Jump to content
AMD

Как да почистите IACV(EACV)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

 

 

Четох,че преди да се свалят тези клапани трябва да се откачи акумулатора за да не записва грешки ?

 

Преди, след чистене няма значение. Важното е да е ресетнат преди да запалиш с чистите вече клапани.

 

 

 

Колата работи но при по продължително каране (слез като е загряла до работна температура) изведнъж дига оборотите и започват да играят а колата става отвратителна за каране.Гася паля давам газ все същата работа.ИАЦВ-то работи но защо когато му скимне и започва да не знае.

Колега може да си скъсал някой маркуч, виж за течове. Виж антифриза как е. Направи едно обезвъздушаване и ще знаеш, че не е от него.

 

Ами на Д13 иацв-то не е свързано с антифриза.. питах колега който е наясно и каза,че на д13-ката и е такова иацв-то.Излиза само букса от него.Яд ме е.че работи докато загрее напълно двигателя дори след това може да работи още 10-15 минути,че и повече и изведнъж задържа оборотите на 1100 или започват да играят.А с изключено иацв динамиката е кофти.

 

 

 

Не карам civic, но ако имаш FITV е от него значи. Виж в интернет къде се намира на твоя двигател. Представлява нещо като прав цилиндър с капак отгоре. отвиваш капака, може да не го махаш целия само да го плъзнеш настрани. Вземаш една плоска отверка и навиваш колелото по часовниковата стрелка до крайно положение, след което връщаш четвърт оборот. Затваряш, рестартираш ЕКУ и палиш. Като навиваш FITV не използвай голяма сила, кръгчето е някаква гума да не го загладиш, и без усилие се върти. Така изглежда от вътре

 

Публикувано изображение

 

Това във жълто е :

Публикувано изображение

Редактирано от Azz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тва от снимката какъв мотор е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тва от снимката какъв мотор е?

 

Идея си няма :) случайна снимка от нета, колкото колегите да видят кое е EACV и FITV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е нито едно от двете а нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Фене, тва е F20 и в жълтото си е баш FITV  ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на създателя на темата за полезната информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубу аз за тва питам щот незнам квое, е значи има поне още два модела. Въпреки че се си мисла че ф20 беше друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дъртия акорд го има, там около 90"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нормално ли е при студен двигател да държи 1700-1800 оборота.Като загрее оборотите падат на 800 но леко играят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е сивик англичанка d14z3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е сивик англичанка d14z3

 

Колега може да пробваш с FITV клапана да го стегнеш леко, както е писано по горе. На прелюда ми беше същото. Беше се поотвил и почваше от 1800 после пада на 1200 на 60 градуса, но с много гадно играене от 1000-1500 оборота. На загряла нямаше нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се бъркай въобще със това FITV.Представлява подобно на термостат,но за въздух и е отворен само докато загрее мотора,след което е постоянно затворен и нищо не върши.А това тефлоново капаче дето го въртиш с права отвертка се регулират оборотите само при студен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, отскоро съм собственик на CRV-1,147кс,2000кб, нов внос от Австрия, изчетох  каквото намерих във форума , но не намерих отговор, дори като член на форума не ми отваря приложените линкове за да се ориентирам за какво иде реч, очаквам сериозни коментари относно проблема ,защото форума ви е доста хаотичен като теми и не мога да се ориентирам явно, освен това и не видях да има мнения достатъчно креативни и доброжелателни към питащите!!!...Пиша с надеждата да ме обори някой? Проблема е следният...след като загрее двигателя, на бензин е(газ не е монтирана никога), оборотите почват да играят като полудели на място, а в движение колата като, че се дави и гасне отвреме на време на място и пак подчертавам гасне на място след загрят двигател в движение не, а и от ауспуха вярно в студено време беше , но пушек имаше като от комин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, отиди на елкон да ти направят диагностика. Ще ти спести много време, ядове  пари за подмяна на невиновната част. Така ми прилича на температурен датчик, но неможе да се твърди нещо с 100%. Нещата са навързани и едни и същи ядове идват от различни неща. Вероято ти е преобогатена горивната смес, но от какво и дали е така - диагностика с елкон трябва да го хване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте колеги, отскоро съм собственик на CRV-1,147кс,2000кб, нов внос от Австрия, изчетох  каквото намерих във форума , но не намерих отговор, дори като член на форума не ми отваря приложените линкове за да се ориентирам за какво иде реч, очаквам сериозни коментари относно проблема ,защото форума ви е доста хаотичен като теми и не мога да се ориентирам явно, освен това и не видях да има мнения достатъчно креативни и доброжелателни към питащите!!!...Пиша с надеждата да ме обори някой? Проблема е следният...след като загрее двигателя, на бензин е(газ не е монтирана никога), оборотите почват да играят като полудели на място, а в движение колата като, че се дави и гасне отвреме на време на място и пак подчертавам гасне на място след загрят двигател в движение не, а и от ауспуха вярно в студено време беше , но пушек имаше като от комин.

-Та така, предполагам ви е ясно че от разстояние и по телепатия няма как да се диагностицира автомобила, затова ще изказвам само предположения!

-Най вероятно при вашият случай Не работи коректно управлението на празният ход! Тъй като при студен двигател, контролера(двигателният компютър) работи по една горивна таблица, а след достигане на нормална работна температура-тоест 85 градуса на ДВГ ,компютъра почва да работи по втора горивна таблица(това образно казано), та значи нещо му пречи да управлява рабората на мотора или пък получава грешна информация от датчиците свързани с него! При коректна диагностика това трябва да се установи, Кой е причинителят на проблема?-сензор или изпълнителен орган(механизъм)! След като се установи и докаже че "ето там е проблема" след това проседурата е лесна, или се подменя елемента или се отремонтира или се почиства или..... зависи какво и как е!

Най вероятни причинители на проблема са Замърсена дросел клапа, задръстен клапан за празният ход(както е популярно - стъпково моторче) несанкционирано засмукване на въздух след дросел клапата, тоест пробиви по системата, вакум маркучета гарнитурки по всмукатела и т,н. , възможно е и дефектирал температурен сензор.......-но Всичко това е хипотетично ...просто трябва коректно да се Диагностицира и после, Отстрани проблема! Ако желаете пишете ми на лични, мога да помогна със всичкото това! 

Редактирано от rockton

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Може ли това да е от свещи и кабели ? Имам иридиеви свещи на 50 000 км. Толкова ли им е живота, защото някъде из форумът видях, че изкарват до 100 000? Мерси предварително.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетоха ми грешка, която сочи към IACV и реших да пробвам с почистване. Майсторът, който ще го почисти каза, че ще го потопи във вана и с ще се почисти с ултразвук.
От проучването ми в нета това не изглежда популярен метод, а и има информация, че може да навреди на лагерите!?

Някакви мисли или опит с такова почистване?
Благодаря предварително :)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ,че питаш.Наистина не е добра идея.Вътре има мотор,който ще се напълни с вода по време на чистенето.Нека да ползва меглио и изплакване на течаща вода.Подсушаване с въздух и смазване с технически спрей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време съм чистил с WD40 пълниш го, изчакваш малко и изкарваш мизерията, няколко пъти така, докато почне да излиза чиста течност, после слагаш и караш :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!
След изчистване на цялото нещо със спрей за спирачни дискове, веднага след това проблем нямаше, карах около 15км градско. Оборотите бяха много стабилни и на бензин и на газ.
Следващия ден и всяко следващо палене проблема се върна.
Сега подгрях двигателя, спрях го, откачих минуса на акумулатора, извадих бекъп бушона на харвито.
След това върнах по местата и запалих,и проблема продължава, както може да се види от клипа:


Рестарт На компютъра при работещ двигател ли се прави или не?694e8d34178069e363b769fbc2a372b5.jpgbc1b4bfc7554c333ec907e7b629225e4.jpg5a45d580985e2e7f7ad5cc2427f2c001.jpge72f6dda4f72e54be0a4865adbb48eb1.jpg60105f9d92c9abceb98c3bc7e84bbc0b.jpg946ebe2b183d696bf6bc0d392c19fb91.jpg

Sent from my ASUS_Z01HDA using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...