dragomir375 2 #1681 Отговорено 28 Ноември, 2013 Здравейте колеги и аз се включвам в бригадата с акорд 2004 2.2 i-ctdi.Имам един въпрос и по точно към колегите с дизелите..Приблизително колко време ви е нужно за да загрее?На мен 20мин. не ми стигат 20мин. докато загрее оптималната температура нали колега? И моята е някъде там, затова мисля да и сложа печката която писах, но не сам и сменял и термостат, може и тои да е проблема или така си загрява нз. но мисля профилактично да го сменя. Зимно време докато загрее аз си знам какъв студ е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1682 Отговорено 28 Ноември, 2013 Колега, моля сподели после дали има ефект със смяната на термостата, че и на мен ми е подозрителен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #1683 Отговорено 28 Ноември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги и аз се включвам в бригадата с акорд 2004 2.2 i-ctdi.Имам един въпрос и по точно към колегите с дизелите..Приблизително колко време ви е нужно за да загрее?На мен 20мин. не ми стигат 20мин. докато загрее оптималната температура нали колега? И моята е някъде там, затова мисля да и сложа печката която писах, но не сам и сменял и термостат, може и тои да е проблема или така си загрява нз. но мисля профилактично да го сменя. Зимно време докато загрее аз си знам какъв студ е . Толкова 20 мин. някъде ... не ми се мисли при температура под 0-та какво ще става,сигурно тогава 30 40 мин И аз ще чакам отговор като сложиш термостата Редактирано 28 Ноември, 2013 от kovachev91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1684 Отговорено 28 Ноември, 2013 Така си загрява просто. Аз щях да сменям термостат, но реалността е, че той работи правилно - като колата стигне 80 градуса, ги заковава там и не мърдат нагоре зимата, освен ако не спреш на запален двигател и пуснато парно за 10 мин някъде - тогава може да паднат до към 60-65. Ако беше термостат, нямаше да загрява изобщо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1685 Отговорено 28 Ноември, 2013 Обличайте се дебело и си носете топла напитка с вас сутринта няма друга опция . Почти съм сигурен , че термостат не е , за изминатите 150к и 3 разглобявания на двигатели все щеше да се издаде По-бързо загрява ако се поддържат 2000 оборота и се кара по-продължително време на толкова . Имайте в предвид , че на място когато е много студено и леееко е почнала да загрява , ако я оставите така ще изстине Аз се чудя по-скоро за някаква печка вътре в колата , която да се свърже към запалката 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1686 Отговорено 28 Ноември, 2013 Ето тук има такива печки.Аз се успокоявам само с това че като загрее след 3 часа да запаля още е топла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #1687 Отговорено 28 Ноември, 2013 Само да споделя от мой опит ако държите парното на "Auto" започва да духа топло чак след като отлепи стрелката (което може да отнеме доста време).Ако сложите на висок градус и ръчно настройте силата на духалката, реално излиза топъл въздух след около 3 минути. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1688 Отговорено 28 Ноември, 2013 (Редактирано) Да живее подгрева на седалките .. А уж нафтата била за топлене ... Редактирано 28 Ноември, 2013 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1689 Отговорено 28 Ноември, 2013 (Редактирано) Най-бързо сгрява на ударното отопление на предното стъкло. После на ръчно на климатик. И едва като се вдигне температурата над 80 се изключва климатика,но от време на време почва да запотява, особено при вътрешна циркулация, а тя си е необходима в задръстванията. Подгрев на седалките е единственото спасение в първите 10 минути. Дори и след 10 мин загасване топлото е полуизчезнало. При работа на място също намалява. Редактирано 28 Ноември, 2013 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1690 Отговорено 29 Ноември, 2013 Карам Акорда вече пет години и едва миналата зима мисля, че му хванах цаката. По мой впечатления, ако държите климатичната система на АУТО я дръжте на 22 градуса и парното загрява по-бързо. Тези дни започнах да практикувам друга система - паля и тръгвам на изключено парно и го включвам възможно най-късно, в зависимост дали се стъклата започват да се изпотяват, или не. И мисля, че този подход е още по-ефикасен. Никога на дръжте колата на АУТО и максимални градуси, така само ще бъдете принудени да стойте в колата с шапка и струята ще ви отвее главата. Пробвал съм и ръчния режим, но не мисля, че и той е много ефикасен. Подгряването на седалките се усеща само при положителни температури вън и само ако си леко облечен. Ако е много студено, ти си с дебело яке, което обхваща и задните ти части, ще усетиш подгряването на седалките малко преди да слезеш от колата. Успех в експериментите!Има обаче нещо друго - в упътването на колата пише, че има система за по-бързо загряване на колата, работеща на газ и сработваща винаги, когато си оставил климатичната система на произволни положителни градуси. /Упътването ми е на немски и доколкото го разбирам пише нещо такова/. Само че нещо не мога да усетя все още има ли такава система и как работи. След "откритието" ми миналата зима за по-бързото загряване на парното при зададени 22 градуса започвах да си внушавам, че има и работи ефикасно, когато си задал на климатика някакви малки градуси, но въобще не съм сигурен в това. Ако някой знае нещо повече, може да го сподели.Лек ден на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1691 Отговорено 29 Ноември, 2013 ...дръжте на 22 градуса и парното загрява по-бързо...И аз го правя това. Струва ми се, че по-бързо идва топлото.Ако е много студено (-10 -15 гр.) или е валяло сняг взимам Яриса на жена ми. Страх я да кара на сняг и лед, пък и с новото разширение на Метрото стига по-бързо. По-лесно и бързо се чисти и много бързи загрява. Все пак събира само 4л антифриз.Колкото до допълнителното подгряване на антифриза на"нафтовата печка"го мисля отдавна. Такива ситемa съм виждал на Рено, 1.9 и 2,2 dci. Там подграват 4 свещи, които се управляват от ЕКУ-то, чрез 3 релета. Според температурата на водата работят 1, 2, 3 или всички свещи. Този своеобразен "бойлер" лесно може да се монтира на входящата тръба към радиатора в купето. По-трудно ще е с управлението на работа на свещите. Може да се направи чисто механично - вързва се чрез предпазител и подходящо 2 или 3 степенно копче в купето или по цитираната схема от ауди-форума. Обаче не ми се занимава.Поздрави и успех в зимните дни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #1692 Отговорено 29 Ноември, 2013 Здравейте колеги и аз да се включа в отбора с Акорд дизел 2005г.Колата много ме радва.Това е втората ми японска кола и първата ми Хонда.Нещо не мога да схвана как да кача снимка от компа , но ще се опитам.Това ми е първия пост във форума и още се ориентирам в него.Поздрави и безаварийно шофиране. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1693 Отговорено 29 Ноември, 2013 Честито и много безаварийни километри да си направите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1694 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Аз се чудя по-скоро за някаква печка вътре в колата , която да се свърже към запалката 12V * 5А са 60W, не бих напънал запалката с по-висок ампераж, така че по-добре си вземи хубаво яке, или кожен салон с подгрев Че загрява бавно, така е, ама тоя нисък разход все от някъде трябва да дойде Редактирано 29 Ноември, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1695 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги. Един въпрос за съобщенията по dashboard-a, тъй като не успях да намеря инфо за това, което ми светна. Тази вечер докато карах акорда ми светнаха 2 лампички едновременно. Едната беше по средата и представляваше нещо от рода на "път със снежинка на него". По-скоро това е някакво съобщение. А втората беше в дясно и мисля представляваше стандартната иконка за информация (английското "i", оградено с жълто кръгче).Някой знае ли този първият индикатор за какво е? За съжаление не успях да го огледам достатъчно добре, тъй като първоначалната ми реакция беше wtf!?!, a светна за буквално 2-3 секунди.Благодаря предварително Редактирано 29 Ноември, 2013 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1696 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Това е, когато външната температура падне под определено ниво (мисля, че бяха 3 градуса). На акорда преди фейслифта мисля, че само мигва няколко пъти числото на термометъра. На сивик 8-ген го прави с изпиукване и появяване на жълт път със снежинка на дисплея. Предполагам, че това е станало и при теб.Т.е. предупреждава те, да имаш наум за заледявания по пътната настилка. Редактирано 29 Ноември, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1697 Отговорено 29 Ноември, 2013 Точно така е. На 3 градуса в малко жълто кръгче светва символът I /инфо, т.е. че е налична някаква фажна информация в момента/, в средата се появява голяма снежинка и се чува звуков сигнал. А ти изключваш бутона VSA и даваш газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1698 Отговорено 29 Ноември, 2013 (Редактирано) Точно както го описахте беше. Даже успях да издиря подобен въпрос в някакъв англо/американски форум на VW, същият отговор (3 градуса) бяха дали и там.... Ще спя спокойно, че ми мина през главата да не би да е и някаква грешка Thanks ! Редактирано 29 Ноември, 2013 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1699 Отговорено 30 Ноември, 2013 тръгвам на изключено парно и го включвам възможно най-късно, +1 за късното включване, може и да е само психологически ефект, но при мен действа! ;)/>ще усетиш подгряването на седалките малко преди да слезеш от колата.Това ми е доста по-добре, дали от коженото яке, дали от друго, но след 2 мин вече ми грее...Общо взето сутрин спасение няма - културно високи обороти (2-2.5) и подгрев докато стопли е при мен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1700 Отговорено 30 Ноември, 2013 (Редактирано) Колеги, и при мен се появи проблема с централното заключване на шофьорската врата. Първите няколко пъти, като заключвам, се чуваше някакво брутално силно изщракване около 3-4 пъти и заключваше. След това изобщо спря да заключва - та си я заключвам с ключа, ръчно. Като отключвам - няма никакъв проблем, отваря си се от централното. Какво да правя ? да поръчвам ТОВА ли ? Редактирано 30 Ноември, 2013 от Moonchild Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1701 Отговорено 30 Ноември, 2013 Колеги интересува ме някой може ли да ми даде схема къде върви малкия кръг на антифриза за колата ми ? Мисля да си направя такива подгрени свещи и затова питам . А колега "Moonchild" и аз имам проблем с централното, но на предна дясна врата и като ми казаха 260лв. и ме отказаха за ebay нямам рег. и нз как се поръчва от там и затова си я карам ръчно. Някой беше писал за плафоните горе когато копчето е на позиция door ми светеше плафона само от шофьорското място, мислех, че така е нормално, но като прочетох в форума че някои колеги имали проблеми с тях реших и да проверя и другия, оказа се, че има лоша връзка, разбрах го като хванах единия край и го размърдах наляво надясно (може на някой да му е от полза) ще го проверя с мултицед (уред) и ще видя дали мога да го презапоя, но малко ме е страх да разглобявам. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1702 Отговорено 30 Ноември, 2013 (Редактирано) До Moonchild: Да колега това е джаджата, наречена актуатор. Вземи си и за другата врата, често една след друга се скапват. И да не поръчаш от UK, че там са наобратно. Тук не търси-безумни пари им искат. Редактирано 30 Ноември, 2013 от angello 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1703 Отговорено 30 Ноември, 2013 angello, благодаря, сега ще поръчам. Между другото, прав си за другата врата - докато си правих тестове да видя на кой път ще ми заключи шофьорската врата и отключвах/заключвах, забелязах, че на 20 пъти веднъж не ми заключва и пасажерската предна. За задните нямам наблюдения, тъй като реших да не си счупвам врата все още )) В тоя ред на мисли, само при предните врати ли се проявява проблема ? до колегата dragomir375 - пълен абсурд е да даваш 260 лв. Пишеш, че нямаш регистрация в ebay и карта, така че пиши ми на ЛС, ако искаш да ти напазарувам и на теб акутатор, та да се разберем - нали идеята е да си помагаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1704 Отговорено 1 Декември, 2013 (Редактирано) Здравейте, актуатори може да си поръчате и от САЩ с общите поръчки. Съвместими са изцяло с американските акорди. Както написа преди време колега от Варна проблема им е в моторчето и по-точно зъбното колело. Подлежи на ремонт, но не си струва спрямо цената на оригинално от САЩ.А относно подгревните свещи на антифриза, "бойлерчето" може да се монтира на тръбата за радиатора в купето. Той е свързан към т.нар. малък кръг.тръбите се Намират се под нафтовия филтър и има място за такива подобрения.Поздрави и успех! Редактирано 1 Декември, 2013 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1705 Отговорено 1 Декември, 2013 На мен задните актуатори си работят 1.5г. след като се скапаха предните. Колегите, с които дискутирах тогава, също само с предните бяха имали проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #1706 Отговорено 2 Декември, 2013 Здравейте, да питам и аз нещо.Вчера Акорда дизел 2005 ми направи следния номер.При ускоряване извън града прихълца 1-2 пъти и загуби тотално мощност като почна да премигва долу в дясно на таблото индикатор със спираловидна жица(иконка).Спрях и установих ,че колата не ще да дигне на празан ход повече от 2200 оборота.Загасих и запалих,сега вдигна оборотите реших да я форсирам 1-2мин на 4000об. ,но след 15-20сек без да мърдам газтта падна на 2200об сама и не ще повече от това.Гася, паля и пак същото.Предстоеше ми дълъг път и бях в чуденка да продължавам или да се връщам.След поредното запалване реших да продължа.Тръгнах и 400км проблема не се появи повече.Та въпроса ми е къкъв евентуално може да и е проблема?Да допълня ,че преди месец при изпреварване с рязко подаване на газта на 3 та скорост заби муцуната светна оранжев индикатор с формата на двигател и мотора след 100м угасна.Паля ,не ще .Изпуших цигара с мисълта какво да правя и пак пробвам да запаля.Запали , но индикатора не изгасна.Тръгнах така ,колата си върви нормално и право да я закачат на компа.Записала беше грешка "внезапен недостиг на гориво" ,която изчистиха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1707 Отговорено 2 Декември, 2013 Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #1708 Отговорено 2 Декември, 2013 Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех Горивният филтър е Bosh и е сменен преди 6000км.Гориво само OMV.Какво ще рече "оригинален"?Мерси за съвета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1709 Отговорено 2 Декември, 2013 Колега kkossio, а този който ти индикира и изчисти грешката, направи ли ти тест на системите? Има си тест на турбината, на налягането на горивото и т.н. Явно нещо по системата ти не е изправно и трябва да се направи пълен тест, а не само да се чисти грешката. Щом влизаш повече от един път в авариен режим, индикират ти лампите за Check Engine и тази за горивото и свещите, явно си има проблем.Това че след авариен режим, рестартираш и вече не си в авариен си е в реда на нещата, но не значи че проблемът си е отишъл. До откриването му бих ти препоръчал да не напъваш над 2500 оборота и да не предприемаш необмислени изпреварвания, защото ако от 3000 изведнъж слезнеш на 2000 оборота, това значи от 140 да слезнеш директно на 80 км/ч на 5-та, което си е особено опасно, особено ако изпреварваш нещо зълго или колона.Оригиналният филтър също е Бош, но не е като тези продавани в обикновените магазини. Това е проверявано многократно, затова въпросът е какъв точно Бош си сложил. Ако не е читав, може в дадени моменти да ограничава правилното подаване на гориво и оттова да влизаш в авариен и да ти дава: внезапен недостиг на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1710 Отговорено 2 Декември, 2013 Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех Горивният филтър е Bosh и е сменен преди 6000км.Гориво само OMV.Какво ще рече "оригинален"?Мерси за съвета.И от бош-а има ментета.Оригиналния от Хонда е към 100-на лева. Твоя за колко $ си го взел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1711 Отговорено 2 Декември, 2013 Колеги, много странен проблем:Днес по време на движение (тръгване бързайки, без да е загряла - кощунство но ми се случва от време на време) изведнъж стрелките на таблото замръзнаха, без то да угасва. Скоростта на 20 км/ч а оборотите на 1,5... Без промяна в мощност или нещо друго.След малко светна и Check Engine. Отбих встрани и рестартирах - без промяна освен че този път светна по-разбираемото - Акумулатор.След кратко каране всичко се оправи. Паркирания и тръгвания из града без проблем.Предположих, че е от студения старт и леко паднал акумулатор, но после ще сляза да сканирам с Torgue, да видя дали ще покаже нещо.Някой имал ли е подобна случка или аз ще да съм първия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #1712 Отговорено 3 Декември, 2013 Молба към колегите които са си сложили оригиналния горивен филтър на Bosh за дизеловия акорд от Хонда дилър.Може ли някой да ми каже номера изписан на филтъра.В бизнеса съм с масла и филтри и аз откривам следния номер 0 450 906 442 кратък номер N6442.Това ли е истинския или не? Това ,че в Хонда го продавали за около 100лв. o.k ,за мен по-високата цена не винаги е гаранция за качество.Все пак те го внасят от някъде по някъкъв каталожен номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1713 Отговорено 3 Декември, 2013 Цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1714 Отговорено 3 Декември, 2013 Да този е . Виж линка на Vampo,полезен е доста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1715 Отговорено 3 Декември, 2013 Кой месец 2005 е Hondata? Ако не си го сменял ти ( виждал с очите си) ,възможно е да си с филтър от фейслифтовата 7 генерация,който се различава като форма и захващане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1716 Отговорено 3 Декември, 2013 Освен това не е чак 100 лв. Последният път в Юби ко беше 82 лв, с талон за 15% от Бултрако ако си намериш ще слезне още надолу, пък и го дават за смяна на 40 хил.км така че не е кой знае каква "инвестиция". На моят пише Made in Spain за още по-точна информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkossio 1 #1717 Отговорено 3 Декември, 2013 Акорда е с първа регистрация след покупка от Бултрако 01.2005 г.Колата я купих с пълна тяхна сервизна история 07.2013 г.Филтъра е сменен от бившия собственик 500км преди да я купя, във външен сервиз (отразено в книжката) склонен съм да му вярвам.От покупката до сега още 6000км от мен.Филтъра е Bosh струвал му е около 70лв+ труд .Мога да видя в монтирано положение само логото ,но не и номера му.Вече поръчах филтъра от линка даден от колегата.Ще ми дойде на цена 35лв с отстъпката която ползвам иначе е около 65лв.Дано със смяната му се реши проблема с влизането в авариен режим на два пъти за 6000км.Ще пиша отзиви след известно време.Благодаря за бързите отговори и успешен ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1718 Отговорено 3 Декември, 2013 Отзив за моя случай - оказа се че маслото изненадващо за мен е паднало под минимума. След известно четене разбрах, че колата влиза в безопасен режим и не ти дава да вдигнеш високи обороти ако няма масло. От там и цветомузиката по таблото. to be continued... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #1719 Отговорено 3 Декември, 2013 До колегите с дизелите и трудното стопляне рано сутрин .... Сутринта е запалих изчаках 10 мин. пуснах климатроника на Hi и за 5-10 мин вътре стана доста добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1720 Отговорено 3 Декември, 2013 До колегите с дизелите и трудното стопляне рано сутрин .... :D/> Сутринта е запалих изчаках 10 мин. пуснах климатроника на Hi и за 5-10 мин вътре стана доста добре :D/>И го пусни на вътрешен кръг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове