Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колеги, остана ми малко време и реших да си изплача мъката. Смятам, че информацията ще е полезна  за хората с премиум аудио (6 дисков чейнджър в навигацията или радиото) да имат едно на ум.

Та... карам си аз, слушам си музика от Yatour-чето(MP3 виртуален чейнджър) и всичко е супер. Омръзва ми и си пускам един от 6те диска в плеъра. Уникален звук и.... хоп, изрязан участък в асфалта след завой и без обозначение. До тук с музиката. Получавам съобщение "CD Err" и чувам как се мъчи механиката. Бонус - не мога да превключа на CDC (MP3). След две седмици успях да отделя време и да изтърбуша колоната с навигацията и почнаха кълнежите :)

Най-горният диск е сцепен, целият "магазин" с дисковете е отместен под ъгъл спрямо две от трите си точки и бог знае дали има нещо счупено или е само разместена механиката. За съжаление никога не съм имал нерви за финна механика и нямам намерение да я правя сам. Ще чака по-добри времена :)

Добрата новина е, че след като извадих физически механиката и разкачих кабелите, всичко друго си работи(Навигация, радио и т.н). Когато натисна CD/AUX си включва директно на CDC.

 

Пиша ви това за да знаете какво ви очаква по прекрасните ни пътища :)

Поздрави.

 

PS. Другото хубаво е, че няколко дни преди инцидента извадих от чейнджъра 3 оригинални чужбински албума на Цепелин и 3 на АЦ/ДЦ, и ги смених с някакви компилации :)

Редактирано от geeper
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за съвет.Чува се шум от към пистовия ремък. Ремъка е сменен с късия вариант. Обтяжната ролка също. Та според майстора е най-вероятно от водната помпа. Въпроса ми е сменя ли се само ролката на водната помпа и освен ролката на алтернатора има ли друга ролка или нещо друго от където да е този шум. Шума е като леко метално стържене, но пак според майстора не е верига. Акорда е дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едино питане да направя. Карам акорд 7г. преди катп си ивелича подсветката ми се усилваше не само на километража, но и на часовника дисплея, там където показва и температурата на климатика, асега е намален до краи и почти нищо не се вижда. Възможно ли е да е някаква повреда или се усилва светлината от другаде? Бях махнал клемите на акомулатора и от тогава е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едино питане да направя. Карам акорд 7г. преди катп си ивелича подсветката ми се усилваше не само на километража, но и на часовника дисплея, там където показва и температурата на климатика, асега е намален до краи и почти нищо не се вижда. Възможно ли е да е някаква повреда или се усилва светлината от другаде? Бях махнал клемите на акомулатора и от тогава е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Преди две седмици смених маховик и съединител и започнаха да ми минават разни мисли за "ремап". Единия вариант е 140к.с. става 185к.с. и въртящ момент от 340nm става 400nm.Другия е от 140к.с. става 166к.с., а въртящият момент от 340nm на 390nm.Моля за всякакви съвети и препоръки.Първия вариант с +45 кончета, като че ли ми се вижда малко в повече, но пък да каже , някой , който е с такъв. Благодарско и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия вариант си е Stage 1 ,

което би трябвало да издържа от сток карантията (поне така си мисля).

Колегата Veseliq е с ремап, нека той изкаже мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от това ме е шубе малко, дали издържа...Veseliq казвай, че се зарибих много:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което съм направил аз е Premier Tuning Stage 1 + софтуерно изключване на EGR, води се 180кс + 400NM. Ремапа струва 180 GBP + Galleto 1260 кабел (такъв мога да дам на заем на човек от София). Колата има осезаемо по-малко турбо лаг и повече мощност, но заради изключването на EGR клапана започва да пуши много. Особено ако е на повечко километри.

 

Проблемът не е само затворения EGR клапан, но и факта, че въздуха минаващ през турбината започва да се нагрява повече и това кара турбото да пуши. Интерколера е мъничък и с времето се позапушва. Така в топло време, при загряла кола, като натиснеш до долу педала на газта, отзад изхвърля огромен черен пушек, все едно си натиснал стар Камаз. Аз мисля да се справя с този проблем като сложа преден голям intercooler на пролет.

 

Ако сте с разбит маховик, риска да се счупи е по-голям. Ако сте с поизносен съединител, ще почне да приплъзва при високи предавки и пълна тяга. Аз ремапнах след като смених маховика и съединителя. Имам и Stage 2 мап, който на хартия е 204кс + 440nm, но за него трябва да се сменят съединителя и маховика с неоригинални, които са и неприятни за градско шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял,  баластa за ксенонa на Executive, с алтернативен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял, баластa за ксенонa на Executive, с алтернативен ?

Аз съм ги сменил и двата с китайски слим баласти. Малко по-бавно загряват иначе няма проблем.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, предполагам си използвал и преходници от този тип

 https://www.google.bg/search?q=d2s+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4&espv=2&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LMPPVJq1EqnjywOy44CIAw&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=Bk7g9QlIYvSMBM%253A%3BjMAajSTAIRWSmM%3Bhttp%253A%252F%252Fhopshop.bg%252Fimages%252Fxenon%252Fbulbs_d2c_kabel.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fhopshop.bg%252Findex.php%253Fmain_page%253Dproduct_info%2526products_id%253D394%3B400%3B400

 

Като гледам и свалянето на бронята няма да ми се размине.
 
Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. За сега, ще мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за бързия отговор, предполагам си използвал и преходници от този тип

 https://www.google.bg/search?q=d2s+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B4&espv=2&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LMPPVJq1EqnjywOy44CIAw&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=Bk7g9QlIYvSMBM%253A%3BjMAajSTAIRWSmM%3Bhttp%253A%252F%252Fhopshop.bg%252Fimages%252Fxenon%252Fbulbs_d2c_kabel.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fhopshop.bg%252Findex.php%253Fmain_page%253Dproduct_info%2526products_id%253D394%3B400%3B400

 

Като гледам и свалянето на бронята няма да ми се размине.
 
Поздрави

 

Същите. Ами няма да ти се размине свалянето на бронята и фаровете. Също така не е лошо да си намериш такива гумени тапи от китайските крушки:

Публикувано изображение

 

За да затвориш дупките под фара където е оригиналния баласт и да си прекараш кабелите през тях,за да изкараш китаеца някъде извън фара за да не го дупчиш.

Редактирано от VamPo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте малко повече инфо за какви крушки и баласти купувате, че и аз май наближавам смяна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених, единия баласт, вярно загрява малко по-бавно, ама за 35 лв толкова. Леко изненадан бях, като видях, че фара е нацапотене със силикон. А оригиналния баласт е втора употреба от ауди а4 :D не му се случва за пръв път явно. Тапата я отсраних с идея да се проветрява( доста му се чудех дали да запушвам отвора, надявам се да не се мокри от там). Факт е че колата я имам от малко повече от месец и до момента нямаше проблем с изпотяване и изненадващо след валежите от предходните дни взе да се изпотява. На пролет планирам боя на броните, тогава може и да отворя фаровете да се полират от вътре и лакират отвън.

 

относно баласта- китайски+ преходник

крушките за момента на осрам

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е масло на скоростите, на колко км. препоръчват да се сменя и има ли смисъл да се сменя?Въпроса е конкретно за К24 с 6 скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм сменял, май на 120 първо и после на 80 или на 6 год. чесно казано не усетих разлика, макар че маслото беше лекои потъмянло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zlatozator, Veseliq и др. колеги, които карат отдавна дизелови акорди без ДПФ. С масло 0w30 или 5w30 карате акордите си. Знам, че във форума се препоръчва 0w30 и аз с такова карам. Предстои ми смяна на маслото и с майстора имаме голям спор - той твърди, че трябва да карам с 5w30 ако не искам скоро да сменям верига. Виждам, че си поръчвате 5w30, 5w40 (може би за други коли) и за това и аз се обърках.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 5W30/5W40 ги сипват бензинките, макар че Хонда за тях препоръчват 0W20, що хората не слушат преоизводителя, не мога да ти кажа. Аз сипвам само 0W30, каквото е и единственото масло, което биха ти наляли ако отидеш в Хонда сервиз. Сменям на 8-12 хиляди км. Веригата се прецаква най-вече при по-рядка смяна на масло (като обичайните 20 хиляди, като италиянците дори не сменят чак толкова често), като сипването на по-"дебело" масло само допринася за проблема. Та, ако сипваш 5W30 и сменяш често едва ли ще усетиш осезаема разлика, но все пак прави тия експерименти лятото, не зимата когато долната граница на маслото е по-добре да е ниска.

 

И още нещо. Вискозитета ти казва много малко за маслото. Хонда изискват масло, което покрива ACEA C2/C3 за тези с DPF, или при по-старите двигатели като нашите поне B1/B5 (това са по-ниски стандарти за масла за дизели). Например Castrol Edge 0W30 е подходящо масло за нашите двигатели, но по мои наблюдения повечето в България е менте. Както не бих разчитал, че това, което ми продават в сервиза е това което ми наливат. А ако сипеш менте, ти е ясно, че нито вискозитета ще отговаря, нито естерите ще са рафинирани по стандарт. Така че аз лично си купувам Мотул от общите поръчки от чужбина и нямам проблеми. Може и да има по-добри варианти, но вече съм случвал на по-лоши (баш с "оригинален" Кастрол) и вече не експериментирам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Veseliq. И аз в момента съм с Мотул от общите поръчки. Преди него бях Репсол 0w30 В5 и колата работеше много тихо. Сега се чува лек шум, който се чувал и след като беше свален пистовия ремък. Според майстора е веригата, но тъй като шума дойде непосредствено след смяната на маслото и за това ме кара да слагам 5w30 плюс добавка фюлерин. Ще отида и другаде да потвърдят диагнозата и тогава ще сменям веригата, въпреки, че според километрите на колата проверени и в Бултрако Варна /имам разпечатка с пълната история/ не би трябвало да имам проблем с веригата. Но с тези колометри никой никога не знае.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Днес в мол Сердика, спрях до един tourer преди facelift-a ( моята е след ) и ми направи впечетление, че номера на моята е сложен някак си директно върху бронята, а при колегата има нещо като стойка, която го изправя и вади малко по - напред:

 

http://i.imgur.com/l63XUer.jpg - снимка на колега от форума

 

http://i.imgur.com/8qQu0tP.jpg - ето и разликата при моята

 

Някой има ли идея, мога ли да взема от някоя морга такова нещо и ще въобще, ще може ли да се постави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се постави, що да не се постави. Някой с акорд с пръсната броня ще ти се зарадва, ама евала за ентусиазма!

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ентусиазъм има....времето е проблем ;)

 

в този ред на мисли, къде из софия и района има морга? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в мобилето за акорди на части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля помгнете! В голям филм ме вкараха тези майстори. Един ми казва, че трака веригата, другия пък вика, че е демпферната шайба на коляновия вал. Какви са симптомите и разликите в шума между двете. Вече съм решил да ходя в Бултрако Варна, но не знам до колко може да им се вярва. Ако знаете надежден майстор във Варна или околноста ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете неща са консумативи и като си купиш дизелова кола трябва да си на ясно че рано или късно ще ги сменяш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи външния ремък , ако е демферната шайба- не би трябвало да се чува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ми предстои точно това да направя. Макар, че някъде във форума бях чел, че и при разкачен ремък може да се чува демпферната шайба. По скоро въпроса ми беше каква е разликата между двата шума. Недко то е ясно, че са консумативи. Но кое от двете ще се сменя - в най-лошия случай и двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз си спомням шума от моята шайба, но как да ти го разкажа с думи не знам... Тракане силно и отчетливо. Чак хората по бензиностанциите се обръщаха да видят какъв е тоя трактор...

Най-добре запиши шума с телефона и го пусни тук да го чуем... (не че пак ще е сигурно, но все пак ще е по-добре от описанието на шума с думи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от доста време чета за Акорд 7 във форума ,но никъде не попаднах някой да казва или да пита за екстрата ''печка''. Карам сивик аеродек  от 7 г. От доста време се оглеждам за Акорд комби. В друга тема бях поснал точния индивид.Та той има такава екстра.Ако има някой акорд с печка ,ще се радвам да сподели .Да каже как да я тествам преди покупката ,че после...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се поразрових с търсачката виждам че този моя-набелязания ,май е единствен  :hmmm: ,но все пак ще чакам отзиви 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Преди няколко седмици смених съединител и маховик. Чак днес се загледах в малкото казанче,в което има течност за съединителя. За съжаление нивото е на минималната граница.Въпросът ми е еднаква ли е течноста с тази в казанчето за спирачките и трябва ли да се притеснявам от нещо или просто хората, които го сменяха са забравили да обезвъздошът (ако изобщо се прави това)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е шума който се чува. По скоро го чувам като някакво стържене, но и аз не знам.http://youtu.be/lhZ6HpAosE0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда видеото е "лично" и не се отваря. :). Направи го public, или някаква друга опция за share.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка. Сега май успях.http://youtu.be/XflzbALEyZM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен това е стържене и няма нищо общо с тракането на моята ролка.

 

+1 за Верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата се чува по-различно. На мен това ми звучи като ролката на обтегача или паразитната ролка на пистовия ремък, а най-вероятно и двете. Както предложи колегата Mad ' Head най-добре свали пистовия ремък и провери дали шума ще се промени, само внимавай ремъка да не остане близо до ролката на коляновия вал, за да не го насуче. И не я дръж да работи без ремък повече от няколко секунди, особенно ако вече е загряла. А пък ако не желаеш да я палиш без ремък, просто го свали и завърти ролките на ръка, мисля, че сами ще си покажат. Ако стигнеш до смяна на ролки трябва да знаеш, че не е нужно да се сменят целите ролки а само лагерите им. И още нещо, тук във форума имаше тема за подмяна на оригиналния пистов ремък с по-къс такъв. Колегите които са извършили тази интервенция бяха писали, че ефекта е много голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се. С късия ремък съм и нямам паразитна ролка. Ремъка и обтяжната ролка са сменени. Майстора първо ми каза, че е от ролката на климатика и трябва да се смени спешно. След това ми се обади и каза, че запалили колата без ремъка и се чувал отново шум и ролката на климатика не била спешна. Не бях там, казах му да не прави нищо и си прибрах колата. Ще пиша след резултата от другия майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...