Jump to content
AMD

Как да почистите IACV(EACV)

Recommended Posts

Благодаря за полезното инфо. Отивам да читя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна информация браво. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де но не разбрах това на какъв двигател е ? най-вероятно не изглеждат всичките по един и същ начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е местоположението на ЕАЦВ-то при двигатели с пълна инжекция :rolleyes: На Д15Б2 е от дясно на всмукателят(на Д13 май пак там беше).Външният вид е горе долу еднакъв.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен много ми помогна този материал.Видях го и се престраших да почистя и моя прелиуд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е местоположението на ЕАЦВ-то при двигатели с пълна инжекция :D На Д15Б2 е от дясно на всмукателят(на Д13 май пак там беше).

Външният вид е горе долу еднакъв.

 

Публикувано изображение

Това ограденото, ако се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала ти давам колега АМD за темата! Благодарение на хора като теб научаваме много за колите си без да се лутаме по "майстори".Продължавай в същия дух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам може да се почисти просто профикалтично, дори без да имаш проблеми ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off-topic, но помнете, че никога не трябва да се пренебрегва правилото: НЕЩО, КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА!

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така е писано по темата, да допълня и аз нещо, за да не се излъже някой като мен и да има ядове после. Съвета ми е следния, не развивайте капачето където влиза водата (в случая там където влизат маркучите оградени с жълто), скъсах 2 от болтовете и стана голямо мазало. Доколкото разбрах след това, доста често се късат въпросните болтове и изобщо не е трябвало да барам там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички първият ми пост :blink:.Купих си Хоууууннндаааааааааааааааааа 1.6 витек 126 кобилки Д16у2 мотор и имаше проблемите описани в тази тема със EACV датчика. Като пусна на неутрална оборотомера ми варираше от 150-200 оборота до 1000 не заставаше.Свалихме този датчик с братчеда :) почистихме го с коресилин и го продухахме с компресор. Запалих колата след това и имаше разлика. Сега мърдаше от 400-700 оборота поръчках я малко и се оправи и стана пушка пусна ли на свободна и си заставаше там на нормалното 750-800 оборота. Ама след 2 дена пак започна така да прави само че не постоянно ами като я изключа от скорост го прави 1 път и се стабилизира. Нормално ли е това ? А и искам да питам като запаля колата и чакам 2-3 минути да загрее в студът и първите 2-3 минути каране съединителят придърпва после като загрее става супер. Може ли това да е от свещи и кабели ? Имам иридиеви свещи на 50 000 км толкова ли им е живота защото някъде из форумът видех че изкарват до 100 000 ?Мерси предварително.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчвам като вършите тази процедура да я направите като хората. Аз първо го изпръсках с контактен спрей, но не ми се стори достатъчно чисто и реших да използвам Меглио.... Какъв катран изтече отвътре направо не ми се говори :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес почистих ИАЦВ заедно с него и дроселовата клапа.чернилката я няма вече,но оборотите започнаха да играят с една и съща честота.Зaщо?Всичките букси са по местата.Чистих го със спреи за карборатори и юд 40.След като поисъхна,го сложих обратно.При 1вото запалване-всичо ок.Одеве паля и оборотомера полудя.нагора-надоло,нагоре-надоло с една и съща честота.варираше в дяпазон 5-600 оборота.Да вметна,че като му изклуча буксата,обор.заспиват и всичко е ок.....кво става,с изкл.букса ли да карам? :(/>

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След почистването трябва да се ресетне ЕКУ-то .И при нужда да се регулират оборотите както е описано в менуала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помощ.изкарах плюса за малко и го сложих.нищо.оборотите играят яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти го пак.Като откачиш буксата как така заспиват оборотите,на колко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно след ресета,нещата си доидоха на место.Днес сутринта запалих и от там насетне,поне още 7-8 паления няма проблем.Много добре се получи след почистването.

Една снимка пускам,за тези,които ще се очудат.На д16з9 колектора,в единия отвор има мрежичка.Поне при мен е така.Мрежата беше абсолютно задръстена.Опитах да я извада-не стана,но накрая светна.Като започа да скърца,като измита коса,спрях да чиста.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично аз ти го препоръчвам! утре идва ред и на моето да видим :) никой не снима какво е изкарал от там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчета аз го пръсках с контактен спрей и се изпаднаха някакви боклуци, но после с меглиото излезе катран отвътре :D Иначе след Меглиото и моя лъсна като на колегата, даже нямаше нужда от търкане, само пръскаш, оставяш малко да разяде и после плакнеш с вряла вода. Така направих няколко пъти и светна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми чернилка,кво да я снимаш.Моито го чистих със спреи за карбуратори,които е наи добрия вариант.Меглиото за фурната

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в няколко части е дадено нагледно как става.

 

Весело посрещане на 2013 г. на всички колеги! :beer:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.относно чистенето на IACV-то. Аз понеже отдавна имам проблеми с негои имам резервно и си ги сменям като се прояви проблем(най-вече с клатене на оборотите).Та това резервното го бях почистил и беше готово за слагане като му доиде времето.Но прочетох мнението на колега за чистене с Меглио и реших да пробвам.Като преди това го бях чистил с спрей за карбуратори,с вд40 и мислех,че е наред.След напръскване с Меглио излезе такава чернилка такова чудо все едно не бях го чистил изобщо.След 3 промивки най-после спря да излиза чернилка.това го пища за тези колеги които се колебаят да пробват с Меглио.поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Знам, че не е писано отдавна в темата, но да я съживя :)

Вчера свалих iacv- то, почистих го много добре с Мелио, но след като го свързах се появи същия проблем, като на колегата, който е писал по- горе.

Оборотите започнаха да играят от 1000 на 1500, после пак падат... и така постоянно варират. Ресетнах компа, като изключих предпазителите за 10-ина мин., но после пак правеше така.

Реших още веднъж за повече време да го ресетна, но проблема си остана. Прави го само когато е топла...

Явно съм за ново iacv :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато правите reset на ECM-а /компютъра/ е необходимо двигателят да е предварително загрят до нужната работна температура, след което махате нужния предпазител от кутията с предпазители под предния капак /BACK UP - 7.5 A/ или една от клемите на акумулатора за поне 10 сек., поставяте го  и след като го запалите го оставяте да поработи известно време на празен ход /на бензин, ако е с АГУ/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря ти много, колега!  :worthy:  След работа ще почистя и това FITV и ще пиша какво е станало. Надявам се да е Ок :)  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато правите reset на ECM-а /компютъра/ е необходимо двигателят да е предварително загрят до нужната работна температура, след което махате нужния предпазител от кутията с предпазители под предния капак /BACK UP - 7.5 A/ или една от клемите на акумулатора за поне 10 сек., поставяте го  и след като го запалите го оставяте да поработи известно време на празен ход /на бензин, ако е с АГУ/.

това с работната температура от какъв зор

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених IACV- то и проблема се оправи. Явно понякога не става само с почистване :) И другото, което взех, беше втора употреба и го изчистих хубаво и него с Мелио :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистете задължително и PCV клапана дори целия дросел може да го пръскате с меглио само като се свали мап сензора 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, последно маркучите оградени в жълто освобождават ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен проблема е следния закачам IACV работи защото се усеща,че двигателя е по балансиран.Пуснах му ток директно-цъка!Когато колата загрее до нормална температура след още 10 километра каране започва да мени оборотите 1100-1500 ако му изкарам буксата оборотие се нормализират.Как точно да ресетна компа и има една лампичка на него тя не свети така ли трябва да е?Сивик Д13б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох,че преди да се свалят тези клапани трябва да се откачи акумулатора за да не записва грешки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата работи но при по продължително каране (слез като е загряла до работна температура) изведнъж дига оборотите и започват да играят а колата става отвратителна за каране.Гася паля давам газ все същата работа.ИАЦВ-то работи но защо когато му скимне и започва да не знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох,че преди да се свалят тези клапани трябва да се откачи акумулатора за да не записва грешки ?

 

Преди, след чистене няма значение. Важното е да е ресетнат преди да запалиш с чистите вече клапани.

 

 

 

Колата работи но при по продължително каране (слез като е загряла до работна температура) изведнъж дига оборотите и започват да играят а колата става отвратителна за каране.Гася паля давам газ все същата работа.ИАЦВ-то работи но защо когато му скимне и започва да не знае.

Колега може да си скъсал някой маркуч, виж за течове. Виж антифриза как е. Направи едно обезвъздушаване и ще знаеш, че не е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

А как се ресетва ?

 

 

Откачи акумулатора за минута, или ако знаеш кой ти е бушона за компа, го извади за 30-40 секунди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Четох,че преди да се свалят тези клапани трябва да се откачи акумулатора за да не записва грешки ?

 

Преди, след чистене няма значение. Важното е да е ресетнат преди да запалиш с чистите вече клапани.

 

 

 

Колата работи но при по продължително каране (слез като е загряла до работна температура) изведнъж дига оборотите и започват да играят а колата става отвратителна за каране.Гася паля давам газ все същата работа.ИАЦВ-то работи но защо когато му скимне и започва да не знае.

Колега може да си скъсал някой маркуч, виж за течове. Виж антифриза как е. Направи едно обезвъздушаване и ще знаеш, че не е от него.

 

Ами на Д13 иацв-то не е свързано с антифриза.. питах колега който е наясно и каза,че на д13-ката и е такова иацв-то.Излиза само букса от него.Яд ме е.че работи докато загрее напълно двигателя дори след това може да работи още 10-15 минути,че и повече и изведнъж задържа оборотите на 1100 или започват да играят.А с изключено иацв динамиката е кофти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах много проблеми с това IACV на д13-ката.Дърпаше топъл въздух и го пращаше в филтърната кутия,постоянно базикаше системата и ми дигаше оборотите на празен ход.Сваля се лесно и го киснах в всякакви неща,но проблема така и не се оправи.Като цяло системата на д13 е супер тъпо измислена.От както изкормих всичко и сложих Dual Carb се родих,пък и разхода ми падна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...