Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Виждали ли сте тази реклама?http://wklondon.com/work/view/honda_cogМного се накефих. Може да прочетете повече за нея тук:http://en.wikipedia.org/wiki/Cog_%28advertisement%29

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в сервиза на Ратола заради съмнения, че климатика ми не работи толкова добре като преди. Сложиха ми климатичен филтър Magneti Marelli за 30лв (който лесно ме убедиха, че е хубав - такъв сложиха и на Q7ца, която чакаше с мен, пък и евтин). Системата на 8 годишната ми Хонда пое едва 35 грама нов фреон и 8 грама масло за компресора. По-слабия климатик е бил заради болезнено задръстения климатичен филтър. Надявам се разпечатването на системата да не стане приичина да започне да изпуска :(Но като цяло мога искрено да препоръчам сервиза на Ратола (намира се в Орландовци). Направиха ми страхотно впечатление от към обслужване и начин на работа, имаха и много модерна техника - определено ще отида отново точно там за климатика си ако пак имам оплакване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия писах ти лично . Или иначе проблем с автоматично затварящите се 5-ти врати на Турера е често срещан проблем :( В сервиз Омбре ме похвалиха , че не съм с такава врата . Отстранява се проблема , но как и какво се разваля нямам представа :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 25.06.2012 г. at 8:53, 'garyhobson' написа:

Виждали ли сте тази реклама?http://wklondon.com/work/view/honda_cogМного се накефих. Може да прочетете повече за нея тук:http://en.wikipedia.org/wiki/Cog_%28advertisement%29

Рекламата е страхотна. Гледал съм я преди доста време, но не си спомням дали беше по BG телевизия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дали маслото BMW 0W30 е подходящо за нашите двигатели? Като гледам това е Castrol Longlife 0W30, което е май баш същото... Сега има промоция в единия от сайтовете за групово пазаруване:1 литър Висококачествено моторно масло BMW на цена само сега 12 лв. за литър, вместо 24 лв. от Директния вносител "М и И Консулт" или конкретно 0W30 е 25лв/литър, за разлика от 34лв, цена в Бултрако и Юби-ко.Ако е същото, мисля направо да купувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0W30 е точно маслото за дизела. Даже вече няма да поръчваме от Англия а намерих вносител, на толкова популярния в Англия EXOL и в Бг. Излиза 12лв литъра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрива ли ACAE B1/C1, който се изисква от Хонда? От къде мога да си взема 6л?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето кратка извадка :

  Цитат

Important info to consider on the EXOL 0w/30:

The 0w30 is a high specification product. The important specs are the ACEA (European car manufactures) specifications this product meets A3, B3, B4 which is a guarantee of quality, the ACEA grading is a more stringent requirement than the API (American petroleum institute) and is strict in the quality of base oils and additive packs.

 

The product also meets BMW longlife 98 spec and Mercedes 229.3 again a good indication of quality. All the above specs mean that you are getting a sheer stable stay in grade product so it will be 0w30 when you put it in and a 0w30 when you take it out.

 

The price is good because Exol are not a brand name although they are the largest independent manufacturer in Europe, and they do not spend millions on advertising. They can therefore offer much better prices than Castrol, Mobil etc.

 

The quality when compared to brands is as good and sometimes better..

и цялото ревю

 

Купуваме си с OutCold цяла туба 25 л и си наливаме на всеки 10 хил (то си е престъпление при тая ниска цена не го сменяш на всеки 10).

 

Маслото го внасят във Варна, но не сме пробвали още от там - пича дава и отстъпки за Еконт и илиза същото като от ebay...

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Притеснява ме, че това масло не покрива A1/B1 стандарта. До колкото виждам, той не е съвместим с B3/C3, A5/B5, BMW LONGLIFE-04 и тн.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз мога да споделя е, че като си взех колата преди 3 месеца, смених маслото с 0W30 със спецификациите, които се препоръчват от Хонда. Определено не ми хареса как звучеше мотора с това масло. Само да уточня, че маслото беше I.G.A.T. Не мога да кажа, че е фалшиво, но може би това което пишеше на етитета и това което реално е сложено като съставки се разминава в действителност. Чесно казано малко ме притесни и почерняването на маслото и след около 2500 км го смених с оригинално на Хонда. Знам, че говорите за друга марка масло и може този ефект да не е налице с него, но просто споделям. Не знам каква химия слагат в маслото на Хонда, но определено е много по-добре. Нямям представа това масло Мобил 0w30, което се продава на сайта на Сoxmotorparts до колко се препокрива като качество с оригиналното. Цената за 6л. без доставката излиза 155лв, а в Бултрако оригиналното ми излезе 180лв + филтър и смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По горе бях споменал , че си карам Акорда с Репсол 5-40 , вече втора смяна и над 30 000 км не мога да се оплача . Проверявал съм в страницата на Репсол и за нашите двигатели препоръчват именно това масло ;) Все пак има и 0w30 и мога и с него да пробвам следващата смяна . Да ви питам , предполага се , че щом има А5/Б5 стандарт , т.е. покрива и всички под тях нали ?http://www.repsoloil.bg/sites/default/files/EVOLUTION_LL_5W30.pdfhttp://www.repsoloil.bg/sites/default/files/TURBO_LIFE_0W30.pdfhttp://www.repsoloil.bg/sites/default/files/EVOLUTION_5W40.pdfДопуснал съм грешка по-горе , за нашите двигатели препоръчват 5w40 , но ме съмнява , че и 5w30 които има три вида Long life , Fuel Economy и Common rail да се отразят зле ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от скоро имам следният проблем с 2.2ицдтито при подаване на повече гас претреперва.Мисля, че е маховика.Съединителя не преплъзва грам но тези вибрации са доста досадни.Колко километра може да изкара така.Какво следва да дефектира ако се кара така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете или едно поне вътрешни карета са свършили курса

  На 27.06.2012 г. at 19:06, 'H22_turbo_Vtec' написа:

Колеги от скоро имам следният проблем с 2.2ицдтито при подаване на повече гас претреперва.Мисля, че е маховика.Съединителя не преплъзва грам но тези вибрации са доста досадни.Колко километра може да изкара така.Какво следва да дефектира ако се кара така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 27.06.2012 г. at 19:06, 'H22_turbo_Vtec' написа:

Колеги от скоро имам следният проблем с 2.2ицдтито при подаване на повече гас претреперва.Мисля, че е маховика.Съединителя не преплъзва грам но тези вибрации са доста досадни.Колко километра може да изкара така.Какво следва да дефектира ако се кара така.

Кое ти притреперва и при ускоряване ,или на место ,щото има разлика?Ако го усещаш от към съединителя, направи една много проста процедура-смени спирачното масло на съединителя и ще усетиш корена разлика! Скоро имах подобно притрисане при потегляне и след смяната на сп. течност ,всичко се оправи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 27.06.2012 г. at 18:59, 'Tino' написа:

По горе бях споменал , че си карам Акорда с Репсол 5-40 , вече втора смяна и над 30 000 км не мога да се оплача . Проверявал съм в страницата на Репсол и за нашите двигатели препоръчват именно това масло ;) Все пак има и 0w30 и мога и с него да пробвам следващата смяна . Да ви питам , предполага се , че щом има А5/Б5 стандарт , т.е. покрива и всички под тях нали ?http://www.repsoloil.bg/sites/default/files/EVOLUTION_LL_5W30.pdfhttp://www.repsoloil.bg/sites/default/files/TURBO_LIFE_0W30.pdfhttp://www.repsoloil.bg/sites/default/files/EVOLUTION_5W40.pdfДопуснал съм грешка по-горе , за нашите двигатели препоръчват 5w40 , но ме съмнява , че и 5w30 които има три вида Long life , Fuel Economy и Common rail да се отразят зле ;)

НЕ, стандарт A1/B1 НЕ Е съвместим с да кажем A3/B3 или A5/B5, но има масла, които покриват и двата (да кажем A1/B1 и A5/B5). Покрай моите проучвания, Honda препоръчват 0W30, което е A1/B1 или A5/B5 за i-CTDi. Скоро ще сложа въпросния оригинален поръчан Repsol 0W30 A5/B5 и ще споделя как го чувствам спрямо маслото, което наливат в Юби-Ко (HONDA HFE-02 0W30, което според мен е Castrol Edge 0W30).@emicha1Какво е това "спирачно масло на съединителя" - никога не съм чувал това понятие? Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място няма проблеми, не е от вибрациите на мотора.При потегляне и при ускорение го прави.Като я купих май не го правеше или не съм забелязал.След 1000км да кажем 50% от ускоренията при това по сериозните натискания го правеше.Бях си внушил, че е от системата после стигнах до извода, че като е понатоварена го прави по-често.Приятелката ми каза, че като е сама в колата го правела много рядко.Някои разбирачи се изказаха, че е демферния маховик и моята логика на там води.До сега не съм карал или возил в кола с такъв проблем.Карето не би ли трябвало да трака а не да предърпва?Спирачната течност както общо има?2.2 е в сивик 2006, ако има някви значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.06.2012 г. at 10:35, 'Veseliq' написа:

@emicha1Какво е това "спирачно масло на съединителя" - никога не съм чувал това понятие?

Ти бъзикаш ли се с мене?Не можеш ли да познаеш неволната грешка "масло" вместо-течност?Отдолу пише сп. течност /специално за теб :)/, макар ,че и тя е един вид масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.06.2012 г. at 15:27, 'H22_turbo_Vtec' написа:

На място няма проблеми, не е от вибрациите на мотора.При потегляне и при ускорение го прави.Като я купих май не го правеше или не съм забелязал.След 1000км да кажем 50% от ускоренията при това по сериозните натискания го правеше.Бях си внушил, че е от системата после стигнах до извода, че като е понатоварена го прави по-често.Приятелката ми каза, че като е сама в колата го правела много рядко.Някои разбирачи се изказаха, че е демферния маховик и моята логика на там води.До сега не съм карал или возил в кола с такъв проблем.Карето не би ли трябвало да трака а не да предърпва?Спирачната течност както общо има?2.2 е в сивик 2006, ако има някви значение.

Значи и при мен имаше спирачна течност,но беше леко потъмняла и при потегляне леко притрисаше!След смяната и, вече този проблем го няма!Може да е била доста стара -знам ли?Затова ти го споделих , с 20лв. за сп. течност и труд за смяна ,сега всичко е ОК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 28.06.2012 г. at 18:26, 'emicha1' написа:

Ти бъзикаш ли се с мене?Не можеш ли да познаеш неволната грешка "масло" вместо-течност?Отдолу пише сп. течност /специално за теб :)/, макар ,че и тя е един вид масло!

Не, извинявай, че така си го разбрал - наистина ни най-малко не се бъзикам с тебе и питам сериозно. Не съм чувал за "спирачна течност" на съединителя - видях, че си писал и спирачно масло и спирачна течност и реших, че е по-скоро някакво масло. Например на мотора ми съединителя е маслен и е в масло, същото, в което е скоростната кутия и двигателя, за това на моторите се сипва специално масло, което прави превключването по-лесно и щади съединителя. Но нашите Хонди до колкото знам са със сух съединител. Така че наистина - каква е тази "спирачна течност на съединителя" - знам за спирачна течност на спирачките, хидравлична течност на хидравличната помпа, но никога не съм чувал съединителя да има някаква течност! Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В първите ми питания относно Хонда, ти беше един от хората които ми разказаха за някои от основните неща ,за техните двигатели и други детайли , та си помислих ,че си горе долу на Ти , с ДВГ и т.н. та не очаквах точно от теб такива въпроси!?Съединителя се командва от помпи /2-бр./ ,които използват спирачна течност /едно време бяха с жило/!Ако нещо съм те заблудил с неточно писане-съжалявам, ама е в бързината и от годините -най-вероятно:D!

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя , точно до казанчето за спирачките има едно по-малко , което е за съединителя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A лесно ли се сменя течноста,трябва ли да се ходи в сервиз .Ако някои знае да каже моляПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 28.06.2012 г. at 15:27, 'H22_turbo_Vtec' написа:

На място няма проблеми, не е от вибрациите на мотора.При потегляне и при ускорение го прави.Като я купих май не го правеше или не съм забелязал.След 1000км да кажем 50% от ускоренията при това по сериозните натискания го правеше.Бях си внушил, че е от системата после стигнах до извода, че като е понатоварена го прави по-често.Приятелката ми каза, че като е сама в колата го правела много рядко.Някои разбирачи се изказаха, че е демферния маховик и моята логика на там води.До сега не съм карал или возил в кола с такъв проблем.Карето не би ли трябвало да трака а не да предърпва?Спирачната течност както общо има?2.2 е в сивик 2006, ако има някви значение.

Едва ли е от маховик и съединител, защото аз ги смених преди 2 месеца и понякога също имам такова притрисане, но много рядко. Карам колата почти 5г. и винаги го е имало на моменти. Тези дни пътувах по планински терени и забелязах, че това притрисане или по скоро вибриране се получава при подаване на повече газ по нагорнище и особено ако се изписва завой. В момента, в който колата поеме добре, вибрирането спира, също и ако се отпусне газта. Преди месец смених доста неща по ходовата част и ми тестваха колата изцяло в Юби Ко, включително и с юркане и не ми казаха да имам проблем.Иначе по въпросът за съединител Luc, цената в Юби ко е 560 лв за нов, с двата диска и лагера, защото на Бултрако не включва лагера. Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, Веселия, как и къде си решихте проблема с заключването на вратите? Питам, понеже и аз имам същия проблем от днес вечерта. Като се прибрах и натискам дистанционното, но алармата не включва. Оглеждам за незатворена докрай врата и няма такава. Тогава забелязах, че копчето на шофьоорската врата не потъва и съответно не изскача. Ръчно става, но иначе не. Помръдва при задействане на заключването но не сработва. Едва ли е кой знае какво и затова се чудя къде да отида. Дали в сервиз на Хонда или в специализиран за аларми и централно заключване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам собствениците на Акорд след фейслифта дали имат проблем с показанията за външната температура.Става въпрос за това,че онзи ден в най голямата жега цял ден показваше 24 градуса а на вънка не се седеше.На следващия ден когато е изкарах от гаража показваше 22 градуса и до края на деня стана едва 25. И още един въпрос, при запалване на колата за момент нулира ли се /показват се три чертички/ на стойностите за външна температура и оставащи километри,защото на мойта кола не става така,а сега карам същия Акорд и там се нулират за секунда-две.Благодаря.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при мен не е решен още , а тръгна да се разваля и лявата врата :( Алармаджиите не могат да ти помогнат защото копчето е с жило , а не прът и инсталиране на алтернативна машинка няма да свърши работа . Варианта е пълна преработка на механизма , който е спорно дали ще стане добре , но почти е сигурно че ще излезе колкото една машинка втора ръка , да не кажа и нова . Нямам време да й обърна внимание , та ще чакам някой от вас да се включи :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз утре ще вкарвам колата в Юби за обслужване и оправяне на машинката. Ако проблема не може да се оправи, ще търся от ударен такъв Акорд или нова. Ще ти кажа какви цени са ми дали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Веселия, много ще съм ти благодарен, ако споделиш,тъй-като аз също си я сервизирам там и ако решението е просто бързо и евтино ще им я закарам. Иначе днес моята машинка зацепи, но не е много убедителна. Трудно излиза и влиза и най-често от втори път, но поне става, защото снощи изобщо не искаше. Явно е тръгнала и ако не е труден и скъп ремонта предпочитам да я оправя.Би ли питал утре в Юби ко Миро за тази прословута течност-масло за съединителя, дали наистина от него е причината за тези дискутирани по-нагоре притрисания при рязко подаване на газ и че смяната му оправя проблема?Поздрави и успех!

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еии полудяхте с това масло за съеденителя :rolleyes: Най обикновенна спирачна течност е . Сменя се лесно с голяма спринцовка и шлаух.Колкото до централното- едно почистване от прах и старата смазка и поставяне на нова, смятам че ще реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 2.07.2012 г. at 13:03, 'angello' написа:
  На 28.06.2012 г. at 15:27, 'H22_turbo_Vtec' написа:

На място няма проблеми, не е от вибрациите на мотора.При потегляне и при ускорение го прави.Като я купих май не го правеше или не съм забелязал.След 1000км да кажем 50% от ускоренията при това по сериозните натискания го правеше.Бях си внушил, че е от системата после стигнах до извода, че като е понатоварена го прави по-често.Приятелката ми каза, че като е сама в колата го правела много рядко.Някои разбирачи се изказаха, че е демферния маховик и моята логика на там води.До сега не съм карал или возил в кола с такъв проблем.Карето не би ли трябвало да трака а не да предърпва?Спирачната течност както общо има?2.2 е в сивик 2006, ако има някви значение.

Едва ли е от маховик и съединител, защото аз ги смених преди 2 месеца и понякога също имам такова притрисане, но много рядко. Карам колата почти 5г. и винаги го е имало на моменти. Тези дни пътувах по планински терени и забелязах, че това притрисане или по скоро вибриране се получава при подаване на повече газ по нагорнище и особено ако се изписва завой. В момента, в който колата поеме добре, вибрирането спира, също и ако се отпусне газта. Преди месец смених доста неща по ходовата част и ми тестваха колата изцяло в Юби Ко, включително и с юркане и не ми казаха да имам проблем.Иначе по въпросът за съединител Luc, цената в Юби ко е 560 лв за нов, с двата диска и лагера, защото на Бултрако не включва лагера.
В крайна сметка проблема не е установен, още по малко решението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставих колата в сервиза. Поръчах машинка на централното - нова е 161лв. В Юби-Ко, Миро каза (цитирам) "сменили сме едно 120 машинки, на тия Акорди това им се прецаква масово". Щяла да дойде до десетина дни. Преди са се занимавали да ги дават на някакъв да ги ремонтира, ама процедурата излиза 50-60лв и често след няколко седмици до няколко месеца пак се прецаквала машинката и спрели да се занимават. Не препоръчват и втора ръка, щото често се скапват и може ползваната може и тя да си замине. Послушах ги и сега се надявам да не ми се прецака някоя друга по-натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, мерси за инфото!Егати вълшебната машинка, та да струва 160 лв. За тия пари трябва с пляскане или с "Сезам отвори се" да отваря вратите. Тия от Бултрако срам нямат. Аз ще пробвам да смажа моята и ако не става ще го мисля. При теб изобщо ли не помръдва копчето, защото моята отваря понякога, но иначе всеки път помръдва донякъде, което ми дава надежди че не е прецакана.Снощи ти писах ако можеш да питаш Миро, дали наистина тази течност за съединителя е причината за вибрациите при рязко подаване на газ. Ако си забравил, би ли го питал като взимаш колата и ако в това е проблема, дали извършват смяната на течността и за какви пари?Лек ден от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помръдва по малко ама не щраква. Казах им го и казаха, че им е ясно, че помръдва, така било, нямало как да се оправи. То даже не е цялата машинка за 161, тя е няколко части, 161 е само моторчето в нея :D Honda е скъпо удоволствие.За спирачната течност забравих. Ще питам като си взимам колата. Ама сигурно ще го направя утре сутрин, че ми е далеч сервиза да излизам от работа днес за втори път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 4.07.2012 г. at 12:40, 'Veseliq' написа:

......... То даже не е цялата машинка за 161, тя е няколко части, 161 е само моторчето в нея :D Honda е скъпо удоволствие......

Това който го е казал е излъгал зверски ! Ето какво представлява самата машинка или така наречения актуатор Публикувано изображение

 

Не прави чест нито на Бултрако, нито на Юби-ко, да лъжат по този начин клиентите си ! Миналата година минах през Бултрако-Пловдив със същия проблем на предна шофьорска врата и отговорът им беше..... Да проблема е ясен.... срещу 180 лева за нова машинка и 4-5 часа за смяна и .... съответно по еди колко си за всеки час труд....и си готов ! Вследствие на това си поръчах машинка от Ибей от дилър на Акюра в САЩ за скромната сума от около 50 лева /в т.ч. и достаката/ доставена за 1 седмица и сменена от мен за скромното време от има няма 1 час. Не се лъжете на приказките им! Машинката е едно цяло. Ето линкa към дилърa от който си закупих Актуатора

 

Поздрави и успех на всички с проблема наречен актуатор.

 

П.С. Сега се поразтърсих и го намерих още по-евтино с безплатна доставка до БГ ! Актуатор

 

П.С.2 Линковете са за предна лява врата.

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не, явно точно тази част наричат "моторче". Но не се сетих да потърся нова такава в нета. Не съм я капарирал като я поръчах днес, ще питам дали мога да откажа поръчката утре сутрин и да си я взема по нета. Евала на olmy за линка, не правете като мен, а вземете от ибей. Чак ме е яд!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги ,

От доста време следя форума и винаги намирам компетентна информация .

Накратко за мен :От 5 години карам Хонда , сменил съм 3 коли и друго освен консумативи не съм сменял , като се има в предвид , че колите винаги са били около 300 к . Съвсем случайно попаднах на Хонда в началото и така започна моята страст по марката . Само хубаво мога да кажа за колите с нашата марка , а през това време моите приятели с други марки се скъсаха от ремонти..., но предполагам с почти всеки е така .

От днес съм собственик на Хонда Accord Тоурер 2.0 бензин 155 к.с. 2003 и имам едно въпросче , тъй като никъде с търсачката не намерих инфо за това . Та въпроса е , с верига ли е колата ми или с ремък ?

Благодаря предварително на отзовалите се !

С пожелания за щуро лято !Публикувано изображениеПубликувано изображение

Поздрави от студена Финландия !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Olmy, мерси за полезното инфо и линковете. На картинката обаче пише Left, което означава ли, че има за лява и за дясна врата? Ако да, то шофьорската мисля, че се води лява? Ако искате може да поръчаме групово няколко машинки и да измислим къде да ги сменят. Ще си платя сумата и ако излезне такса за доставка ще я поделим. Кредитна карта имам, но нямам регистрация в Pay Pal, и не съм пазарувал от ebay. Аз лично не се наемам да си разглобя сам и вратата. Предпочитам да си платя на някой който ще го направи бързо и "културно". Ако е в сервиз на Хонда, може би при Омбре. Тино ако иска да го пита за цена за смяната. Другият вариант е при някой специалист по централни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 4.07.2012 г. at 22:27, 'Bai Misho' написа:

Здравейте Колеги ,

От доста време следя форума и винаги намирам компетентна информация .

Накратко за мен :От 5 години карам Хонда , сменил съм 3 коли и друго освен консумативи не съм сменял , като се има в предвид , че колите винаги са били около 300 к . Съвсем случайно попаднах на Хонда в началото и така започна моята страст по марката . Само хубаво мога да кажа за колите с нашата марка , а през това време моите приятели с други марки се скъсаха от ремонти..., но предполагам с почти всеки е така .

От днес съм собственик на Хонда Accord Тоурер 2.0 бензин 155 к.с. 2003 и имам едно въпросче , тъй като никъде с търсачката не намерих инфо за това . Та въпроса е , с верига ли е колата ми или с ремък ?

Благодаря предварително на отзовалите се !

С пожелания за щуро лято !Публикувано изображениеПубликувано изображение

Поздрави от студена Финландия !

 

Колата е с верига.Ремъка върти само климатика и алтернатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Колега за отговора !

Жив и здрав ! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко въпросчета към тюннинггарите.Колко от колегите с дизеловата версия имат чип?Как чуствате колата след чипа и гори ли по-малко, както повечето от ВАГ групата твърдят.Какви пари ви взеха и къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...