дето караме 15 годишни коли в страна от третия свят. Объркват поръчки, веднъж даже спориха с мен за нещо, което бях видял със собствените си очи лежайки под колата.Никога не съм съдил за Хонда по тъпаците от Бултрако.А тая от блога щом има 17000лв щети по колата, или удара е бил "лекичък" наистина или да спре да си купува нови коли и да се оплаква, че са скъпи.ПП: Ако се научи да кара, също ще спести доста проблеми на себе си.

Редактирано от Ryuugan
  • Нагоре 2
  • Надолу 10

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ани, внимателно прочетох мненията Ви.Имам въпроси : Кой е застрахователя Ви, колата Ви нова ли е, какъв модел Хонда и клаузите по каското Ви какви са?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако са наи-големите некадърници,не можаха 2 часа да намерят къде е екуто на една моя 6-та генерация накрая ми се обадиха че не знаели къде е,е отидох и им го показах :lol: Явно това не е фирма която е свързана с Хонда,това е фирма която печелбари,гледам по умните са се сетили и си купуват хондите от Германия където често цената е доста по надоло...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако...за тази фирма мога много малко хубави неща да кажа :) Последния случай преди няколко дни - обаждам се в сервиза и си записвам час за след 10 дни като ми казват записах ви заповядайте в 9 часа. Отивам аз първи в 8:40 викам ето ключовете кога ще е готова, тя ми вика еми...нямате записан час значи след около 2 дни. Викам е преди 10 дни се обадих и си записах час....еми такова той колегата е в отпуска и нищо не е записал... :blink: :blink: :blink: Всеки път щом съм стъпвал в сервиза на Бултрако съм излизал нервиран. :cool:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ани, внимателно прочетох мненията Ви.Имам въпроси : Кой е застрахователя Ви, колата Ви нова ли е, какъв модел Хонда и клаузите по каското Ви какви са?Благодаря!

Булинс е застрахователят, Honda civic hybrid 2007, закупена е на 25 000 км от Бултрако. За клаузите малко ме объркахте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение , напук на всичко е , че в Бултрако ( не ги защитавам не ме разбирайте погрешно , нямам роднини там::) са се държали коректно с мен когато съм ходил при нужда.Да , така е записва се час.Просто не сме свикнали по този начин.Дай ни като българи да влизаме и всичко да става веднага , както на нас ни се иска.На мен също ми се иска като отида там да ме приемат веднага но не става за жалост.Бях преди ден там , записах си час предварително и всичко беше наред.Никой не си обърна главата когато го попитах относно автомобила кое е най-добре , как е най-добре да стане и тн..Замислете се , има още 1000 сервиза примерно в София където ще обърнат внимание на колата веднага.Съжелявам за колежката , че по този начин е станало и дори 50 години стаж да имаш пак не е никаква ама никаква гаранция за възможностите били то професионални дори с всички категории или пък в каква ситуация ще изпаднеш на пътя.Никой не е застрахован от такива неща.Важното е , че няма пострадали и ти си добре а всичко друго се оправя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласна съм. По отношение записването на часове - винаги съм си записвала предварително час, спазвала съм го и с това нямам абсолютно никакъв проблем. Откровено казано записването на час дори намирам за далеч по-удобно от хаотичните притичвания и висенето по опашки. Пламен приемчикът винаги е бил любезен и усмихнат. Искам да ме разберете правилно, не обвинявам за нищо друго, освен за написаното в статията. Нямам никакви други претенции от написаното в статията.

Редактирано от annie
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Риторичен въпрос , бисер от Бултрако : " Какво се случва като включиш 2-ра предавка при 200 км/ч ? " - Автомобил Акорд дизел 2.2 А - Чупиш биела , скоростната кутия остава здрава Б - Чупиш биела , скоростната кутия се чупи също В - Не успяваш да вкараш втора предавка колкото и да се стараеш Ани писах ти вече в блог-а ;) За мен не прочетох нова информация , просто препрочетох нещо вече изживяно :( Бултрако са некадърници от Н-та степен , но не това ме разочарова най-много , разочарова ме отношението или по-скоро липсата на такова от Хонда Европа - Англия - Япония .

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е някаде там както се казва :) С всички по-големи фирми занимаващи се с техника или автомобили сигурно е така.Кой ще се занимава с хора от 3тия свят :)) Прост пример с телевизор закупен от чужбина на колега от работата.Човека който отговаря за сервиза в Холандия каза "съжеляваме , просто не съществувате в държавите с поддръжката" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с това "хора от третия свят". Ние сме в Европейския Съюз подяволите! Не виждам гладни деца да умират по улиците, не виждам хора с автомати да се разхождат, да продават наркотици и да стрелят по цивилни, а тук, където пишем, виждам хора, които имат нормална непрестъпна работа и карат автомобили (което е символ на лукс, макар в България често да е символ на това, че някой 19 годишен е събрал 1500лв за бала и си е взел 17 годишна морга). Отношението в България не трябва да е по-различно от това в която да е друга европейска страна - проблема е в конкретната фирма, не в държавата. Ако ние се самоприемаме за убитаци от 3тия свят, такива ще бъдем в очите и на другите - ще очакват да стискаме зъби и да търпим глупости, щот'разбираш ли, било нормално за "Булгаристан"!Да попитам, Annie, ако драмата с колата още не е приключила, можеш ли да се обърнеш към ЮбиКо? Те са също оторизиран сервиз, но работят и с неоригинални части, цената за труд им е различна и са изключителни професионалисти (до тук 5-6 пъти влизам в сервиз при тях и съм удивен колко компетентни са - проблемите са оправяни от първия път и не са се появявали отново, не е имало безумни "диагнози"). Та, ако ти дадът двойно по-ниска цена за пълно отремонтиране на проблемите, гаранцията ти ще отпадне (ако се наложи използване на неоригинални части), но не знам колко държиш на тая гаранция при положение, че ти искат 2000лв отгоре за отремонтиране на проблем по каско. Но аз си мисля, че ЮбиКо ще ти вземат за оправяне на щатите от катастрофата по-малко и с оригинални части. Може да не съм прав, но дори ако им се обадиш по телефона или отидеш на място да обясниш казуса си си мисля, че ще проявят интерес и ще ти кажат какво може да се направи.

Редактирано от Veseliq
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се,възможно ли е да има промяна в "Бултрако" благодарение на колежката Ани?Пиша това защото преди две седмици,колата ми поиска код за радиото а аз съм го запилял наякъде,обадих се в въпросната фирма и бяха доста любезни с мен(може да съм попаднал на приемчика Пламен).Тъй като колата ми е закупена от Хонда Америка,се наложи да пуснат допитване до там.След 2 дена си получих кода запечатан в плик(струваше ми 20лв. естествено) с доста любезно описание вътре.Странно,но факт :D п.с.Ани,много ме е яд,че ти се налага да минеш през всичко това,и някакви незаинтересовани некадърници да ти крадът щастливите мигове който,би трябвало да изпитваш при покупката на нова и желана кола.Ще те помоля да ни държиш в течение,ако има някакво развитие по темата.Успех :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq а къде по-точно живеем ? На мен да ти кажа милата родна картинка не ми прилича на Холивуд а на някой филм на Тарантино.Ако ти живееш в мезонет и имаш 5 къщи по прекрасните вилни зони в планината и на брега на морето 90% от населението което застарява с всяка година не му се вижда така.Предполагам знаеш , че София не е България.Да и без да сме в Европейския Съюз ние сме си в Европа но само до там.Кое по точно ни е наред , ако можеш избой 5 неща ? Дали заплатите са ни на евро нивото или може би здравеопазването или пък сферата на услугите ? Дали не говориш по мобилния си телефон най-скъпо в Европа или ти е добре така или като отидеш на доктор/сервиз ти дават грешни диагнози/ремонти повече от 1/2 пъти от случаите.Децата не гладували , ако следиш емисиите по която и да е телевизия може би ще останеш с друго впечатление.Сигурно малко се стреля по цивилни и няма грам наркотици , виж че сме като в Мексико бе човек.Кое по точно ни е наред ? Проблема си е точно в държавата а не във фирмите.Нали тази държава дава това право на съответната фирма да работи по определен начин :) Не се излагай :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Mkilla проблема не е в държавата а в хората,стигнали сме дотук единствено и благодарение на нас самите.Време е да спрем да се самосъжеляваме и оплакваме и да свършим нещо!!!Това е доста дълга тема,и освен това размиваме целта на тая тема!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , мацката да ни извини но не съм я задълбочил само аз тази тема а и не виждам нищо лошо в това което пишем иначе си прав че не му е точно тук мястото :) Не съм съгласен и теб.Точно хората в БГ са едни от най-интелигентните и може би нямаше да караме коли с 6 степенни скоростни кутии ако не беше БЪЛГАРИНА :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се темата да не продължи в насока , кви сме и от къде сме :dry: Въпреки , че е има нещо общо с темата , а именно -как се появиха веднага хора , които отхвърлиха и отрекоха позицията на Ани !!! За мен е немислимо как автомобил след 2005-та година , който има мисля 5 звезди за сигурност да не му се включи шофьорския еър-бег , а само този до шофьора :angry: Не искам да си и помисля , какво може да се случи при по-сериозна катастрофа . Това сега ме навежда на мисълта , Ани , случайно да е имало вече интервенция от "оторизирания" сервиз в сектора на бронята ти , фарове , решетки ? Веднага ми излезна като вариант , някой "кадърен" майстор просто да е забравил да включи кабела с датчика ти или да е прекъснал кабела с датчика ти за въздушната възглавница ?! Ако е така , картината се избистря много лесно по въпроса на отношението на г-н Спасов енд компъни ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет пак. :)За ЮбиКо - не съм ги чувала, но Динамик моторс съм. Звънях им с питане, прекъснаха ме и ми обясниха, че те също са Бултрако. На въпроса дали е пипана колата от Бултрако - да, до сега беше пипана само от тях. Преди месеци й работиха ламарините, заради един подпийнал пич на един паркинг. Драмата продължава, да. Но тъй като очевидно (след показаните ми линкове) от Бултрако тук четат ще Ви информирам след като получа конкретните документи. За всяка крачка ще пиша. Точно защото смятам, че колкото и да сме смотани, без самочувствие и т.н трябва да се борим за правата си. Благодаря Ви за интереса и за желанието за помощ.

Редактирано от annie
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не си купувайте Хонда. Ни от Бултрако, ни от кой да е...

Уважаема Ани, повечето от нас обичат козичките и овчиците и им прощават всичко, защото са мили и добри животинки. Обаче тоя цитат горе е много смущаващ. :( Не само, че трябва да се кара Хонда, ами е и препоръчително :) Пък темата за дилъри, "бултраковци" и т.н. е предъвквана многократно. Но във фенклуб Хонда да се прочете "Хонда? Не, мерси!" е като да пръднеш в джамия. Като си купуваш следващата Хонда, свирни да помогнем ;) Редактирано от ZAPPA
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към ZAPPA:D Цитатът е не заради качествата на колата, а заради качествата на всичко след това :DНямах идея, че "бултраковци" случаят е толкова коментиран тук :) разбрах го днес, след като получих линк към тази тема.

Редактирано от annie
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въпреки ,че е коментиран е добре да се повтаря , за да не допускат следващите бъдещи собственици грешки !!! Все пак и писането има ефект - Втора връзка - нашия Форум

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Проблемът по-скоро е защо не се е отворил шофьорския еърбег.Може би скоростта е била гранична,близка до тази при която се задейства еърбега и сензора на пасажерската седалка е бил по-чувстителен с малко...

Уачаствал съм в леко ПТП с Нисан 350Z, бях на дясната седалка и удара беше от моята страна в задна дясна гума. Двамата бяхме без колани и само от моя край се отвориха два еърбега(страничен в седалката и горен в кората на тавана). Шофьорския не се задейства. От това което чух после, разбрах, че ако и двамата бяхме с колани, щяха да изгърмят всички възглавници в колата, независимо от кой край е удара. Колко е вярно не знам пък и нямам намерение да разбирам. Ремонта струваше 50% от стойността на колата(50к лв.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Annie - за ЮбиКо - звънни им, в София са, както съм писал са оторизиран сервиз, така че могат гаранционно да правят Хонди и го правят добре.

 

Veseliq а къде по-точно живеем ?

// offtopic, последен - ако модераторите преценят, нека изтрият мнението ми, но и останалите извън темата - моля Annie да ме извини!

 

Нека отговоря на въпросите ти. Живея в България. Нямам 5 къщи. Нямам и една. Нямам и апартамент дори, живея под наем. Макар да съм от София, много близки мои хора са от провинцията и съм се нагледал на беднотия. Помагам на тези хора. Не взимаме "европейски" заплати, защото не сме израстнали за тях. Пари не се взимат, пари се изкарват. Здравеопазването ни не е на нивото на тези от останалия европейски съюз, но ние сме най-нови в ЕУ, а за да влезнем там сме покрили норма, която е далеч по-висока от тази в "3тия свят". Има глад, има мизерия, има наркотици, има убийства, има корупция никъде не съм го отрекъл. Има ги и в най-богатите държави в ЕУ и в света като цяло, но тук е тънкия момент - "колко"? Ако тези неща са 2-3 пъти по-малко в най-напредналите страни от ЕУ, да не забравяме, че в България са между 5 и 50 пъти по-малко спрямо произволна държава от средна африка или юбна америка. Това, че повечето от нас изкарват поне 200-300 евро заплата, че имат личен автомобил, ни прави по-богати от 85% от населението на земята (процента не е измислен, но не мога да намеря източника в момента).

 

Има един друг интересен фактор, заради който повдигам темата - много хора обвиняват политиците, полицията, държавата и насаждат омраза срещу всяка власт, по форуми, по вестници, по кафенета, на работа, в автобуса, навсякъде. В България фактора щастие на база брутен вътрешен продукт на човек е НАЙ-НИСКО в целия свят. Ние буквално мразим живота и мястото където живеем най-много, с най-малка причина. Страна като Бразилия да кажем - средно хората са много по-бедни, имат по-скапано образование и по-скапана здравна система, но хората са много по-щастливи и плюят много по-малко. Продължавайки да насаждаме омраза срещу България ще постигнем точно това - апатия у хората около нас, без да сме направили нищо, с което да помогнем. А това ли искаме? И заради прекалено големия брой хора дето си казват "ей го, в говната сме, кво ми пука, ше си правя квото искам като всички джигити" промяната към хубаво ще е бавна и трудна. Който смята, че сме "боклука на Европа" или "3тия свят" има възможност да замине и потърси "приказния живот зад граница" (поне сега в ЕУ е лесно да отидеш и работиш почти навсякъде където пожелаеш) или ако е решил да остане - по-добре да е част от промяната към хубаво - да се бори за доброто на всички, да изгради хубав имидж на страна ни и така по-хубавото ще е по-лесно да дойде.

 

Евала на хора като Annie и други, които при некоректно отношение на Бултрако (или който и да е друг) действат, пишат, оревават света, така че да се предизвика шум, да се стигне до дела. Рано или късно самите Бултрако ще започнат да търсят решение на проблемите си, ако те самите видят колко черни са в очите на хората и как това им прецаква бизнеса.

 

Дано си оправиш Хондичката и да си щастлива още стотици хиляди километри с нея.

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към ZAPPA

 

:D Цитатът е не заради качествата на колата, а заради качествата на всичко след това :D

Нямах идея, че "бултраковци" случаят е толкова коментиран тук :) разбрах го днес, след като получих линк към тази тема.

 

Може и така да е но и аз го разбирам като колегата ZAPPA

 

...Не си купувайте Хонда. Ни от Бултрако, ни от кой да е.. ..........защото колите неструват.

Публикувано изображение!Публикувано изображение!Публикувано изображение!Публикувано изображение!Публикувано изображение!Публикувано изображение!Публикувано изображение!

Несъм фанатик или "сектант" но , съм пристрастен и смятам че Бултрако и Хонда не е едно и също нещо и небива да се бъркат ......

 

Пример:

...Не си купувайте Хонда от Бултрако, от кой да е друг но не и от тях...........

Поздрави и успех!

:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въобще не е първата тема в която хората реват от Бултрако.... ужаса е пълен, просто съм без коментар !пп.... тея дни щях да ходя да си купувам куп масла и консумативи от там, ама сега ще имат да взимат !!! Отивам в първия магазин за авточасти и си купувам каквото ми трябва.Сори за off-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се отплеснахте май накрая.Иво (prelude), прав си сигурно, така казваше и този приятел дето ме запали по Хонда, но може ли да караме все стари коли, а и тези дето сега са на по 7-8 години и са още читави, какви ще бъдат след още 10? И след 15 год. ако сме живи и здрави, коли на по 20-25 години ли да търсим? Живота продължава. Относно проблема с въздушната възглавница- доколкото познавам ситуацията в БГ, не бих се учудил и въобще да я няма- просто някой да и е намерил купувач, свалил и продал, пък кой би разбрал, че във волана няма еърбег! Знаете как се продават коли на Горубляне- удряна, оправена и еърбеците се симулират с нещо и даже и на диагностика не излиза проблема. Всичко в БГ е така за съжаление- ще се оправи един ден, но няма да е скоро. И на мен ми предстои покупка догодина на нещо ново, не чисто, но до две годишно и няма да е от Бг със сигурност! Успех на момичето с тези дръвници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При липсата на пазарна икономика бултрако ще си прави каквото иска.Ако имаше друг независим вносител, бултрако щеше вече да е история.В България няма оправия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сашо,когато истинските хонди останат далеч в историята просто ще си купя друга марка кола,която е по-читава от 'съвременните' хонди.Относно байпас на еърбег-а,тук случаят не може да е такъв защото колата е купена от Бултрако макар и на 20 000+км,явно е buy back.Та не може да я сравняваш с кола от Горубляне,където кипи час по трудово обучение. Редактирано от Tino
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е ADH-Honda , в моя проблем , а и в проблема на Ани не е толкова разочароващо това , че в българския офис на Хонда са ме отсфирили , а че от тези в Европа и Япония не направиха нищо по въпроса !!! Всъщност знам какво правят по въпроса - препращат мейла , който си изпратил в България ... Това ме разочарова страшно много от Хонда като компания - световна . Ако днеска имам парите да си купя чисто нов автомобил и Бултрако не съществуват на българския пазар - отново бих се замислил и то не само защото не предлагат точния модел , който аз търся и характеристиките , които ми се иска да има ги няма - а защото имам страх да бъда разочарован отново . Бил съм собственик и на друга японска марка - Тойота , налице е същия проблем , старите модели са железни , новите не , но това не ме интересува , че на 20 000 км смених задни амортисьори - това и го очаквах , но никога не очаквах такова нещо от Хонда . Ако едно време се е градило имидж , сега се изкарват пари и то на всяка цена . Ако е така казвам също - Хонда ?! Не , мерси !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пп.... тея дни щях да ходя да си купувам куп масла и консумативи от там, ама сега ще имат да взимат !!!

 

На мен също ми трябваха някои масла и какво се случи:

 

1.В понеделник, 12.09.2011г., около 10ч. позвъних в КАРАДА - Варна, но там нямаха :no: това за което им се обаждах (2л. MTF и 1л. PSF), казаха ми да им звънна в сряда - 14.09.2011г.

2.В понеделник, 12.09.2011г., около 11 ч.позвъних в БУЛТРАКО - София, свързах се на четвъртия път, но там някаква госпожица ми обясни, че в момента е заета, каза ми да и дам телефон за връзка, тя щяла да ме потърси.....почаках малко, час, два, три ....и нищо... :sick1:

3.В понеделник, 12.09.2011г., около 14 ч. позвъних в БУЛТРАКО - Пловдив, приеха ми поръчката на момента и във вторник, 13.09.2011г., в 12 часа вече разполагах с въпросните консумативи. Поздрави на Пловдив !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...според мен просто Хонда са отсвирили България като държава с цел продажба на нови автомобили и поддръжка.Някой от вас които четат чужди форуми нека споделят там какво пишат потребителите за покупка и поддръжка на нов автомобил Хонда в другите държави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и така да е, говори достатъчно лошо за Хонда Мотор Ко. като компания, че пренабрегва дори и такива свити пазари като България. Може би е така, защото Бултрако не съществува от вчера и едва ли това е първи или втори случай, т.е. ако са съвестни и имат контрол над дилърите си от Хонда, ще направят санкция или ще отнемат... "лиценза" или както там се казва на Бултрако за техен официален представител, де да знам. Не може всякакви малки фирми да си контролират филиалите (не автомобилни марки, по принцип говоря), един човек по-горе спомена, че ФИАТ прави такъв контрол, а Хонда да не им дреме едва ли не. Не че съм на принципа "Клиента винаги е прав", но дори и кърфица за 10ст. да продаваш, трябва да има "support", един вид обяснение и препоръка, един вид трябва да се спазва принципът" "Клиента трябва да бъде лъган красиво" (малко кофти звучи, но е така, няма какво да се заблуждаваме). А от Хонда, поне от това което чета... едва ли не въобще не ги интересува.PS: по американски форуми съм чел, как хора със Сивик 8-а ген. Седан/Купе с прословутият R18 мотор и проблемните му течове на охладителна течност, че от Хонда директно сменя блока гаранционно, т.е. признават си грешката и всичко гледат да е тип-топ. Но... няколкото случая на които съм попадал на такива гаранционни заменки, незнам до колко са показателни.PSS: към Ани: в крайна сметка, какво стана с колата ти - отремонтирана ли е или все още стои смачкана/неоправена? Предполагам ви е минало през главата като идея, но при положение, че застрахователя ви дава 15000лв, не е ли по-удачно да вземете кеш тези пари, да преглътнете колата (там каквато процедура следва - взимане на автомобила от застрахователя) и с тези пари (15000лв) да си купите друга, макар и втора употреба Сивик Хибрид, не удрян? Реално не е невъзможно да се намери за тези пари такава кола без удари и проблеми внос от запада, от колкото да се наливат в ремонт на вече ударена такава. Или дори не е нужно въобще да е Хонда, просто да си вземеш нещо друго, от колкото да се наливат в тази. Просто си размишлявам, не че давам съвет или наклон (че отстрани е лесно да се дава акъл), но все пак... така и така си говорим :dunno:

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...