Jump to content
323f-fan

Accord или Alfa 159

Recommended Posts

Абе тоя акорд с 6 скорости ли е,защото липсата на 6-та тотално би решило нещата?

Колега, май четеш из между редовете на това какво са писали хората тук. Виж ми предишното мнение, там съм дал линк с разни специфични факти които са при Акорд с 2.2 дизелов мотор, много хора са се изказали компетентно какво да се очаква от такъв автомобил. Модела се предлага и с 5 и с 6 скорости (след фейслифта, т.е. след 2006-а е с 6-те скорости).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на алфата е много примамлива , но по добре да се заложи на Акорда.Със сигурност има защо да е толкова евтина.Аз даже не бих се замисли, виж ако трябваше да избирам между Мерцедес и Акорд щях дълго да го мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел се двоумеше му такава алфа и сивик отказа се от хондето защото беше малко по скъпо и не му се сменяха скоростите от волана-е те отказаха от софия до враца:honda: и да със 6 скорости е акорда

Доколкото те разбирам,твоя приятел си е купил алфа и са й отказали скоростите от София до Враца?
да дори не се прибра и после един месец возене със стария сивик добре че не го беше продал:rolleyes:не хварляи парите на вятара ама ако искаш пробваи да се обедиш сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ако колегата толкова иска да си вземе Алфа, нека го направи. Всеки си решава сам в крайна сметка. Понякога хората се учат "от опит" :rolleyes: Ако има късмет може да падне на читава кола и да си я кара със здраве (известно време поне). Теоретично може да падне и на някой измъчен Акорд каран без масло и вода и там каквото още може да му се е случило, и да съжалява после.Аз лично не бих взел Алфа, въпреки безспорно страхотния външен вид. Успех с избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре интересно ко ли пишат в алфа форума по темата :lol: Ако си я пуснал и там даи един линк да им се порадвам :) че и без тва одавна имам бан там :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и там му пишат да продължи с Японските и да не си вкарва таралеж в гащите .. :lol: Най ме изкефи там ето това мнение ..

Ако трябва да сме безпристрастни, то щом си карал досега само японски коли просто не знаеш какво те чака с Алфите. То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е Карай си японките и си свиркай, тука сме само психопати__________________

:D
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи бях на тестдрайв на една 159-ка на колега от Плевен.Колата е 1,9 150к.с. с ремап на 185к.с.Колегата си я кара от 3год и за 60к км е сменил един горен носач за 100лв.Излязохме на пътя към София,еми като й подаде до 4-та ЕСП-то не спря да мига.Отделно се убедих в глупостите,които пишат за евтините материали,например центр.конзола трябваше да е от "евтина пластмаса имитираща алуминий",еми тя си е от чиста проба алуминиев панел и т.н.Собсвеника на колата преди да я купи е имал абсолютно същата дилема като моята.Сега чакам да се кача на АКОРД за да видя и там нещата как седят.Някой колега от Плевен със дизелов Акорд?Ако и той ми хареса колкото Алфата откъм интериор,мисля,че ще се доверя на японската техника,стига да не е с 5 скорости.

Редактирано от 323f-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кои ти е казал това за евтините матеряли, но при алфа въобще не е така при високите класове, което е махагон - махагон е, което е алумин - алумин е, което е кожа си е кожа. По скоро в акорда ще откриеш смешни пластмаси, и имитации. Аи па точно за интериор да не ми сравнявате Акорд с Алфа :) Ама въпрос на вкус е де :)Инак е това си е точно така както го е казал колегата алфист :)

Ако трябва да сме безпристрастни, то щом си карал досега само японски коли просто не знаеш какво те чака с Алфите. То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е Карай си японките и си свиркай, тука сме само психопати

ама 100% вярно, много курвински номера знаят италянките ама инак кефят :)Не знам що mar_tod не го кефи тва изказване :)Въпроса е тебе кво те кефи, акорда безспорно е красива кола особено тея генерации, наистина дилемата е голяма като се поставя на твое място и аз бих се колебал доста, но като 8 годишен ползвател на италянки преди да се кача на дървената и простовата хонда щи кажа че аз бих взел хондата, не за друго ами ми омръзна да се занимавам с постоянните им прещявки и малки но дразнещи проблемчета, винаги има кво да се прави по пустата италянка, една седмица почивка няма, камари ремъци ролко шаиби обтегачи и простотии, аи то да е само тва ами не е :). Карал съм и ланчи и фиати, верно алфа не съм ама те са един дол дренки, че даже и с апо зле спецялно бензинките както казах одеве всичко им е по 2. Не искам да ти накланям везната към хонда, ако до ся си карал японки и искаш да опиташ нещо ново, а и усещам че алфата яко те е запалила и те кефи, вземаи я не се чуди, кеф цена няма, сега ако не караш 159 кога ? Бива ли да живееш един живот на земята и то в ерата на 159, и да не си карал такава :)шанса е един, деситваи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, @mar_tod си го кефи изказването, а @PIKap не го харесва, съдейки по "-1" (не знам защо :dunno:). Никога не съм разбирал как някой може да пита в един форум за кола от "наш'те" и от противниковия лагер. По-скоро редното е да питаш за силните и слаби страни на модела в съответния форум (т.е. тук за Акорд, а във форума на Алфа за 159-ката), а после да си преценяваш. Иначе резултатът е все такива разводнени и безсмислени (от моя гледна точка) теми. Лично аз, ако трябваше да избирам само по външен вид, дори и за секунда нямаше да се замисля. Снимката, която е сложил @prelude може и да е с някакъв тунинг на Mugen, но лично за мен е меко казано отвратителна, а това е Акорд-ът който най-много харесвам. Особено Type S въобще не е за подценяване (коментираме външен вид). Обче пък Алфата е прекрасна, особено с тези "телефонни шайби". :love: Също така е вярно написаното от @prelude, че след време дизайнът на Алфа омръзва. Сещам се как се кефех (да използваме малко изконни български думи :tooth:) на 33, 155, и 156 преди време, а сега са ми скучни и грозни. Може би защото с всеки нов модел дизайнерите им "избухват" и надскачат себе си, докато Хонда са доста консервативни в това отношение. Откъм надеждност няма как да ги коментирам, но ще кажа едно: моят Civic си го взех, защото очаквах надеждност и икономичност. Получих и двете. От служебните италианки (Lancia Delta и Lancia Phedra) най-честите проблеми са отлепени тавани (но гледам тук английската сглобка на Хонда се радва на същите симптоми) и проблеми с електрониката, иначе са коли като всички останали, като имат доста повче екстри за парите си спрямо японските. Преди време бях чел във форума на Алфа, че Алфите не правели проблеми, те просто имали характер. :) И не било нужно да си луд за караш Алфа, но помагало. :) Покарай двете и избери каквото ти е на сърце. Една кола купиш ли я без желание... Марката няма значение. При колите втора употреба е малко като със жените - бъркаш в торбата и каквото се случи. Каквото има да става ще става, независимо дали ще избереш Хондата или Алфата. Успех! :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадка от Алфа Форума - Иначе дизеловия двигател на Хондата е много приятен и еластичен мотор, бензиновия също. Но поведението на Акорд на пътя е повече от криминално - за мен тази кола е направо опасна, ако се кара малко по-бързичко. Абсолютно непредсказуемо поднася и е много трудно да бъде овладяна. Освен това спирачките и са ужасно слаби и страдат от силен фадинг - след едно-две яки спирания реално оставаш без спирачки, докато не поизстинат.За тези с Акордите да внимават че напрао си е криминално да шофираш такава кола :D:blink::lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам що mar_tod не го кефи тва изказване :)

Защото четеш тук- там :lol: напротив, казал съм, че ме кефи най много това мнение .. :P И за да не съм ОФ от темата : Да, Италянците правят много добър дизайн и по някои от дизайните им още от 96 г. и до днес се заглеждат хората :D само че не са на Алфа, а на Японска кола - Галант ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така де,чакам удобен случай да се кача на дизелов Акорд

Редактирано от 323f-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи го в TYPE R-a!Аз лично харесвам алфата и му я препоръчвам.Желая му безаварийни км.Този вид въпроси, ХОНДА или алфа са напълно безсмислени и неразбираеми за 99% от феновете тук.За мен има много по-красиви и мощни коли от Хонда,но съчетанието качество, цена и подръжка ме държи за сега фен само и единствено на Хонда.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и темата в другия форум...Дори и там ти казват, каквото ти е на сърце, него вземай :)http://clubalfaromeo...3914#post933914

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола е Алфата - спор няма! Особено ако я ползваш да ходиш на кафенце и на дискотека... Иначе имам впечатления от една 166ца 2.4JTD - започна се с турбо, окачване, продължи се с помпата на комън-рейла, малко й тече маслото на хидравликата... страхотна кола, но когато почне да ти прави мизерии предната вечер преди да тръгнеш за другия край на Европа започва да ти побелява косата, а самолетни билети няма в момента или пък са много скъпи.... Сещам се и за една Ланча Капа със същия двигател - същите ядове + спукан картер 2-3 пъти, съединителче, рециклиране на дюзите, дребни ежеднивни ядчета и накрая й се строши целия двигател и отиде за скраб. Предният път човека не му се даваха 2х парички за Акорд без екстри и взе Ланча с всички екстри, сега купи Акорд 2.2ЦДТИ - времето ще покаже, но мисля че не е сгрешил.

Редактирано от ogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този белия Акорд винаги съм си мислел, че като дизайн е копиран от Alfa 155, не е като да не ми харесва :lol:

Редактирано от Ивайло Петков
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия теми "това или това"са много дискутирани,странно. По темата ще кажа че едната марка е шампион по икономичност,другата е в другата крайност.Имам познат с 156 1,9 jtd,с 10/100 разход,и всяко чупене на нещо си му струва 300-400 лв. :huh:

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на човека му е ясно какви са плюсовете и минусите и на двете марки, но просто се двоуми. Аз ще му кажа да си купи това което му е на сърце (той знае кое е то, сигурен съм), защото после няма да се отърве мисли от типа "дали не сбърках" и т.н. Пък и да си купиш кола дето не ти е на сърце, а правиш компромис с нея.... по-добре иди се напий някъде.Успех с избора и нека да пише накрая какво е взел и да качи снимки!

Редактирано от F20A4
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен: по-запазения, читав автомобил. Ако алфичката е гледана, обслужвана редовно едва ли ще има сериозни проблеми с нея, същото важи и за акорда...Прдполагам че антикорозионната защита при алфата ще бъде на по-високо ниво от на акорда (справка моят акорд е на 4 години и на определени места вече има наченки на корозия-може би там където зимата се е задържал сняг, лед мръсотии и най-вече около задното гърне). Когато търсех моят акорд се заглеждах и по 159-ки, е на всичко друго се нагледах от тракащи двигатели(така и не схванах логиката на тия jdm-и - някой палеха от четвърт на други им бяха необходими поне два оборота независимо дали двигателя е студен или загрял) до нескопосано боядисани, занемарен интериор, но ръждичка така и не зърнах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно заради тая тъпа ръжда и липсата на 6-та при първите акорди,залитам 159-ката.Иначе е страхотен автомобил,185 к.с. дизел със 8/100 градско дали е зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8/100 през крив макарон,купи си я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе човек ти не избра ли вече,исписа се роман тука:rolleyes::D:D:D купи си AUDI A4 tdi накрая и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам, ти сигурен ли си, че си сложил снимка на табло от 159-ка, защото според мен то изглежда така:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам, ти сигурен ли си, че си сложил снимка на табло от 159-ка

Колега, и двете снимки от по-горния пост за на АкордИ да не съм Офф. гласувам за Акорда Доводите ми са здравина, качество, сглобка безпроблемност, надеждностПо-всички тези показатели акорда е отгоре по точки от ВафлатаПС: Алфата искам да кажа :D Редактирано от маймуната
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, сега като го каза и го видях "кристално ясно", дето се вика. :) Наистина и на 2-те снимки е табло на Акорд. Аз предлагам повече коментари в тази тема да няма, а когато колегата вземе нещо да се похвали. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да не пиша в тая тема, не че съм я прочел, ама...

Алфата има един недостатък / мое мнение / - горния носач на предното окачване е монтиран на скапано място и от там проблеми с него. Който кара "вафла" да сподели всяка година ли сменя / ремонтира / горни носачи.

Ето:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че се продава оборудван (шарнира е капсулован за носача).... 100+ лв. за шарнир :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@323f-fan Здравей гледам, че си от Плевен и мога да ти покажа моя и да тестваш - Акорд от края на 2004та 5 скорости екзекутив версията - обикновено е паркиран зад ДНАто тъмно сив със светла кожа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам човека дали си купи кола и дали да продължаваме темата. Мога да кажа само следното. Точно тоя дизел на Алфа, блокира при продължителния тест на Ауто Билд на 80 хил км. Сам си направи извода. Аз карам тоя Акорд, който се чудиш дали да вземеш ще ти кажа следното. Тайната на Хонда не е в екстрите и глезотиите. Лично аз се убеждавам всеки ден. Тайната е цялостната концепция и под капака. Тоест гори 4.5 извън града, 4.8 при каране до 120, което е супер и минава 1200 км с 65 литра резервоар. Защо? Защото коефициента Cx e един от най-ниските в класа 0.28 беше по спомен. Двигателя супер ме кефи, върви без да включва турбото ако галиш педала на газта защото има много голям въртящ момент и се превключва на по висока предавка до 2000 оборота. Турбото е с променлива геометрия и от 1800 оборота тръгва но ако галиш педала на газта въобще не се чува и усеща. От там идва по нисък разход и запазване ресурса на мотора. Имам приятел с Пунто 1.3 мулти джет. Вика не върви под 2500 оборота. Ами защо ти е Дизел тогава като няма да можеш да се възползваш от ниските му обороти? Хем не върви в ниските хем няма 8000 оборота като бензина! Малко ми е тъпо. Освен това, че двигателя на Хонда е много елстичен и мощен в ниските обороти, Акорда с лекота държи 200-210 км. Което за мощност от 140 коня е чудо. Особенно скорост над 200 км/ч. Да ти кажа доста ще се озори тая Алфа на магистралата. За финал искам да обобщя. В Хондата е наблегнато на технологиите и качеството, в Алфа а Екстрите, външния вид и форсирания двигател, който в комбинация от високото тегло на Италианката е голям минус. Турбото му е постоянно активирано за да има прилична динамика колата, а това съответно сваля неговия ресурс.Да вярно е, че се дразня от липсата на някой комфортни екстри но нито за миг не съм съжалявал, че купих Акорда. Страшна кола с добър имидж и много модерни технологии, които обаче не са видими от мястото на водача, а се усещат с времето.Също така искам да кажа че 2.2 дизела на Хонда беше двигател на годината няколко години подред. Сам си направи извода!Успех в покупката и в крайна сметка поне пиши на кое си се спрял!!!!

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го продължителния тест на Аутобилд и ПРЕЦАКАНИЯ ДВИГАТЕЛ НА АЛФАТА. Ако искаш си купи и провери дали данните от теста са верни.

http://mail.dir.bg/~...al/DT%20159.pdf

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

http://www.automedia.bg/news/article_10254.html

Това е теста на качество за 2010г. на Аутобилд

Редактирано от Becko12
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво си го пуснал този тест, но съм сигурен, че не си го чел или пък си изчел само каквото ти изнася.

 

По време на дългите ни пътувания бързата Alfa бе много убедителна, а 70-литровият резервоар позволява голям пробег

без презареждане.

 

...

 

...за дефектния двигател

В този случай очевидно става дума за едно неприятно изключение. Агрегатът 2.4 JTD M 20V като цяло е много надежден, и статистически погледнато не се отбелязват някакви характерни проблеми. Според нашия анализ причината за локалното прегряване на първи цилиндър се дължи на механично блокиране на инжектора. Това запушване най-вероятно се дължи на замърсяване на горивото. Вследствие на това в изпускателния тракт са попаднали неопределено количество гориво и масло. Това би могло да доведе до повреда на филтъра за фини частици, поради което той също бе подменен. Поправката, включително двигателя и филтъра за фини частици, бяха разгледани като случай, който се покрива от гаранцията на автомобила.

 

И все пак – следващите 6000 км нашата Alfa се движеше абсолютно безпроблемно. И тогава се случи. По време на бързо шофиране по автомагистрала А7 внезапно се чуха силни шумове откъм двигателя, мощността спадна рязко. Наложи се Alfa-та да бъде изтеглена до най-близкия сервиз.

Накратко – 159 се нуждаеше от нов двигател, и то при пробег 20 000 км.

Ясно, сега всички зевзеци ще почнат в един глас да повтарят – какво очаквате, та това е Alfa.

Само че в конкретния случай нещата не бяха толкова прости. Очевидно причина за повредата на двигателя бе попадане на метална частичка в горивопроводите с високо налягане – вероятно по време на ремонта преди 6000 км. Факт е – за разлика от дефектното управление на клапите в смукателния колектор или ангренажния ремък, за които са известни няколко случаи на повреди, при двигателя на нашата Alfa ставаше дума за единичен случай, който бе покрит от гаранцията.

През останалите 80 000 км от продължителния тест новият двигател работеше абсолютно безотказно – също както и целият автомобил.

Alfa-та практически изобщо не се повреждаше, единствените слабости бяха някои дреболии.

 

Та мисълта ми е да бъдем малко от малко по-обективни. Хонда също си имат своите проблеми (да търся ли сега колко милиона автомобила викаха за миналата година в САЩ...), има ги и всеки производител на автомобили. Дали ще се оакат инженерите на фирмата или поддоставчик ще им натресе калпави части - случва се със всички. Важното е това:

 

“За мен всяка сутрин бе истинска радост да се приближавам до този красив като картинка автомобил”, споделяха с

въодушевление колегите Алекс Корс и Керстен Вайхброт, като естествено имаха предвид не само цвета.

 

Т.е. колата да ти носи радост. Ти си си избрал Акорд, авторът на темата ще си прецени сам какво да вземе.

 

ПП Някой може ли да сподели как е парното в двата автомобила, предвид наближаващата зима? :tooth:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тоя тест съм го четох още като излезе в списанието преди много време. Плюс това само Фиат 500 и Алфа 159 са с повреди в двигателите при тестовете на Аутобилд. Тъй като техниката се разви много през последните години никой вече не коментира издръжливостта на двигателите в съвременните автомобили, освен на китайските коли и ФИАТ. В днешно време да говорим за повреда в двигателя е смешно, много смешно.

Относно мен и парното ми, Акорда е кола за дълъг път, не е направена за тъпото кратко градско каране, на което я подлагам в момента. Тъй като съм карал основно Японски автомобили мога да кажа, че съм страшно впечатлен от качеството. Яриса го купиха от мен на 220 хил без грам проблем. Очаквам Хондата да се представи далеч по добре. И от когато карам Японски автомобили се научих от глезотии да не се впечатлявам, тъй като в ежедневието са важни много по различни характеристики и най-важното продажбата на старо, което при Алфа граничи с ВЕЧНО ТВОЯ. Също така да кажа за модела 159 тъй като съм авто фен от доста време. Има резон тоя модел да е качествен, ТЪЙ КАТО Е ПРОИЗВЕДЕН НА ПЛАТФОРМА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ GM --- ТОЕСТ ПОСЛЕДНАТА ВЕКТРА И СААБ.

Сигурен съм, че Алфата ще е далеч по-комфортна и съм сигурен, че никой няма да оспори това, въпроса е какво се търси. Ама да се сравнява кон с кокошка просто няма никакъв смисъл. Акорда е много ама много по класна кола и това не го казвам като болен фен, който си е купил такава и сега защитава това на всяка цена. Мен не ми дреме кой какво ще кара, старая се да дам колкото се може по обективно мнение, най-малкото не съм автотърговец на Хонда.

 

Първата ми кола беше Форд, бях научил всички сервизи във Варна, кой какво прави, къде кое се сменя, сервиз за газови най-вече. Като купих Хондата се чудих къде има добър сервиз да и сменя маслото благодарение на 3-те карани преди това от мен Японски автомобила. Това го казвам с добри чувства, като ония лаф не питай старило питай патилоПубликувано изображение

 

P.S. убеден съм, че климатроника на Алфата няма да се държи по абсолютно никакъв по различен начин от тоя на Хонда. Особено ако колата е вкарана от топла Италия. В това съм сигурен на 100%.

Редактирано от Becko12
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно умееш да четеш, но не разбираш (като разликата мяжду да гледаш и да виждаш), така че въобще не съм си правил труда да ти чета мнението. Аз отдавна казах, че такива теми не би трябвало да имат място в този форум. Тук трябва да се пита за силни и слаби страни на Акорда, а във форума на Алфа съответното за 159-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ето една слабост на акорда от мен - машинките на заключването на предните врати.Моторчетата са виетнамски (поне на моя акорд) едната я възстановявах 1 път, но пак замина след няколко месеца.Колата е на над 200 000 км. и освен консумативи друго не е сменяно.P.S. Излъгах.. смених и крушка на ксенона на десния фар след зверско пропадане в 1 дупка май се "отръска".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина има две неща които дразнят при Акорда,това са: Както каза колегата дясната врата не всеки път се отключва от първия път трябва да натискаш по 2 пъти копчето въпреки,че 2 пъти вече я смазвам и пак нестава и второто нещо е тръгна да ми се бели никела на копчето за освобождаване на ръчната спирачка което си е гадно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ви се е случвало , но зимно време имам проблеми с десния механизъм на стъклото , сваля ли го под средата и е -5 градуса става страшно . Смазвах , почиствах , разглобих цялата врата - никаква видима причина :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от форума на БМВ, прави им чест на момчетата там:

http://www.bmwpower-...e3862da351a92fb

Вижте поста на galant. Това е последния пост на страницата, която съм дал и приключвам с темата.

Ето някой кратки откъси от темата:

 

Класация на най-надеждните производители (според Fleet News):

1. Honda; 2. Toyota; 3. Audi; 4. BMW; 5. Volkswagen; 6. Ford; 7. Mazda; 8. Lexus; 9. Vauxhall; 10. Mercedes-Benz.

Класация на най-надежните автомобили (според Fleet News):

1. Honda Accord; 2. Toyota Avensis; 3. Audi A4; 4. Lexus IS; 5. Honda Civic; 6. Toyota Corolla; 7. BMW 3 Series; 8. Audi A3; 9. Ford Focus; 10. Volkwagen Passat.

 

Награда за Двигател на годината 2005

На 1 юни 2005 г. във Великобритания, 1.0-литровия IMA двигател на Insight и 2.2-литровия дизелов двигател i-CTDi бяха наградени в съответните категории от International Engine of the Year Awards 2005, представени от UKIP media и Events Automotive Magazines.

Honda Accord 2.2 i-CTDi - 19 световни скоростни рекорда

Новият Accord 2.2 i-CTDi Sport постави 19 скоростни световни рекорда в началото на месец май. Британският състезател Робин Лидел и журналистът Иън Робертсън бяха част от европейския отбор - разбивач на рекорди.

Освен скоростните постижения, записани на немската писта “Папенбург”, след края на изпитанията бяха изминати 674.59 км от пистата до Висбаден, близо до Франкфурт, за да бъде отчетена и консумацията на гориво. По време на този преход един от Акордите постигна впечатляващия среден разход от 3.07 л/100 км.

 

Пълният списък на скоростни рекорди, записани в Сериен клас В (2000 – 2500 куб. см) са:

- 1 миля* летящ старт - 214.186 км/ч 1000 метра летящ старт - 214.315

- 1/8 миля старт от място - 69.012 км/ч 500 метра старт от място - 94.461 км/ч

- 1 миля старт от място - 87.258 км/ч 1000 метра старт от място-117.957 км/ч

- 1 миля старт от място - 135.642 км/ч 10 км старт от място - 190.764 км/ч

- 10 мили старт от място - 198.252 км/ч 100 км старт от място - 210 км/ч

- 100 мили старт от място -210.967 км/ч 500 км старт от място - 209.913 км/ч

- 500 мили старт от място - 210.961 км/ч 1000 км старт от място - 210.312 км/ч

- 100 мили старт от място - 210.565 км/ч

- 1 час старт от място - 211.323 км/ч

- 6 часа старт от място - 210.088 км/ч

- 12 часа старт от място - 209.908 км/ч

- 24 часа старт от място - 209.910 км/ч

 

* Забележка: 1 миля=1.61 км

Редактирано от Becko12
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...