Jump to content
Rado_Tomov

Газов инжекцион

Recommended Posts

...че ти да не ходиш на състезания, ако тва по те притеснява от парите дето даваш за бензин запази си тея 10тина коня :) Сам може да сметнеш за 15 000 колко е икономията, има една разлика обаче ,като сложиш газ няма да спестиш пари просто вместо вече да караш по 15000 ще караш по 25 000 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: :cool: Колегата е върл защитник на пропан бутана :lol: И аз карам на газ, евтинко е , не колкото на Метан (пръдня) но е по малко набутвация от бензина:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, защитник, защитник щот не ми понася на бензин инак да не мислиш ша се занимавам с газови да ставам специалист по неволя, ма ко да праиш такъв е живота :) Е тая малката ланча от подписа ми е моноинжекция и още няма газова, питаш ли ме кат ида на бензиностанцията и дам 20 лева за 8 кила бензин и знам че няма да мина и 100 км , направо ми иде да се самоубия ритуално, ама е сега на пролет ще си накупя чаркове да и сложа една АГУ, тва е срамота моноижекция на бензин-кощунство :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, защитник, защитник щот не ми понася на бензин инак да не мислиш ша се занимавам с газови да ставам специалист по неволя, ма ко да праиш такъв е живота :) Е тая малката ланча от подписа ми е моноинжекция и още няма газова, питаш ли ме кат ида на бензиностанцията и дам 20 лева за 8 кила бензин и знам че няма да мина и 100 км , направо ми иде да се самоубия ритуално, ама е сега на пролет ще си накупя чаркове да и сложа една АГУ, тва е срамота моноижекция на бензин-кощунство :lol:

Слагай и едно Фобосче на Автономен режим и си готов!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво значи фобосче на автономен режим, ГИ с настроика за Фул груп (4 те газови дюзи пръскат едновременно по команда от бензиновата дюза???)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовия компютър се настройва, без да обработва информация от бензинов такъв. Взема информация за обороти ламбда сонда и мап и пак се настройва таблица. Малко сложничко е за газаджиите, затова не се споменава. Фул груп си е друга хава, франсетата от PSA имат доста такива двигатели, за тях няма да коментирам.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де аз от там се сетих, щото на времето имах рено и то беше така фул груп, та си помислих ако се напраи настроиката на фул груп дали пък няма да бачка корекно, тои ГИ от де да знае 1 или 4 дюзи са, кат всичките са вързани на едно. А за настроиката и таблицата направо се плаша като ги знам газаджиите са по не наясно от мене ко се праи там :) ще тряя на някои много къдърен да по падна, макар че маи тоя разговор е излишен, ще си бучна една обикновена АГУ даже и без плочка и така, тя Ги ще излезе колко цялата кола. А и наи хубавото е че ще прескоча газаджиите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф топик:Как обикновена на моно без плочка? Раздухай малко. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя се върти една и съща информация из нета, коя потвърдена, коя не.... Обаче във Бургас има едно момче дето е правило такива магии. А аз съм карал един Акорд в Пловдив, пак настроен така на автономна за тест. Освен съвсем мъничко по-големия разход, тягата и динамиката си му бяха ха ред.п.с. Хайде още някой ден и аз ще карам Хонда и ще и слагам ГИ. Весело и приятно посрещане на Нова Година!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф топик:Как обикновена на моно без плочка? Раздухай малко. :dry:

Много лесно, старата ми дедра изкара така 50 000 км , мани тва ами новия собственик е врътнал още 60к с нея :) Плочката я изхвърлих още на първия месец, щото хем не вървеше как тряяя хем гореше доволно. Системата е супер проста съжалявам че нямам снимки да покажа, но ще опитам да обясня. Върху карбуратора (моното) е кутията за филтъра, пробивам в едната и страна дупка в която плътно да влиза маркуча от изпарителя на газовата, от вътрешната страна в кутията е нужно някво коляно което прави завоя на долу към дросела на карбуратора, на тва коляно завивам една спринцовка 10 кубика (ползвах спринцовка щото е гъвкав, здрав и тънкостенен материал които издържа на температура а и се нави идеално на външната резба на колянцето дето ползвах) спринцовката се реже от долу на дължина по мярка за карба :) нагрявам я с пистолет за горещ въздух или дори с свещ и малко я сплесквам за да може да влезе по лесно в една от двете елипси около дюзата на карба. Спринцовката стига малко над дросела, не отричам че и тя спира извесно количество въздух но не е колкото плочката. На всичко отгоре тая плочка така беше направена че дюзата като пръска и всичкия бензин се спираше от плочката и после се оливаше на долу, мани мизерия голяма с тая плочка. Ако обяснението ви се струва сложно, казано на прост език просто намерете начин да подадете маркуч с газ над дросела. Не знам как са устроени Хонда-моно ама при ланчата си беше много просто една дупка, по средата виси дюза а по надолу се вижда дросела е там до дюзата пъхах тая спринцовка или тръбичка за да влезе в карба над дросела, никога не е имала проблем с ниски обороти или с вървене или с горене. Същото ще се случи и на Ипсилона на жената, дори ако си спомняте на времето още когато почти нямаше плочки на москвичите и на ладите дупчеха по една дупка над клапата на карба там завиваха щуцер и връзваха газта, тва е по просто ама малко по грубичко :) Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз си играх веднъж с една Мареа 1,4 моно, сложихме и "Аутогаз италия" в режим фул груп и инжектори 1,5 ома .Като цяло според мен не си струваше усилията. Трябва и много финна настройка за да работи и става много чуствителна към качеството на газта.На въпросната Мареа след това и сложихме обикновенна газова и е в пъти по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола, ще да е било Брава 1,4 Марея 1,4 няма :) ма то се един дол дренки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вЕрвай ми Мареа беше, 1,4 моно ,бивша рент-кар на остров Родос .Един незабравим автомобил .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вЕрвам ти, току що видях че имало и Марея 1,2 :D а си мислех че познавам Фиатите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох доста, ама никъде не се споменават новите пластмасови пътища.- Те предпазват филтрите от запушване на 5000км. и издържат до 20 000км.- Друго предимство е палене и подгряване на бензин и след 45градуса на газ.Зимата има още един голям проблем:Съотношението на пропан и бутан.Лятото повече бутан(по-нелетлив).Зимата повече пропан.(по-летлив)Но пропана е по-скъпия компонент и Лукойл си ни шиба както си иска. :blink: Проблемите с празния ход се засилват при работа на газ!Ако ви играят оборотите на бензин, на газ ще има драми! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропукаш и факта, че пласмасовата тръба не оксидира и има по-голям дебит. А на цена са 1:1.Кофтито е, че някой газаджий си нямат и на идея за тая тръба и не пускат на преглед. Наложи се на едни да им обяснявам половин час о з тръба е това, а са сервиз от 10 гидини и се познаваме. Е пуснаха ме, но се мръщеха.п.п. Зимата и на 30гр и на 5сек на студен мотор няма никакъв проблем. 2 месеца Фобоса ми е така. Няма никакви ядове. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука си много прав, пласмасовата тръба не оксидира и има по-голям дебит. А на цена са 1:1.Наистина проблема е че още не са одобрени от "умните ни органи", цял свят ги ползва.Друго важно особенно за зимата е изпарителя, колкото по-ново поколение,толкова по-добре.Колкото по-голям дебит, толкова по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро съм собственик на Хонда цр-в 2000 г. 147 к.с. и съм решил да й сложа ГИ.Каква марка бихте ми препоръчали и най-важното къде да е монтират, че както чета има доста некадърни "майстори".Много ще съм благодарен за съвет от по-компетентни в тая област.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,искам да попитам нещо с риск да прозвучи глупаво!Защо на двигател пълна инжекция инжекция се слага ГИ и по-точно втори комп. за газта,тя колата вече си има един? Колкото по нова е ГИ система,толкова повече дублира бензиновата!Идеята на компа. е да командва инжекторите като следи кол. въздух чрез МАП сензора и изгорелите газове чрез ламбда сондата, като променя честотата на импулса към инжектора.Инжекторите пък се различават по обем и собствено съпротивление (време за реакция).Мисълта ми е следната,при подходящ избор на газови инжектори като дебит и поставяне на резистор (съпротивление) за компенсране на разликите в омовете на бензиновия и газовия инжектор и отделни релета за инжекторите,би трябвало на теория колата да работи на газ само с бензинов комп.Надявам се да не звуча като поредния тъпанар,просто се чудех!?!

Редактирано от crazy_to80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро съм собственик на Хонда цр-в 2000 г. 147 к.с. и съм решил да й сложа ГИ.Каква марка бихте ми препоръчали и най-важното къде да е монтират, че както чета има доста некадърни "майстори".Много ще съм благодарен за съвет от по-компетентни в тая област.

Колега, ако се спреш на ФОБОС 1, не го монтирай при тези на Д. Богров - ще се видиш в приключение. Уредбата е добра, но по-добре я мантирай в Г. Баня - Еврогаз. Ползвал съм услугите и на двата сервиза и говоря от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам да попитам нещо с риск да прозвучи глупаво!Защо на двигател пълна инжекция инжекция се слага ГИ и по-точно втори комп. за газта,тя колата вече си има един? Колкото по нова е ГИ система,толкова повече дублира бензиновата!Идеята на компа. е да командва инжекторите като следи кол. въздух чрез МАП сензора и изгорелите газове чрез ламбда сондата, като променя честотата на импулса към инжектора.Инжекторите пък се различават по обем и собствено съпротивление (време за реакция).Мисълта ми е следната,при подходящ избор на газови инжектори като дебит и поставяне на резистор (съпротивление) за компенсране на разликите в омовете на бензиновия и газовия инжектор и отделни релета за инжекторите,би трябвало на теория колата да работи на газ само с бензинов комп.Надявам се да не звуча като поредния тъпанар,просто се чудех!?!

Аз си го обяснявам така: като оставим на страна че някои (под някои визирам газ компа) трябва да следи за температура на изпарителя за налягане в реиката за да могат да се извършват процесите на преминаване от газ на бензин и обратно, то тоя някои има задачата да модулира бензиновите времена за да работи колата на газ. (порцията газ въздух за един такт работа е различна като съотношение от порцията бензин въздух). С подходящи инжектори и сметки може да намериш алтернативния инжектор които подаваики газ да отговаря на същата калоричност която се подава на бензин, но не във всички обороти времената на бензиновия ще са равни с тези на газовия, именно за това се грижи газ компа, след като му е направена адаптация тои знае кога при кви стоиности какво да промени в времената на газовите за да е ОК мотора. Ако да предположим с тези смеси според показанията на ламбда сондата бензиновия комп е достатъчно гъвкав да се справи то тук идва проблема с самоадаптацията на бенз. компа, които работеки на газ ще си запише по таблиците тези времена и след това като минеш на бензин тези времена тотално ще са различни от това което е нужнио за работа на бензин. Стига се до там че колата не работи нормално тресе на празен ход или направо гасне мирише на бензин от аспуха, не върви, забива нос, предърпва, и всичко това от кофти адаптация на бенз компа. Решението на проблема е с резет на настроиките на бенз компа, при по простите коли и компове това става с откачане на АКУ, но доста от колите след 1998 е нужна сотуерен резет на адаптацията. След това всичко на бензин ще е ОК докато не минеш на газ и пак не се омаже. За това е и газовия комп за да управлява системата независимо от бензиновия и да го "мами" че всико е ок за да не се омазва миличкия тои :) Това са моите предположения и обяснения, не претендирам че са на 100% верни и също бих чул още доводи по тоя въпрос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Слави CR-V за отговора на питането ми!Като цяло ми се изясниха нещата,ако реша да правя такава " акробарика " трябва да реша проблема с ЕКУ-то.Едно то решенията е ЕКУ от 1-во поколение PGM-FI ,доста са непрентенцйозни и нямат нищо общо със самоубочаващите се ЕКУ-та .Но това е само хипотеза :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От месец съм собственик на един акорд 1.8 , 99та година. Като цяло съм доволен от колата, обаче с тия 2,70 за литър бенз не е работа. Мисля да слагам газ този или другия месец. От прочетеното и казаното се насочих към марка ГИ БРЦ, а моделът е 4 цилиндрова автомобилна газова система Sequent 24 BRC инжектори. Разбрах, че най-важното си остава да се монтира и настрои кадърно. Някои има ли наблюдения как работи сервиза и впечатления от този модел ГИ ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,От месец съм собственик на един акорд 1.8 , 99та година. Като цяло съм доволен от колата, обаче с тия 2,70 за литър бенз не е работа. Мисля да слагам газ този или другия месец. От прочетеното и казаното се насочих към марка ГИ БРЦ, а моделът е 4 цилиндрова автомобилна газова система Sequent 24 BRC инжектори. Разбрах, че най-важното си остава да се монтира и настрои кадърно. Някои има ли наблюдения как работи сервиза и впечатления от този модел ГИ ?

Аз съм с такава вече близо година, Слави ЦР-В май също е с такава.Стига да е монтирана и настроена добре работи перфектно.На мойта даже съм си я настроил да ми използва ОЕМ Мап сензорът .По този начин почти се изравнява с по-високия клас P&D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много добре запознат като цяло с двигателите все още и това "ОЕМ Мап сензорът" не ми говори особено много :D. Говорих със Слави и той също даде добра оценка :D . Не знам само в този сервиз как ще я монтират и затова рекох да попитам за хора, които са слагали там ГИ да дадат мнения. Ако някои има преки впечатления ще съм му много благодарен ако ги сподели:rolleyes: . Казаха, че дават година и половина гаранция без значение км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много добре запознат като цяло с двигателите все още и това "ОЕМ Мап сензорът" не ми говори особено много :D. Говорих със Слави и той също даде добра оценка :D . Не знам само в този сервиз как ще я монтират и затова рекох да попитам за хора, които са слагали там ГИ да дадат мнения. Ако някои има преки впечатления ще съм му много благодарен ако ги сподели:rolleyes: . Казаха, че дават година и половина гаранция без значение км.

Eeee никои ли не може да даде мнение. Това дето намерих в нета е от преди 5 до 8 години старо .... Също ГИ не би трябвало да пречи на автопилота, нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, покрай високите цени на горивата, взех вече и аз да се замислям за слагане на газ.Един колега наскоро си сложи газов инжекцион Bardolini при някакви газаджии в София, но нещо не е доволен. Ту висок разход, ту гърми, ту нещо придърпва.Поразрових се, дори сега ще му направя кабел за връзка със софтуера за диагностика. Поразрових се и видях, че това Bardolini го продават фирма БСМ.Та чудех се, дали някой от вас има опит с това Bardolini, и ако има впечатления да сподели. Дали проблема на колегата (той не кара Хонда, а Ланча Зета) са заради газаджиите или просто двигателят му има някакъв друг проблем, или самата система Bardolini не е читава.Това което ми харесва е, че софтуера за диагностика и настройка е безплатен, и човек може сам да си бърника. Даже си мисля сам да я монтирам (ако изобщо реша да я слагам), защото честно казано от вечните проблеми с газта, на газаджии нямам много доверие, а аз самият съм инженер по електроника, и като захвана нещо го правя, дори да не съм се занимавал преди точно с това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с AG Zenit рейка Valtek и съм доволен. Лично аз съм ходил 2 пъти за до настройка. Sequent 24 BRC е добра уредба но сравнително скъпа , ако двигателят не е Vtec няма нужда от скъпа уредба.Монтирането на ГИ не е еднократен разход, при избор на газова уредба трябва да се мисли и за нейната поддръжка. При избор на ГИ позаинтересувайте се не само от марката Фобос(това е компютъра на ГИ ), а и от рейката и изпарителя,a и Фобос 2 и нагоре не са много добри. Фобос 1 е добър избор но най- важен е монтажът и настройката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля спешно за съвет. Решил съм да слагам ГИ BRC sequent 24 с BRC инжектори на 1350 лв с тороидална бутилка, а ми предлагат Agis OBD/CAN комплект за 1100 лв. Колата е Honda HR-V с двигател D16W1. Първата ГИ съм избрал от тук http://www.autogas-varna.com/agu_ceni.html , а втората ми я препоръчва Николай от НИКГАЗ. Кое да избера - по-скъпа уредба или по-качествен майстор ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз съм с ГИ Фобос. Хората които ми го сложиха бих казал че са едни от най добрите в Пловдив. Както върви на бензин и така на газ. Даже ми го настроиха по графиките на бензина не знам как става, но прии превклучване от газ към бензин нямам разлика:) Аз съм с Д15Б7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, утре в 08:30 трябва да съм в единия от двата сервиза.....а нямам идея къде да отида.ПП. Не помня да съм споменавал Фобос изобщо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, утре в 08:30 трябва да съм в единия от двата сервиза.....а нямам идея къде да отида.ПП. Благодаря на всички за компетентните мнения....колата вече има ГИ каквото-такова.

Редактирано от bodo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, придобих скоро една Хонда Акорд, доскоро бях много доволен от нея, докато вчер не и сложиха газов инжекцион. Колицата започна да загрява!Това е накратко.Сега конкретно. Акорд,91, 2.2/170 к.с. Газов инжекцион Vega 2. Когато започваха монтажа, обърнах внимание за това от къде е добре да се вземе вода за изпарителя. Казаха ми ,че са монтирали няколко Хонди и са наясно с нещата.На следващата сутрин когато се повозих малко из града започна да вдига температурата.Когато спрях единя вентилатор работи близи 3-4 минути преди да спре.Обадих се в сервиза и ми казаха, че най вероятно не се е обезвъздушила.Но след няколко проверки и улична диагностика, въздух вътре май няма. Парно имам и то невероятно силно! Големият кръг не отваря, съответно и перките не се вкючват. Има една дебела тръба излизаща отдолу на радиатора и тя е студена, докато тази между мотора и горната част на радиатора е вряла.Моля за мненинята ви. Неми се иска да започнат необусновани смени на терморегулатори и други чарколяци. Колицата си работеше чудесно до вчера.:huh: Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като влючиш парното как е?Има вариант и да не са вързали правилно изпарителя...Това Вега 2 каква марка и защо по дяволите, като са ти казали: "Правили сме няколко хонди и знаем/ демек не ни учи бе../" Не си си тръгнал. Чуя ли нещо такова от майстор бягам далеч и при непроверени майстори и магазини не ходя :cool: Обратно при тех и докато не ти оправят колата им седиш на главата и ако трябва возиш някой от тях да види след това дали загрява !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами парното работи много силно, което ме навежда на мисълта,че в малкия кръг вода има. Не е проблем отношението им, защото бяха съвсем любезни и точни. Не мога да се оплача, просто мисля, че нешто се е насмело, но какво??? Забравих да поясня ,че колата е Щатска, ако е от значение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен се получи подобно , нямах проблем сложих гас ,че бензина без пари:) На мен не ми загравяше но в един момент както карах към софия колата прегря на магистралата, прегря зверски. И се оказа ,че термостата е забил и не е отворил кръга. Последствия няма да споменавам. А ти както казваш ,че маркуча към радиатора е топъл а долния не е виж термостата дали е ок. Да не страдаш като мен. Поздрави и да откриеш проблема по скоро.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да попитам и аз съм решил да взимам харви и да му слагам ГИ кЪде в София мога да попадна на добри майстори ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31998&hl=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%80%D1%8F%D0%B2%D0%B0 това което прочетох ме обнадеждава, въпреки, че днес ми смениха термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, термостата наистина не работеше.Семниха ми го с нов и положението остана същото. Днес отидох пак и помолих да ми пресвържат изпарителя на парното. Сега всичко изглежда нормално, температурата не мръдва от средата, парно има , колата работи добре на газ и бензин. За разхода още не знам нищо. Благодаря на форума за полезната иформация която предоставя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...