Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Благодаря, предполагам микрофона е за това, но....:

 

На волана имам ето това:

 

http://i.imgur.com/YNTAO20.jpg

 

Някакви идеи?

По-големите бутони са за телефона, по-малките са за гласови команди за самата кола. 

Телефона си го връзваш след каото натиснеш слушалката и на що-годе чист английски кажеш:  "Phone setup, pair",

ако успешно ти разпознае гласа, ще почне да ти говори и само следваш инструкциите.

Единствено не става ясно от инструкциите, че трябва да намериш през блутуут-а на телефона , Honda HFT и да го свържеш...

 

от малкия бутон под телефонните, можеш да командваш климатичната система, навигацията и др. Има пълен списък на наличните команди от менюто на навигацията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги някой може ли да ми каже кога се смея маслото на автоматичната скоростна кутия на 7ца  и с какво масло да го сменя????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Разбира се, че можеш.Натисни и задръж talk button , като чуеш биб пусни го и кажи на микрофона чисто phone setup.То ще ти каже , че опциите на phone setup са pair, edit i delete. Натисни и задръж пак слушалката за вдигане и като чуеш биб пусни и кажи Pair (пеър).Тел ти вкл.с отворен блутут.Тук, ще ти каже да въведеш 4 цифрен код за сигурност.Натисни слушалката и задръж, като чуеш биб пусни и кажи 1 2 3 4 или какъвто ти си избереш код (няма да стане от първия път:)) заради инглишаааа.То, ще ти го повтори и ще те пита правилен ли е кода.ако да натисни и задръж, като чуеш биб кажи Yes и си готов ако не натисни задръж след биб кажи 4 цифрения код то пак, ще повтори това, което е разбрало кажи му Yes и готово

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bow:

 

Утре сутрин ще си тествам английския и ще ви кажа какво се е получило :)

 

Благодаря за изчерпателното инфо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното масло за автоматичната скоростна кутия е ATF-Z1. До колкото съм запознат, това масло вече не се произвежда/доставя и от Хонда препоръчват ATF-DW1.

Вместимоста на кутията е около 6,5 литра, но при смяна се източват максимум 3 литра. Цената на 1 литър ATF-DW1 е малко над 30 лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Atanas Araba, sMARTBomber, a какъв е шанса при мен да не се получава?

При натискане на долния бутон, се чува така нареченото биб - но то е за климатика и навигацията ( успях да спра a/c-to и да го пусна).

Но колкото и да натискам/задържам бутоните за вдигане/затваряне на телефона не се случва нищо...

 

Някакви идеи :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не чуваш "Бип" при натискането на слушалката, най-вероятно е от бутона., защото очевидно имаш модул за глас и работещ микрофон. При мен имаше проблем с микрофона и се наложи да го разглабям и намествам...

Според мен тябва да се погледне твоя бутон защо не реагира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Нямам друга идея, освен преди да разглобите микрофона да се свържем на Skype и да пробваш пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой почиствал или сменял ли е pcv клапан на к24, къде е горивния филтър и лесно ли се сменя, намирам го за 12 лева...в юби ко ми искат 70...В Сериозни сервизи не знаят толеранса на клапаните..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм сменял горивния филтър понеже не успях да намеря къде е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял горивен филтър като взех колата. Филтъра се намира някъде при резервоара ми казаха. В юбико беше процедурата. Струваше 99лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

garyhobson, кога е било това? Че ще им я карам за масло и ми се искаше да сменя и въпросния....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела специално, смяната на горивен филтър си е просто задължителна на ~25к, онзи ден за втори път сменихме моя (поръчка от ebay и към 4 часа работа с кума) и за пореден път се убедих колко ужасии има в бг нафтата, а и разликата във вървежа се усеща сериозно...

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста премисляне дали в Бултрако или в Юби ко да си закарам колата избрах вторите...Отидох, три пъти ме попитаха защо ще ги правя след като съм на бензин, гледах ги смаяно и не отговарях.Попитах знаят ли допуските за к24, почти ми се разсърдиха...Оставих я, връщам се следобед, двама с мръсните работни дрехи се облегнали по калниците, който мия и полирам с най-скъпата авто козметика и чоплят...Викам дай тънко да поразпитам да видя дали са на пръв път.Викам всмукателни ,изпускателни допуски...Измрънка ми се 0,28 ,викам ша мирувам...Махна се човека ,който ги регулираше и един по-млад нарами един 50 сантимов върток и взе да стяга капака....нютони,динамометрични...Хидравликата разкачена,целия модул на абс и коша отдолу подгизнал в масло,ако е отишло и по ремъка скоро ш го сменям..Траях си, викат ми изляз я покарай, на пръв поглед без разлика в шума и вървенето в ниските, там са едни дупки пробвах я 100 метра....Да ама сега на магистралата колата не ми хареса а и ми се чини по-шумна...Звъня ,викам клапаните на колко са, казаха ми да чакам да дойде човека за да каже...Звънят ми 0,25всм. 0,29 изп. Викам що на горна бе хора..мълчание.Разочарован съм от сервиза но по-важния момент е да я отварям ли на ново при тия клапани....Проблем ли е да я карам така,колата няма и никога няма да има газ...

п.п Знам,че има доста хора,които са доволни от този сервиза но е факт ,че тва се случи при мен,без грам да преувеличавам...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

garyhobson, кога е било това? Че ще им я карам за масло и ми се искаше да сменя и въпросния....

 

20.12.2011 :)

До колкото си спомням го даваха на 200 хил км да се сменя. Мойта тогава беше на 159 хил ама хич не ми се вярваше да са толкова и преди мен едва ли е сменян и реших да го сменя та да не го мисля повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... някой да има идея дали спирачните дискове и апарати са различни за SE и SPORT версиите.

Първите излизат от завода с 15 цолови джанти, а вторите с 16. 

15" ще станат ли и за SPORT версията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, дисковете са различни - 280 мм и 300 мм. Със сигурност не стават. Само да добавя, че съм виждал Accord най-ниско ниво с 300 мм дискове.

15' не стават при 300 мм дискове, опират в апаратите.

Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, дисковете са различни - 280 мм и 300 мм. Със сигурност не стават. Само да добавя, че съм виждал Accord най-ниско ниво с 300 мм дискове.

15' не стават при 300 мм дискове, опират в апаратите.

Поздрави.

Жалко, благодаря за бързата реакция! 

Освен да даунгрейдна на 280мм... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ух... и аз трябва да регулирам клапани, мислих в ЮбиКо да го правя, но колегата ме изплаши.

 

Къде ще ме посъветвате да се случи ?

 

Другото - много идиотски проблем, който открих. Когато парното духа топло и навия волана в една от двете посоки, започва да духа студено. Като го изправя, пак става топло. Няма такава идиотия ;)))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези в Юбико са най-големите смотаняци на планетата.Оставих си колата за смяна на задни накладки и да ми сменят изцяло течността на спирачната система.Отивам след 3 часа да си взема колата..попитах ги дали всичко е готово.Оттам ми казват да разбира се качваш и караш.Качих се и след 300 метра щях да се ударя в колата пред мен.Натискам спирачката,педала потъна а колата не спира ама грам.Връщам се бесен и приемчик ли какъв е ми казва,че видиш ли това било невъзможно отварят капака и гледат забравили да налеят спирачна течност.Няма такива смотаняци втори.Да не говориме,че сядат с мръсни дрехи в колата.Разбирам,че имат работа ама нищо не им пречи да сложи един найлон като сяда.хайде аз съм с кожа ще избърша с влажен парцал..ама хората с тапицерия трябва да изперат цялата седалка..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да се замислям сериозно за повторно регулиране на клапани...Закарах им я топла, оставих я отвън а не вътре, не вярвам да са я бутали за да я вкарат, а в 4 часа бе готова...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги един бърз въпрос ! искам да си сменя салона на хондата  акорд  2005 с кожен  , въпроса ми е дали ако взема салон от англичанка ще пасне ???? че ми е изгодно !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако визираш англииски акорд до 2002 г Ф серията това са различни коли бе човек, те немат нищо общо...невъзможно е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам се бесен и приемчик ли какъв е ми казва,че видиш ли това било невъзможно отварят капака и гледат забравили да налеят спирачна течност.Няма такива смотаняци втори.

 

Това наистина е ужасен първи опит. До сега вече 5 години каквото са пипнали, не е имало втори път проблем - ще ми се да вярвам, че са били затрупани с работа и са се осрали по изключение. Иначе докато Миро работи там, аз на друго място не мисля да стъпя. За диагностиката на сложни проблеми няма равен и ми е спестявал много пари. Но наистина някой път за разни по-прости неща малко претупват или не им се занимава защото имат много работа, което е ужасно оправдание...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези в Юбико са най-големите смотаняци на планетата.Оставих си колата за смяна на задни накладки и да ми сменят изцяло течността на спирачната система.Отивам след 3 часа да си взема колата..попитах ги дали всичко е готово.Оттам ми казват да разбира се качваш и караш.Качих се и след 300 метра щях да се ударя в колата пред мен.Натискам спирачката,педала потъна а колата не спира ама грам.Връщам се бесен и приемчик ли какъв е ми казва,че видиш ли това било невъзможно отварят капака и гледат забравили да налеят спирачна течност.Няма такива смотаняци втори.Да не говориме,че сядат с мръсни дрехи в колата.Разбирам,че имат работа ама нищо не им пречи да сложи един найлон като сяда.хайде аз съм с кожа ще избърша с влажен парцал..ама хората с тапицерия трябва да изперат цялата седалка..

Колега, не се заяждам, но как успя да минеш цели 300 м без да разбереш, че нямаш спирачки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе колега става въпрос за същия акорд 2005 г но с десен волан !!! естествено е че по старите модели ще има разлики!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава едва ли имаш проблем...кат каза "англичанка" аз се сетих за тези правени в Англия...сори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ралзиката ще е в седалките. Шофьорската няма да е ел. и няма да го има "надуването" на облегалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq ще карам колата там и се чудех, дали да търся някой конкретно или на произволен принцип...?

 

Трябва да сменя масло на скоростите (някъде прочетох, че се сменя само половината..?, нямам идея дали е така), искам да сменя и филтрите (горивен,въздушен...има ли друг всъщност?), както и свещи....някой ако може да ме ориентира, колко $ да приготвя, ще съм изключително благодарен.

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в скоростите не го пипай,лично мнение, горивен филтър има но е в резервоара, допускам, че е няква цедка, която е предвидена да изкара дълго, аз се отказах да го сменям...в юбико искат 100 лева за това????Въздушния си го сменяш сам, отвиваш 5 винта, на купето е още по-лесно, откачаш лостчето отдясно и натискаш в горния край..

има посока,внимавай...Свещите за модела са иридиеви ,предполагам по 25-30 лева парчето, животът им е 80-100 хил..прецени сам..Излиза, че може и да си спестиш ходенето там...

Чети,рови и по-възможност дребните неща си ги прави сам..На предишния акорд си правих клапаните сам,вече съжалявам, че и на този не се разрових как става и да си го свърша...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много се надявах да станат че от сумати време търся кожен салон за акорда!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq ще карам колата там и се чудех, дали да търся някой конкретно или на произволен принцип...?

 

Трябва да сменя масло на скоростите (някъде прочетох, че се сменя само половината..?, нямам идея дали е така), искам да сменя и филтрите (горивен,въздушен...има ли друг всъщност?), както и свещи....някой ако може да ме ориентира, колко $ да приготвя, ще съм изключително благодарен.

 

Поздрави,

 

Не, няма нужда да питаш за никой. Миро им е главния диагностик, но за обслужване така или иначе ще минеш през някое от момчетата. При по-сериозен проблем Миро винаги диагностицира колите, като този човек е толкова опитен, че отстрани е като магиосник - намира неща, които не може през ум да ти мине каква връзка имат със симптомите. 

 

За обслужване на бензинова кола, не мога да ти кажа какво и как да сменяш, но те съветвам да ги питаш тях. Ако ти кажат, че маслото в скоростите се сменя на еди си колко км и не е сменено - сменяй. Ако ти кажат, че еди си кой филтър трябва да се смени с оригинален, слагай оригинален, колкото и по-скъп да е. Аз не съм ги слушал за някои неща като за горивния филтър (че 100лв ми се видеше много, сложих такъв от 40лв) и изпатих :) Между другото и аз утре ще я карам колата за обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много се надявах да станат че от сумати време търся кожен салон за акорда!!!

Не е само лумбалната подкрепа, както ти е казал колегата по-горе. Губиш и регулирането по височина и ел. регулирането на кожената шофьорска седалка изобщо, а ако искаш да го направиш както трябва и тръгнеш да сменяш и корите на вратите, разликите при шофьорската и пасажерската откъм дръжка и копчета са големи. 

 

По-добре изчакай - рядкост е, но все пак се намират и салони от ляв волан. Само да не е някой с гръмнали еърбеци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за съветите колеги!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги дайте малко инфо за стъпковото моторче на акорд 7- 2005  че утре ще го свалям !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HFT модула при мен приключи, на доста места пише че е много често срещан проблем, лошото е че започва да източва акумулатора за 4-5 дни, в студеното за 1-2 (75ah нов Bosch). За целта го премакнах, но за съжаление бях прочел някъде че е под аудиото и започнах разглобяване на централната конзола от пепелника нагоре, а то се оказа че е под капака над централните въздухоотводи. Случвало ли се е при някой друг колега и някакви идеи за евентуален ремонт? В ибей мернах няколко за 300-400 долара 2ра употреба, което е доста безмислено.

Accord 2006 2.2d sport 6M

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един куп коли за части в Продавалник и едва ли някой знае колко струва точно това, обясняваш им като някоя шматка каква част ти трябва че си я счупил при демонтаж на касетофона и я купуваш за дребни пари !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bongo това за маслото в скоростите да не е като маслото в рейката ? Не барай доде не хвърлиш я скорости,я рейка ? Не може течност на 10 години да има същите качества като чисто нова течност ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подчертах, че е лично мнение, на кола с ръчни скорости бих сменил при евентуален симптом...прави разлика с хидравличвото,то е хигроскопично, с времето поема влага и губи качества...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Veseliq ще карам колата там и се чудех, дали да търся някой конкретно или на произволен принцип...?

 

Трябва да сменя масло на скоростите (някъде прочетох, че се сменя само половината..?, нямам идея дали е така), искам да сменя и филтрите (горивен,въздушен...има ли друг всъщност?), както и свещи....някой ако може да ме ориентира, колко $ да приготвя, ще съм изключително благодарен.

 

Поздрави,

 

Не, няма нужда да питаш за никой. Миро им е главния диагностик, но за обслужване така или иначе ще минеш през някое от момчетата. При по-сериозен проблем Миро винаги диагностицира колите, като този човек е толкова опитен, че отстрани е като магиосник - намира неща, които не може през ум да ти мине каква връзка имат със симптомите. 

 

За обслужване на бензинова кола, не мога да ти кажа какво и как да сменяш, но те съветвам да ги питаш тях. Ако ти кажат, че маслото в скоростите се сменя на еди си колко км и не е сменено - сменяй. Ако ти кажат, че еди си кой филтър трябва да се смени с оригинален, слагай оригинален, колкото и по-скъп да е. Аз не съм ги слушал за някои неща като за горивния филтър (че 100лв ми се видеше много, сложих такъв от 40лв) и изпатих :) Между другото и аз утре ще я карам колата за обслужване.

 

:bow:  Благодаря още веднъж. Ще им я откарам, да си кажат нещата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...