psycho84 1 #1841 Отговорено 3 Февруари, 2014 Колеги не знам дали тази информация е за тук ,но бих искал да е споделя за колегите, който ще са бъдещи или настоящи собственици на 7 ма генерация Акорд, става въпрос за двигателя 2,2 I-cdti смяна на 2 те ролки ако ви се наложи все пак (може и да има запознати с това ) ,но на мен ми се случи да ги сменя и останах много очарован от Японеца как ги е направил сваляш си ролките избиваш лагерите и срещу скромната сума от 11 лв си ги смених поне на мен толкова ми струваха и като сложим труд 30 лв и за 41 лв забравям за известно време да речем 50к може би . Не знам дали съм бил полезен да се надявам ,че ще спестя на някой главоболията от даване на излишни пари... И все пак ако някой може да ме светне как да си отворя пластмасата и да си извадя копчето за аварийните да си сменя крушката ще съм му благодарен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1842 Отговорено 3 Февруари, 2014 Панелът с въздуховодите се вади в посока напред към задните седалки. Можеш да го хванеш и изтеглиш с кука, която да захванеш между двата въздуховода или да го избуташ към теб с ръка в частта му точно под стъклото. Когато се откачи трябва да разкачиш буксата на светлинния датчик, кабела на аварийните и евентуално кабелите на дисплея (ако си с нави). Имай предвид, че лампичката на аварийните е с червен "кондом", който при мен беше поизпечен от годините и половината остана на старата крушчица.Сега ако обясниш малко по-добре за какви ролки, как си ги сменил и защо ти се е наложило, цена няма да имаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psycho84 1 #1843 Отговорено 3 Февруари, 2014 (Редактирано) Панелът с въздуховодите се вади в посока напред към задните седалки. Можеш да го хванеш и изтеглиш с кука, която да захванеш между двата въздуховода или да го избуташ към теб с ръка в частта му точно под стъклото. Когато се откачи трябва да разкачиш буксата на светлинния датчик, кабела на аварийните и евентуално кабелите на дисплея (ако си с нави). Имай предвид, че лампичката на аварийните е с червен "кондом", който при мен беше поизпечен от годините и половината остана на старата крушчица. Сега ако обясниш малко по-добре за какви ролки, как си ги сменил и защо ти се е наложило, цена няма да имаш Това за копчето горе долу го разбрах не съм с навигация просто попитах защото бях чел някъде ,но не помня само се сещам за някакви щипки във въздуховодите и питам да не стане фал ,но благодаря все пак че опитам теа дни... . Та по другия въпрос еми наложи се защото нещо започнаха да стават шумни особено ролката на обтегача и като свалихме ремъка наистина си беше за смяна погледнахме и паразитната ролка и тя ми се стори тръгнала и реших и 2 те да не се заминавам по 5 пъти едно и също упражнение след като ги свалих ме махнахме имат едни капачки към тях предпазители за боклуци и един ограничител след като ги махнахме установих ме ( по точно един приятел ни посъветва който работи в магазин да проверим, че май за тоя модел се сменяли само лагерите), че ролките са от две части и са желязни а не пластмасови след това на пресата ги пробвах ме и хоп лагера се изби и всичко си дойде на място отидох ме до един магазин за лагери със отстъпка за двата дадох 11 лв набих ми ги сложих ме ги всичко си заспа на място иначе реално може и да ви излезе около 20 лв най-много 25 ако са вече маркови и т.н. но все още чувам един странно като стържене особено сутрин като е запаля докато по загрее и ме съмнява нещо помпата на хидравликата ама ще видим и тая работа , ако съм бил полезен все пак и оригинални ролки да си купи някой лагерите ще са същите нямат разлика само в цената иначе обтяжната ролка около 90 лв с отстъпката иначе 120 около и другия не съм го проверявал но и той към 40 50 лв минимум и те така. Важното е да се спестява няма смисъл да пълним гушите само на Бултрако... Колега само да подчертая , че са ролките на пистовия ремък все пак няма друг... Редактирано 3 Февруари, 2014 от psycho84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1844 Отговорено 3 Февруари, 2014 (Редактирано) Като си говорим за юбилеи - мойта хубавица успя да събере всички цифри на таблото еднакви: За жалост изпуснах дневния след супер много гласене за снимка от бавен фотоапарат и трепереща ръка. Също така от автокъщата съм хванал, че й липсват едни 35-40 хиляди от километража, иначе можеше и да се залъгвам, че пак ще дочакам всички цифри да станат еднакви Сега обаче колата взе да поомръзва и гледам Легенди, гледам и други возила. Ще видим дали разумът или сърцето ще надделеят За тези 3.5 години и 83 хиляди през които я имам съм сменил все очаквани неща. Минах през съединителя и веригата. Задно колело мина през дупка, което доведе до смяна на 2 задни амортесьора и носачи. Сменял съм всякакви тампони - отпред, отзад. Биалетка. Друго по-запомнящо се няма. Чака ме маховик за 1000лв, още 200лв смяна, който мисля да сменя тоя месец. Гледам и вариант да го сменя за 1800лв, но комплект не-демпферни съединител и маховик от http://www.clutch-specialists.co.uk/ - Dual Friction варианта дето запазва фабричното усещане от съединителя. Точно това е, че ако ги сменя, явно ще си пазя Хондичката още дълго. Ако не ги сменя, мога да продължа да прецъквам обявите и да си навивам на акъла да взема някой я немски я японски кош. Редактирано 3 Февруари, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1845 Отговорено 4 Февруари, 2014 Привет. На мен това с обтяжната ролка на пистовия ремък ми е полезно инфо. И аз мисля скоро да ги сменям.Veseliq и аз ги гледам постоянно тия Legend-и,но като прочетох скоро (тук във форума) за смяната на течноста в петте хидравлични съединителя на всеки 20 000 км,ентусиазмът ми се поизпари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1846 Отговорено 4 Февруари, 2014 но все още чувам един странно като стържене особено сутрин като е запаля докато по загрее и ме съмнява нещо помпата на хидравликата ама ще видим и тая работа ,Здравей, шума е от системата за затопляне на антифриза от изгорелите газове. Чува се при включен вентилатор на парното и студен двигател. Това не е проблем, а нормална работа. Има писано по въпроса назад в темата.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1847 Отговорено 4 Февруари, 2014 (Редактирано) Ще съм безкрайно благодарен на този , който ми разясни с подробности как точно е реализирана подобна идея ,да се затопля антифриза от изгорелите газове.Къде е клапана или термостата за регулиране на процеса, къде е топлообменника,откъде точно се взимат изгорелите газове и тн. Защото според мен няма такава система в нашите хонди. Редактирано 4 Февруари, 2014 от Todor_Gagovski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1848 Отговорено 4 Февруари, 2014 (Редактирано) И аз не съм сигурен, че затопля с изгорелите газове. По скоро обръща цикъла на климатика .. и този шум е от компресора.http://typeaccord.co.uk/forum/topic/1483-cool-features-you-never-knew-you-had/?p=18472 Редактирано 4 Февруари, 2014 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1849 Отговорено 4 Февруари, 2014 На пръв поглед трябва да е това, което е означено с Е- 44 и Е-34-30. Част е от ЕГР тръбите и е свързана с малкия кръг на охладителната система. За точния принцип на работа, обаче трябва още информация. Ще потърся. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1850 Отговорено 4 Февруари, 2014 За съжаление в София нямам гараж, но ако имах щях веднага да си купя ето това:http://www.hondapartsnow.com/installation/2011-cr-z-engine-block-heater.pdfПоставя се на мястото на пробката за източване на антифриза на блока на двигателя и се включва към електрическата мрежа.Включваш сутрин преди тръгване и забравяш за студа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psycho84 1 #1851 Отговорено 4 Февруари, 2014 Здравей, шума е от системата за затопляне на антифриза от изгорелите газове. Чува се при включен вентилатор на парното и студен двигател. Това не е проблем, а нормална работа. Има писано по въпроса назад в темата. Поздрави! Добре, и в двата случая ли е така, работи не работи вентилатора се чува..?Лошото е че пак го чувам като загрее по тихо е но се чува мислих си лагера на хидравличната помпа или да си сменя маслото на хидравликата кой го знае от кога не е сменяно..., не ми се ходи в Бултрако да го погледат че кой знае какви неща ще ми наговорят да не ме докарат до самоубийство.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1852 Отговорено 5 Февруари, 2014 За съжаление в София нямам гараж, но ако имах щях веднага да си купяТочно в гаража, Ники, колата излиза от около 10-15 градуса температура и нито е студено в нея, нито й трябват пак 20-30 минути да загрее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1853 Отговорено 7 Февруари, 2014 Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1854 Отговорено 7 Февруари, 2014 Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото.Колега,скоро сменях лагера на оптяжната ролка. Пазя го стария и кутийката от новия. Ако искаш довечера ще ти ги снимам да им видиш номерата.Само не знам дали има разлика от преди и след фейстлифта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1855 Отговорено 7 Февруари, 2014 Ей бирите се увеличават...Мисля, че няма да има разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #1856 Отговорено 7 Февруари, 2014 (Редактирано) Привет колеги. Ако някой знае сер.номер на лагерчето на обтяжната ролка ,ще съм му благодарен ако сподели. Искам да го имам преди да махна старото.При СРВ 2 ген.-фейслифта, със същия дизелов двигател са : само лагера е -( NSK 6303 DUL1B ) , а оригиналния номер на комплекта ролка/лагер е - ( 31180-RBD-E01 )Мисля, че и при Акорда би трябвало да е същия? Редактирано 7 Февруари, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1857 Отговорено 8 Февруари, 2014 Ето кутийката от новия : А това е стария лагер: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1858 Отговорено 8 Февруари, 2014 Благодаря колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1859 Отговорено 12 Февруари, 2014 Привет колеги. Някой има ли опит с програмата Torque за Android и OBD адаптери?Снощи получих obd ELM 327,но не се свързва с колата.Obd-то е ефтинко не е от тези,които препоръчват от Torque(там в описанието препоръчват obd-та доста скъпи).С платената версия на Torque съм.Лошото е,че не мога да натисна хубаво obd-то в куплунга на колата,защото при усилие влиза навътре (не ме кефи как е направено).5 лампички има на obd-то ,свети само най-близката до куплунга. Другите премигват,не постоянно. Как да извадя куплунга на вън?(за да го държа,докато вкарвам obd-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1860 Отговорено 12 Февруари, 2014 Довечера,ще пробвам на civic-а,дано там да е хванат по здраво.Ако влезе и не работи,значи China-майна е виновна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1861 Отговорено 12 Февруари, 2014 Довечера,ще пробвам на civic-а,дано там да е хванат по здраво.Ако влезе и не работи,значи China-майна е виновна. Виж пиновете на ЕЛМ-а да не са потънали навътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1862 Отговорено 13 Февруари, 2014 Привет. Явно тези multi - protocol support на ефтинкото ми obd,не са достатъчни или несъвместими с ecu-то на , някой коли. На Акорда и на Сивика не става с това obd.Ще пробвам на някой Европейска кола,вероятно е те да поддържат тези protocoli по рождение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1863 Отговорено 15 Февруари, 2014 Аз имам obd II elm 327 и го връзвам без проблем със блутут... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1864 Отговорено 17 Февруари, 2014 Привет колеги. Всичко е ок с obd-то,свърза се. На Акорда ми показа грешка P2004. Някой знае ли какво е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1865 Отговорено 17 Февруари, 2014 (Редактирано) http://typeaccord.co.uk/forum/topic/9727-fault-with-honda-accord-i-ctdi-year-2004-code-p2004-178-09-imrc-incorrect-position/ http://www.fixya.com/cars/t9627569-honda_accord_2007_2_2 http://www.justanswer.com/honda/5z78x-honda-accord-bought-06-honda-accord-2-2-diesel-yesterday.html (най отдолу, отговор от Хонда механик) Чичко гугъл знае.. Иначе на програмата Torque Pro трябва да ти пише каква точно е грешката,а не само номера... Редактирано 17 Февруари, 2014 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1866 Отговорено 18 Февруари, 2014 (Редактирано) Здрасти, Грешката е IMRC incorrect position. Преди доста време и на мен ми се появи 2-3 пъти. Пробвай първо с почистване на входящия колектор тръбите на ЕГР и клапана. Провери и вакуум тръбите, защото клапана се управлява с вакуум. Продължи ли да се появява грешката ще се наложи смяна на клапана. В Англия е около 100 лири. При мен се бяха натрупали поне 2 шепи нагари и налепи. След почистването не се е появявала отново. Можеш и сам да ги почистиш (като мен) , но е много мръсна работа и има доста разглабяне. Във форума от първия линк на Пацо има тема със снимки и упътване ако решиш сам да го правиш. Поздрави и успех. Редактирано 18 Февруари, 2014 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1867 Отговорено 18 Февруари, 2014 Привет, както казва колегата NikiG, провери си вакуум тръбите. На мен миналата година ми излезе грешка P2004 "IMRC Stuck open bank 1". Проблема беше, че някой беше "творил" с някакво лепило тук : Съответно вакуум=0 Не присъствах на ремонта, но знам че залепено и има сложена метална тръбичка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1868 Отговорено 18 Февруари, 2014 Привет колеги. Благодаря ви. Преди няколко месеца ми светна check engine лампичката,след дълго стоене в задръстване и след много шашкане от моя страна,с едно форсиране на място изгасна(с помоща на форума). Мисля си,че е възможно точно тогава да се е появила тази грешка. Разлика в работата на мотора не е имало за този период. Вчера махнах грешката,днес 100км пробег,не се е появила още,но ако се появи пак,ще трябва почистване.Иначе от obd-то прави впечатление,че колата работи на ниска температура -1час и 15мин.каране до работа твърдо 79 градуса,само веднъж на 80 градуса. Поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1869 Отговорено 24 Февруари, 2014 И най-продаваният автомобил в САЩ за 2013г. е... http://www.investor.bg/novini/444/a/honda-accord-e-lider-po-prodajbi-v-sasht-za-2013-g,167540/ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1870 Отговорено 25 Февруари, 2014 Здравейте! Имам проблем със светлината за задната скорост - не свети, като включа задна. Крушката видимо не е изгоряла, но не мога да намеря кой е бушона или от къде е проблема. Някой ако знае кой е бушона или какво да погледна за я оправя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1871 Отговорено 26 Февруари, 2014 Много пъти съм имал "видимо неизгоряли" изгоряли крушки. Първо смени нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1872 Отговорено 26 Февруари, 2014 (Редактирано) Моята на плафона беше толкова видимо неизгоряла, че още не мога да са пречупя и да я изхвърля. Всичко й е наред, само дето не свети. Edit: Можеш да пробваш с някоя от другите крушки от светлините на нейното място. Аналогичната й от левия стоп (обаче за мъгла) мисля, че беше същата. Редактирано 26 Февруари, 2014 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1873 Отговорено 26 Февруари, 2014 Благодаря колеги, утре ще пробвам, това скрушката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1874 Отговорено 26 Февруари, 2014 Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1875 Отговорено 26 Февруари, 2014 Отпред на габаритите съм сложил диодни и за сега нямам проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1876 Отговорено 26 Февруари, 2014 Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?! Ами аз преди 2 години на габаритите сложих бели диоди и още не са мръднали... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1877 Отговорено 27 Февруари, 2014 Мен започва да ми писва с тея габарити и стопове ...и се чудя дали някакви диодни крушки не биха се представили по-добре и като светене , а и във времето ?! Ако си спомняш, къде се видяхме за плажната кърпа, можеш да дойдеш и да видиш как стоят диоди в габаритите отпред. На мен за 4 години със сивика (8ген) и още три с акорда сумарно ми е изгоряла само една крушка отзад - едната от двойните на сивика. Преди време по TSX форумите имаше снимки на опити да се сложат диоди в задните стопове. Беше ужасно. Нещо такова От тогава обаче има и други опити, които не изглеждат толкова зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1878 Отговорено 27 Февруари, 2014 Ще посетя Викиват в Пловдив и ще видя какви решения имат и те , иска ми се нещо болт-он и без много да му мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1879 Отговорено 27 Февруари, 2014 (Редактирано) както и това Не знам ама това страшно много ми харесва.. Обаче гледам,че струва 300$ ,а просто за едни диоди няма да ги дам.. Някой,ако знае къде и как може да се направи нещо подобно,но за нормални цени,да каже, моля. Редактирано 27 Февруари, 2014 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1880 Отговорено 27 Февруари, 2014 WOW ! Страшни са ! Ама $300............ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове