civic1.5 0 #1 Публикувано 19 Април, 2011 Здравейте, доста рових но нищо конкретно, и така бедна смес, на какво може да се дължи осен на ланда сонда?Всичко по колата е ОК, интерисува ме най вече за датчици, центровка на делко, и ако е ламда сонда коя, имам две една на изпускателните колектори и една на катализатора , но на катализатора имам още един датчик който не знам за какво е. Благодаря Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #2 Отговорено 19 Април, 2011 Вариантите са доста. Може и да е от запушени инжектори, кофти бензинова помпа, кофти регулатор за налягане на бензина, запушен бензинов филтър. Ако е ламбдата не би ли трябвало да светне чека! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #3 Отговорено 19 Април, 2011 (Редактирано) Вариантите са доста. Може и да е от запушени инжектори, кофти бензинова помпа, кофти регулатор за налягане на бензина, запушен бензинов филтър. Ако е ламбдата не би ли трябвало да светне чека!Има логика за Чека но ако е станала по мудна тя си работи и не отчита грешки, благодаря за бързия отговор е ще почна да ги проверявам гореизброените от теб причини за да видим какво ще излезе. Редактирано 19 Април, 2011 от civic1.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 20 Април, 2011 Как установи че ти е бедна сместа и при какви обороти. Ако е от ламбда сондата май по скоро щеше да имаш богата смес. Не съм запознат тия двигатели имат ли дебиторен май нямат, може би не лошо да включиш в списъка си и проверка на ТПС-а. Също и МАП сенсора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #5 Отговорено 20 Април, 2011 Здр. ами проверих го на газанализатор или както там се казва, купих си нов термо датчик като сметнах, че е от него оказа се, че е още по зле с новия, само бедна и ваобще не реагираше на различни убороти, сложих стария и нещата се подобриха но и не на нужното ниво. Взех един втора употреба и пак сащото, мап сензора го заменях и с др. работеш реакция пак няма. ще продължа с ровенето и пак ще пиша, очаквам още мнения, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #6 Отговорено 20 Април, 2011 Да не са те заблудили. Твоята ламбда сонда(тази дето е най близко до двигателя) какво "казва" по въпроса, всъщност това е първото нещо което трябва да разбереш. Предполагам че ламбда сондата е тясно лентова и трябва да цъка непрекъснато бедна богата бедна богата.....Ако работи нормално(не е забила в бедна или богата смес) аз по скоро бих отишъл на друг газ анализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic1.5 0 #7 Отговорено 21 Април, 2011 Честно да ти кажа не знам какво ми казва ламбда сондата а и ако знам как, сам ще го направя, и защо ще ги редува? Човек не може да знае всичко и ще сам ти благодарен ако ми кажеш как да го направя, и ще го направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 21 Април, 2011 Не ме бива много да обяснявам но редува ги защото така си работи като тригер тя показва дали сместа е бедна или богата и така играе около оптималната която най вече е необходима за да работи оптимално катализатора. Качеството на сместа може да отчете само широколентовата но твоята едва ли е такава. С осцилоскоп е най добре но едва ли имаш.Нямаш достатъчно опит и знания нямаш ли приятел или някой колега от форума който да ти помогне или отиди на една диагностика там трябва да я закачат на компютър а също и да пъхнат в успаха и един газ анализатор но разпитай къде са добри и имат нужната техника и опит(и да не "виждат" хонда за първи път) а ако имаш път до софия отиди до сервиза на Омбре те правят само хонди.Сондата преди катализатора е регулираща а тази след него е диагностична показва дали катализатора работи С тези 2 сонди ако имаш проблем с сместа не може да не ти светне нещо по таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #9 Отговорено 19 Септември, 2011 (Редактирано) Здр. ами проверих го на газанализатор или както там се казва, купих си нов термо датчик като сметнах, че е от него оказа се, че е още по зле с новия, само бедна и ваобще не реагираше на различни убороти, сложих стария и нещата се подобриха но и не на нужното ниво. Взех един втора употреба и пак сащото, мап сензора го заменях и с др. работеш реакция пак няма. ще продължа с ровенето и пак ще пиша, очаквам още мнения, благодаря.Колега оправи ли проблема и какво се оказа? При мен се появи същия проблем с двигател D16W3.Свещите са бели - показател за бедна смес.Но при мен и чека светва от време на време с грешка 61.Смених първата ламбда и промяна няма.Някой би ли казал какво значи тази грешка? Редактирано 19 Септември, 2011 от gnggen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #10 Отговорено 19 Септември, 2011 (Редактирано) Провери подгряването на ламбдата как е. Редактирано 19 Септември, 2011 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #11 Отговорено 19 Септември, 2011 Провери подгряването на ламбдата как е. Благодаря! Това ще го проверя.Но подгряването е само за студен двигател.Смета е бедна и при нормална температура на двигателя.Дали това ще е причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #12 Отговорено 19 Септември, 2011 Мисля че подгряването си работи постоянно, не само при студен двигател. Може и да бъркам. Но дори и да не работи веригата му се следи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 20 Септември, 2011 (Редактирано) Както колегата по-горе е споменал при бедна смес провери: горивния регулатор той играе основна роля при определянето на количеството гориво. След това следва еку-то да получава грешни данни за сместа и да обеднява това го прави при повредени сензори: кислороден сензор (ламбда сензор), сензори за температура.Температурните сензори може да ги провериш с мултисет (на охладителната течност и на всмукания въздух).Ако имаш желани ще ти дам приблизителни стойности на изправни сензори.Кислородния сензор се проверява с осцилоскоп или с подмяната и с друга.Като цяло ЕКУ-то много трудно дава грешка за ламбда сонда Оп пропуснах да отбележа, че може да се дължи на кофти гориво Редактирано 20 Септември, 2011 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #14 Отговорено 20 Септември, 2011 (Редактирано) Като оставим настрана това което са ти казали, колата ти как върви иначе? Мудна ли е, загрява ли? Какъв е цвета на свещите? Ако ти е бедна сместа, цвета на централния електрод е от светло-сив до бял.Ако си работи нормално обикновено цвета на електрода е кафеникав или керемидено червен. Иначе колегите са ти изброи ли въможните причини вече:- регулатор на налягането- дюзи- горивен филтър- температурен датчик- МАР сензор (ако имаш)- Ламбда-СондаПредполагам има и други, но за тези се сещам в момента.Лично аз бих си проверил цвета на свещите. Ако си го има кафеникавия цвят бих си карал най-спокойно. Редактирано 20 Септември, 2011 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #15 Отговорено 22 Септември, 2011 Ето как изглеждат свещите : според вас показател ли е за бедна смес? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #16 Отговорено 24 Септември, 2011 Ето как изглеждат свещите : според вас показател ли е за бедна смес? Не,свещите ти са добре.Моите са същите и колата си върви перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #17 Отговорено 24 Септември, 2011 D16w5 не е ли VTEC-E (така пише в wikipedia, няма идея дали е вярно). Ако е такъв май е нормално да работи с много бедна смес. При моите, на D15Z8, порцелановия изолатор е още по-бял, с почти естествения си цвят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #18 Отговорено 25 Септември, 2011 Колега,ако разбереш от къде се реголира сместа сподели.Моя D16W5 дава грешка богата смес,и от време на време светва Чека,свети си 2-3 дена и после изгасва.Само че като светне заиграва тихите обороти м/у 500-900 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове