Jump to content
doctor

Италианско Преследване "varna Open 2010"

Recommended Posts

РегламентАвтомобилно Състезание„Италианско Преследване”„Varna Open 2010”1. ОРГАНИЗАЦИЯ1.1. Адрес на организатораСК „Делта мотор спорт” СНЦ, с адрес на регистрация: гр. Варна, ул. „Дрин” 10, с терен за провеждане на състезанието: картинг писта „Варна”, кв.Виница, м-т Горна Трака.Тел. за контакт:052/ 71 70 770899/ 980 481 – Маринела Атанасова1.2. Дата на провеждане:19.09.2010 /неделя/ от 10:00 часа1.3. Такса участие – 30 лв.1.4. Записване за участие:На касата на пистата или на тел.0899/ 980-481Краен срок за записване: 17.09.2010г. /петък/ до 16:00 часа1.5. Програма на състезанието• 07:30 – разпределяне на участниците по паркингите• 08:00 – 08:40ч – Официални тренировки клас А• 08:40 – 09:30ч - Официални тренировки клас В• 09:50ч – Провеждане на техническа конференция и инструктаж със състезателите• 10:00ч – Старт на състезаниетоЗакъснели участници за техн.конференция не се допускат до състезанието.1.6. Име и характер на състезаниетоСъстезание на затворен маршрут от типа на „Италианско преследване”.Състезанието се провежда по двойки с класиране на четирите най-добри времена за полуфинал и след пряка елиминация по схема, финал.1.7. Пълно описание на състезанието• Обща дължина на трасето – 3150 метра /1 обиколка – 1050метра/ , ширина на трасето – 9 метра, с един шикан• Брой обиколки – 3 пълни обиколки• Капацитет на трасето – два състезателни автомобила• Категории на автомобилте – клас А – до 1600 куб.см и клас В – над 1600 куб.см.• Посока на движение – обратна на часовниковата стрелка• Начин на стартиране – национален флаг• Начин на времеизмерване – електронен хронометър1.8. Информационно табло – 2 бр. / пропусквателен пунк 1 / до касата на пистата/ и пропусквателен пункт 2 / в бокса до Пейтбол игрището/2. ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛИДо участие се допускат автомобили, които отговарят на изискванията на приложение „Ж” на FIA, наредбата на БФАС за съответната година и настоящия правилник: /стандартно произведени туристически автомобили/• - клас A - до 1 600 куб. см• - клас Б- над 1 600 куб. смС един автомобил могат да се сътезават няколко пилота.За участниците в клас А не се допуска използването на състезателни гуми – сликове.За участниците в клас Б няма ограничения в изполването на гуми.3. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИДо участие в състезанието се допускат състезатели и водачи, които притежават:• навършени 18 години.• действащо свиделство за управление на автомобил• попълнили декларация за отговорност• такса участие• задължително присъствие на техническата конференция4. ЗАСТРАХОВКИЗадължителна гражданска отговорност на състезателния автомобил. Желателна е застраховка на автомобила и състезателя, специално за състезанието. Автомобили нерегистрирани съгласно ЗДП и ППЗДП, задължително трябва да имат тридневна застраховка АВТОКАСКО за самото състезание .5. ТЪЛКУВАНЕ НА ПРАВИЛНИКАСпортните комисари са компетентните лица, при случаи непредвидени в настоящият правилник.6. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕОсновно задължение на водачите е да не напускат очертанието на трасето.Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествия.Не се допуска изпреварване на автомобили. При застигане на автомобил по малко от 50 метра, се прекъсва сесията и се елиминира застигнатия състезател, по преценка на спортните комисари, с оглед безопасността на състезанието.Спиране на състезанието при подаване на червен флаг, като всеки състезател е длъжен да спре обиколката и освободи трасето.Движението по трасето на водача /по време на тренировките и състезанието/ без каска и колан е ЗАБРАНЕНО и се наказва с изключване от състезанието.7. ОРГАНИЗАЦИЯ НА СТАРТА И ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТОТова е тип състезание, при което от две различни точки на пистата тръгват едновременно в една и съща посока два автомобила. Те не се преследват един друг, а гонят времето, за което ще приключат обиколката си. По-бързият елиминира по-бавния. Стартът и финалът за единия представляват едно и също място на пистата, а стартът и финалът за другия участник в двойката е друга точка от пистата. Реално двете коли не се засичат никъде.Всяка двойка автомобили съобразно жребия си в своя клас, се явява на старта в две различни точки:• Старт I А/В – нечетни• Старт II А/В – четниСигнализацията на старта се дава с национален флаг, при подаден сигнал от спортните комисари за чисто трасе / 5,4,3,2,1, СТАРТ.../8.СИГНАЛИЗАЦИЯ И ВРЕМЕИЗМЕРВАНЕ8.1. Сигнализацията по време на състезанието се извършва с флагове от разположени по трасето маршали.-национален – старт- зелен –редовен старт и чисто трасе – показва се по време на първата обиколка- червен – състезателят е длъжен да спре, като освободи трасето от най-близкият изход.- бяло-черен, диагонално разделен – показва се на състезател, който ще бъде наказан с наказателни секунди, заради извършено нарушение, като състезателя има право да се довърши обиколките.- кариран – край на сесията, тренировката или състезанието - показва се при пресичане на старт-финалната линия и състезателят е длъжен да напусне трасето незабавно към закрития парк.- жълт – опастност, изпреварването забранено, намали скоростта- син – показва се на пилот, който е застигнат с 1 обиколка8.2.Времеизмерването се извършва с електронни хронометри от двама хронометристи на старт-финалната линия за всеки състезател индивидуално.8.3. По време на състезанието се води протокол за реализираните времена от състезателите и класирането им. След приключване на състезанието се съставя протокол за окончателно класиране, който се изнася на Информационното табло.Всеки участник може да получи протокол след края на състезанието.9.НАКАЗАНИЯ И САНКЦИИ9.1. ФАЛ-СТАРТ е налице, когато водачът премине стартовата линия преди вдигане на флага. Водачът – нарушител се наказва с 5 наказателни секунди или се дисквалифицира по преценка на спортните комисари. Като при наказване с време, състезанието няма да бъде спряно, а нарушителят ще бъде уведомен при първата си обиколка с флаг бяло – черен диагонал за своето наказание.9.2. При разместен шикан, водачът-нарушител се наказва с 3 наказателни секунди.8. КЛАСИРАНЕ8.1.Класирането се извършва на база консумираното време с точност до 1 секунда за пълни три обиколки, направени по време на квалификациите.8.2.Класиралите се до 4-то място включително, се явяват на полуфинал и формират двойки както следва:1-ви срещу 3-ти, по време от квалификациите2-ри срещу 4-ти, по време от квалификациитеЗа финала се класират двамата състезатели с по-доброто време от двете полуфинални гонки.Старта, от който ще стартира съответният пилот в полуфиналите и на финала се определя чрез жребий.Полуфинала и финала се провеждат на принципа на директни елиминации.Победител е пилота елиминирал своят противник на финала, като загубилият състезател от финала се класира на 2-ро място.Трето и четвърто място се определят на база по-добро време в полуфиналните серии, а класирането след 4-то място се прави на база постигнато време в квалификациите..9.НАГРАДИЗа победителите в отделните състезания в клас А и клас Б:1-во място – купа +рекламни материали2-ро място – медал + рекламни материали3-то място – медал + рекламни материали10. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ10.1.Организаторът си запазва правото при възникване на непредвидени обстоятелства да отложи или отмени състезанието изцяло или отчасти.10.2.Всички състезатели, които вземат участие в състезанието се счита, че познават настоящия правилник и се задължават стриктно да го спазват.Организаторът не поема никаква отговорност към състезателите или трети лица за щетите и загубите, причинени пряко или непряко от водачите или техните автомобили. Тази отговорност се носи от непосредствените им причинители.http://www.varnakarting.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, много полезно. На 16ти заминавам за Варна :)А ти ще участваш ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля по въпроса тъй като искочиха някой непредвидими ремонта. За сега се стягаме за Видин другия месец, но ако успея да се оправя може да покарам и във Варна. Още е под въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който ще ходи да казва да се видим и после може да направим едно събиране на по биричка :D П.П. с една голяма зелена кола ще съм (не е хонда :) )

Редактирано от weswes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз най-вероятно ще съм там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8. КЛАСИРАНЕ

 

8.1.Класирането се извършва на база консумираното време с точност до 1 секунда за пълни три обиколки, направени по време на квалификациите.

;) Това ще е някаква шега. Една секунда ако е точност ..... В нея могат да влязат 6-7 участника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой наш съфорумник няма ли да ни представи на състезанието ;) ?

Редактирано от v1k7or

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм там :mellow:

Предполагам, че той ще се пусне, поне февруари месец беше там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си направим едно събиране всички фенове, които ще ходим ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ходя :mellow: Ако искате сутринта можем да пием по едно кафенце на Модера/Лучано "Хей" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ходя :) Ако искате сутринта можем да пием по едно кафенце на Модера/Лучано "Хей" ?

Ок, но инструктажа почва в 7:30, в 6 ли ще пием кафе ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм там :)

Предполагам, че той ще се пусне, поне февруари месец беше там :D
Да аз ще участвам. Колко участника сме общо я да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много държа да се запознаем, аз ще съм там от 7:30, ще съм с 1 приятел с Рено 5. Предполагам, че ще са само състезателити е ние, нещо като бокс :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ще има представители и в малкия клас, споко :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз ще дойда да подкрепя агитката на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки, после повече, има и клипове. Много ме е яд за Ивайло, че стана този инцидент, но се радвам, че и той е невредим, а и хонделата е в добро състояние ;)http://martinel40.snimka.bg/automobiles/19...ne-varna.534903

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина си е за яд,точно като финишираше стана,а много добре кара иначе....добре,че всичко беше наред и с него и с колата ;)

няколко снимки и от мен:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки и от мен ..предполагам собствениците ще си познаят колите =P Не можах да направя много и кой знае какви понеже нямаше много удобни места ;)

Едно голямо БРАВО за пич-а ,като изключим инцидента се справи много добре :P;) А ,Prelude ми беше фаворита ,който също се представи много добре =P

Имам няколко клипчета ,които по-късно ще кача във Vbox7 и ще дам линкове.

 

http://img408.imageshack.us/gal.php?g=ss858080.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре с получи състезанието, жалко че нашите хора не успяха да се класират по-напред.Много добро каране направи момчето с 4 генерация, но много кофти се удари точно преди финиша, но все пак браво за него хареса ми като цяло ;) А за човека с прелюда няма какво да говоря, безспорно много добре искаше ми се да спечели нещо,нооо малшанс другия път да се надяваме :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки и от мен http://koko83.snimka.bg/auto-racing/italia...ta-varna.534938Поздрави за всички участници от отбора на Хонда ;) ,много жалко,за инцидента с момчето със сивика 4-та генерация точно преди финала,много добре караше,както и преляда - много добре се представи въпреки,че не е на стълбичката.Още веднъж поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки и от мен ..предполагам собствениците ще си познаят колите =P Не можах да направя много и кой знае какви понеже нямаше много удобни места ;)

Едно голямо БРАВО за пич-а ,като изключим инцидента се справи много добре :P;) А ,Prelude ми беше фаворита ,който също се представи много добре =P

Имам няколко клипчета ,които по-късно ще кача във Vbox7 и ще дам линкове.

 

http://img408.imageshack.us/gal.php?g=ss858080.jpg

Колега мерси за снимките, но аз не съм участвал :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,че има тема за клипчета,но все пак ще ги пусна тук защото са по темата.И така ето и едно две клипчета от дрифт шоуто след италианското.http://vbox7.com/play:46ca7021http://vbox7.com/play:07a8328fТова жълтото BMW направо ме изпълни отвсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на всички участвали, много адреналин, миризма на гуми и бензин супер. Браво на младежа с 4-тата ген. радвам се че всичко е наред и е невредим. Браво и на Крум за 3-тото място.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае с какъв двигател е сивика който катастрофира,а също и жълто зеленото BMW

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това жълто зелено BMW наистина върви много добре, но и човека определено знае как да си го кара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой няма ли клипче на бялото купе да го видя от страни как стои ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civica е D13 с 2 карба, 75 коня мисля, но върви много повече от това което е реално. BMWто май е 320 съответно 280 коня. Цялото беше от стъкломат или нещо такова, доста лекичко беше. Качвах се в него, и имаше само 2 седалки и 1 бутилка (предполагам нитро) отзаде, около 20-25литра беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMWто май е 320 съответно 280 коня. Цялото беше от стъкломат или нещо такова, доста лекичко беше. Качвах се в него, и имаше само 2 седалки и 1 бутилка (предполагам нитро) отзаде, около 20-25литра беше.

Не е така баш, купето е Е30 и преди беше с 2.8 мотор сега е с такъв от М3 280 коня, няма нищо като нитро и тем подобни. Инче е наистина адски олекотено, цялото е от пластмаса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад, зад седалките, има голяма бутилка с винтил и тръбичка която отива към двигателя, ако може да ми обясниш какво е добре, ако не аз смятам че е някаква нитро система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civica е D13 с 2 карба, 75 коня мисля, но върви много повече от това което е реално. BMWто май е 320 съответно 280 коня. Цялото беше от стъкломат или нещо такова, доста лекичко беше. Качвах се в него, и имаше само 2 седалки и 1 бутилка (предполагам нитро) отзаде, около 20-25литра беше.

Ако наистина е D13-ка значи върви доста добре за обема си,а за BMW-то няма спор добре е направено и добре го кара момчето- браво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMWто май е 320 съответно 280 коня. Цялото беше от стъкломат или нещо такова, доста лекичко беше. Качвах се в него, и имаше само 2 седалки и 1 бутилка (предполагам нитро) отзаде, около 20-25литра беше.

Не е така баш, купето е Е30 и преди беше с 2.8 мотор сега е с такъв от М3 280 коня, няма нищо като нитро и тем подобни. Инче е наистина адски олекотено, цялото е от пластмаса.
няма 320ка която е 280кс,от стъкломат е да,и Е30.никога не е било 2.8.Сега е 3.2/М3/ 321кс,има нитро и е олекотено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сега не разбрах какво е класирането?Митака с прелюдката на кое място е и кой го е отстранил,че на клипа май бие баварията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^^^^Разликата им беше стотни, което лично за мен няма как да се докаже при положение че времето се измерваше с ръчни хронометри, но Митака падна с няколко стотни. Класирането е описано >>>тук<<<

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, защо и на мен ми се видЕ Митака да бие Краси и то с видима разлика, а не с някви си хилядни?! И с това измерване, айде моля... Няма спор, че Краси прави страхотни машини и кара страхотно(гледал съм го и преди на няколко пъти), но такава победа не би ми харесала, дори и да беше за мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Абе, защо и на мен ми се видЕ Митака да бие Краси и то с видима разлика...

Чесно да ти кажа и на мен така ми се видя ама ... :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Абе, защо и на мен ми се видЕ Митака да бие Краси и то с видима разлика...

Чесно да ти кажа и на мен така ми се видя ама ... :honda:
тц тц тц как не го е срам тоз Краси.......нещо са нагласили времената.....момчета защо се занимавате с глупости.Краси не му се е усладила победата над хондата,че така да говорите.По принцип и друг път е карал срещу нея и то с по слаб мотор.Както и да е.Неговата кола стоя в бокса до 1.30 вечерта.Настройките са му за дрифт-не за италианско.ДРИФТА е неговото хоби.Кара на италианско,колкото да си покара и опознае как му стои колата.Дори медалчето не си взе,за да си смени гумите и да може да покара 10мин дрифтПОЗДРАВИ DKeika

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...