Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колеги не знам дали тази информация е за тук ,но бих искал да е споделя за колегите, който ще са бъдещи или настоящи собственици на 7 ма генерация Акорд, става въпрос за двигателя 2,2 I-cdti смяна на 2 те ролки ако ви се наложи все пак (може и да има запознати с това ) ,но на мен ми се случи да ги сменя и останах много очарован от Японеца как ги е направил сваляш си ролките избиваш лагерите и срещу скромната сума от 11 лв си ги смених поне на мен толкова ми струваха и като сложим труд 30 лв и за 41 лв забравям за известно време да речем 50к може би Публикувано изображение. Не знам дали съм бил полезен да се надявам ,че ще спестя на някой главоболията от даване на излишни пари...Публикувано изображение И все пак ако някой може да ме светне как да си отворя пластмасата и да си извадя копчето за аварийните да си сменя крушката ще съм му благодарен....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панелът с въздуховодите се вади в посока напред към задните седалки. Можеш да го хванеш и изтеглиш с кука, която да захванеш между двата въздуховода или да го избуташ към теб с ръка в частта му точно под стъклото. Когато се откачи трябва да разкачиш буксата на светлинния датчик, кабела на аварийните и евентуално кабелите на дисплея (ако си с нави). Имай предвид, че лампичката на аварийните е с червен "кондом", който при мен беше поизпечен от годините и половината остана на старата крушчица.Сега ако обясниш малко по-добре за какви ролки, как си ги сменил и защо ти се е наложило, цена няма да имаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панелът с въздуховодите се вади в посока напред към задните седалки. Можеш да го хванеш и изтеглиш с кука, която да захванеш между двата въздуховода или да го избуташ към теб с ръка в частта му точно под стъклото. Когато се откачи трябва да разкачиш буксата на светлинния датчик, кабела на аварийните и евентуално кабелите на дисплея (ако си с нави). Имай предвид, че лампичката на аварийните е с червен "кондом", който при мен беше поизпечен от годините и половината остана на старата крушчица.

 

Сега ако обясниш малко по-добре за какви ролки, как си ги сменил и защо ти се е наложило, цена няма да имаш Публикувано изображение

 

Това за копчето горе долу го разбрах не съм с навигация просто попитах защото бях чел някъде ,но не помня само се сещам за някакви щипки във въздуховодите и питам да не стане фал ,но благодаря все пак че опитам теа дни...Публикувано изображение . Та по другия въпрос еми наложи се защото нещо започнаха да стават шумни особено ролката на обтегача и като свалихме ремъка наистина си беше за смяна погледнахме и паразитната ролка и тя ми се стори тръгнала и реших и 2 те да не се заминавам по 5 пъти едно и също упражнение след като ги свалих ме махнахме имат едни капачки към тях предпазители за боклуци и един ограничител след като ги махнахме установих ме ( по точно един приятел ни посъветва който работи в магазин да проверим, че май за тоя модел се сменяли само лагерите), че ролките са от две части и са желязни а не пластмасови след това на пресата ги пробвах ме и хоп лагера се изби и всичко си дойде на място отидох ме до един магазин за лагери със отстъпка за двата дадох 11 лв набих ми ги сложих ме ги всичко си заспа на място иначе реално може и да ви излезе около 20 лв най-много 25 ако са вече маркови и т.н. но все още чувам един странно като стържене особено сутрин като е запаля докато по загрее и ме съмнява нещо помпата на хидравликата ама ще видим и тая работа , ако съм бил полезен все пак и оригинални ролки да си купи някой лагерите ще са същите нямат разлика само в цената иначе обтяжната ролка около 90 лв с отстъпката иначе 120 около и другия не съм го проверявал но и той към 40 50 лв минимум и те така. Важното е да се спестява няма смисъл да пълним гушите само на Бултрако...Публикувано изображение Колега само да подчертая , че са ролките на пистовия ремък все пак няма друг...Публикувано изображение Редактирано от psycho84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си говорим за юбилеи - мойта хубавица успя да събере всички цифри на таблото еднакви:

 

Публикувано изображение

 

За жалост изпуснах дневния след супер много гласене за снимка от бавен фотоапарат и трепереща ръка. Също така от автокъщата съм хванал, че й липсват едни 35-40 хиляди от километража, иначе можеше и да се залъгвам, че пак ще дочакам всички цифри да станат еднакви :) Сега обаче колата взе да поомръзва и гледам Легенди, гледам и други возила. Ще видим дали разумът или сърцето ще надделеят :)

 

За тези 3.5 години и 83 хиляди през които я имам съм сменил все очаквани неща. Минах през съединителя и веригата. Задно колело мина през дупка, което доведе до смяна на 2 задни амортесьора и носачи. Сменял съм всякакви тампони - отпред, отзад. Биалетка. Друго по-запомнящо се няма. Чака ме маховик за 1000лв, още 200лв смяна, който мисля да сменя тоя месец. Гледам и вариант да го сменя за 1800лв, но комплект не-демпферни съединител и маховик от http://www.clutch-specialists.co.uk/ - Dual Friction варианта дето запазва фабричното усещане от съединителя. Точно това е, че ако ги сменя, явно ще си пазя Хондичката още дълго. Ако не ги сменя, мога да продължа да прецъквам обявите и да си навивам на акъла да взема някой я немски я японски кош.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. На мен това с обтяжната ролка на пистовия ремък ми е полезно инфо. И аз мисля скоро да ги сменям.Veseliq и аз ги гледам постоянно тия Legend-и,но като прочетох скоро (тук във форума) за смяната на течноста в петте хидравлични съединителя на всеки 20 000 км,ентусиазмът ми се поизпари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но все още чувам един странно като стържене особено сутрин като е запаля докато по загрее и ме съмнява нещо помпата на хидравликата ама ще видим и тая работа ,

Здравей, шума е от системата за затопляне на антифриза от изгорелите газове. Чува се при включен вентилатор на парното и студен двигател. Това не е проблем, а нормална работа. Има писано по въпроса назад в темата.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съм безкрайно благодарен на този , който ми разясни с подробности как точно е реализирана подобна идея ,да се затопля антифриза от изгорелите газове.Къде е клапана или термостата за регулиране на процеса, къде е топлообменника,откъде точно се взимат изгорелите газове и тн. Защото според мен няма такава система в нашите хонди.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм сигурен, че затопля с изгорелите газове. По скоро обръща цикъла на климатика .. и този шум е от компресора.http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1483-cool-features-you-never-knew-you-had/?p=18472

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед трябва да е това, което е означено с Е- 44 и Е-34-30. Част е от ЕГР тръбите и е свързана с малкия кръг на охладителната система. За точния принцип на работа, обаче трябва още информация. Ще потърся.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление в София нямам гараж, но ако имах щях веднага да си купя ето това:http://www.hondapartsnow.com/installation/2011-cr-z-engine-block-heater.pdfПоставя се на мястото на пробката за източване на антифриза на блока на двигателя и се включва към електрическата мрежа.Включваш сутрин преди тръгване и забравяш за студа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, шума е от системата за затопляне на антифриза от изгорелите газове. Чува се при включен вентилатор на парното и студен двигател. Това не е проблем, а нормална работа. Има писано по въпроса назад в темата.

 

Поздрави!

 

Добре, и в двата случая ли е така, работи не работи вентилатора се чува..?Лошото е че пак го чувам като загрее по тихо е но се чува мислих си лагера на хидравличната помпа или да си сменя маслото на хидравликата кой го знае от кога не е сменяно..., не ми се ходи в Бултрако да го погледат че кой знае какви неща ще ми наговорят Публикувано изображение да не ме докарат до самоубийство....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление в София нямам гараж, но ако имах щях веднага да си купя

Точно в гаража, Ники, колата излиза от около 10-15 градуса температура и нито е студено в нея, нито й трябват пак 20-30 минути да загрее ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото.

Колега,скоро сменях лагера на оптяжната ролка. Пазя го стария и кутийката от новия. Ако искаш довечера ще ти ги снимам да им видиш номерата.Само не знам дали има разлика от преди и след фейстлифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей бирите се увеличават...:)Мисля, че няма да има разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото.

При СРВ 2 ген.-фейслифта, със същия дизелов двигател са : само лагера е -( NSK 6303 DUL1B ) , а оригиналния номер на комплекта ролка/лагер е - ( 31180-RBD-E01 )Мисля, че и при Акорда би трябвало да е същия? Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето кутийката от новия :

Публикувано изображение

 

А това е стария лагер:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Някой има ли опит с програмата Torque за Android и OBD адаптери?Снощи получих obd ELM 327,но не се свързва с колата.Obd-то е ефтинко не е от тези,които препоръчват от Torque(там в описанието препоръчват obd-та доста скъпи).С платената версия на Torque съм.Лошото е,че не мога да натисна хубаво obd-то в куплунга на колата,защото при усилие влиза навътре (не ме кефи как е направено).5 лампички има на obd-то ,свети само най-близката до куплунга. Другите премигват,не постоянно. Как да извадя куплунга на вън?(за да го държа,докато вкарвам obd-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера,ще пробвам на civic-а,дано там да е хванат по здраво.Ако влезе и не работи,значи China-майна е виновна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера,ще пробвам на civic-а,дано там да е хванат по здраво.Ако влезе и не работи,значи China-майна е виновна.

Виж пиновете на ЕЛМ-а да не са потънали навътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Явно тези multi - protocol support на ефтинкото ми obd,не са достатъчни или несъвместими с ecu-то на , някой коли. На Акорда и на Сивика не става с това obd.Ще пробвам на някой Европейска кола,вероятно е те да поддържат тези protocoli по рождение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам obd II elm 327 и го връзвам без проблем със блутут...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Всичко е ок с obd-то,свърза се. На Акорда ми показа грешка P2004. Някой знае ли какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://typeaccord.co.uk/forum/topic/9727-fault-with-honda-accord-i-ctdi-year-2004-code-p2004-178-09-imrc-incorrect-position/

http://www.fixya.com/cars/t9627569-honda_accord_2007_2_2

http://www.justanswer.com/honda/5z78x-honda-accord-bought-06-honda-accord-2-2-diesel-yesterday.html (най отдолу, отговор от Хонда механик)

Чичко гугъл знае.. :)

Иначе на програмата Torque Pro трябва да ти пише каква точно е грешката,а не само номера...

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Грешката е IMRC incorrect position.

Преди доста време и на мен ми се появи 2-3 пъти.

Пробвай първо с почистване на входящия колектор тръбите на ЕГР и клапана. Провери и вакуум тръбите, защото клапана се управлява с вакуум.

Продължи ли да се появява грешката ще се наложи смяна на клапана. В Англия е около 100 лири.

При мен се бяха натрупали поне 2 шепи нагари и налепи. След почистването не се е появявала отново.

Можеш и сам да ги почистиш (като мен) , но е много мръсна работа и има доста разглабяне.

Във форума от първия линк на Пацо има тема със снимки и упътване ако решиш сам да го правиш.

Поздрави и успех.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

както казва колегата NikiG, провери си вакуум тръбите.

На мен миналата година ми излезе грешка P2004 "IMRC Stuck open bank 1". Проблема беше, че някой беше "творил" с някакво лепило тук :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Съответно вакуум=0 :D

 

Не присъствах на ремонта, но знам че залепено и има сложена метална тръбичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Благодаря ви. Преди няколко месеца ми светна check engine лампичката,след дълго стоене в задръстване и след много шашкане от моя страна,с едно форсиране на място изгасна(с помоща на форума). Мисля си,че е възможно точно тогава да се е появила тази грешка. Разлика в работата на мотора не е имало за този период. Вчера махнах грешката,днес 100км пробег,не се е появила още,но ако се появи пак,ще трябва почистване.Иначе от obd-то прави впечатление,че колата работи на ниска температура -1час и 15мин.каране до работа твърдо 79 градуса,само веднъж на 80 градуса. Поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-продаваният автомобил в САЩ за 2013г. е...

 

http://www.investor.bg/novini/444/a/honda-accord-e-lider-po-prodajbi-v-sasht-za-2013-g,167540/

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам проблем със светлината за задната скорост - не свети, като включа задна. Крушката видимо не е изгоряла, но не мога да намеря кой е бушона или от къде е проблема. Някой ако знае кой е бушона или какво да погледна за я оправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пъти съм имал "видимо неизгоряли" изгоряли крушки. Първо смени нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на плафона беше толкова видимо неизгоряла, че още не мога да са пречупя и да я изхвърля. Всичко й е наред, само дето не свети.

 

Edit: Можеш да пробваш с някоя от другите крушки от светлините на нейното място. Аналогичната й от левия стоп (обаче за мъгла) мисля, че беше същата.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, утре ще пробвам, това скрушката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред на габаритите съм сложил диодни и за сега нямам проблеми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?!

Ами аз преди 2 години на габаритите сложих бели диоди и още не са мръднали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?!

Ако си спомняш, къде се видяхме за плажната кърпа, можеш да дойдеш и да видиш как стоят диоди в габаритите отпред. На мен за 4 години със сивика (8ген) и още три с акорда сумарно ми е изгоряла само една крушка отзад - едната от двойните на сивика.

 

Преди време по TSX форумите имаше снимки на опити да се сложат диоди в задните стопове. Беше ужасно. Нещо такова

 

Публикувано изображение

 

От тогава обаче има и други опити, които не изглеждат толкова зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще посетя Викиват в Пловдив и ще видя какви решения имат и те , иска ми се нещо болт-он и без много да му мисля ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

както и това

 

Публикувано изображение

 

Не знам ама това страшно много ми харесва.. Обаче гледам,че струва 300$ ,а просто за едни диоди няма да ги дам.. Някой,ако знае къде и как може да се направи нещо подобно,но за нормални цени,да каже, моля. :)

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...