ShEfA 70 #1 Публикувано 30 Октомври, 2010 1. Дата: Няколко пъти, за жалост не помня датите. Ориентировъчно... Май-Юни-Юли месец 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Подмяна на предни спирачки с по-големи 262мм. ; Предни калобрани 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Доволен съм - МНОГО 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Изключителен професионалист, истински фен! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Можете да видите информация в темата му в раздел Спорт/Тунинг 6. Препоръки към нас, ако има такива: Хм...наистина не мога да се сетя. Момчето си върши работата изрядно 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Просто го направете! От търговците във форума, с които съм имал контакт, той е истински фен и притежава нюх за бизнес. Не ти одира кожата само защото частта е дефицитна и се търси. Купих предни дискови спирачки, пълен комплект, барабар с накладките, шенкелите и изобщо всичко нужно за да мина от 240>262мм. спирачни апарати отпред... конкурентите ми предлагаха цена от 300лв. и нагоре, стигна до 400лв. един готин, а Founder ми ги даде, само защото сме фенове... за 150лв. Това е драстична разлика в цената и показва, че не търси лесен начин да си тунингова колата с вашите пари. Направи снимки на артикула и изпълни всяка моя молба, включително да ги премери 20 пъти за да знам, че са си те. Преди това закупих предни калобрани, които се водят "JDM" гъзарийка. Конкурентите искат 100+ лв. за комплекта, той ми взе 40лв за предните два. Уведоми ме, че имат дефект на определено място, а не ме остави да ги получа и чак тогава да разбера, оставайки пред свършен факт. Позволи ми да взема решение дали ги искам, считайки дефекта, който снима ясно. Какво друго има да се казва? Тук е форум за фенове, не трябва да ти смъкват кожата от гърба само защото знаят, че търсиш частта от 1 година и много я искаш. Не трябва да крият дори най-малкия дефект по продукта, който продават. Founder е правилният търговец. - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Естествено! Това е третото или четвъртото място, на което пускам суперлативи за колегата Founder. Искам да отбележа, специално за злите езици, че никога не съм се срещал с него. Не сме приятели и не се опитвам да рекламирам бизнеса му. Изразявам изключително положително мнение, защото съм фен и искам да насоча колегите към по-доброто, а не към шлаката. Този човек не е търгаш, приятели... а чист фен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #2 Отговорено 30 Октомври, 2010 (Редактирано) 1. Дата: вече не ги помня 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: покупка на доста неща с доставка от Англия3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: ПЕРФЕКТНО естествено нали аз си ги избирам :)4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много точен винаги когато му звънях имах инфо къде са ми нещата !5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: -6. Препоръки към нас, ако има такива: Да отвори си по-голям магазин :)7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Много точен човек, не ме е подвел никога. Може да му се има доверие.Покупката ми не бе никак ефтина и затова съм много доволен че бе изключително точен, благодаря му за което.- При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Разбира се само пари да има Редактирано 30 Октомври, 2010 от BlueLude 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #3 Отговорено 30 Октомври, 2010 1. Дата: няколко покупки през изминалите 9 месеца2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: покупка на нови филтри, преден капак, както и части втора употреба. Радиатор за климатик също така !!!3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Нямам никакви забележки, всичко беше ОК.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Безупречно и приятелско!5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Повечето аз съм си ги слагал ;)6. Препоръки към нас, ако има такива: Да отделя време и за почивка, не само работа ;)7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Ангел е такъв търговец, че ти е кеф да си даваш парите на него. Винаги, ако ми трябва нещо, първо се допитвам до него. Само здраве и успех мога да му пожелая 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 30 Октомври, 2010 (Редактирано) 1. Дата: февруари 2010, април 2010, юни 2010, септември 2010 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: покупка на air intake, радиатор, климатична инсталация, задна стабилизираща щанга 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: всичко беше в изрядно състояние, готово за монтаж и на супер цена, как да не е доволен човек? 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Винаги е готов да помогне, определено съм доволен! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Омбре сервиз; колега от форума(за климатика) 6. Препоръки към нас, ако има такива: Няма такъв пичага, винаги се споразумяваме. Даже ми спаси д*парата лятото като бях закъсал. !!! Частите са на ниво и на крайно достъпни цени! 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: - При нужда отново бих се обърнал към Ангел и бих използвал отново неговите услуги и авточасти! Редактирано 30 Октомври, 2010 от chris_barnes 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #5 Отговорено 30 Октомври, 2010 (Редактирано) 1. Дата:през месеците:Юни,Юли на 2010г. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Ами я да видим.. Радиатор(воден),Панти (преден капак),Тампони (двигател). 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Повече от добро! 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Изключително доволен! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: --- 6. Препоръки към нас, ако има такива: нямам 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Да поръчват смело.Отговорен,много коректен,може да му се разчита на 100%.Такова честно момче не съм срещал досега,толкова надълго и нашироко ми обясняваше за всичко,аз нали се си питам да няма разминаване после,а той се си ми отговаряше така подробно и винаги всичко е било такова каквото трябва да бъде! - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да определено!! Редактирано 30 Октомври, 2010 от JK_HONDA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 1 Ноември, 2010 1. Дата: последните шест месеца 2. Повод за контакта Ви с нас - напазаруване на криви тръби ,стопове и джатаклами 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти -доволен съм 4. Оценка за нашето отношение към Вас: абе добре се отнася ма незнам до кога се го будя рано сутрин 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: и сервиза и монтаджисто се знае кои е 6. Препоръки към нас, ако има такива: Мой ша тряя записки скоро да почнеш да правиш, и повече почивка когато трябва 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: - пич ,разбран и точен ,няма ядове да ползвате неговите услуги . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #7 Отговорено 16 Ноември, 2010 1. Дата: преди месец2. Повод за контакта Ви с нас - поръчка на комплект съединител3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти -много доволен за момента, но като гледам как се държи сигурно ще съм прекалено много доволен 4. Оценка за нашето отношение към Вас: голям професионализъм 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: аз с голямата помощ на ники фокс както всеки път6. Препоръки към нас, ако има такива: нямам7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: - верен фен и ако трябва нещо да се свърши го прави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #8 Отговорено 17 Ноември, 2010 1. Дата: Май 2010, някъде Март 2010 2. Повод за контакта Ви с нас: Покупка на интейк и радиатор. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти: Доволен съм. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Отл. 6 +, много точни, рядко срещана порода днес. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Интейк - Омбре сервиз, радиатор - моя милост с двете леви ръце. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Недейте да се променяте. 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Винаги ще направят всичко за да е доволен клиента, проверете сами. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #9 Отговорено 30 Декември, 2010 1. Дата: Преди около месец2. Повод за контакта Ви с нас: Поръчка на части от Ebay3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти: Много съм доволен,всичко пристигна по-рано от очакваното и на много добра цена4. Оценка за нашето отношение към Вас: Рядко срещано отношение,много честни и коректни.Повечето трябва да вземат пример от тях :D5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Не се наложи монтаж в сервиз,но съм сигурен,че е на ниво6. Препоръки към нас, ако има такива: продължавайте да бъдете все така готини и да радвате феновете7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Работят за доброто на клиента.Няма да сбъркате,ако отидете при тях 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 30 Декември, 2010 Аз не помня точно кога тази година контактувах с тази личност,но поръчах части от Ибей от него и той ми поиска пари напред,за което се усъмних какво ще получа и дали ще получа......НО,получих всичко на време и с даденото качество....След близо 3 месеца,при монтажа на раздвижната ролка се оказа,че не съм получил една дребна шпонка.....направо се побърках,проваляше ми с поставянето на витек главата....След един единствен телефонен разговор,ПАК КАЗВАМ,3 МЕСЕЦА СЛЕД ПОКУПКАТА,Ангел ми намери шпонка,ОТ НЯКЪВ ЧОВЕК ВЪВ ВРАЦА...и ми я прати,безплатно.......И аз не познавам лично тоя човек,виждал съм го само на снимки и то в не много трезви пози,които не вдъхваха много доверие в него....Да е жив и здрав и все така да помага 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #11 Отговорено 30 Декември, 2010 1. Дата: Последно днес, но като цяло от доста време работя с него2. Повод за контакта Ви с нас: Поръчка на съединител от Ebay3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти: Доволен съм въпреки забавянето на частите, но то не беше по вина на Ачо4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро, коректен колкото се може повече5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Аз6. Препоръки към нас, ако има такива: Да започнеш да приемаш не само поръчките ами и поканите за маса :D 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: ДОВОЛНИ ЩЕ ОСТАНЕТЕ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #12 Отговорено 20 Февруари, 2011 1. Дата:този месец2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: поръчка на части от ибей3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Чудесни 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Повече от добро,няма как да съм по-доволен5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: ...6. Препоръки към нас, ако има такива: не са му нужни 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Един от най-коректните в този форум ! бих го препоръчал на всеки точно отношение,супер цени,гарантирано качество 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #13 Отговорено 20 Февруари, 2011 1. Дата: Някъде края на януари. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Покупка на резарвни части демферна шаиба,накладки,картерна гарнитура,маслен филтър 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Доволен съм - МНОГО,Всичко освен денферната шаиба беше чисто ново и оригинално на разумни цени (денферната шаиба не беше нова защото аз така поисках) 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Изключителен професионалист, истински фен! (меко казано) 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Един роднина които има импровизиран сервиз (също професионалист) 6. Препоръки към нас, ако има такива: Хм...наистина не мога да се сетя. Момчето си върши работата изрядно 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Само ще спечелите от това.Най-добрите и качествени части на най-добрата цена без опити за измама и дребна тарикатщина от страна на търговеца.В наи-скоро време и аз ще го ползвам за тунинг части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #14 Отговорено 27 Февруари, 2011 Отново направих поредната поръчка от Ebay.Този път си взех оригинални ветробрани JDM.Искам да отбележа,че ги търся от месеци и все не намирам точно това което търся.Търсенето беше съпроводено от писане на мейли до щатите с различните продавачи.Признавам си,че извадих душата на Ачо,а той прояви търпение към всичките ми желания и резултата е налице.Ветробраните са в ръцете ми,перфектно опаковани и непокътнати и пристигнаха даже по-рано от нормалното.За пореден път всичко мина като по учебник,за което съм му много благодарен.За всички,които се чудят дали да поръчват - действаите с него и ще останете повече от доволни.(брат,заслужаваш голяма почерпка,още веднъж хиляди благодарности) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasoff 13 #15 Отговорено 27 Февруари, 2011 1. Дата: Февруари 20112. Повод за контакта Ви с нас - Short Shifter:P3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти - Мега доволен!4. Оценка за нашето отношение към Вас: Голям пич - евалата !5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: това вече е от мен :D6. Препоръки към нас, ако има такива: Всичко е 6. Единствената препоръка е - само напред!! 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: - точен колега. Отзитчив и готин! Препоръчвам!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #16 Отговорено 16 Март, 2011 1. Дата:от доста време насам 2. Повод за контакта Ви с нас - бутала,валове,сегменти,съединител,пружини,тарелки и ред други неща,а скоро и още изненади 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти - Винаги доволен! 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Стабилен ! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: при най-добрите хонда майстори в града 6. Препоръки към нас, ако има такива:Все така точен и упорит в начинанията! 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: -Просто наберете телефонаи няма да съжалявате! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #17 Отговорено 11 Април, 2011 1. Дата: От края на Март до началото на Април2. Повод за контакта Ви с нас: Закупуване на изпусквателни колектори и генерация от край до край!3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти: Доволен съм нямам никакви проблеми!4. Оценка за нашето отношение към Вас: Пекан пич, помага с съвети и информация!5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Един приятел от форума е, но не искам да споменавам имена!6. Препоръки към нас, ако има такива: Продължавай все така!7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Доверете се! Това е човека! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #18 Отговорено 12 Април, 2011 1. Дата: Март2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:Всичко необходимо за основен ремонт както си му е редът 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много съм доволен4. Оценка за нашето отношение към Вас: Страшно отзивчив 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Киро от Ямбол 6. Препоръки към нас, ако има такива: 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Това е вашият човек - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Естествено! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #19 Отговорено 21 Април, 2011 1. Дата: 21.04.20112. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Накладки за Сивик Англичанка, марка Кашияма3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Много съм доволен!4. Оценка за нашето отношение към Вас: Перфектно!5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Сам си ги сложих. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Продължавай винаги така и дано никога не се отървеш от доволни клиенти!!7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Силно препоръчвам, ще останете доволни!- При нужда отново бих се обърнал към Ачо(Founder) и бих използвал отново неговите услуги с най-голямо удоволствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #20 Отговорено 21 Април, 2011 1. Дата: постоянно го тормозя за нещо 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: различни части и услуги3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: < Доволен съм,винаги се отнася много сериозно към нещата,които трябва да се свършат4. Оценка за нашето отношение към Вас: отношението е като към приятел,какъвто ми е Ачо 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: предимно сам или приятели помагат ...6. Препоръки към нас, ако има такива: Продължавай така ...все напред дерзай ..7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Ако все още има такива,които не познават Ачо или не са ползали услугите му - повярвайте ми,той е вашият човек 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #21 Отговорено 21 Април, 2011 (Редактирано) 1. Дата: март, 20112. Повод за контакт: Покупка на керамичен съединител Стейдж 33 .Оценка за качеството на закупените части/услуги : ПОВЕЧЕ от доволен!4.Оценка на нашето отношение към Вас: Супер коректно!5.Информация за сервиза(механика) извършил монтажа на авточастите: ника му е mar_tod. Човека е много начетен и кадърен!6. Препоръки към Нас, ако има такива: Да продължава да радва с хубави доставки 7. Инфо-препоръка към тези които не са контакрували с нас: Човека е супер коректен и ако ви е нужно нещо което в България е трудно откриваемо или е много скъпо, Ангел ще ви свърши работа!! Поздрави! Редактирано 21 Април, 2011 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #22 Отговорено 3 Май, 2011 1. Дата: септември 2010 2. Повод за контакта Ви с нас - цялостен проект за съскаща D16 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти - без коментар всичко беше 6 4. Оценка за нашето отношение към Вас: 6+ 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: всичко по калата е правено в nolimit и всичко е безупречно 6. Препоръки към нас, ако има такива: продължаваи все така да ни радваш Ачооо 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: - с nolimit решаваш проблемите си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #23 Отговорено 6 Май, 2011 1. Дата:04.05.20112. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: фарове angel eyes3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти:Доволен съм като добитак :)4. Оценка за нашето отношение към Вас:Няма равен !!!Професионалист, истински фен! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Аз :D6. Препоръки към нас, ако има такива: 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:Който разбира при NoLimit-bg.com се спира !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #24 Отговорено 7 Май, 2011 (Редактирано) 1. Дата^септември-октомври-2010 2. Повод за контакта Ви с нас^двигател за суап,[b]джанти[/b],в последствие колело[/b] 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти^6по шестобалната с-ма 4. Оценка за нашето отношение към Вас^6-доиде в един дьжд,та ме и разкара из града 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Омбре сервиз,Джонито и Владо 6. Препоръки към нас, ако има такива:да магазин и Пловдив 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас:няма дерт,бьдете спокоини.мом4ето е то4ен и много в 4ас.даже бесплатно инфо дава на скайпа Редактирано 7 Май, 2011 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cosmos 92 #25 Отговорено 7 Май, 2011 1. Дата:Февруари2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Доставка на части3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти:Доволен4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много точен човек 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Бултрако София6. Препоръки към нас, ако има такива: 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Направете го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #26 Отговорено 15 Август, 2011 1. Дата:Август 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Доставка на части 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; Много доволен 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много добро 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: още не е дошло време за монтаж 6. Препоръки към нас, ако има такива: Да ,да продължава да бъде това което е и всички клиенти ще са доволни 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Няма да сгрешите не се колебайте това е Човека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #27 Отговорено 24 Август, 2011 1Дата : Миналия месец, миналата седмица, днес..... утре....2Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Доставка на части3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; Супер са4. Оценка за нашето отношение към Вас: Повече от очакваното 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: И това време ще дойде :)6. Препоръки към нас, ако има такива: Препоръката ми е по скоро да се видим, че ти обещах бира за страхотно свършената работа и допълниелното разкарване което имаше заради мене :)7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Няма по добро място във България за да си напазарува човек хубави части на сносни цени и със такова обслужване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #28 Отговорено 14 Септември, 2011 1. Дата:Не си спомням кога беше за последен път2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Какво ли не3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; Пре-доволен4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много сериозно, много мъжки и приятелски подхожда5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: работата в сервиза е сериозна хаха6. Препоръки към нас, ако има такива: Да вземи си довърши една кола пък ти7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Ами да действат и да контектуват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #29 Отговорено 19 Септември, 2011 (Редактирано) 1. Дата:от много време почти поsтоянно:)2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:покупка на почти цял турбо сетъп и какви ли не други части:)3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: добро отношение и отзивчивост.5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: сам си монтирам всичко6. Препоръки към нас, ако има такива: често да си почиваш и си записвай всичко за да не изпускаш оферти;)7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Контактувайте с този човек ще останете доволни Редактирано 19 Септември, 2011 от yajo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #30 Отговорено 22 Октомври, 2011 Благодаря на всички за хубавите думи!Както знаете, с поръчките от чужбина някога има шанс за издънка, но за щастие до сега винаги сме отреагирвали и всичко е завършвало с хепи енд Благодаря още веднъж! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #31 Отговорено 26 Октомври, 2011 1. Дата: 24.10.20112. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Задни накладки за Сивик. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; Перфектно, както винаги.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Отлично, радвам се, че има все още хора като теб!5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Сам.6. Препоръки към нас, ако има такива: Братле, голем си!! 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Който все още се замисля дали да си поръча от Nolimit, да спре да се чуди и да действа! Перфектно отношение и отзивчивост! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
arsen 27 #32 Отговорено 27 Октомври, 2011 1. Дата:от много време почти поsтоянно2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:задни отваряеми стъкла за Трабант3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти; много доволен.4. Оценка за нашето отношение към Вас: добро отношение и отзивчивост.5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: сам си монтирам всичко6. Препоръки към нас, ако има такива: често да си почиваш и си записвай всичко за да не изпускаш оферти 7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Контактувайте с този човек ще останете доволни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #33 Отговорено 28 Октомври, 2011 1.Дата: не помня2.Повод за контакта Ви с нас/Предмет на сделката: колд интейк и спортен филтър3.Оценка за качеството на закупените от вас авточасти: мноого добра4.Оценка на нашето отношение към Вас: перфектно5.Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: аз си го монтирах6.Препоръки към нас, ако има такива: ами по принцип той си знае всичко,но все пак-винаги успех7.Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: ами каквото и да си поръчате,няма да сгрешите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #34 Отговорено 20 Ноември, 2011 1. Дата: 16.11.11 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: покупка на шорт шифтър3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: ПЕРФЕКТНО4. Оценка за нашето отношение към Вас: Много точен колега5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Аз6. Препоръки към нас, ако има такива: Да продължава да се занимава с това ;)7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Да не се притесняват и да пазаруват от него 8. При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Определено бих го потърсил пак за части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #35 Отговорено 29 Ноември, 2011 Ангеле,здравей!Мина точно месец и един ден,откакто ти пратих пари за закупуването на всмукателен колектор за Д-серия и една седмица,откакто ми обеща да провериш къде е пратката.Няма ни пратка,ни обещания отговор.Търпението почти ми се изчерпи,а 440 лв са си пари.Моля най любезно,кажи какво става,или ми върни парите!!!!!!!!!! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #36 Отговорено 29 Ноември, 2011 Ами аз затова питам,но отговор......нямааааа.Затова,както аз имам документ,че съм пратил пари,така искам насреща доказателство,че такава стока е поръчана.... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #37 Отговорено 1 Декември, 2011 (Редактирано) Здравей Радославе!Мисля, че съм ти отговорил по скайп или се лъжа? Обясних ти какво става, ако желаеш ще ти върна парите и ще ми ги пратиш обратно като дойде колектора при мен И на мен не ми е приятно , че него все още го няма и клиента , в случая ти, недоволстваш. Обяснил съм на всички, че има нормални поръчки , има експресни... и всеки е наясно, че евтин вариант с експресна доставка няма... за съжаление все още не мога д поддържам наличност дори и по една бройка от скъпите артикули Всички колеги знаят , че не мога нон стоп да съм пред компютъра и не мога да отговарям светкавично, ако има някакъв проблем просто може да се чуем по телефона.Поздрави,Ачо Редактирано 1 Декември, 2011 от No Limit Performance 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #38 Отговорено 14 Декември, 2011 Ето,че минаха 12 дни от обещанието ти до СЕДМИЦА да ми кажеш какво става с поръчката ми.Не ми се слуша за начините на доставка,след като съм ти привел 440 лв НАПРЕД!!!!!!!НА ДОВЕРИЕ!!!!!А получих ли нещо насреща???????На 28 октомври съм ги привел,имам си документ....Ако ще забогатееш с тях,халал да са ти,но ако не,доскоро среща с колегите ми от Икономическа полиция....Пиша тези неща,защото леко ми писна.....Ааааа и Стефко Панчугов май също чака нещо от доста време,или бъркам???? 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #39 Отговорено 15 Декември, 2011 Моля да се спазва добрия тон, няма нужда от обиди и епитети, следващия който си позволи волности, получава почивка дъъълга. Също така има шаблон за темите за рейтинг последните 9 мнения гледам че липсва, и някои от тях ще бъдат затрити, за сега ще оставя само комуникацията м/у спорещите страни, до приключване на "спора". След това екипа ще прецени кое да остане и кое не.Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #40 Отговорено 15 Декември, 2011 Ангеле,недей да ми казваш,че аз АКАМ по темата,записал съм разговора по телефона,искам си поръчката или парите.... 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове