izopi4a 0 #1 Публикувано 21 Октомври, 2010 Колеги, мисля да си взимам Accord 2.4 Type S (2003-2005г, някъде),ако някой от вас има такава, може ли да сподели 2 приказки. Разход на гориво, колко ремонти е правил и какви пари, как върви и какъв му е данъка. Наздраве ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #2 Отговорено 21 Октомври, 2010 Разход: градско 12-13, извънградско 7.5-9.5 - много зависи от "номера на обувките".За 120 000 км никакви ремонти.Данък - 720 лв. , но това зависи и от Общината в която е регистриран Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 21 Октомври, 2010 (Редактирано) Баща ми търкаля такъв.Взе го на 57 000, сега е на 115 000км ако не се лъжа.Горните носачи са леш,но той кара на 3-та през дупките.Има спасение и за тях де.Смени предни и задни дискове преди време заедно с накладките.Прецака му се потенциометъра на педала за газта,което май беше единствения случай в регистрите на Бултрако по въпроса.Скапа му се и централното от ключа,по-точно машинката в шоф. врата.Та и това смени,но не беше болка за умиране.Иначе върви приятно и харчи добре.Скорости като 200км/ч по магистралата не ги усеща.Абе за нова кола,не е лоша. Редактирано 21 Октомври, 2010 от prelude 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #4 Отговорено 22 Октомври, 2010 За 120 000км само 2 тампона на задна щанга - 12лв, харчи ми от 9 до 11 градско и около 6-7 извън. Най-удачния вариант е 6 степени ръчка. На 80 000 смениха гаранционно съединител. Като цяло е доста добра и непретенциозна кола сравнение с други пръчки от тези години с доста прилична возия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #5 Отговорено 22 Октомври, 2010 (Редактирано) Здравей,Аз февруари си взех точно S-type почти нова на 37000км - 2007 купувана в БГ, с 6 скорости.1. Малко карам защото имаме и друга семейна комби мазда-6 дизел, но Хондето е вече на 50000, няма никакво лоп-троп и ремонти не са правени, освен задължителното регулиране на клапани и съпътстващото сменяне на гарнитурата.2. Разхода е учудващо нисък за такава кола - рядко над 10 градско, а обикновенно 9, ама карам предимно по окловръстното в София - не че и там няма задръствания. За извънградско, като спазвам правилата 7/100 (нощно време към морето), като не се давам на никой 8,5/100 и яко пилене. Няма такъв разход - друга марка с аналогични параметри, ще ти счупи джоба в сравнение с Хондето. Такъв разход от 12-13 градско ме учудва, освен, ако не се връткат кръгчета около Орлов мост или пък се получава с постоянно пуберска ръчка по светофарите? 3. Данък в община Витоша-София - 570лв. Предимства:1. Звука на VTEC е невероятен и там където другите коли спират да ускоряват S-type направо избухва. 2. Много тих и мазен двигател. 3. Леко и приятно управление.4. Достатъчно е висока за да е стабилна и да не се влачи по корем през БГ пътищата.5. Изключително стабилна, ако имаш едно на ум и свикнеш с леката задница.6. Мого глезотийки - автоматични чистачки, фарове, автопилот ...Недостатъци:1. Твърда возия (все пак е полу-спортна).2. При неравен път се държи доста нервно.3. На моята и липсва парктроник, а видимоста назад при този модел е изключително лоша. 4. Този автомобил те кара да си хулиган и имам чувството, че изобщо няма да разбереш как ще останеш без книжка Като заключения, само ще ти кажа, че пак бих си взел същата кола! За нищо не съжалявам, а само се кефя на дълновидния си избор! :lol: Редактирано 22 Октомври, 2010 от vpop 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #6 Отговорено 23 Октомври, 2010 Такъв разход от 12-13 градско ме учудва, освен, ако не се връткат кръгчета около Орлов мост или пък се получава с постоянно пуберска ръчка по светофарите? Уважаеми колега, отдавна съм минал пуберската възраст и света не се върти около Орлов мост.Едно е да караш по Околовръстното, съвсем друго в град където светофарите са през 100 м и шофираш в режим "спри-тръгни". Няма нужда да заблуждаваме новите колеги с разходи постигнати еднократно в идеални условия.Тази кола я карам почти 120 000 км и познавам всеко нейно предимство или недостатък.Даже и разхода да беше с 2 литра по-висок, отново щях да си купя такава. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #7 Отговорено 23 Октомври, 2010 Баща ми също докарва доста приятен разход честичко,под 10 е в София.Но и той чат-пат влиза в центъра,повече кара по околомръсното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #8 Отговорено 23 Октомври, 2010 (Редактирано) ........... ...........Ok, може би съм бил малко рязък. Извинявам се за което. Не трябва да се подценяват някои задръствния на околовръстното и България (примерно светофара на Била за ляв завой, моста на Симеоновско, пресичането на Бистришко... И на мен ми се е случвало перманентно въртене из центъра, но ми се струва, че повече от 11/100 не съм достигал, а и не само по борд к, а и с доливането следя разхода. Редактирано 9 Май, 2011 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HForever 2 #9 Отговорено 9 Май, 2011 82 000 км и не съм сменил един болт Бях на реглаж скоро и монтъорът се нацупи, че съм му губил времето 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирил 10 #10 Отговорено 9 Май, 2011 Не бих подценил нито едно задръстване в София, дори и със Сивика съм стигал до около 10 градско. По темата - благодордно ви завиждам за колите, аз също съм се ориентирал точно към тази кола, и ще следя темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STR8__ 0 #11 Отговорено 7 Декември, 2013 Аз бях подтикнат точно от тази тема да си закупя 2.4 Тупе С. От една седмица съм горд собственик на тази невероятна "колица". Наистина се надявам да нямам никакви проблеми с нея. За сега не ме интересува колко гори, но и никога газова няма да сложа ако ще и 10 лева да е бензина ( искрено се надявам да не се случи никога това ). Благодаря ви маняци, за това че ме накарахте да си взема този автомобил.П.П.: Преди това карах сивик англичанка. Винаги съм знаел, че другата ( новата ) ми кола ще бъде Хонда, но никога точно тази ТУПЕ С!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мария Илиева 67 #12 Отговорено 7 Декември, 2013 Здравейте и от мен.Преди около месец и аз се сдобих с Акорд ТайпС(това ни е семейния автомобил).Засега нещата, които сме сменили са един радиатор,но той така си дойде.Други забележки няма!но предишния собственик е бил някакъв пълен маниак,за километрите си,определено си личи,че е бил много глезен и поддържан правилно.За разход извън града ни е давал 7.5-7.9,за в града 11,но това е много относително.Както един колега беше писал-всичко зависи от това колко ти е тежко крачето,а тази кола определено предразполага към по-тежко краче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #13 Отговорено 4 Март, 2014 Здравейте и от мен. От около 2 седмици съм собственик на Honda Accord Tourer 2.4, преди фейслифт модела. Страшно съм очарован от въпросният автомобил. Още не съм засякъл колко гори. Градско определено си гори и то над 12/13, а извън градско значително е по-малко, но тепърва ми предстои да засека . Предстои ми да правя обслужване. Поздрави и много безаварийни 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerust 0 #14 Отговорено 1 Април, 2014 Здравейте колеги.Наскоро си докарах от Англия Хонда Акорд 2.4ексклузив .2003 год . Колата върви много добре на 150 хил мили ,разход на дълго 8-9 на 100 ,градско 12 /100. Но се натъкнах на проблем :колата няма мощност на ниски обороти ,не прекъсва ,а започва да върви след 5000-5100 оборота .Питането ми е на вас на какви обороти в отварят V-teca ,и не е ли малко късно след 5000 оборота ?Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #15 Отговорено 1 Април, 2014 Здравей, колега провери си катализатора дали не е нещо запушен. Ако имаш време иди в някой сервиз където има газ-анализатор там ще си покаже дали е за смяна. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerust 0 #16 Отговорено 2 Април, 2014 Благодаря колега ,още утре ще го проверя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #17 Отговорено 4 Април, 2014 K24A3[edit] [*]Found in: [*]2003-2007 Honda Accord (Europe) and Japan (JDM) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia, New Zealand) [*]Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in) [*]Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches) [*]Compression: 10.5:1 [*]Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm [*]Torque: 164.5 lb·ft (223;N·m) @ 4500 rpm [*]VTEC Engagement: 6000 rpm [*]Redline: 7200 rpm т.е. vtec-a се пуска на 6000 rpm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gerust 0 #18 Отговорено 8 Април, 2014 С катализатора нищо не излезна ,казаха ми че е възможно веригата да се е разхлабила и да е за смяна. Оттам промяна в газоразпределението .Има ли някой колега който да изкаже мнение за 2.4 мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #19 Отговорено 26 Април, 2014 (Редактирано) Колега ти в кой сервиз ходи ? Разхлабена верига ама на колко км е горе долу колата ? Получава се ама колата май трябва да е на доста км. При сериозно разхлабена верига би трябвало да ти светне грешка . Оранжевата chek лампа -свети ли ? На контакт като дадеш свети ли при проверката на лампите ? Този двигател на ниски обороти върви доста добре . Във ви-тека е уса вече. Редактирано 26 Април, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #20 Отговорено 25 Юни, 2014 Миналата седмица си взех такъв акорд 2004 на 93000мили японски (поне номера на купето започва с J). Утре ще го тествам на дълго. Ето и снимки да са пофала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #21 Отговорено 26 Юни, 2014 Честито колега! Изглежда хубава! Много безаварийни! И ми е позната - като, че да съм я мяркал в подписа на някого от английските форуми - поне ми прилича на същия цвят Estate със същите джани - 17ките енкей... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #22 Отговорено 26 Юни, 2014 Честита! Тази кола така или иначе не се произвежда никъде извън Япония, няма как да сбъркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #23 Отговорено 26 Юни, 2014 Е това че не се произвежда извън япония не го знаех. Хич не искам друго освен сглобено там. Джантите иначе са много зле някой е бърсал тротоарите с тях а и ги е пръскал със спрей и има издутини като ръжда. Сигурно като си дойда може би зимата някой ще има да ги лекува. Днес не можах да я засеча но утре ще съм на дълго и ще кажа колко е харча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #24 Отговорено 5 Юли, 2014 Моята е на 190 000км от една година я карам, имам около 20 000км до сега. Смених 4-те тампона на носачите, 2-та задни и 2-та вътрешни кормилни накрайници, както и гумички на клапаните и гарнитура. Като цяло е много солиден автомобил и с този двигател е страхотия ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 20 Юни, 2016 Може да е от обтегача с ролката, от съединителя на компресора. Тресене си има, но зависи колко е силно. Не може да няма грам вибрации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #26 Отговорено 20 Юни, 2016 При мен бе подобно, след като бях правил реглаж на клапани, не бях закачил някакво маркуче по вакум пътищата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #27 Отговорено 31 Януари, 2019 Колеги здравейте, почнах да се озъртам за семейна кола и харесах акорд комби, четох тук мнения. Раздвоен съм за 2.0 или 2.4 мотора бензин, кой е по удачния от към разход, купето като окачване, здравина, гледам, че предлаганите акорди по карса и мобиле са все от Швейцария, податливи ли са на ръжди, като пари как им е обслужването, разхода го разбрах от споделилите за 2.4. Годишния данък можели да споделите колко идва, то зависи от общината, но ми е интересно и това. Благодаря предварително за отговорите, може и на лични да ми пишете ако решите да не спамим темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #28 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) В първомай данъка ми е 180лв Разхода е единтичен, а особено за комби което е по тежко има вероятност по слабия мотор да харчи дори повече. Обслужване на практика няма понеже мотора е с верига и до сега не съм чул някой да я сменя щото е разтегната или пък да има скъсана. Съединителя е от "простите" - без демфер и нов цял комплект е 300-400лв а не 1000+ както е при дизеловите или пък други марки с демфери ! Аз я имам от 4 години и половина и не съм сменял нищо по мотора освен свещи, филтри и масла ! Като недостатъци мога да отбележа: При 2.4 има разход на масло а при 2.0 има износване в единия разпред. вал в голяма част от автомобилите. Редактирано 31 Януари, 2019 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #29 Отговорено 31 Януари, 2019 Дай си време и чети темите за модела - ще имаш по-добра представа. Зависи на каква кола попаднеш. Моята е от там и ръжда отдолу почти няма, но изби отвътре на задна лява вежда. Окачването е здраво, а задното на комбито е по-солидно от на седана. Виждаш какво карам - това е колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #30 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) Много благодаря колеги за хубавата информация, колата като дизайн адски много ми хареса, комби ще е задължително. Страховете ми отпаднаха за тежкото и скъпо обслужване, малко ме притеснява факта, че колегата Ролин сподели, че 2.4 мотора е податлив за горене на масло, по-принцип знам, че винтиловите мотори си подгорват масло, ако е в рамките на допустимото поне за мен 500-600г на 10 000км е добре. Везните се накланят към 2.4 мотора, все пак е К серия, двигател с традиция, с какво масло предлагате да се кара тайп с-са, така и автомата или ръчката е по удачно, аз обичам автоматиците, но ми споделиха, че имали лек проблем скоростните автоматични кутии ? Редактирано 31 Януари, 2019 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #31 Отговорено 31 Януари, 2019 Моторите, ако са в добро състояние, няма да харчат масло. Просто повечето, от които избираме, не са. 2.4 е по-малко капризен на неподходящ вискозитет. Препоръчителното масло от Хонда за бензиновите двигатели е 0W-20 и 5W-20. Може компромисно да качиш и на 30, ако прецениш, има три пълни теми изписани по темата. Изборът на масло не се свежда само до вискозитет. Относно обслужването, като всеки друг автомобил има неща, които се сменят периодично, и те не са само масла, филтри и свещи. Ето тук съм преписал от ръководството какво и колко често се сменя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #32 Отговорено 31 Януари, 2019 Благодаря колега, хубава информация сподели, мисля, че с нея няма смисъл да спамя повече по темата, единствено мога да споделя снимка вече на закупения от мен Акорд, още веднъж благодаря за информацията на всички колеги 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #33 Отговорено 31 Януари, 2019 преди 20 минути, west bam написа: аз обичам автоматиците, но ми споделиха, че имали лек проблем скоростните автоматични кутии ? Това е въпрос на лични предпочитания. Сегашното ми комби за вече 40 месеца не ме е тревожило с автоматика, а преди това 11 години карах предния модел (Акорд 6, също АТ), без никакви ядове. Нагласи си дузина хилядарки за фейс, гледай колата да е читава и ще и се радваш дълго. Харч на масло нямам и карам с 5х20. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #34 Отговорено 31 Януари, 2019 Относно автоматика, аз не съм имал проблеми, но имам колата от по-малко от година. От това, което съм проучвал, бих казал, че са здрави и безпролбелмни, стига да им е сменяно маслото редовно и с правилното такова. Тези автомати не са класическите честосрещани, а по-малки и компактни, в голяма степен работещи подобно на механична кутия. По-малкият им размер като цяло е и причина да са по-склонни да вдигат по-високи температури, което е основна причина да не се прави компромис с маслото и да се ползва само оригинално такова. Редовно обслужвана кутия с добро масло живее много дълъг живот. В най-краен случай ремонтът е колкото да смениш един съединител с маховик на някой друг автомобил – към 2000лв. Отново, това по-горе са мои изводи, базирани на проучване преди да взема колата. Нямам практическия опит да го подкрепя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #35 Отговорено 31 Януари, 2019 Много им даваш. Работеща кутия от донор върви наполовина. Имам познат, който от миналия век има сервиз за автоматици. Такава още не е отварял. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #36 Отговорено 31 Януари, 2019 Личния ми избор е за ръчка, но и на автоматик бих се качил, имам хонда сивик 4та генерация 1990г, автомат Д14А1 дуалкарб. Адски здрава автоматична скоростна кутия, адски здрава изцяло разработка доколкото знам на японците, без проблеми баща ми си я кара от 2000г. и никакви проблеми, ако на акорда е такава здрава кутията с кеф бих си карал автоматика, сега зависи от предавателните числа колко е разликата в разхода между автомата и ръчната скоростна кутия при К серията 2.4? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #37 Отговорено 31 Януари, 2019 (Редактирано) В градско, от това, което чета от колегите с ръчка, около 1л, може би малко отгоре. Извънградско – еднакъв. Редактирано 31 Януари, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #38 Отговорено 31 Януари, 2019 Преди 2 часа, west bam написа: ... сега зависи от предавателните числа ... На 5-а със 100км/ч оборотите на мотора са 2000 - 2100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #39 Отговорено 1 Февруари, 2019 Много добре е това, още един път благодаря за информацията на всичко отзовали се на моите запитвания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #40 Отговорено 1 Февруари, 2019 Аз по принцип също съм фен на автоматите Но не взех Акорда автомат защото: - Автомата е 5 степенен, а ръчката е 6 Предполагам знаеш колко по дълги трява да ги направят 5-те предавки за да догонят 6 степенната и от там идва едно "убиване" на вървенето, но ако не ти е проблем това че ускорява по бавно и като цяло не е кой знае колко пъргава може и автомат да вземеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове