Jump to content
izopi4a

Питане за Accord 2.4 7-ма ген.

Recommended Posts

Колеги, мисля да си взимам Accord 2.4 Type S (2003-2005г, някъде),ако някой от вас има такава, може ли да сподели 2 приказки. Разход на гориво, колко ремонти е правил и какви пари, как върви и какъв му е данъка. Наздраве ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход: градско 12-13, извънградско 7.5-9.5 - много зависи от "номера на обувките".За 120 000 км никакви ремонти.Данък - 720 лв. , но това зависи и от Общината в която е регистриран

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми търкаля такъв.Взе го на 57 000, сега е на 115 000км ако не се лъжа.Горните носачи са леш,но той кара на 3-та през дупките.Има спасение и за тях де.Смени предни и задни дискове преди време заедно с накладките.Прецака му се потенциометъра на педала за газта,което май беше единствения случай в регистрите на Бултрако по въпроса.Скапа му се и централното от ключа,по-точно машинката в шоф. врата.Та и това смени,но не беше болка за умиране.Иначе върви приятно и харчи добре.Скорости като 200км/ч по магистралата не ги усеща.Абе за нова кола,не е лоша.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 120 000км само 2 тампона на задна щанга - 12лв, харчи ми от 9 до 11 градско и около 6-7 извън. Най-удачния вариант е 6 степени ръчка. На 80 000 смениха гаранционно съединител. Като цяло е доста добра и непретенциозна кола сравнение с други пръчки от тези години с доста прилична возия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Аз февруари си взех точно S-type почти нова на 37000км - 2007 купувана в БГ, с 6 скорости.1. Малко карам защото имаме и друга семейна комби мазда-6 дизел, но Хондето е вече на 50000, няма никакво лоп-троп и ремонти не са правени, освен задължителното регулиране на клапани и съпътстващото сменяне на гарнитурата.2. Разхода е учудващо нисък за такава кола - рядко над 10 градско, а обикновенно 9, ама карам предимно по окловръстното в София - не че и там няма задръствания. За извънградско, като спазвам правилата 7/100 (нощно време към морето), като не се давам на никой 8,5/100 и яко пилене. Няма такъв разход - друга марка с аналогични параметри, ще ти счупи джоба в сравнение с Хондето. Такъв разход от 12-13 градско ме учудва, освен, ако не се връткат кръгчета около Орлов мост или пък се получава с постоянно пуберска ръчка по светофарите? :D 3. Данък в община Витоша-София - 570лв. :) Предимства:1. Звука на VTEC е невероятен и там където другите коли спират да ускоряват S-type направо избухва. :lol: 2. Много тих и мазен двигател. 3. Леко и приятно управление.4. Достатъчно е висока за да е стабилна и да не се влачи по корем през БГ пътищата.5. Изключително стабилна, ако имаш едно на ум и свикнеш с леката задница.6. Мого глезотийки - автоматични чистачки, фарове, автопилот ...Недостатъци:1. Твърда возия (все пак е полу-спортна).2. При неравен път се държи доста нервно.3. На моята и липсва парктроник, а видимоста назад при този модел е изключително лоша. 4. Този автомобил те кара да си хулиган :) и имам чувството, че изобщо няма да разбереш как ще останеш без книжка :D Като заключения, само ще ти кажа, че пак бих си взел същата кола! За нищо не съжалявам, а само се кефя на дълновидния си избор! :lol: :lol:

Редактирано от vpop
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв разход от 12-13 градско ме учудва, освен, ако не се връткат кръгчета около Орлов мост или пък се получава с постоянно пуберска ръчка по светофарите? :)

Уважаеми колега, отдавна съм минал пуберската възраст и света не се върти около Орлов мост.Едно е да караш по Околовръстното, съвсем друго в град където светофарите са през 100 м и шофираш в режим "спри-тръгни". Няма нужда да заблуждаваме новите колеги с разходи постигнати еднократно в идеални условия.Тази кола я карам почти 120 000 км и познавам всеко нейно предимство или недостатък.Даже и разхода да беше с 2 литра по-висок, отново щях да си купя такава.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми също докарва доста приятен разход честичко,под 10 е в София.Но и той чат-пат влиза в центъра,повече кара по околомръсното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

...........
Ok, може би съм бил малко рязък. Извинявам се за което. :) Не трябва да се подценяват някои задръствния на околовръстното и България (примерно светофара на Била за ляв завой, моста на Симеоновско, пресичането на Бистришко... И на мен ми се е случвало перманентно въртене из центъра, но ми се струва, че повече от 11/100 не съм достигал, а и не само по борд к, а и с доливането следя разхода. Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

82 000 км и не съм сменил един болт:) Бях на реглаж скоро и монтъорът се нацупи, че съм му губил времето:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих подценил нито едно задръстване в София, дори и със Сивика съм стигал до около 10 градско. По темата - благодордно ви завиждам за колите, аз също съм се ориентирал точно към тази кола, и ще следя темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях подтикнат точно от тази тема да си закупя 2.4 Тупе С. От една седмица съм горд собственик на тази невероятна "колица". Наистина се надявам да нямам никакви проблеми с нея. За сега не ме интересува колко гори, но и никога газова няма да сложа ако ще и 10 лева да е бензина ( искрено се надявам да не се случи никога това ). Благодаря ви маняци, за това че ме накарахте да си взема този автомобил.П.П.: Преди това карах сивик англичанка. Винаги съм знаел, че другата ( новата ) ми кола ще бъде Хонда, но никога точно тази ТУПЕ С!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.Преди около месец и аз се сдобих с Акорд ТайпС(това ни е семейния автомобил).Засега нещата, които сме сменили са един радиатор,но той така си дойде.Други забележки няма!но предишния собственик е бил някакъв пълен маниак,за километрите си,определено си личи,че е бил много глезен и поддържан правилно.За разход извън града ни е давал 7.5-7.9,за в града 11,но това е много относително.Както един колега беше писал-всичко зависи от това колко ти е тежко крачето,а тази кола определено предразполага към по-тежко краче. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравейте и от мен. 

От около 2 седмици съм собственик на Honda Accord Tourer 2.4, преди фейслифт модела. Страшно съм очарован от въпросният автомобил. Още не съм засякъл колко гори. Градско определено си гори и то над 12/13, а извън градско значително е по-малко, но тепърва ми предстои да засека . Предстои ми да правя обслужване. Поздрави и много безаварийни 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Наскоро си докарах от Англия Хонда Акорд 2.4ексклузив .2003 год . Колата върви много добре на 150 хил мили ,разход на дълго 8-9 на 100 ,градско 12 /100. Но се натъкнах на проблем :колата няма мощност на ниски обороти ,не прекъсва ,а започва да върви след 5000-5100 оборота .Питането ми е на вас на какви обороти в отварят V-teca ,и не е ли малко късно след 5000 оборота ?Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега провери си катализатора дали не е нещо запушен. Ако имаш време иди в някой сервиз където има газ-анализатор там ще си покаже дали е за смяна. Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ,още утре ще го проверя .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24A3[edit]

[*]Found in:

[*]2003-2007 Honda Accord (Europe) and Japan (JDM) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia, New Zealand)

[*]Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)

[*]Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)

[*]Compression: 10.5:1

[*]Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm

[*]Torque: 164.5 lb·ft (223;N·m) @ 4500 rpm

[*]VTEC Engagement: 6000 rpm

[*]Redline: 7200 rpm

т.е. vtec-a се пуска на 6000 rpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С катализатора нищо не излезна ,казаха ми че е възможно веригата да се е разхлабила и да е  за смяна. Оттам промяна  в газоразпределението .Има ли някой колега който да изкаже мнение за 2.4 мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти в кой сервиз ходи ?

Разхлабена верига ама на колко км е горе долу колата ? Получава се ама колата май трябва да е на доста км. При сериозно разхлабена верига би трябвало да ти светне грешка .

Оранжевата chek лампа -свети ли ? На контакт като дадеш свети ли при проверката на лампите ?

 

Този двигател на ниски обороти върви доста добре . Във ви-тека е уса вече.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица си взех такъв акорд 2004 на 93000мили японски (поне номера на купето започва с J). Утре ще го тествам на дълго. Ето и снимки да са пофала :)Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!

Изглежда хубава! Много безаварийни!

И ми е позната - като, че да съм я мяркал в подписа на някого от английските форуми - поне ми прилича на същия цвят Estate със същите джани - 17ките енкей...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита! Тази кола така или иначе не се произвежда никъде извън Япония, няма как да сбъркаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това че не се произвежда извън япония не го знаех. Хич не искам друго освен сглобено там. Джантите иначе са много зле някой е бърсал тротоарите с тях а и ги е пръскал със спрей и има издутини като ръжда. Сигурно като си дойда може би зимата някой ще има да ги лекува. Днес не можах да я засеча но утре ще съм на дълго и ще кажа колко е харча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 190 000км от една година я карам, имам около 20 000км до сега. Смених 4-те тампона на носачите, 2-та задни и 2-та вътрешни кормилни накрайници, както и гумички на клапаните и гарнитура. Като цяло е много солиден автомобил и с този двигател е страхотия !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от обтегача с ролката, от съединителя на компресора. Тресене си има, но зависи колко е силно. Не може да няма грам вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен бе подобно, след като бях правил реглаж на клапани, не бях закачил някакво маркуче по вакум пътищата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, почнах да се озъртам за семейна кола и харесах акорд комби, четох тук мнения. Раздвоен съм за 2.0 или 2.4 мотора бензин, кой е по удачния от към разход, купето като окачване, здравина, гледам, че предлаганите акорди по карса и мобиле са все от Швейцария, податливи ли са на ръжди, като пари как им е обслужването, разхода го разбрах от споделилите за 2.4. Годишния данък можели да споделите колко идва, то зависи от общината, но ми е интересно и това. Благодаря предварително за отговорите, може и на лични да ми пишете ако решите да не спамим темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първомай данъка ми е 180лв
Разхода е единтичен, а особено за комби което е по тежко има вероятност по слабия мотор да харчи дори повече.
Обслужване на практика няма понеже мотора е с верига и до сега не съм чул някой да я сменя щото е разтегната или пък да има скъсана.
Съединителя е от "простите" - без демфер и нов цял комплект е 300-400лв а не 1000+ както е при дизеловите или пък други марки с демфери !
Аз я имам от 4 години и половина и не съм сменял нищо по мотора освен свещи, филтри и масла !

 

Като недостатъци мога да отбележа:
При 2.4 има разход на масло а при 2.0 има износване в единия разпред. вал в голяма част от автомобилите.

 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай си време и чети темите за модела - ще имаш по-добра представа. Зависи на каква кола попаднеш. Моята е от там и ръжда отдолу почти няма, но изби отвътре на задна лява вежда. Окачването е здраво, а задното на комбито е по-солидно от на седана. Виждаш какво карам - това е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги за хубавата информация, колата като дизайн адски много ми хареса, комби ще е задължително. Страховете ми отпаднаха за тежкото и скъпо обслужване, малко ме притеснява факта, че колегата Ролин сподели, че 2.4 мотора е податлив за горене на масло, по-принцип знам, че винтиловите мотори си подгорват масло, ако е в рамките на допустимото поне за мен 500-600г на 10 000км е добре.  Везните се накланят към 2.4 мотора, все пак е К серия, двигател с традиция, с какво масло предлагате да се кара тайп с-са, така и автомата или ръчката е по удачно, аз обичам автоматиците, но ми споделиха, че имали лек проблем скоростните автоматични кутии ? 

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите, ако са в добро състояние, няма да харчат масло. Просто повечето, от които избираме, не са. 2.4 е по-малко капризен на неподходящ вискозитет. Препоръчителното масло от Хонда за бензиновите двигатели е 0W-20 и 5W-20. Може компромисно да качиш и на 30, ако прецениш, има три пълни теми изписани по темата. Изборът на масло не се свежда само до вискозитет.

 

Относно обслужването, като всеки друг автомобил има неща, които се сменят периодично, и те не са само масла, филтри и свещи. Ето тук съм преписал от ръководството какво и колко често се сменя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, хубава информация сподели, мисля, че с нея няма смисъл да спамя повече по темата, единствено мога да споделя снимка вече на закупения от мен Акорд, още веднъж благодаря за информацията на всички колеги !!! :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, west bam написа:

 аз обичам автоматиците, но ми споделиха, че имали лек проблем скоростните автоматични кутии ? 

Това е въпрос на лични предпочитания. Сегашното ми комби за вече 40 месеца не ме е тревожило с автоматика, а преди това 11 години карах предния модел (Акорд 6, също АТ), без никакви ядове. Нагласи си дузина хилядарки за фейс, гледай колата да е читава и ще и се радваш дълго. Харч на масло нямам и карам с 5х20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно автоматика, аз не съм имал проблеми, но имам колата от по-малко от година. От това, което съм проучвал, бих казал, че са здрави и безпролбелмни, стига да им е сменяно маслото редовно и с правилното такова. Тези автомати не са класическите честосрещани, а по-малки и компактни, в голяма степен работещи подобно на механична кутия. По-малкият им размер като цяло е и причина да са по-склонни да вдигат по-високи температури, което е основна причина да не се прави компромис с маслото и да се ползва само оригинално такова. Редовно обслужвана кутия с добро масло живее много дълъг живот. В най-краен случай ремонтът е колкото да смениш един съединител с маховик на някой друг автомобил – към 2000лв.

 

Отново, това по-горе са мои изводи, базирани на проучване преди да взема колата. Нямам практическия опит да го подкрепя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много им даваш. Работеща кутия от донор върви наполовина. Имам познат, който от миналия век има сервиз за автоматици. Такава още не е отварял.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личния ми избор е за ръчка, но и на автоматик бих се качил, имам хонда сивик 4та генерация 1990г, автомат Д14А1 дуалкарб. Адски здрава автоматична скоростна кутия, адски здрава изцяло разработка доколкото знам на японците, без проблеми баща ми си я кара от 2000г.  и никакви проблеми, ако на акорда е такава здрава кутията с кеф бих си карал автоматика, сега зависи от предавателните числа колко е разликата в разхода между автомата и ръчната скоростна кутия при К серията 2.4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В градско, от това, което чета от колегите с ръчка, около 1л, може би малко отгоре. Извънградско – еднакъв.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, west bam написа:

... сега зависи от предавателните числа ...

На 5-а със 100км/ч оборотите на мотора са 2000 - 2100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е това, още един път благодаря за информацията на всичко отзовали се на моите запитвания 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип също съм фен на автоматите Но не взех Акорда автомат защото:
- Автомата е 5 степенен, а ръчката е 6
Предполагам знаеш колко по дълги трява да ги направят 5-те предавки за да догонят 6 степенната и от там идва едно "убиване" на вървенето, но ако не ти е проблем това че ускорява по бавно и като цяло не е кой знае колко пъргава може и автомат да вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...