Jump to content
aleksander bachev

Газова уредба ПОМОЩ!

Recommended Posts

Здравейте Колеги. От скоро съм притежател на Англичанка след facelift-a с мотор D14A8 и имам следния проблем - разхода не ми е много голям 8-8.5/100 при градски условия в София, но със завишаване на бензина става невъзможно вече карането. Не разбирам много много, но знам, че ако колата е с пластмасови колектори както е при мен, обикновената газ не става. Та на въпроса - КАКВО ТРЯБВА ДА СМЕНЯ И КОЛКО ПАРИ ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ ЦЯЛАТА ПРОЦЕДУРА С ПРАВЕНЕТО НА КОЛАТА МИ ДА ИМА ОБИКНОВЕНА ГАЗ??? Пък и ако има в сайта някой, който предлага частите ще се радвам да се свърже с мен:angry: Поздрави и предварително БЛАГОДАРЯ:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателен колектор от по-стара д серия/д14а2 или д16з6 или д16у8/. Към него и рейката на инжектора мое да ти треа и една гарнитура за 15 кинта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се газифицирам но с газов инжекцион. Смятам , че това е по-добрият вариант .По-икономичен е ,но и по-скъп.Успех в начинанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да си сложис обикнобенно газово с този колектор но слагаш клапа ако гръмне да изпусне от там,и гледай да е италиянско лувато,брц,ландинадявам се че съм помогнал:angry:,ако ще ти трябва колектор от д16з6 има един.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли по евтино щи легне да смениш колектор и дюзи от колкото да сложиш ГИ за 800-900 лева? Инак може да сложиш обикновена АГУ на тея пласмасови колектори но задължително с газ контрол инак ако гръмне ще цъфне като майска роза :angry: кихалки на всяка тръба по една броика те са едни по специялни не като тея дет се слагат общо за колектора монтират се насрещно възможно наи близо да сочат към смукателния клапан, така ако "къхне" налягането го поемат първо те, но това пак не е 100% гаранция че колектора ще оцелее :cool: Замисли се за ГИ по съвършенна е по добре върви колата не се спъва от газовата плочка и е по икономична. Фобос е добра и евтина оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега слагаи газов ижекцион и си ок .ако си от пловдив има на добри цени от 700 до 800 ще ти легне системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Мисля, че намерих удачното решение на моя проблем. Днес като се поразтърсих в различни сайтове за авточасти и позвънях тук-там открих може би едно удачно решение. Почти всички, на които се обадих ми казаха, че не са сигурни и ми обявяваха цени от 80-100 за цял гол колектор и от 100-150 лв за цял комплект такъв, но пак не бяха сигурни какво, как и защо. Свързах се с едно момче от Пловдив, което се занимава само с Хонди и като му обясних за моето желание и намерение, той ми, че за подобно нещо не се е замислял и сещал, но ще стане само следното: От D14A3 и D14A4 колектора ще ми стане, само че от двувтарата Хонда Японка. http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs005.snc1/2811_97076239539_608614539_2540859_2397510_n.jpg , само че на тях кутията на филтъра им е върху колектора и няма как без него, защото той е свързващата част между системата и моя филтър (може и без филтър в новата кутия - само със стария фитър), а всичко останало ще стане - дросел, инжектори, стъпково моторче, но за дюзите не е сигурен и каза, че в понеделник ще уточни всичко (за тези неща ми даде уверение, че ще станат на 100%, защото били пред него и ги сравняваше в момента - действително говорихме сигурно 20 мин. и ми се видя много свестен мъж). Цена за гол колектор и кутията на филтъра, каза че ще иска 50лв, което за мен ми се струва добра цена. Той още каза, че моя колектор бил проблемен заради някаква чупеща се пластмаса от долната страна и комплект от него струва 200лв та и повече. Стига и дюзите да са същите, пък и да не са той има от D14A3 или D14A4. Това ми се вижда най-добрия вариант и най-лесни и икономически изгоден. Всякакви мнения ще ми бъдат от полза и ще се радвам, ако с това, което споделих съм помогнал на някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 лв без монтажа е обикновенна газова/електрическа/, монтаж-30/50 лв, зависи къде ще я слагаш. 100-150 лв за дросел + още някой лев за донагласяне и случайно изкочили липси. колко станаха??? слагай си газ инж, нема как да е.еш дявола пич, поне в тоя случай не е добра идеята, излиза ти на същите кинти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ГИ и задължително с пластмасови пътища.Иначе филтъра се задръства на 3000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 10 години карах с обикновенна газова на карбураторен мотор, много се колебах какво да сложа на инжекциона. Накрая сложих най евтиния газов инжекцион на фобос и 10000 км., които съм минал ме убедиха че по добре да се вложат малко повече средства и да забравиш за проблемите от колкото да направиш компромис и да си постоянно под стрес. Точно за 10000 км се избиват парите при безпроблемно каране. Изборът естествено е твой. Каквото и да избереш монтажа направи при хора, за които има само добри отзиви щото иначе... ще влезеш в групата на тези които мислят че газта "скапва" двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата обещава пак да си помисли заслужав али си всички тея маневри за да спести едни 200-300 лева от разликата между ГИ и обикновена. Виж ако беше моно инжекция щях да те подкрепя за обикновена с газ контрол ама тука си си за ГИ от всякъде, има и на изплащане. читав обикновена под 550 лева с монтажа няма, един монтаж е минимум 100 лева ама минимум никои не монтира за 30 лева. Ако поискаш и газ контрол са още към 150 станаха 550+150=700 и 100 лева да ти излезе колектора със всичките разправии са 800, ГИ е от 900 на горе ако спестиш газ контрола ще ти излезе по тънко, но е много вероятно следващата ти тема да е свързана с проблем с разсхода или проблем с оборотите :D И все пак ако слагаш обикновена сложи си Ловато тва е наи безпроблемната и сигурна система която може да съществува, останалите ряпа да ядат, дори БРЦ, за ренцо да не споменавам :P така стоят нещата при обикновените, при ГИ вече са съвсем различни и на опаци :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ГИ и задължително с пластмасови пътища.Иначе филтъра се задръства на 3000км.

 

Интересно..... ? Аз не ползвам газ и не възнамерявам, но ми направи впечатление твоето мнение.

 

Не разбирам по какъв начин непластмасовите пътща помагат за задръстването на филтъра?

 

Аз моите пластмасови мислех да ги разкарам и да сложа от д16з6 просто ей тъй за разкош , не искам газ.

 

Та ме озадачи, ако можеш да обясниш, благодаря предварително.

 

Предполагам че ще е полезно и за газаджиите да знаят.

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ГИ. При него е по-прецизно подаването на газ и вероятността да заминат леглата на клапаните е по-малка. С обикновено АГУ има вероятност след 20-30 хил. км. да правиш ремонт на главата - излиза към 800 лв.Пластмасовите колектори са опасни при поставяне на обикновено АГУ, защото като "кихне" при неправилно дозирана смес, кофти искра, детонация и се чупят. Затова при обикновена АГУ е добре да има метален колектор. Друго значение на пластмасовите няма - нямат отношение към запушването на филтъра.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновено АГУ има вероятност след 20-30 хил. км. да правиш ремонт на главата - излиза към 800 лв.

Верно?Пак ти казвам - не пиши ПРОСТОТИИ:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ГИ. При него е по-прецизно подаването на газ и вероятността да заминат леглата на клапаните е по-малка.

Ссссстига ве. Уникален си да знаеш. Що не си починеш малко ? :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със обикновенна електрическа газова БРЦ на акорда вече почти 100000км я карам без проблем само 2 пъти съм чистил газовия филтър,нищо друго дори и клапани не сам регулирал само веднъж са проверявани и си бяха ОК.Разход 8.5 извънградско и 11-13градско на къси растояния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Слагай ГИ и задължително с пластмасови пътища.Иначе филтъра се задръства на 3000км.

 

Не разбирам по какъв начин непластмасовите пътща помагат за задръстването на филтъра?

 

Пътя от бутилката до изпарителя се изпълнява с медна тръба Ф6 или ф8.

Вече има нови тръби от пластмаса, които се огъват доста удобно.

Медната тръба корозира и този боклук(сив и мазен като графит),

който замърсява филтъра може би е точно от тази тръба, но не съм на 100% сигурен.

Факт обаче е че като смених медната тръба, вече 4000км филтъра е чист :lol: .Преди го сменях на 3000км и беше тотално задръстен! :tooth:

 

Друго значение на пластмасовите няма - нямат отношение към запушването на филтъра.

 

Говоря за пластмасови пътища колега, не за колектори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чувал ,че медните тръби влизат в някаква реакция с гаста и се отделя графит или някакви подобни боклуци.А за пластмасови тръби не бях чувал.Колега Darius кажи от къде ги напазарува и колко е метъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 60лв. излиза за една кола.3,2м отидоха!В сервиза на Чарли!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш ли да ни "светнеш" къде се намира този сервиз :) Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля че е от тръбите, тая мизерия е от цистерните за превоз на газ , цистерните за съхранение по газ станциите, бутлката в колата ви и тем подобни гюмове дето преминава и се съхранява газта докато стигне до колата ви. Ако си обърнал внимание тея стружки в клапана при филтъра не са медни :) демек не са от тръбата :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мизерията не е от тръбите, никва реакция не прави медта с газта, всичко е болклук от зареждането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мислех, ама като демонтирах тръбата я стъргах от вътре и беше корозирала.Факта си е факт, филтъра е чист вече 4000км, а на Чарли и Наско повече от 8000км.Изводите са си ваши, не настоявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема искам да попитам - пласмасовата тръба по-добра ли е от медната, защото ми искат 10лв доплащане.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до следния вариант - Газов Инжекцион LOVATO!!! Цялата инсталация ще ми струва 800 - 900 български лева при най-добрия газаджия в региона.... Не мисля, че трябва да се вкарвам във някакви филми и да правя колата Куц Кон... Поздрави на всички и който има моя проблем, да не се занимава с глупости....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kopelence попита: "Колега, можеш ли да ни "светнеш" къде се намира този сервиз?" В "Модерно предградие". Сега се връщам от там! Наско оправи поразиите на "ДЕА моторс ООД"-ж.к."Дружба"1, а с Чарли заличих едни съмнения :-)! Перфектен монтаж, оптимални настройки, коректно отношение:) ЕВАЛА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мизерията не е от тръбите, никва реакция не прави медта с газта, всичко е болклук от зареждането.

Пропан-бутана не окислява, но в газта има и други примеси.Именно те корозират медната тръба до CuO, който пада и отива във филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове тея цени дето ги говорите за обикновенните газови уредби че биле 400 лв без монтажа не е така моита е 320 лв със сичко вчера я оставих неска щте ми звъннат да си я зема :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до следния вариант - Газов Инжекцион LOVATO!!! Цялата инсталация ще ми струва 800 - 900 български лева при най-добрия газаджия в региона.... Не мисля, че трябва да се вкарвам във някакви филми и да правя колата Куц Кон... Поздрави на всички и който има моя проблем, да не се занимава с глупости....

Взел си правилното решение ;) Щеше да се вкараш в филми иначе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до следния вариант - Газов Инжекцион LOVATO!!! Цялата инсталация ще ми струва 800 - 900 български лева при най-добрия газаджия в региона.... Не мисля, че трябва да се вкарвам във някакви филми и да правя колата Куц Кон... Поздрави на всички и който има моя проблем, да не се занимава с глупости....

При кой ще го мотираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...