Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Да, колега, тези са.Аз имам един въпрос:@Zlatozator: Ти ли си Bat'Zlat от английския форум (typeaccord.co.uk)? Ако да - можеш ли да ми помогнеш с информация за монтажа на халогените?Ако не:Някой знае ли дали колата си има инсталацията за халогени в бронята и какво е нужно за монтажа освен самите халогени със стойките и пластмасите, реле, инсталцията с буксата на самите халогени и лоста за мигачите от модела с халогени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, покрай тези линкове за накладки се надъхах и аз да си поръчам...Само ако може едно потвърждение от по-вещите в тази област, дали тези към които съм се насочил стават за моята кола:ето Преднитеи Задните...Колата ми е 2006 Accord, 2.2 i-CTDi

За по сигурно му прати вина на колата на меил.Иначе казват че са за твоятя кола.Но ако ще са обикновенни накладки защо не погледнеш и брембо по спомен бяха само с 4-5 паунда по скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема съм писал за въпроса с халогените.

 

С всичко изброено по-горе и свестни жичкаджии пак става. Окабеляване не се намери.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега. Всъщност оказа се че инсталация си има. Може би просто не сте я намерили ако кабелите са били подгънати някъде между ламарините. За да се подкарат по нормалния начин без побългаряване обаче се прави и някаква промяна в таблото с бушоните (не разбрах каква точно). Аз реших да не се мъча да измислям топлата водя и утре ще ми ги сложат в Юби-Ко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юби-Ко ми искаха 100лв за монтаж. Ще ме прощават, но на друго място ми го направиха за 60лв с всичките гимнастики по окабеляването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ух... сериозна цена. Аз конкретно цена за това не съм обсъждал, защото ще правят доста неща по колата (обслужване, смяна на дискове и накладки, профилактика/почистване на колектори и EGR и т.н.), но не ми се вярва да е чак толкова. Все пак труда за пълен основен ремонт на Х23 двигател и цялото окачване на Прелюда ми беше 500 лв. Не вярвам да ми поискат една пета от тази сума само за поставяне на халогените. Ако си прав за това, дано да са си пресмислили цената за тази услуга. Все пак доколкото разбрах става въпрос за plug-and-play монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Акорд 2006 2.2 дизел,Екзекутив.Привет на всички.От няколко дена съм с Акорд 2.2 дизел.Имал съм дизелов но преди фейса и си харесвам този мотор,марка и като цяло колата.Смених въздушен,маслен,поленов и ми остава горивен да сменя.Първо да Ви попитам,в Юби ко каква е цената на горивния с труда че в Бултрако ми обадиха цена от 144лв което ми се вижда малко множко.Второто което ме интересува е маслото.Имах БМВ е90 2.0д 2006 което продадох и веднага взех Акорда.Имах 6 литра запечатано масло на БМВ Лонг Лайф 04 5w30 за ДПФ филтър и си го сложих на Хондата.Маслото отговаря на ACEA A3/B3/C3.Понеже чета че на Хонда препоръчват 0/30 но ACEA A1/B1/C1.Проблем ли е че съм сложил на БМВ масло(което е Кастрол) с вискозитед 5/30.Не съм състезател,карам си нормално,а и мотора стана осезателно по-тих с новото масло.Поздрави на всички!

 

Ето и данните на маслото:

 

BMW Motorenöl Longlife 04 5W-30 Оригиналното BMW Quality Longlife-04 5W-30 е базирано на създадената от Castrol революционно нова Clean Performance технология. Тя запазва системата за третиране на отработили газове чиста и намалява по този начин вредните емисии в околната среда.

 

Високото съдържание на метални частици в присадките на маслото може да блокира работата на филтъра за твърди частици. Новата технология на BMW Quality Longlife-04 5W-30 е със значително намалено съдържание на метални частици и по този начин осигурява дълъг живот на вашия филтър за твърди частици.

 

Оригиналното BMW Quality Longlife-04 5W-30 е създадено специално за да поддържа максимално чист двигателя и системата за допълнително третиране на отработили газове

 

Оригиналното BMW Quality Longlife-04 5W-30 е базирано на новата Low-Saps технология (масла с намалено количество на метали, сяра и фосфати).

 

Отговаря на най-новите изисквание на BMW за бензинови и дизелови мотори

 

Препоръчва се почти за всички модели на BMW (с изключение на BMW M-серията)

Редактирано от hondalandeca

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е болка за умиране, ако се случи веднъж, но гледай да го смениш по-рано. Акорда е капризен за маслото и не е добре да се правят експерименти. Знам, че има колеги които карат дори с 5в40, но не е за препоръчване.Продухай го за 6-8 хил. километра и го смени с масло от хонда.Оригиналния горивен филтър е скъпичък, но мисля чее в Юби-Ко ми дадоха по-ниска цена. Дано не те излъжа, но мисля, че беше 90 лв (за труд по смяната не мога да кажа, защото на мен ще ми сменят много неща и цената е комплексна със сериозна отстъпка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър за дизела - само оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hondalandeca по принцип не се притеснявай. BMW ползват Castrol масло, вероятно е почти същото като Honda, чието масло също е Castrol. За нашите двигатели слагат 0W30, като разликата спрямо 5W30 не би трябвало да е голяма, но бих го сменил на 10тина хиляди километра. То и 0W30 оригинално да сипваш, пак ако караш често градско бих го сменял на 15тина хиляди най-много, нищо че Honda/Бултрако/Юби-ко казват на 20 хиляди.За горивен филтър - в Юби-ко ако не се лъжа беше 96лв, оригинален. Дали със смяната или не, по-добре се обади, но излиза по-евтино от Бултрако със сигурност, най-вече заради разликата в цената на труда.И имам няколко въпроса към теб! Защо продаде твоето 2006 E90 2.0D? Имаше проблеми или нещо в оборудването на конкретната кола ти липсваше или като цяло Honda-та ти харесва повече от въпросното BMW? Какви са ти впечатленията на двигателя на 2.0D на BMW-то спрямо i-CTDi?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за инфото колеги.Аз също си обяснявам по същия начин въпроса с маслата и по-точно за БМВ маслото.Съставките му са за съвременен дизел,с алуминиев блок и ДПФ филтър(както на Хонда така и на БМВ) и затова си помислих че не трябва да има проблем,тъй като основните проблеми с "неправилните" маслата възникват заради отделяните частици които запушват ДПФ(ФАП) филтрите.Ще го покарам 10000км(живот и здраве;) ).Относно БМВ мога да напиша страници.Имал съм доста БМВ(е90/е60/е87) както имам и една Х3 3.0д в момента.Смених е90-та защото ми поомръзна,а към Акорд и изобщо към ХОНДА си имам слабост.Както споменах имал съм дизел преди фейса,а и бензин след фейса.Общо взето си купувам и продавам коли,но не съм нито автокъща,нито 100% търговец.Като си купя автомобил си го обслужвам от-до,ако има нужда от ремонт на нещо се оправя веднага за да знам че докато се продаде,а и след това,експлоатацията му ще е безпроблемна и следващия собственник ще е предоволен.Сега за 2.0д на БМВ.Бмв са сериозни автомобили и едва ли някой ще го отрече,а ако го направи е предубеден.Дизела 2.0 на Бмв е доста икономичен,тих и динамичен.Много мека работа,а бе добър мотор си е за 2.0 литра.Двата мотора на БМВ и Хонда ги слагам на "кантар",като + за Хондата е че е една идея по-икономичен в градски условия.На БМВ-то не ми липсваше нищо,беше си пак с кожа-кремава,М аеро Пакет и всичко необходимо.Ако трябва да сравнянвам 320д с Акорда,не мога да го направя.Двата автомобила са ми любими в сегмента си и линията между тях е много тънка.Бмв е повече позьорска кола в БГ,околкото кола за БГ,т.е. мита за немската здравина е точно мит.Тази кола се купува като "топъл хляб през купонната система" в повечето случай само и единственно заради "имиджа" ,гъзарията и селенията у нас.За здравината,въобще не е така.Мога да Ви изброя доста проблемни места и възли в колата.Пример: турбини,всумакателен колектор(има едни вихрови клапи които се късат,влизат на парчета през клапаните и е веселба),релета на свещи,ДПФ филтри,демпферни шайби с аксесоарен ремък,демпфери на съединителя,електроника,централно и още други.Изброените неща са доооста скъпи за отремонтирване.Въпреки тези недостатъци,е90 си е много добър автомобил.Акорда ми е любим от гамата на Хонда и доста време,ама наистина доста си "дебнех" за точно такъв какъвто си взех.Имах и Лексус ИС 220д 2007год и мога да кажа че това е най-лошата японска кола.Като изключим дизайна,всичко е тотална недоизмислица и е адски проблемен този 2.2д-кат.Аз опеделено залагам повече на Хонда и като цяло ми допада повече от е90 и дано не остана разочарован.Поздрави на всички!

Редактирано от hondalandeca
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,кажете какъв акумулатор да си купя? Bosch, Yuasa или Banner?Аз нещо клоня към тези Yuasa... Казват уж,че Хондите излизали от завода с такива..

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави са. Аз имам мотор BMW, който е произведен 2005та година и е дошъл с такъв Yuasa, акумулатора още държи. А това са 6 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PERION в никакъв случай. С тоя модел имах толкова ядове. Още след закупуването взе да сдава багажа.

Навсякъде твърдят че е Варта ..да ама не.. Това си е някаква марка, която ползва търговската мрежа на Варта...а не технологиите и качеството на Варта...Смея да твърдя, че няма нищо общо с нея.

Бягай надалеч и през глава като чуеш PERION!!!

Съвет от сериозно изпатил техен клиент...Хубу че след 1000 разправии доплатих и си взех Варта...проблема приключи веднага...

 

Исках да редактирам горният пост но стана като нов...ако може някой да изтрие предният...

В бързината обърках Banner с Perion чисто визуално...и тъй като бях толкова възмутен от последните....затова реших да пиша...извинявам се за двата поста

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нали съм си позьор, продължавам да се хваля. :D От днес сме 170 кс/428 Nm :D (сега стискаме палци и чакаме да видим ще устиска ли съединителя :D )Боцнахме и халогените. Всичко си заспа идеално с оригиналната инсталация.И един съвет за колегите с дизелови акорди - ако сте направили вече 80-100 000 км и никога до сега не сте ходили да на профилактика колектор/EGR - направете го!!!Аз не можах да си позная колата след чистенето. Оказа се че не съм знаел колко може да върви тази кола. тръбата на EGR-а беше стеснена до 1/3-а от оригиналния си диаметър от сажди и нагар, а за мизерията в портовете на колектора няма да ви говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какви пари ти излезе ако не е тайна чипа и кой ти го слага.Между другото,мисля че вчера се засякохме в Юби ко,аз бях със сивия Акорд(като твоя цвят) за смяна на горивен,ама не съм сигурен дали беше ти?

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/52/006vfh.jpg/]Публикувано изображение[/url]

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Така беше при мен.

 

И аз съм любопитен за чипването. Ако не е тайна - как е направено и на каква цена.

Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@хондаландеца: Аз бях, колега. :)Чипа е от Digital Tuning - видях марката от друг наш колега в тази тема. Фирмата е швейцарска, официална и не е гаражен тунингар. Имат представителство в БГ (предполагам франчайз).Направи ми много добро впечатление, че свалят софтуера на колата и го пращат в Швейцария. Там настройват каквото е нужно за конкретната кола и го връщат. Цялата процедура отнема около 3 часа, от които 5 минути за даунлоуд и 5 минути за ъплоуд на новия софтуер. Предполагам, че целта е да не се правят 15 коли а да се плати 1 и да не може някой палячо който си мисли, че разбира да пипа.Това е представителството за София - http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/accord/2.2-ctdi-140-cvА това е швейцарската фирма - http://www.digitaltuning.ch/По цял свят има много добри отзиви, че софтуера е изпипан и не изтисква максимума за да не гърмят агрегати (като съединители например)Някъде по-напред в темата Тино беше писал че един от колегите вече 120 000 км е с такъв и няма ядове. Затова се "престраших".Пък и както казват в английския форум - с чип или без чип, въпроса за съединителя е не дали, а кога.Отзиви - колата пощуря. Все едно вдигна не 30 а 100 коня (предполагам че е заради 100-те Nm в повече). Кефа е страхотен, но предразполага към повече глупости. По официални данни и отзиви от клиенти - ако не си промениш стила на каране, комбинирания разход пада с 800 мл до 1 л./100 км.В момента има и добра промоция. Ако парите не ви притесняват го препоръчвам горещо. Само си обслужете колите и си направете профилактиката на колектора и EGR-a преди това за да има смисъл и да не думне някой мотор от зор. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде ти направиха профилактика на колектора и EGR-а? Колко пари излезе процедурата. С удоволствие бих я закарал моята, която за 200 хиляди не мисля, че е профилактирана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юби-Ко. Цената беше 100 лв. Не е много при положение, че отнема няколко часа работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, ще го направя идната седмица, чакам да пристигнат чифт задни носачи, които точно там ще сменя и така или иначе ще ходя. Хем ще споделя дали има разлика в поведението на колата от тази профилактика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен разликата беше осезаема. Колата почна да реагира по-добре на педала за газта и досадния лаг в ниските обороти намаля значително. След почистването вече колата си дърпа и преди 2000 оборота и няма онова дразнещо усещане, че се мъчи, ако включиш 4-та с 40 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, имайки предвид, че моя е на над 200 хиляди, вероятно може и повече гняз да е насъбрал. За чипването трябва да се види. При мен и при колегите с коли над 150-200 хиляди, не се знае това допълнително натоварване как ще се отрази на турбо, колектори, съединител, деференциали. То за всяка една част в колата въпроса не е "дали", а "кога" - той и турбината ще си замине някога, но ако въпроса е дали след 50 или след 100 хиляди за мен има значение - защото след 50, вероятно още ще карам този Акорд. Но след 100 по-скоро ще е вече отговорност на някой друг (който ще е наясно с километрите и състоянието на колата и ще поеме сам рисковете и отговорностите с това да вземеш такъв автомобил). А турбото е пример за скъп ремонт. Лошото е че няма добра извадка от хора с чипове, за да знаем какво рискуваме за сметка на мощността. А за разхода, бих се радвал ако някой, който използва система за следене на разхода на гориво сложи чип и да видим дали след него има разлика. За да падне разхода с 1л (при 6 на сто това са близо 20%, да не говорим, че от линка горе има някакво безумие от 5.4 на 4.4 на сто, което е още по-голяма разлика) при един и същ стил на каране, това значи двигателя да е станал с 20% по-ефективен в обръщането на химическата енергия на горивото в механична чрез изгарянето. Сега, аз не разбирам особено много, но моите ограничени познания ме спират да видя как точно увеличаването на мощността и въртящия момент на двигателя подобрява неговата ефективност. За мен най-показен е факта, че новия Accord 2.2 DTEC е 150кс при 350NM, а TypeS версията е 180кс/380NM, и е една малка идея по-неикономичен (0.1 по-висок разход спрямо не-"напомпания"). Така че ще се радвам някой да ми обясни как така мощността скача, а разхода пада. :( Турбо дизел под 1500 оборота не се кара между другото, имаше го и в ръководството за ползване някъде. За 1ва и 2ра - как да е, там двигателя се справя прекалено лесно, за 3та от 1300 нагоре е ок. За 4та обаче да включиш на 40км/ч си я мъчиш колата (с 1000об) и не е хубаво за двигателя, настрана, че ако по навик включваш високи предавки на ниски обороти харчи повече.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми е първия дизелов автомобил и все още се нагаждам. със сигурност ме "мъчи" малко повече и личи че ще ми трябва известно адаптиране.По отношение на останалото си прав. Престраших се защото двигателя ми е кажи-речи нов (на 69 000 км) и на диагностиката всичко излезе в норма - геометрии на турбина, сензори и т.н.По отношение на разхода - разбира се не мога да кажа със сигурност дали е така, но такива данни дават абсолютно всички чип тунинг компании, включително и сериозните и световно признати, чиито клиенти не правят тунинг заради икономиите. Става въпрос за оптимизиране на горивни таблици, тайминг на дюзи и т.н. Не знам до колко е реалистично.На мен по скоро друго ми е интересно. Не вярвам някой да сложи чип заради икономията. Освен това, новото поведение на колата предразполага към по-агресивен стил на шофиране. И в тази връзка мисля че е възможно по скоро да се увеличи разхода.Днес напълних резервоара до откат и започвам да следя и записвам разходите в карспендинг. Ще видм след няколко месеца какво ще покажат осреднените резултати.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна се чудя и аз дали да не я чипосам... Иначе тези профилактики на колекторите само при дизела ли се правят? И какво е това EGR?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Димитър Коев, честно казано за допълнителната "агресия" от карането си е до човека. На мен средната скорост с която се предвижвам от точка А до точка Б като скочих от 60кс на 140кс автомобил значително се подобри. Но сега и 200кс автомобил да карам пак ще е същото. В смисъл, ако съм бързал - Хондата съм я карал от София до Стара Загора за час и половина със 180-190, колата и без чип може и повече преспокойно. Като не бързам си карам със 110-120 на автопилот. В града също, случва се в някоя ситуация, когато искам да се прередя и знам, че няма да ме пуснат да изрежа повече колата на 2ра, но това са инцидентни случаи и далеч не използват потенциала на 140кс двигателя. Може би на дълъг двулентов път с повече трафик можеш да праавиш малко по-сериозни изпреварвания, но това пак е до човека - ако разликата от 30кс ти осигурява успешното изпреварване, значи и преди си карал рисковано и агресивно. Тоест (според мен), за хората, които карат агресивно така или иначе, ще могат още по-агресивно да карат, но за хората, които са спокойни зад волана, едва ли нещо ще се промени.@CrazyPako, според мен това от снимката на NikiG е тръбата през която се върти част от изгорелите газове отново през двигателя за редукция на изгорелите газове (EGR), ако съм прав може би и при теб има резон за профилактиката. А за чипосването, поне при теб двигателя е много по-прост, няма турбина, а както знаем VTEC-а на Honda е корав и носи на чипвания, турбини и други такива допълнителни натоварвания и бих бил по-спокоен при такава интервенция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа моя двигател не е vtec ... Моя двигател е 2.0 16V 155 коня,гледам,че има 2.0 VTEC който е 147 коня... Не съм виждал някъде по двигателя да пише VTEC... Другото,което,че гледам в този сайт digitaltuning пише,че максималната скорост за моята кола е 217 км/ч,което е нереално,защото аз съм я карал със 240 км/ч и се набираше още и то на ГАЗ...Друго,което забелязах скоро е,че имам прекъсвач на място на 4500 оборота,вие имате ли на толкова обороти и на място? Ако се движа с 10 км/ч примерно си отива в лютеницата...Да се похваля,вчера си смених салонният филтър и вече като пусна климатика не ми мирише на лошо.. :)

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Димитър Коев - един въпрос, адаш. Виждам, че в carspending.com си отбелязал, че си заредил 60л. Виждам и други хора от други такива системи с дизелов акорд да са сипвали по 60-61-62 литра гориво, не еднократно. Резервоара се води 65л. Обаче като светне лампата и в резервоара влизат 51-52л при мен! Веднъж карах почти докато стрелката стигна нулата и успях да сипя има няма 55-56л по спомен. Но ако искам да изпразня резервоара толкова, че да вкарам 60л, трябва стрелката да падне под нулата? При теб така ли е или не?@Crazy Paco, 7ма ген е с два бензинови 2.0 155кс и 2.4 190кс - и двата са i-VTEC, не знам да има други двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак вярвам , че на всички ще ни е интересно да направиш една подробна извадка на свършената работа по автомобила ти и похарчените пари ;) особено за чипа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали затова сме тук ;) Конкретно за чипа не писах цена, защото я има на линка, но ето всичко събрано на едно място:Предпродажбена диагностика Юби-Ко 30 лв.Закупуване на автомобила 14 500 лв.Регистрация - 75 лв.ГО + зелена карта - 280 лв.Каско (на оценка 18 000) - 900 лв.Смяна дискове (АТЕ) и накладки (Kashiyama) 795 лв.Въздушен филтър - 25 лв. (от Юби-Ко казаха че няма смисъл от оригинален - този бил добър)Филтър купе - 40 лв. (от Honda Legend от Юби-Ко)Масло, маслен и горивен филтър си бяха сменени и ще ги потъркалям 5-6000 кмКомплект халогени (халогени, стойки, кори, инсталация, реле, лост за мигачи с бутон) 300 лв.Монтаж халогени - 100 лв. (голяма играчка беше)4 зимни гуми Toyo - 720 лв.Профилактика колектор/EGR - 100 лв.7 нови щипки за броня - 35 лв.Чип тунинг от Digital tuning - 612 лв. (имат 30% остъпка в момента а нормалната цена е 875 лв.)Оригинални стелки Elegance - 94 лв. (чакам си ги от Швейцария - поръчани през Юби-Ко от швейцарския дилър на Хонда)Крушки за халогени Philips Diamond vision h3 2 бр. - 89 лв.SMD диоди за габарити (с 8 диода на крушка) - 28 лв.Това е за сега.@Veseliq:Значи грешката е моя. Не съм заредил 60 л. а напълних резервоара до откат. Мислех че целия е 60 л. Написал съм го така в карспендинг за да започна да засичам. Не помня колко литра заредих - имах остатък от първото зареждане за 50 лв и само допълних. Събра 137 лв. (MaxMotion Diesel от 2.79)По отношение на чипа - тук въпроса е малко като с пишките - просто всеки иска голяма :D Аз също смея да твърдя че съм внимателен и дисциплиниран водач. Сложих го за душевно удовлетворение, че колата ми ще бъде ПО-ПО-НАЙ в сравнение с повечето други (такава ми е зодията - позьорска). ;) Не знам дали някога ще ми потрябва допълнителната мощност, защото колата наистина си е супер и без чипа, но ще ми е по-спокойно като знам че ако ми "потрябва" ще е на разположение. :DИ те така. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми казал комплекта халогени от къде ги взе. Моя Акорд е абсолютно същия и искам и аз да сложа. Ще се радвам, ако ми посочиш сайт или магазин, ако си ги взел от БГ.Също така ми стана интересно какво представлявад SMD габаритните светодиоди. Ако може някъде да ги видя като снимка или линк?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Халогените ги взех от Стамен/Boss Hogg (Моргата във Виница), но не знам дали има други. За дизел се намират трудно, а от бензиновите модели (както и тези след фейслифта) не стават. Внимавай да не купиш нещо, което не става. Има и вариант с отделен бутон, а не на лостчето за мигачи.

 

SMD LED диоди са това (естествено цокъла е друг - на габаритите е 5W5):

 

Публикувано изображение

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За габарити имаш предвид на фаровете отпред или габаритите на стоповете, че там имам изгоряла крушка и ми се ще да ги заменя и тях ако има такива де...Нови халогени дали продават, по моргите работата е ясна..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих на тези до фаровете, но може да си направиш пълна ЛЕД конверсия. Просто си намери подходящите крушки. Мисля че само тази на стоповете е проблемна заради двойното действие.А за нови халогени... ИМА! :D Срещу скромната сума от 1940 лв. Може да си ги поръчаш от Бултрако, Юби-Ко, Карада - варианти много. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско,Поставянето на халогени след фейслифта ми изглежда доста трудно, защото са поставени в самата броня и не ми е ясно какво рязане и боядисване трябва да падне. Все пак, ако се сдобиеш с лостче за мигачите и реле Mitsuba RC-2201 можеш да си вземеш някакви алтернативни халогени, например на Хела.За диоди - и аз съм с диоди в габаритите, бях постнал снимка за разликата между крушки и диоди по-назад в темата. Отзад обаче си вземи крушка, защото поради специфичните рефлектори в стоповете, ефектът от диодите е не нулев, а откровено стои по-зле. Имаше някъде тема в английския форум.И последно - ако отзад ти е изгоряла крушката от вътрешния габарит (този от капака на багажника), и ако си слагаш диоди отпред, можеш да използваш крушките, които ще свалиш от предните габарити, защото те са същите като вътрешните отзад. Външните са съвсем различни - те са двойни (със стоп) и струват към 6-7лв бройката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много. Определено няма да слагам диоди значи. От фаровете за мъгла се интересувам не за друго, а просто исках да ги направя с отделен бутон и да ги използвам като дневни светлини. Ама 2000 лева без малко...тая работа няма да я бъде. Четох тук там за диодни дневни светлини, ще потърся нещо от сорта и ще се опитам да го внедря някак си.Едно питане имам за маслото, тъй като съм карал само бензин до сега, а искам да го сменя тъй като вече навъртях около 7000км и съм си решил да го сменя и след това да карам до 15 хил. с това което смятам да сложа, а то е: Мобил 0W30 пълна синтетика с някакви сертификати за икономичност и ефективност. Мой приятел работи в Мобил та за това съм решил за тая марка. Бихте ли си дали мнението дали Мобил е добро за Хонда. Питам защото в много теми, в които се зачетох къде случайно къде не определят някой масла като неподходящи, основно за Кастрол като че ли се споменаваше най-вече. Смятам до няколко дни да го сменя и ще се радвам, ако ме убедите или разубедите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,как да сменя крушката на габарита на Акорда ми-2006?Не мога да стигна до нея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш бронята и след това сваляш фаровете и ги сменяш...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай все пак и през подкалника ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък си свали калника :D

Сериозно - има много по-лесен вариант - пластмасовата кора над гумата има две тапи, които се свалят, кората се отдръпва и се бърка с ръка. Става за не повече от 2мин.

 

Едит: Тино ме е изпреварил.

 

Аз от днес имам лед светлини в корите на халогените:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Стана точно така, както го исках :cool:

Редактирано от Zlatozator
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...