Jump to content
mishos85

Ламбда контрол или емулатур за обикновена АГУ

Recommended Posts

Здравейте колеги,другата седмица ще слагам газова уредба-обикновенна.Какво трябва да сложа при монтирането и-ламбда контрол или емулатор за ламбда сонда-на какви цени са двете устройства?Моля да отговаряте точно по темата без излишни разсъждения от типа:по-добре ГИ и т.н.Благодаря ви предварително:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи за какъв двигател и автомобил става въпрос, за да могат да ти помогнат колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос за сивик англичанка 96' 1.5 16в,в-тек е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такава без никакви емулатори - работеше много добре и не светеше чека...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок де разходът какъв ти беше.как ти е вързаха отпред?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда контрол си сложи около 130-150 лева са, и се грижи за добрата смес през целия диапазон на оборотите. Икономисва около литър гориво и избягваш бедната смес която влияе зле на клапаните. Ламбда имулатора е за съвсем други неща, щом колеги са карали без такъв и не им са светвали чекове и да се е скапвала работата на бензин си може и без него тогава. Тои струва от 30 до към 70 лева според типа които е нужен за този мотор. По добре ГИ :) Единственото по хубаво нещо от ГИ е: ГИ БРЦ :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих обикновенна газова Ловато на моята Д14А2-90к.с.Като питах майстора относно ламда емулатор/контрол, той ми обясни, че задължително слага емулатор, за да не събира грешки компа. Относно 'контрола' уж е по-добре (нямам идея точно колко по-добре се държи колата с него), някои колеги от форума са слагали, те да кажат. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда контрола по принцип има и ланда емулатор ;), като си направиш сметка да не се окаже че за още малко пари си можел да си сложиш инжекцион.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към колегите,които имат монтирана ламбда-контрол къде са я монтирали/става въпрос за София / , какви парички струва и има ли смисъл изобщо да се монтира нека някой сподели своето наблюдение.Аз съм с обикновенна ГУ и единственното което не ми харесва е че след 100км/ч и нагоре ако я пусна по инерция моменталически гасне двигателя

Редактирано от djigata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен това ми се случваше при фиата(пунто 1.1)сега ми казаха че задължително трябва да се сложи емулатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да попитам и аз двигателя ми е D15B2 минах към пълна инжекция като взех всичко от б7 имам обикновенна газова сега какво трябва да се преправи за да работи на това б7 като не искам да е газов инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми отговриш само на един въпрос- За какво ти е пълна инжекция+ обикновенна газова? По темата. Едно време ГИ под 1800-1900 кинта трудно. Говоря за 2007ма. Тогава на англишманката сложих обикновенна газова. Ама това няма настройване. Ако си карб-да, но на пълна инжекция си е направо акана работа. Лятото реших и си купих ламбда-контрол. Разхода падна с около 1л и колата е по-добре, но тъпата плочка спира мотора. Отделно, че като минава през цялата система газта и цапа все-дросели, еацв, инжектори, колектори... И колата почва да не пали и трябва чистене. Сега един Фобос е 900 кинта, а една обикновенна газова е 450кинта. Фобос не са черепката на тортата, но никой от тях не се е оплакал. Поне колата ще си работи добре, без тресене докато загрее/на газ няма смукач и докато загрее мотора държи 800 оборота или по-малко и от там и тампоните си отиват/. ЛК-то пречи на мотора да има богати смески и става като дизел. Няма чести гърмжи и т.н. , но и не ускорява като хората. Сами си решавате, но не изменяйте захранващата система на мотора с газовата. Ако е карб- обикновенна, моно-ЛК, инжекция-инжекция. Всичко друго е сбирщайн :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много хора (както и за мен беше) дилемата е между евтин инжекцион или скъпа АГУ. Предлагаха ми инжекцион за 800 лева с български комп, полски софт и италиански части- не ми се понрави.За мен лично инжекцион за 700-800 лева е като АГУ за 150..., а разликата между 500 за обикновенна и 900 за Фобос е 400 лева, 400 обърнати в газ ~ 4000км- Мнооого груба сметка, НЕ СЕ ХВАЩАМ ЗА НЕЯ, но схващате идеята. :)Много офф отидох.По темата: Колега слагай първо с емулатор (поне е евтин), пък после ако прецениш, че наистина имаш нужда от контрол- слагай. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже колко мъка има на този свят!Да не трупало грешки се слагало???Ми не е ли по евтино да си махнеш MIL индикатора в такъв случай???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това за мъката можеше да си го спестиш!Аз като по- прост не знаех какво е "ламбда емулатор", затова се консултирах с google- всички резултати са свързани с това, че основната му цел е да не се събират грешки в ЕКУ-то. :) Ако не е така и имаш по-точна и подробна информация ще се радвам да я прочета и науча!Относно "MIL индикатора", не намерих инфо какво е и за какво служи, затова ще се радвам да обясниш и за него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................Аз съм с обикновенна ГУ и единственното което не ми харесва е че след 100км/ч и нагоре ако я пусна по инерция моменталически гасне двигателя

Обърни си въздуховода преди филтъра някъде на зад, или направо го махни от кутията на филтъра ако може. Не трябва да имаш насрещна струя която да бие дирекно към отвора дето колата лапа въздух (наи просто казано) за това ти гасне с висока скорост и кат пуснеш по инерция, щото и обеднява сместа. Направи квото ти казах и няма да имаш проблем ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мога да махна въздуховода от кутията преди възд.фълтър но пак конкретно не получих отговор за ЛК.къде мога да си монтирам , какви парички струва , каква марка и дали ще има по добър ефект при ускорение защото тази плочка спъва двигателя несъмнено а и наг е малко муден двигателя в смисъл набира се но плавно , няма го ряза дори и след 4к се усеща ускорение но много слябо

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорех за "майсторите" дето ръгат чушки в боба.Трябва да има изпити за да ти дадат тапия да монтираш газови уредби! Emulator: It emulates i.e. gives false impression to the ECU as if the engine is running on petrol. There are a number of emulators and the most common one that emulates false fuel injection to the ECU.They are electronic devices that are used in fuel injection conversions. Generally two types exist: Injector Emulators are used to cut off Gasoline supply when the car is running on CNG. It is used to prevent gasoline from mixing to the natural gas. Lambda Sensor / Oxygen Emulator is used to emulate the lambda sensor when the car is running on CNG. It prevents the Electronic Control Unit (ECU) from registering any failure in its memory (NO CHECK ENGINE LIGHT).Advancer/Timing advance processor: It is a device that advances the spark timings while on CNG. It is intended to keep the car well tuned on petrol with ideal timing. If advancer is installed then the spark timing for CNG is not adjusted through distributor.Electronic device that manipulates the original timing of the vehicle when it runs on CNG. Because CNG has more octane than gasoline, a Timing Advance Processor must be used. For that reason the timing is altered back and forth from when it is operating on gasoline and when the engine is running on natural gasStoichiometric демек служи за да промени параметрите от О2 сензорите така че да се покрие с бензиновата функция иначе ще е твърде обеднена или обогатена сместа и от там проблемите с главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мога да махна въздуховода от кутията преди възд.фълтър но пак конкретно не получих отговор за ЛК.къде мога да си монтирам , какви парички струва , каква марка и дали ще има по добър ефект при ускорение защото тази плочка спъва двигателя несъмнено а и наг е малко муден двигателя в смисъл набира се но плавно , няма го ряза дори и след 4к се усеща ускорение но много слябо

И да монтираш ламбда контрол от плочката няма да се отървеш, порсто без нея няма как, е има де ама зависи от някои неща по мотора, аз си карах дълго време дедрата без плочка само с един щуцер ръгнат над дровела, верно че и тои намаляше дебита на въздуха но не чак толкова.Контроли има по около 130 лева и на горе зависи от марката имаше някви VOILA не бяха лоши, а маи читави бяха Ловато ама към 220 лева ми се върти като цена. Питаи чичоти гугъл за ламбда контрол он знае всичко :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като имам Ламбда контрол мога ли да махна тая плочка и да "ръгна" маркуча и къде както се изказа един колега. Понея има доста дупки като котлон е да не се окаже че без нея ще имам други проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш че не мога няма да го "ръгам" :lol:.Ако си мислите че с ламбда емулатор не омазва настройките на компа се лъжете но става по бавно и в по малка степен,но поне не светва жълтата лампа. Струва ми се ако се пали на газ и се гаси на бензин е по добрия вариант защото на бензин трябва да поработва по малко за да си оправя настроилите когато двигателя е влязла в режим и ламбда сондата е загряла и работи(ако е без подгряване).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с д15б2 и съм без емулатори и кво ли не и ми гори доста 12,13 14 на дълго може ли да е от това че нямам емулатори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да е от това че "майсторите" дето са ти я насторойвали са ти я правили в час по трудово обучение. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер голям е този разход за д15 на газ.Може мембраните да са ти за смяна или настройката нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля затворете темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос относно емулаторите! Раличават ли се те по нещо за различните коли? Предстои да слагам обикновенно газово на пълна инжекция но ми липсва този елемент и затова питам?:) Според газаджиите тези хонди несъздавали грижи и без това но да се застраховаме:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емулирането се определя от ел.съпротивлението на дюзите.С правилните резистори компа не влиза в авариен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоест да не бързам да купувам да сложа газовото така и ако създава грижи тогава да мисля за емулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...