Jump to content
AaaareS

Гори масло + много висок разход на гориво!

Recommended Posts

Здравейте колеги! Може би аз съм един от наи-новите членове на семейството на Хонда и съм много щастлив от това но ето какво ме притеснява... още като я купих, забелязах че изпушва и с течение останових че дава един доста стабилен разход на масло от рода на 700-800гр. на 1000км... + това по последни няколко засичания разхода на гориво за градски режим на каране е 10-10.5л. на 100км... това според мен е прекалено за Сивик 5 1.5 92'... Та въпросът ми е според вас, това че гори масло (няма никакви течове всичко излиза през ауспуха) има нещо общо с големия разход на гориво и имате ли някакви идеи защо гори толкова...Благодаря! Николай Горна Оряховица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото - сегменти, сменяш ги и после си караш и си свиркаш :( За бензина да не ти понатежава крачето?пс: има доста такива теми във Форума, разгледай ги почети и така.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходър на гориво зависи от тежестта на крака ти и стила на каране. А разходът на масло - сегменти мое мнение е че 80-90% от хондите се нуждаят от сегменти, а на останалите ил са сменени или двигателите са им страшно запазени. Сегменти за смяна в никакъв случай не означават издухан мотор поне за мен, при хонда те са нещо като консуматив след 200 000км, който се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега кое те притеснява разхода на масло :):) /любимата ми тема/ или на гориво ? 1.5 92 е мноо относително ,предполагам д15б2 .Сега итиваш в магазина и копуваш -Сегменти ,биелни лагери, ганитури глава,,изпускател ,смукател , гумички на клапаните и тея части си правиш едно ремонтче на двигателя и после пак пишешИма и добавки заосновен ремонт дет се сипват в маслото ама още само ментета продават :D ,само да напреднат нано технологийте и ще са добри :(http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39974

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш пари или докато събереш можеш да пробваш дали ще гори масло със следната схема - 20/50 или 15/40 минерално масло и добавка на Лики Моли ( някаква сива течност , май с молибден ) - това ще ти реши проблема като дадеш газ да не пушиш като печка и да не доливаш толкова много масло - но проблема със сегментите ще си остане ;) Да ме поправят другите , но подобен ремонт ти излиза към 500-600 лв ;) така , че болка за умиране нямаш !!! особено с този двигател ;) Ако нямаш парите пробвай моята схема , така отучих един Шатъл да хапва повече от 1 литър масло на 10 000 км :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много интересно защото и други хора са ми казвали че с по-гъсто масло намаляват и даже ограничават горенето... Чудя се ако сложа Valvoline MaxLife 15W40 и както казваш с някаква добавка дали ще закърпя положението да изкарам зимата... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много интересно защото и други хора са ми казвали че с по-гъсто масло намаляват и даже ограничават горенето... Чудя се ако сложа Valvoline MaxLife 15W40 и както казваш с някаква добавка дали ще закърпя положението да изкарам зимата... !!!

По гъсто масло е 20W50, 15W40 ще е по гъсто само докато загрее :( Гледай втората цифра да е по голяма или ако намериш документация вискозитета при 100 градуса но единственото смислено решение се казва сегменти и нещата около тях които е желателно да смениш. Докато ги смениш не прескачай 3000 оборота и ще харчи по малко масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква по-точно е тази добавка за масло която трябва да сипя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква по-точно е тази добавка за масло която трябва да сипя?

Не искам да се конфронтирам с колегите, ама според мен по-малкото зло е да ти хаби масло, отколкото да караш с по-гъсто или с добавки.Маслото изтича някак си в цилндрите , дали сегменти или гумички, все тая - пак смазва.Да, неприятно е, че пуши, ама поне си смазва, триещите части в двигателя не се износват и ако не я изтървеш да остане без масло, проблем нямаш. Иначе гъстото масло ще го хаби по-малко просто защото помпата не смогва да осигури нормалния дебит през маслопроводите, чието сечение е смятано за по-рядко такова.Т.е ще смазваш по-малко двигателя и по-малко ще гори, ама защото маслото циркулира по-бавно вътре.Така наистина ще си довършиш двигателя, на който иначе му трябва само една профилактика...Пък и сега реално караш винаги с прясно масло!От тоя литър на хиляда дето доливаш едва ли остава нещо и след 5000км Дет се вика, глезиш го... !!! Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе гъстото масло ще го хаби по-малко просто защото помпата не смогва да осигури нормалния дебит през маслопроводите, чието сечение е смятано за по-рядко такова.

Нищо подобно!!!Цялото горно мнение може да не се взема под внимание! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно разхода на гориво пре спокойно можеш да си смениш свещите и да си прегледаш кабелите. Незнам дали имаш горивен филтър, но ако имаш е хубаво и него да погледнеш, въздушният филтър също оказва доста голямо влияние на разхода. Обслужи си първо колата както си му е реда: Свещи, кабели /ако са заминали/, горивен /ако имаш/, въздушен филтър и после си виж как ти е разхода отново.Всяка кола си иска нейното, а относно горенето на масло идва от причината спомената от колегите тук: Сегменти.Съвет: Намери си първо добър майстор или т.е. който ние ти предложим или на който имаш доверие. Ако искаш да минеш по-тънко си купи само сегментите и комплект гарнитури, ако биелните и основните лагери са ти добре /което трябва да ти каже майстора/ си остани с тях, няма нищо по-хубаво от оригиналното.П.С. Напиши от къде си, ако искаш да те ориентира някой от колегите за майстор.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателния отговор както на теб така и на другите колеги, виждам че в този форум винаги има хора склонни да помагат (за разлика от форума на една друга известна марка чийто потребител бях допреди да продам старата кошница), но чесно казано в момента, както предполагам доста колеги, съм в много затруднено положение и с този разход каляската направо ме дърпа назад... ако сменя маслото с 15В40 и сложа някаква добавка дали ще мога да закърпя положението за няколко месеца че на този етап и дума неможе да става за сериозен ремонт... Ще прегледам свещи, кабели и това онова и господ да ми е напомощ а дано падне малко тоя разход... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време си смени задължително 4 нови свещи и въздушния филтър и си гледай как е разхода пак. За добавка, не мога да ти дам съвет, но със сигурност някой ще ти каже, пробвай съвета на Тино /колегата със аватара на Хонда от Стрийт Файтър !!! /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда... Те много на далбоко тея свещи бе... е*и му маиката... те хората са казали от тясна дупка да не се оплакваш ама аз сега като нямам толкова тънък камък че да бръкна до там какво правим? Можеш ли да ми кажеш поне кой номер трябва да е камъка и какви да са новите свещи и да почвам да търся...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 номер е камъка, иди в някой магазин за инструменти и поискай камък за свещи 16-ти номер с подходяща задна част съответстваща на удължението което имаш или си вземи удължение ако нямаш !!! Камъка е не повече от 3-5лв удължението и то( такива които ще ти свършат работа за свещи не за основен ремонт и работа в гараж:( )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато моята гореше масло и то повече от твоята доливах само масло и накрая почнах да слагам М16 или М10 по 2,60лв. литъра. Добавките са много лоша идея. Като я взех имаше добавка и не харчеше масло но видях как спече сегментите на единия цилиндър и на него свещта вече беше мокра като я вадех след като бях сменил маслото. Колегите са изпуснали най вероятната причина за голям разход ако е такъв - ламбда сондата тя си заминава доста по бързо когато колата харчи масло. Ако живееш в варна или софия това си е нормален разход.И ако си мислиш че като доливаш масло го сменяш Бъркаш. Чернилката си остава по двигателя и трябва да се сменя маслото и филтъра от време на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква по-точно е тази добавка за масло която трябва да сипя?

Не искам да се конфронтирам с колегите, ама според мен по-малкото зло е да ти хаби масло, отколкото да караш с по-гъсто или с добавки.Маслото изтича някак си в цилндрите , дали сегменти или гумички, все тая - пак смазва.Да, неприятно е, че пуши, ама поне си смазва, триещите части в двигателя не се износват и ако не я изтървеш да остане без масло, проблем нямаш. Иначе гъстото масло ще го хаби по-малко просто защото помпата не смогва да осигури нормалния дебит през маслопроводите, чието сечение е смятано за по-рядко такова.Т.е ще смазваш по-малко двигателя и по-малко ще гори, ама защото маслото циркулира по-бавно вътре.Така наистина ще си довършиш двигателя, на който иначе му трябва само една профилактика...Пък и сега реално караш винаги с прясно масло!От тоя литър на хиляда дето доливаш едва ли остава нещо и след 5000км Дет се вика, глезиш го... :D
И според мен тва е глупост...що ли турбаланите маат 20/50.....сигурно за да имат по-калпаво мазане :dry::):lol: а относно разхода ,четете бе хора,ГРАДСКО-тва е реалния разход:dry:!;)!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново за разхода, казвал съм го и преди, за това няма да се повтарям, но не изключвайте и възможността човекът да не го засича правилно. Аз съм разговарял с доста хора на тази тема и е учудващо колко масово хората не знаят как се засича разход (жокер: на бензин и на газ не е по един и същи начин). Само като почне да ми говори как бил налял за 15 лв. преди два дена и стрелкичката му къде показвала, а сега къде показва... :dry:

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите колега са ти по 5 лв бройката - Денсо , не знаем от кой град си , но в София на Симеон има магазини , в Пловдив във филтрона или Косер :D Масло й сипи 20/50 и добавка на Лики Моли Добавка за стабилизиране на вискозитета преди слагах някаква подобна :D Колата беше Шатъл 1.6 на над 300 000 км и след тази интервенция съм карал така над 30 000 км без да я жаля ( това ми беше Фън колата :D ) Лично според мен можеш да изкараш зимата пък на пролет да си направиш ремонта както си му е реда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи си един камък от Метро.3-4 лева са.смени свещи, виж вечерта дали ти светят кабелите.смени си филтрите,всички.ако караш градско пробвай да не те фаща червено и карай на по висока предавка.на 2000 об.дигай.смъкни разхода и отивай за сегменти.не вярвай на майстори,че имаш за смяна биели,лагери и.т.н.всички лъжат.пробвай доверен човек като ти отворат двигатела за сегм.да ти каже кво е положението вътре.не бързай да копуваш квото ти кажат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата само нахока че не знаят как се засича разход без да обясни:Бензин - от пълно до пълноГаз - от празно до празно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи - 8.90лв./бр. (Беру 4полюсни)Кабели - 92.00лв. (не ги знам какви са но ме заболя главата)В.Филтър - 14.00лв.Г.Филтър - 59.90лв.М.Филтър - 16.00лв.това добри цени за тези части ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек Хондите не понасят каквито и да е свещи , Денсо или НГК ;) Тея Беру дори не съм ги чувал ... Останалите части са на такива цени ;) Кабели никога не ми се е налагало да купувам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек Хондите не понасят каквито и да е свещи , Денсо или НГК ;) Тея Беру дори не съм ги чувал ... Останалите части са на такива цени ;) Кабели никога не ми се е налагало да купувам ;)

Беру..са доста прилична марка..ако не се лъжа мерцовете излизат с такива.Чини ми се ,че са те понатоварили-Кабели "Тесла"-34 леваГоривен-27 левамаслен-10-лева.....тва за акорд ф18а3...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно Бери са една от водещите марки свещи ни въпросът ми е подходящи ли са за сивик-а и ако не кои са наи-подходящите? А сега като чета насам натам ми се струва че този завишен разход на гориво може да се дължи и на ламбда-сондата... вие как мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек ако я караш тази кола да обикаляш кафетата, и се я палиш студена загрява, как искаш дането гори 10 ..... разхода на тази кола е от порядъка на 8 10 не е данесам имал и да не знам... всичко оказва влияне на разхода като почнеш от гуми дали са добре надути или геометрия на колата докато стигнеш до двигателя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе... един Пасат 1.8 90кс гори 7/100 бензин а е сиг. повече от тон и половина а един Сивик 1.5 90кс който предполагам че няма и тон да гори 10/100... Извинявай но това според мен не е нормален разход... Нормален разход за тези коне и това купе при икономично каране трябва да е 5.5 извън и 7 вътре (нестава дума за софия, варна и тем подобни гладове, аз живея във Велико Търново)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че е нормален разхода за градско кво си мислите че нондите горят много малко ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе... един Пасат 1.8 90кс гори 7/100 бензин а е сиг. повече от тон и половина а един Сивик 1.5 90кс който предполагам че няма и тон да гори 10/100... Извинявай но това според мен не е нормален разход... Нормален разход за тези коне и това купе при икономично каране трябва да е 5.5 извън и 7 вътре (нестава дума за софия, варна и тем подобни гладове, аз живея във Велико Търново)

Продай веднага сивика и скачай в немската катафалка...10 литра е нормален разход за градско като се има впредвид и падащите температури...ако ми докажеш ,че пасат 1.8 гори 7 градско ти прехвърлям колата и къщата веднага...казвам го пред 12273 -ма свидетели:D!:wub::)!:)!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) колко викаш гори Пасатора? А сега по темата, направете си ако искате сами едно тестче. Отидете на която и да е бензиностанция с 10л туба и ги накарайте да ви сипят 10л бензин :)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен този разход е малко по-висок от нормалното ,което може да се дължи и на това че не си свикнал да караш колата.Моята сега гори 9,2 във Варна ,а в жегите беше под 9л/100(същия сивик).Сложи си свещи NGK по възможност да са японски а не френски.Можеш да погледнеш палеца и дистрибуторната капачка ако са износени да ги смениш(40 лв).И тази цена за горивен филтър е два пъти по висока от нормалното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за идеята :bow: отивам да поразглобя малко това онова след малко ще пиша какво що...ЕДИТ: Значи нямаше кой знае какво износвания, само малко нагар... всичко беше старателно почистено с помоща на една малка пиличка :rolleyes: Мисля да сменя свещите както ме посаветва +въздушния филтър и да мина да ми направят една проверка на ламбда-сондата...

Редактирано от AaaareS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...