Jump to content
bebcho

Еййй днес адски студ беше...

Recommended Posts

Днес в Пловдив,-12 градуса,Хондьо запали без проблеми,само че стъргах стъклата най-малко 15 минути :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си че трябваше да направя клипче.Непалена от 6-7 дни,направо на газ(голям простак съм),на около 2сек. завъртане на стартера...баба ви Яга не знае "не мога да запаля". :lol:П.П.,преди това изгубих около 20мин. да и размразя вратата.... :D

И аз като тебе - простак с простака паля директно на газ. Тази сутрин отварям, сядам, цък-цък на копчето, въртя ключа и 3 котки изскачат от контейнера - демек запалил съм !Офф..извинете - забравих, че карам Шкодата и се набутах при Хондите. А врата не размразявам - просто не я заключвам :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне 4-5 дни не я бех палил,сутринта към 6:10 сичко лед вънка,а колата още повече. Не я бях чистил от снеговете изобщо имаше поне 10 сантиметра сняг/лед едвам изчистих предния джам.. обаче и подадох ключето.. мън-мън.. бррррмммм... жива е! :rolleyes:)) И така,очаквах да не запали евентуално,щот акумулатора ми е за смяна отдавна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че е Хонда и пали от половин почукване... Иначе с тоя слабия акумулатор сигурно няма да мога да завъртя втори път :rolleyes: Засега не ме е предала. Иначе вътре и аз имах младо семейство пингвини, 3 бели мечки, 5 тюлена покачени на айсберга под жабката. Ама бяха дружелюбни и ми помогнаха да си изчистя леда от вътрешната страна на джамеците :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя акумулатор сдаде багажа, киловат музика май му дойдоха в повече :rolleyes: Първото въртене (3 оборота) е колкото да разджурка маслото, при второ въртене вече лампичката не се вижда как свети и на 2рия оборот - ама като пусна ключа, и тя е запалила ... кога ли ще ми изневери късмета с тоя акумулатор :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -12 днес, както и през по-студените дни, запали от първия път с повечко въртене :)

На газ и от четвърт :D Комшията с таксито пак гледаше :lol::D:rolleyes:

Това с комшията, колега, е много голям майтап. И аз имам един такъв, ама той повече се чуди как може с кеф да си чистя колата, да си подсвирквам и да слушам музика през това време. И цялата тази процедура без грам напрежение, тръшкане, ядосване и прочие. Иди му обяснявай ...:)Иначе и аз съм като Zarrick, загрява точно по начина, по който той го е описал. Бавно и славно.
Иди му обяснявай, че колкото и да се тръшка все едно.Сутринта и англишманката от раз, а 4 дни не беше палена. Комшията гледа пак тъпо. Той е бакшиш и за него е гадно,че пали на бензин/метана му е по-евтин/ и таксито е леж, а е ново :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета, че на доста колеги им замръзват вратите. През 3 седмици ги мажа с течен парафин и досега не съм имал проблем със замръзване на врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа само , че веднъж върши спрей на силиконова основа за гуми :) пръска се вече като е малко по-студено - 5 градуса , но не и - да е :D за да не изсъхне бързо от жегата де :lol: Или иначе Сивика си пали от раз ( е три пъти върти де ) , ама лампичката за маслото нещо премигва първата секунда :D време е да го сменям :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имаше дилемата дали ще запали или не. Не беше палена от 13 Януари! Запали от първия път без проблем :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали си (да чукна на глава, че е по-дървена от дървото), но според мен положението на исток е коренно различно. Все си мисля, че тук по черноморието най-ниската температура от миналата зима още не сме я стигнали тая зима, докато запада си записва рекорди..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес и вчера колата ми пали от 4-5-то въртене. Докато изчистя леда от стъклата 5-6 мин. започва да духа топло, а след около 2-3 киломерта движение стрелката на температурата си отива там където и е мястото :punk: .Забелязвам нещо друго обаче. Колата ми тропа все едно е пред разпад окачването (само от лявата страна да съм по точен). Преди няма и месец, два съм я карал да я гледат и всичко и беше наред затова си мисля, че от студа нещо е замръзнало и затова тропа така.Дали и при някой от вас има такива наблюдения по колата си?

Колега при мен беше и за момента все още е така, тропаше сед едно ще падне нещо, оказа се скъсана втулка на горен носач, смених го но остана едно мнооооого гадно скърцане, поне спря да тропа. Силно се надявам да е шарнирче.Колеги тва с мигането на лампата за маслото какво ще да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от прецакан клапан на масления филтър - имал съм го тоя проблем, но през лятото. Не е нормално, защото маслото ми е сменено преди 1000км и в най-големия студ не ми е премигвала лампата веднага след запалване. Бих посъветвал всички да ползват читави маслени филтри, за които се знае, че държат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен беше и за момента все още е така, тропаше сед едно ще падне нещо, оказа се скъсана втулка на горен носач, смених го но остана едно мнооооого гадно скърцане, поне спря да тропа. Силно се надявам да е шарнирче.Преди няма и два месеца съм сменил шарнира на носача. Ще изчакам да видя като се стопли времето дали още ще тропа така все едно ще се разпадне всеки момент и тогава ще го мисля.Днес беше по - топло и това потресаващо тропане го нямаше, но пак си има нещо което не е от "нормалните" звучи на моята си количка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратите не ми замръзват никога!Незнам на какво се дължи... нито ги мажа нито нищо .. а тия дни сутрин беше -40000 ,съседа с голфа като ме види как си паля от първия път и вратата ми се отваря със малкото пръсче гледа като пребозало теле :ph34r::angry::):worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със паленето нямам ядове, а вратите с глицерин през 3 месеца горе долу и не са ми замръзвали. После с вд40 минавам все що е панта и брава по колата, пък ако ще и минус 4000 да е няма как да замръзне, за разлика от чистачките-там се ги забравям и се псувам после до стемен да ме сарби задника :worthy: п.п.Една кола ако се КАРА няма причина да не пали. То самия факт, че я караш те принуждава да я потдържаш в добро здраве :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е около -10 всяка сутрин от около седмица, тръгвам за работа много рано 5:30. И аз чистя скреж от стъклата повече от 5 минути, но иначе пали перфектно от първия път, а и не ми замръзват вратите, не ги мажа с нищо. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все се каня да направя клипче ама лошото е че карам нощни смени и тръгвам сутрин по тъмно.Фотото прави клипчета ама нищо няма да си личи трябва му хубава светлина.Да видите как пали след като е вкочанила цяла нощ и я завъртам директно на газ.Утре сутрин може да опитам и ще го кача тук. :worthy:

Редактирано от MAD DOG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз паля лесно на газ сутрин и докато изтьржя скрежта от стъклата ж рамките на 5 мин. и съм загрял даже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...