hondacivic16 0 #41 Отговорено 9 Юни, 2015 Колеги защо не мога да виждам снимките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azz 47 #42 Отговорено 9 Юни, 2015 (Редактирано) Четох,че преди да се свалят тези клапани трябва да се откачи акумулатора за да не записва грешки ? Преди, след чистене няма значение. Важното е да е ресетнат преди да запалиш с чистите вече клапани. Колата работи но при по продължително каране (слез като е загряла до работна температура) изведнъж дига оборотите и започват да играят а колата става отвратителна за каране.Гася паля давам газ все същата работа.ИАЦВ-то работи но защо когато му скимне и започва да не знае. Колега може да си скъсал някой маркуч, виж за течове. Виж антифриза как е. Направи едно обезвъздушаване и ще знаеш, че не е от него. Ами на Д13 иацв-то не е свързано с антифриза.. питах колега който е наясно и каза,че на д13-ката и е такова иацв-то.Излиза само букса от него.Яд ме е.че работи докато загрее напълно двигателя дори след това може да работи още 10-15 минути,че и повече и изведнъж задържа оборотите на 1100 или започват да играят.А с изключено иацв динамиката е кофти. Не карам civic, но ако имаш FITV е от него значи. Виж в интернет къде се намира на твоя двигател. Представлява нещо като прав цилиндър с капак отгоре. отвиваш капака, може да не го махаш целия само да го плъзнеш настрани. Вземаш една плоска отверка и навиваш колелото по часовниковата стрелка до крайно положение, след което връщаш четвърт оборот. Затваряш, рестартираш ЕКУ и палиш. Като навиваш FITV не използвай голяма сила, кръгчето е някаква гума да не го загладиш, и без усилие се върти. Така изглежда от вътре Това във жълто е : Редактирано 9 Юни, 2015 от Azz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #43 Отговорено 6 Септември, 2015 Абе тва от снимката какъв мотор е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azz 47 #44 Отговорено 7 Септември, 2015 Абе тва от снимката какъв мотор е? Идея си няма случайна снимка от нета, колкото колегите да видят кое е EACV и FITV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #45 Отговорено 7 Септември, 2015 Това не е нито едно от двете а нещо подобно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #46 Отговорено 7 Септември, 2015 Фене, тва е F20 и в жълтото си е баш FITV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasko56 4 #47 Отговорено 7 Септември, 2015 Благодаря на създателя на темата за полезната информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #48 Отговорено 7 Септември, 2015 Е хубу аз за тва питам щот незнам квое, е значи има поне още два модела. Въпреки че се си мисла че ф20 беше друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #49 Отговорено 7 Септември, 2015 На дъртия акорд го има, там около 90" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen 7 0 #50 Отговорено 1 Октомври, 2015 Здравейте колеги нормално ли е при студен двигател да държи 1700-1800 оборота.Като загрее оборотите падат на 800 но леко играят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen 7 0 #51 Отговорено 1 Октомври, 2015 колата е сивик англичанка d14z3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azz 47 #52 Отговорено 3 Октомври, 2015 колата е сивик англичанка d14z3 Колега може да пробваш с FITV клапана да го стегнеш леко, както е писано по горе. На прелюда ми беше същото. Беше се поотвил и почваше от 1800 после пада на 1200 на 60 градуса, но с много гадно играене от 1000-1500 оборота. На загряла нямаше нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #53 Отговорено 4 Октомври, 2015 Колега не се бъркай въобще със това FITV.Представлява подобно на термостат,но за въздух и е отворен само докато загрее мотора,след което е постоянно затворен и нищо не върши.А това тефлоново капаче дето го въртиш с права отвертка се регулират оборотите само при студен мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Първолета 0 #54 Отговорено 31 Март, 2016 Здравейте колеги, отскоро съм собственик на CRV-1,147кс,2000кб, нов внос от Австрия, изчетох каквото намерих във форума , но не намерих отговор, дори като член на форума не ми отваря приложените линкове за да се ориентирам за какво иде реч, очаквам сериозни коментари относно проблема ,защото форума ви е доста хаотичен като теми и не мога да се ориентирам явно, освен това и не видях да има мнения достатъчно креативни и доброжелателни към питащите...Пиша с надеждата да ме обори някой? Проблема е следният...след като загрее двигателя, на бензин е(газ не е монтирана никога), оборотите почват да играят като полудели на място, а в движение колата като, че се дави и гасне отвреме на време на място и пак подчертавам гасне на място след загрят двигател в движение не, а и от ауспуха вярно в студено време беше , но пушек имаше като от комин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #55 Отговорено 1 Април, 2016 Колега, отиди на елкон да ти направят диагностика. Ще ти спести много време, ядове пари за подмяна на невиновната част. Така ми прилича на температурен датчик, но неможе да се твърди нещо с 100%. Нещата са навързани и едни и същи ядове идват от различни неща. Вероято ти е преобогатена горивната смес, но от какво и дали е така - диагностика с елкон трябва да го хване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #56 Отговорено 3 Април, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, отскоро съм собственик на CRV-1,147кс,2000кб, нов внос от Австрия, изчетох каквото намерих във форума , но не намерих отговор, дори като член на форума не ми отваря приложените линкове за да се ориентирам за какво иде реч, очаквам сериозни коментари относно проблема ,защото форума ви е доста хаотичен като теми и не мога да се ориентирам явно, освен това и не видях да има мнения достатъчно креативни и доброжелателни към питащите...Пиша с надеждата да ме обори някой? Проблема е следният...след като загрее двигателя, на бензин е(газ не е монтирана никога), оборотите почват да играят като полудели на място, а в движение колата като, че се дави и гасне отвреме на време на място и пак подчертавам гасне на място след загрят двигател в движение не, а и от ауспуха вярно в студено време беше , но пушек имаше като от комин. -Та така, предполагам ви е ясно че от разстояние и по телепатия няма как да се диагностицира автомобила, затова ще изказвам само предположения! -Най вероятно при вашият случай Не работи коректно управлението на празният ход! Тъй като при студен двигател, контролера(двигателният компютър) работи по една горивна таблица, а след достигане на нормална работна температура-тоест 85 градуса на ДВГ ,компютъра почва да работи по втора горивна таблица(това образно казано), та значи нещо му пречи да управлява рабората на мотора или пък получава грешна информация от датчиците свързани с него! При коректна диагностика това трябва да се установи, Кой е причинителят на проблема?-сензор или изпълнителен орган(механизъм)! След като се установи и докаже че "ето там е проблема" след това проседурата е лесна, или се подменя елемента или се отремонтира или се почиства или..... зависи какво и как е! Най вероятни причинители на проблема са Замърсена дросел клапа, задръстен клапан за празният ход(както е популярно - стъпково моторче) несанкционирано засмукване на въздух след дросел клапата, тоест пробиви по системата, вакум маркучета гарнитурки по всмукатела и т,н. , възможно е и дефектирал температурен сензор.......-но Всичко това е хипотетично ...просто трябва коректно да се Диагностицира и после, Отстрани проблема! Ако желаете пишете ми на лични, мога да помогна със всичкото това! Редактирано 3 Април, 2016 от rockton Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
appsmartvn 0 #57 Отговорено 10 Декември, 2016 (Редактирано) Може ли това да е от свещи и кабели ? Имам иридиеви свещи на 50 000 км. Толкова ли им е живота, защото някъде из форумът видях, че изкарват до 100 000? Мерси предварително. Редактирано 12 Декември, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
libengazi 11 #58 Отговорено 28 Август, 2017 Здравейте, прочетоха ми грешка, която сочи към IACV и реших да пробвам с почистване. Майсторът, който ще го почисти каза, че ще го потопи във вана и с ще се почисти с ултразвук.От проучването ми в нета това не изглежда популярен метод, а и има информация, че може да навреди на лагерите!? Някакви мисли или опит с такова почистване?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #59 Отговорено 31 Август, 2017 Добре ,че питаш.Наистина не е добра идея.Вътре има мотор,който ще се напълни с вода по време на чистенето.Нека да ползва меглио и изплакване на течаща вода.Подсушаване с въздух и смазване с технически спрей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #60 Отговорено 31 Август, 2017 Едно време съм чистил с WD40 пълниш го, изчакваш малко и изкарваш мизерията, няколко пъти така, докато почне да излиза чиста течност, после слагаш и караш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damyanu 2 #61 Отговорено 28 Март, 2019 Здравейте колеги!След изчистване на цялото нещо със спрей за спирачни дискове, веднага след това проблем нямаше, карах около 15км градско. Оборотите бяха много стабилни и на бензин и на газ.Следващия ден и всяко следващо палене проблема се върна.Сега подгрях двигателя, спрях го, откачих минуса на акумулатора, извадих бекъп бушона на харвито.След това върнах по местата и запалих,и проблема продължава, както може да се види от клипа: Рестарт На компютъра при работещ двигател ли се прави или не?Sent from my ASUS_Z01HDA using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове