Jump to content
Jorjo

Японски Tdi Vs. немски Tdi

Recommended Posts

И съм сигурен че почти всички купета които стигат до 7500 оборота дигат 210 на 4-та включително и моито само че с 14-ки джанти.

...тва е ясно,че го може аз без проблем съм вдигал 200км/ч на 4 -та убеден съм,че и 210 щеше ако не беше дошъл завой,но си мисля,че 240 максимална да ги прави както си писал изглежда невъзможно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ото, не стига, че хачри 9 ама и върви доста яко Акорда. Преди 1 седмица на 400м прескочих Камаро В6, което е 312 коня...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм сигурен че почти всички купета които стигат до 7500 оборота дигат 210 на 4-та включително и моито само че с 14-ки джанти.

...тва е ясно,че го може аз без проблем съм вдигал 200км/ч на 4 -та убеден съм,че и 210 щеше ако не беше дошъл завой,но си мисля,че 240 максимална да ги прави както си писал изглежда невъзможно ;)
По назад в темата и Бенджи потвърди че тва купе има доста дълга 5та предавка.А от доста време карам дизел(само че бус) ;) ,Мерцедес спринтер 515цди(карал съм и 311цди)и двата са след 2008г.Значи за 515-ката по каталог от Балкан Стар го дават да харчи 8/100 смесен разход.А дефакто под 12/100 никога не е падал(така че заводски данни не вчрвам много).И след като е 515 (това значи че може да носи товар до 5тона с собствената си маса и е 150кс)Е ограничен на 90км/ч.Гледам да го карам икономично защото ако превиша лимита ще трябва да вадя от моя джоб(лимит 15/100).Също така защо не харесвам дизел.Защото всеки път като дигна пистолета да зареждам с готината нафта секи път е мазен и смърдящ на нафта. :lol::lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиче? Имал Астра 1.7 TD ;) Имал си или си я имал от време на време? Както ти казах, аз нямам проблем с твоите дизели. Ти явно имаш обаче проблем с моите. По принцип нямам и проблем с обноските ти, които са ниски също толкова, колкото и култура ти. Всъщност едното е в пряка зависимост от другото. Но някак от форумно уважение би трябвало да се отнасяме мааалко по-нормално един към друг. Колкото и големи да са ни различията във всяко едно отношение. Astra F, която предполагам си имал от време на време, е бил един не лош автомобил за времето си с цели 68 к.с. във версията без интеркулер. С него кончетата стават с 15-16 повече. Разходът определено не е впечатляващ. За динамика да не говорим - 18 секунди до 100 :lol: Аз точно за това приказвам, ама никой не приема - сравнявайте неща, които са сравними. Абстрахирай се от обема. Гледайте конските сили и теглото. Класовете са класове. Но по какво ще сравниш една Астра 1.4 и Форд Фокус 2.0 да кажем? По големина на купетата? :) Да не задълбаваме. Та, за Астрата. Това все пак е дизел, който се е вграждал в автомобилите на Опел от преди 16 години. На колко е като идея този двигател - не смея да твърдя. Мой познат кара Волво 92-а година, в която трака дизелов шестак от VW LT, разработка 78 г. ;) Не зная как да го нарека това.Гледам пишеш си дрънпал нещо американско.. Ами дърпай, колега. И с това нямам проблем. Виждам това ти е смисълът на живота - да унижиш някого на пътя или поне да си мислиш, че си го направил. Но морал няма да ти чета. Каквото и да си дрънкаме тука, сравненията трябва да се правят мъдро. А не да гледаш колко са големи купетата и какъв обем са двигателите. Съотношението тегло/к.с. е най-ясният показател кой какво може. Но как да ти го обясня, като не искаш да го разбереш... Защо веднъж 160 к.с. се ускоряват до 100 за 2.8 секунди, друг път за 7 и трети път за 10. Сигурно защото теглото няма значение. А от какъв обем получаваш определена мощност е въпрос на много неща. Дълговечност от малък обем и много коне не може да чакаш. Простите янки, които са създали редица култови спортни автомобили, това са го прозрели преди много години. Правиш 6 литров автомобил със 120 коня и караш стотици хиляди мили без проблеми. Какво означава голям обем и малка мощност при бензина? Две неща - ниски обороти и тотална загуба на енергия. На кой ли му е пукало, когато галон бензин е струвал половин долар и в семейния автомобил е имало два резервоара от по 150 литра :lol: Моя милост предпочита по-големите обеми, но това е съвсем друга тема.. А по повод дърпането - с удоволствие бих те направил "луд" с един 15 к.с. Навит?И понеже още в началото ви предложих два автомобила за сравнение - абсолютно идентични като габарити, тегло, години, мощност и обем. Но никой не пожела да види какво предлагам за сравнение. Никой. А не беше трудно да се види, че така плютия дизел всъщност леко бие турбинирания бензин, въпреки че отстъпва с 10 коня. И онзи разход, който всички отричат - 6.8 среден разход за дизела при почти 12 за бензина. Изглежда турбинирането на бензина не е най-благоприятното нещо за джоба. И показателите не са по-впечатляващи от дизела.. Но както каза един мъдър колега - спестявайте за хибриди. Скоро и дизел, и бензин ще са една история. Ще караме електрички с убийствено КПД, само дето няма да пълним гушката на ЛукОйл, а на ЕВН и кои бяха другите... ;) На теб не знам, но на мен вече ми писна тая полемика ;) И за да разведря малко обстановката ще кажа един съседки лаф: "Ас кола со маца, со борче и со путка нема да купа"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма твойта е со борче ве! Хахахах...Астрата ми беше ТДИ и конете бяха цели 82 коня, по каталог до 100 13,5сек, но реално ги правеше за 11,5 и голф 2 гти и бмв 320и 129кс вървяха по-малко от въпросния екземпляр. Та тая астра съм я имал преди около 7 години. Теглото и всичко останало са напълно съизмерими с тези на Хонда сивик ВТИ, само където вти-то е със 160 коня.А за дълговечността, точно този 1,6, 160 коня е доста по-дълговечен от любимото ти ХДИ например, без значние, че е проектиран през далечната 89-та. Явно това нещо е чуждо за теб, нарича се технология. Колкото по-високотехнологичен е даден двигател толкова повече к.с. може да бъде и/или има по-дълъг живот, но това ти е много чуждо, непознато и непонятно на теб.За това има двигатели с много литри и малко коне и такива с много коне и малко литри за обемите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно и аз ще се отклоня от темата ,но ще бъда кратък !!! 1 во разхода зависи наи вече от типа каране и от това колко е натоварена колата независимо бензин нафта !!! 2 ро Дизелите са найстина скъпи за подържане и след краината сметка излиза солено(ако е обслужвана както си му е реда) И 3 то ПРОЧЕТЕТЕ ДОБРЕ има 1 японско чудо ( който не вярва се обзалагам на каквото каже) наречено SUZUKI SWIFT 1983-2003 говорим за екземпляри произведени след 1996г!!! 993 кубика 4 л --- ИЗВЪНГРАДСКО празно с 75 км и 5.6-5.8л зима стууууууууд задръстване в СФ (стрелката на оборотомера не надвишава 1900) за справка имал съм 6 такива в момента само 2 бр. мога да ви кажа и на ГАЗ как стоят нещата 5.3- 6.4 съответно 100 извънгр и в града до 2000 оборота !!!! За бас някой ако е навит мойте условия са следните пробег 200км аз карам и зареждане пълен - пълен !!!! ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ JDM любители

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! :) :) ..прав е Ото ..човека си влиза за забавление и да ни се смее на щуротиите ..а те напоследък са доста ..

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ото аз вече немога да те разбера какви сравнения да правиме,да не са едни кубици ,да неса едни коне,да не са едни купета ,да не са едни нютони ако може да не са коли ли !!! И още нещо искаш да кажеш че астматичната ми хондичка като нее 6000кубика,а е 125коня няма да мине стотици хиляди километри ли?Само защотое малолитражка така ли?

Редактирано от mitko vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ко стана - кой дизел е по добър - Японския или Немския, че нещо май сте се отклонили от темата. p.s. Направете си тема да си спорите кое е по-добро - бензина или дизела и там си спорете!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозни работи стават тука...Иначе, по темата, на книжка маздовския ДИТД 110 к.с. е по-добър от на Аудито

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво, но не е до 2000 - та !!! Автора за това претендира, нищо, че намери отдавна отговор още накрая на 1-ва страница - Тойота 2,0 D 110 hp, и повече не пише :) Това "Vs" в темите на голям интерес го докарва всеки път :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ииии каква поредна драма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама тука се вихри голям купон. Незнам кой какво е карал и кой каво кара сега, това си го решава всеки. А колега незнам колко километра имаш зад гърба си и ако мислиш че тука сме палячовци и си имаме колите за окраса горчиво се лъжеш. Тука сме хора които знаем каква е марката която притежава всеки от нас. А като ти харесва дизел карай си го, всеки сам решава за какъв вид кола ще харчи парите си.А аз лично съм се обедил че дизела не ми носи икономия, имам в предвид лек автомобил среден клас нито малолитрашка нито голяма лимозина среден клас кола.А въпросното HDI което имах беше пежо 307св 2,0 кубика 110коня. еми какво да ти кажа, беше ме страх да тръгна на някаде все нещо ще се разсвири компа все проблеми. Имх го 5 години и съм му навъртял около 160000км. еми до около 50000км беше ок а след това какво се случи с тази кола направо ми скъси живота от проблеми. Е сега го карат едни мои познати и много го хвалят направо уникален автомобил. Да като му отстраних всичките проблеми е перфектно.Пожелавам ти кисмет и дано не осетиш какво е да имаш нова кола и да не можеш да разчиташ на нея за дълги пътища. И дано копуваш кола от такива като мен за да ги хвалиш толкова много както го правиш за да нямаш ядове. Ако искате да карате немски дизел и икономичен да има такава каручка голф 2 1,6 дизел чист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозни работи стават тука...Иначе, по темата, на книжка маздовския ДИТД 110 к.с. е по-добър от на Аудито

Айде сега ще те разспънат на кръст и ще те целят с камъни, защото сравняваш 1.9 немец, срещу 2.0 японец и твърдиш, че Маздата е по-добра...да не говорим, че ще ти бъде разяснено, как Аудито харчи 5.3 на 100, което е примерно почти 5, а Маздата 5.9, което примерно не е така, защото бабата, на чичото, на лелята, на брата, на гаджето на някой е имала същия двигател и нейния давал 6.5 на 100 празна без шофьор и на 3 гуми! Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ииии каква поредна драма...

!!! :) :) Много яка тема се получи! Това VS наистина влияе положително за посещаемоста на темата Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

PARADOX_sf понеже те виждам, че всичко ти е ясно, кое как се случва - особено що се късае за автомобили.

Моля, коментирай крикачената снимка!!!

Ако нещо не ти ясно, питай ще ти обясним какво има на картинката ...

Публикувано изображение

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега ще те разспънат на кръст и ще те целят с камъни, защото сравняваш 1.9 немец, срещу 2.0 японец и твърдиш, че Маздата е по-добра...да не говорим, че ще ти бъде разяснено, как Аудито харчи 5.3 на 100, което е примерно почти 5, а Маздата 5.9, което примерно не е така, защото бабата, на чичото, на лелята, на брата, на гаджето на някой е имала същия двигател и нейния давал 6.5 на 100 празна без шофьор и на 3 гуми!

Е защо трябва да се заяждат за някакви си 100 куб. см., като могат да му покажат какво правят през същите години ВАГините -пак от 1.9 двигател.. :)http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/758.html А и разхода е далеч под 5.9 .. Както казах и по рано в темата, имат да учат още доста Японците, от Немските дизелови инженери.. !!! И аз карам Японски дизел :) ама не си кривя душата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е доста поучителна и трябва да я сложат за важна и сред правилата на форума да се прочете преди да се регистрираш, ЗАЩОТО си личи, че 99% от хората тук не виждат по далеч от носа си и си вярват сляпо на глупостите които говорят, без да влагат никаква мисъл да се опитат да вникнат в самата тема. Много глупости се пишат от хора, които никога през живота са нямали допир до това което казват и твърдят. Как ще твърдиш нещо за TDI и за база на твоята оценка даваш за пример чист дизел? И какво бе гении такива ако TDI гори 20/100 при над 200км/ч или 10/100 при 180? Колко ще горят бензиновите 125 коньови сивици при такава скорост? А да забравих, моя грешка, те половината са на газ... Всяка втора хонда на светофара има лепенка GAS, ама не ги виня, хората искат икономия, нещо което с TDI на VAG се постига. Истината е, че между 1996 и 2000г. TDI-то на VAG няма никаква конкуренция. АМА НИКАКВА. Като говорите, че 2.2 D-CAT не може да падне под 5 градско във Варна, ела до града и направете облог с JoroP за 500-600лв че въпросния 2.2 177 коня не може да падне толкова - резервоара се пълни догоре, карат се 100км градско и се пълни догоре пак и колкото покаже. Ама няма да го направите нали? Защото не ви стиска и не виждате по далече от носа си. Темата е ДИЗЕЛ СРЕЩУ ДИЗЕЛ, ама някои като paRADOx се намесиха и обърнаха всичко наопаки. Видя му се, че на него самия му е парадокс в главата, та тръгнал акъл да дава. Да пази господ от такива хора акъл да дават насам натам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат със Avensis-а не мога да ги докарам чак 5 градско ,но 6л. мога, не се бъркай със магиите на Астрето :) 380км =30лв или Варна-София-Варна-София с резервоар до горе(53л до гърлото).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно голяма плескавица стана тука :P Какво сега точно трябваше да обясня? Как се сравняват два автомобила ли? Ами колко пъти още да го направя? Обяснявам просто още веднъж: 1.9 чист дизел със 68 магарета и 2.0 16 клапанов бензин с два пъти повече кранти НЕ СЕ МЕРЯТ! Дори по вътрешно пространство, защото колиците от линка бяха голф не знам си какъв и Астра Комби :P Евентуално само произходът им е германски и то в корените :P Откъде са слезли - това само производителят знае и запалените да четат VIN номера.Твоята Хонда 1.6 160 коня или колкото е там биз я дръпнал с Мазда 3 2.3, 160 к.с. ако все още я имах. Обемът е малко повече, но и едни 300-350 кг ще съм по-тежък. Т.е. реално сме си съпоставими. Имам малко повече обем, но мощността е същата. Дори ти трябва да си в предимство. Не зная какъв ще е резултатът. Не ме и интересува.Мога да сравнявам тон и половина автомобил и 140 к.с. с 2.2 дизела на Хонда, например. Пак толкова мощност, пак толкова тегло. Кое не е ясно? И защо трябва едва от двете коли да влиза в конкуренция с 1.6, 160 к.с.? Да си конкурира по какво? По простор? По комфорт? По возия? По стабилност? Или по така заклеймяният разход? Сравнението е абсурдно. В условията на летен трафик до морето и двамата ще достигнем там по едно и също време почти. Само дето при 120 км/ч ти няма как да гориш 5 литра каквото и да е гориво ;) Нема начин да има начин, колега. Както и нема начин 190 коня да пият 9 литра бензин зимата. Или може би искаш да кажеш, че с моята печка няма да поддържам 180? Не да вдигна, да ги поддържам. Да, ще мога. И ще имам разход около 9 литра. Ти 9 ще имаш още при 140 ;) Пък някои хора имат 10 чак при 210 и то с 3 човечета вътре. Ихаа..Разговор сериозен тук не може да се получи. Дават се 50% по-ниски разходи от заводските. Тия мизерници производителите нарочно завишавали разхода да е/а тяхната мама :D Изглеждало по-престижно. А тук нашите момчета като купят хондата, не стига че й късат шушоните от гонки, ама и нищо не им гори двигателя. Той получава енергия от космоса. Тц, не. От планината Фуджи напра'о :P Нали помня колко сме спорили за разход. Знам как го засичате. Че те първолаците от Факултето знаят как се прави засечка. Не по стрелка, на око и още както там се прави. И когато влизате в спорове, първо отворете 3-4 сайта за технически характеристики. После разгледайте книжката на колата, ако автоджамбазина от моргата се е смилил да я остави. И накрая заредете 3-4 резервоара догоре, за да знаете за какво говорите.Шапка ти свалям, че сега си на 25, а преди 7 години си имал дизелов опел. За взимането на книжката ли ти го подариха? :) И щом е "разпарял" бензиново БМВ 320 - що ти трябваше да го сменяш? И другия момък на 27 вече има опит с дизелите. При това 5 години е карал нова кола. Егати. Не сме чак толкова западаща държава, дявол да ни вземе. Както и да е, разбира се. Важното е да се плещят глупости и да се преразкават чужди разкази за смърдящи, тракащи и невървящи дизели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даам прав си за бая неща....ама аджеба 10-пъти попита как на тия години хората си купуват качествени коли...кат те гледам на колко си , ти пак как успя за толкова време да смениш толкоз щайги то не бяха сивици купета, яки турбо -бензинки, ситроени ,мазди....ааа забравих,ти навсякъде пишеш "имахме"...пък и кат гледам времето по-което пишеш....

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, нека направим така.Аз имам хонда 7-ма генерация.До 80, 85 извънградско, като галя педала на газта ми гори 4(пада и под 4, ама много нерви тр да имаш).Като я карам 120-130 ми гори 5,5 посока София, 4,6 посока Пловдив.Градско ми гори между 5,5-6,5.7 да ми качи градско е трудна работа.Като я карам 2 часа със 170-180 ми дава разход 8-9.Нека сега някой със 7-ма генерация 1,7 мотор или 1,6 да сподели мнение.За подобно условия.Колите са що годе сравними.Според мен това е най-правилния начин да направим сравнение.До колкото си спомням ОТО имаше 7-ма 1,7 бензинова.Нека сподели разхода.Поздравип.п.Сега си чета поста и забравих да кажа, че е дизел.

Редактирано от Данчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, не знам къде си плащате данъците , за град София данъка на 2.2 140 к.с. Акорд е малко под 300 лв ;)

Е каква е тая простотия, почвам здраво да се дразня :P Значи аз съм в община Витоша-София. За моя акорда 2,4-190кс - 2006г. плащам 570лв., а за маздата на жената 136кс дизел 2002г. плащаме 157лв.Ти са за 140кс дизел под 300лв???К'во става в тая тъпа държавана администрация не знам???И какво излиза - семейството ми дава 720лв данък + още 150лв. за винетки, а живея на улица без асфалт (прословутата ул.Пирин)...Да го ....................... всички:D:P :P ;) ;) :):P :P ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно и аз ще се отклоня от темата ,но ще бъда кратък !!! 1 во разхода зависи наи вече от типа каране и от това колко е натоварена колата независимо бензин нафта !!! 2 ро Дизелите са найстина скъпи за подържане и след краината сметка излиза солено(ако е обслужвана както си му е реда) И 3 то ПРОЧЕТЕТЕ ДОБРЕ има 1 японско чудо ( който не вярва се обзалагам на каквото каже) наречено SUZUKI SWIFT 1983-2003 говорим за екземпляри произведени след 1996г!!! 993 кубика 4 л --- ИЗВЪНГРАДСКО празно с 75 км и 5.6-5.8л зима стууууууууд задръстване в СФ (стрелката на оборотомера не надвишава 1900) за справка имал съм 6 такива в момента само 2 бр. мога да ви кажа и на ГАЗ как стоят нещата 5.3- 6.4 съответно 100 извънгр и в града до 2000 оборота !!!! За бас някой ако е навит мойте условия са следните пробег 200км аз карам и зареждане пълен - пълен !!!! ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ JDM любители

D15z1/3 в купе на CRX 2 ген. е чудо! :P Поразтърсете се из нета и ще видите хората какъв разход са постигали. В англичанка при нормално каране извънградско (100км/ч) гори около 5-5.3 бензин. Представи си колко гори в CRX :P :P :) Този двигател наистина го признавам за проектиран с цел максимална икономия!Има доста коли...като Рено 5, собствениците на които се хвалят, че били доста икономични. Е ДА БЕ ДА! Ми то тежи колкото триколката ми в мазето от детските години....абсолютно нормално е да е икономична колата (5 на 100 извън града). Ама я и сложи двигателя в едно Ремо Меган. Какво ще се случи? Пълен леш....забравяш за всякакви икономии. За това дадох за пример D15z1/3. Там тайната е в мотора, а не в 800-тинте кила на купето ;)П.П Това го казвам като допълнение на твоя пост за японските икономици :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно голяма плескавица стана тука :) Какво сега точно трябваше да обясня? Как се сравняват два автомобила ли? Ами колко пъти още да го направя? Обяснявам просто още веднъж: 1.9 чист дизел със 68 магарета и 2.0 16 клапанов бензин с два пъти повече кранти НЕ СЕ МЕРЯТ! Дори по вътрешно пространство, защото колиците от линка бяха голф не знам си какъв и Астра Комби :P Евентуално само произходът им е германски и то в корените :P Откъде са слезли - това само производителят знае и запалените да четат VIN номера.Твоята Хонда 1.6 160 коня или колкото е там биз я дръпнал с Мазда 3 2.3, 160 к.с. ако все още я имах. Обемът е малко повече, но и едни 300-350 кг ще съм по-тежък. Т.е. реално сме си съпоставими. Имам малко повече обем, но мощността е същата. Дори ти трябва да си в предимство. Не зная какъв ще е резултатът. Не ме и интересува.Мога да сравнявам тон и половина автомобил и 140 к.с. с 2.2 дизела на Хонда, например. Пак толкова мощност, пак толкова тегло. Кое не е ясно? И защо трябва едва от двете коли да влиза в конкуренция с 1.6, 160 к.с.? Да си конкурира по какво? По простор? По комфорт? По возия? По стабилност? Или по така заклеймяният разход? Сравнението е абсурдно. В условията на летен трафик до морето и двамата ще достигнем там по едно и също време почти. Само дето при 120 км/ч ти няма как да гориш 5 литра каквото и да е гориво ;) Нема начин да има начин, колега. Както и нема начин 190 коня да пият 9 литра бензин зимата. Или може би искаш да кажеш, че с моята печка няма да поддържам 180? Не да вдигна, да ги поддържам. Да, ще мога. И ще имам разход около 9 литра. Ти 9 ще имаш още при 140 :D Пък някои хора имат 10 чак при 210 и то с 3 човечета вътре. Ихаа..Разговор сериозен тук не може да се получи. Дават се 50% по-ниски разходи от заводските. Тия мизерници производителите нарочно завишавали разхода да е/а тяхната мама :P Изглеждало по-престижно. А тук нашите момчета като купят хондата, не стига че й късат шушоните от гонки, ама и нищо не им гори двигателя. Той получава енергия от космоса. Тц, не. От планината Фуджи напра'о ;) Нали помня колко сме спорили за разход. Знам как го засичате. Че те първолаците от Факултето знаят как се прави засечка. Не по стрелка, на око и още както там се прави. И когато влизате в спорове, първо отворете 3-4 сайта за технически характеристики. После разгледайте книжката на колата, ако автоджамбазина от моргата се е смилил да я остави. И накрая заредете 3-4 резервоара догоре, за да знаете за какво говорите.Шапка ти свалям, че сега си на 25, а преди 7 години си имал дизелов опел. За взимането на книжката ли ти го подариха? :P И щом е "разпарял" бензиново БМВ 320 - що ти трябваше да го сменяш? И другия момък на 27 вече има опит с дизелите. При това 5 години е карал нова кола. Егати. Не сме чак толкова западаща държава, дявол да ни вземе. Както и да е, разбира се. Важното е да се плещят глупости и да се преразкават чужди разкази за смърдящи, тракащи и невървящи дизели.

Единствения който пише пълни глупости си ти!1-во не съм споменал, че харчи 9 зимата, а 9,5 в момента. Ти написа, че не е възможно, аз ти предложих облог за разход под 10 на 100, ти се правиш на ударен.Относно сравнението ти на автомобили. 300-350 кила са нищо, с тази ралзиака 2 автомобила надали са даже и в един клас ама какво толкова. По твойта логика дай да сравняваме Хонда Сивик 1,6 160 коня с Форд Краун Викториа, ми тя е В8 но е само 180 коня, е голяма работа, че е с 1,5 метра по-дълга и тежи някакви си 500 кила отгоре. Нали е 180 коня, не 160, нещата се компенсират и сравнението на 2-та автомобила е адекватно колкото ти си адекватен.Сега нещо в твой стил:Относно разхода на печката ти. Той не е възможен! Производителя еди какво си. Ти сигурно работиш в БДЖ и крадеш и сипваш бедежейска нафта и после пишеш тук някакви врели не килепи или точите от камионите. Не ми пиши каквото и да е, ти си елементарен, по каталог колата ти гориповече. Смислен разговор с теб не може да се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат със Avensis-а не мога да ги докарам чак 5 градско ,но 6л. мога, не се бъркай със магиите на Астрето :) 380км =30лв или Варна-София-Варна-София с резервоар до горе(53л до гърлото).

Вярно, сега видях по-горе какво си писъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...якой сигурно ще каже, ама ти не си карал дизел, карал съм достатъчно, не ми трябва. Ако карам камион, бус, трактор, комбайн, да, става. В момента карам Хонда Акорд 2,4 190 коня. Само при градско шофиране този автомобил ми дава разход около 9 - 10,5 зимата. Последния път беше 9,5. ...

Хубаво е да помниш кво си писал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всичките изписани глупости за невероятни разходи това би трябвало да е най-икономичното тди мисля както много хора написаха тди-итата горят по-малко от бензинките извън града и то до към 150-160http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/43337.html

Редактирано от CapMa_B_MpaKa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно към колегата Jorjo,Колега аз съм влизал в немалко спорове със заклетите ВАГ-аджии.Няма оправия с тях (говоря за тези при които разума е на ниско ниво и за тях съществува само марката ВАГ-да знам че ВАГ не е волксваген Ауди).Вярно, е наистина и не може да се отрече, че въпросните ТДИ-та вървят много, харчат малко-което не е малко наистина но до там.Такива счупенаци и барутници в 75% от случайте направо съм се нагледал и се чудя каращите такива коли наистина ли са такива мазохисти.То не е кривене на глави, то не е сдала багажа турбина на по 25-30к(да 25-30к:angry:!:cool:!:D!!!!!!), то не са прецакани разни електроники-отделно другото недоразумение на ВАГ кошера Сеат който след по-малко от 10 литра въглища в резервоара не може да запали защото "така бил конструиран".Откакто минах на японци се рааатясах, имам мой много добър приятел със сервиз където се поддържат част от великите те де и-та.За едно нещо съм ги признал обаче всичките - антикорозионната защита.Така, че мое мнение разбира се колеги карайте си японците и въобще не влизайте в спорове излишни, които няма да доведат до консенсус в никой случай а само излишно хабене на нерви.И да сега ще ме налазят разни фау ве фенове че при японците нямало избор на дизели - да дори и така да е имат по 2-3 разновидности на дизелов мотор но е толкова качествен, че дори от ТДИ не могат да постигнат и 20% от неговото качество.Предпочитам Авенсис от 90 коня пред 130 коня пасат тди (лично виждане).А и да някои вече правят хибриди докато други карат на въглища и развиват минното дело -кой каквото може все пак за всеки влак си има пътници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви сравнение:

- 1,4 tdi 75к.с. vs 1,4 16v 100к.с. във еднакви купета.А по темата, аз не се сещам да има по добър японски дизел от немските през посочените години.А и съвет за всички противници на тди-тата: не си купувайте новите Lancer Di-D, Grandis Di-D и Outlander Di-D. Всъщност тава си е 2.0 tdi-то на ВАГ. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви сравнение:

- 1,4 tdi 75к.с. vs 1,4 16v 100к.с. във еднакви купета.А по темата, аз не се сещам да има по добър японски дизел от немските през посочените години.А и съвет за всички противници на тди-тата: не си купувайте новите Lancer Di-D, Grandis Di-D и Outlander Di-D. Всъщност тава си е 2.0 tdi-то на ВАГ. !!!
от тази година Митсубиши пускат собствена разработка дизел - обем 1,8 около 150 коня. За Лансер и за ASX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всичките изписани глупости за невероятни разходи това би трябвало да е най-икономичното тди мисля както много хора написаха тди-итата горят по-малко от бензинките извън града и то до към 150-160http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/43337.html

Грешиш колега .. Най икономичното е това ..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12550.htmlСветовно признато още през 98г. за първата кола слязла под 3/100 разход..Извинявам се че е пак от групата на ВАГините !!! ама факти- какво да се прави.. :cool: А когато фактите говорят и боговете мълчат (за разлика от Парадокса и Едмундо) :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всичките изписани глупости за невероятни разходи това би трябвало да е най-икономичното тди мисля както много хора написаха тди-итата горят по-малко от бензинките извън града и то до към 150-160http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/43337.html

Грешиш колега .. Най икономичното е това ..http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12550.htmlСветовно признато още през 98г. за първата кола слязла под 3/100 разход..Извинявам се че е пак от групата на ВАГините :angry: ама факти- какво да се прави.. :cool: А когато фактите говорят и боговете мълчат (за разлика от Парадокса и Едмундо) !!!
С риск да си навлеча уорн..СМОТЛЬО..какво толкова казах в тая илИ друга тема ,което да не е било обективно или подкрепено с факти...кога съм спорил с теб и за какво...ма хич неща и да ми отговаряш...и да за разхода и максималната скорост на хондите ни непрекъснато се пишат ГЛУПОСТИ...ИЛИ И ТИ СИ ОТ ТИЯ КЪДЕТО ВЯРВАТ ,ЧЕ АКОРД 2.4 190 КОНЯ ГОРИ 9.5 В София...прав е Ото ..локуми и приказки... Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ден влизам този форум с надеждата, че нещо ще се промени. Всеки ден си мисля, че нещата не може да се влошат повече, че дъното е достигнато и ще се оттласнем нагоре. Уви, всеки ден намирам неопровержими доказателства за противното. Дъното отдавна е достигнато и усилено се копае надолу.

Тук няма интересни теми, няма култура на общуване, 'бе с други думи няма нищо. Някой веднага ще изреве: "Да ти ... майката, к'во търсиш тука!", ще отпие от ракията, ще бодне от салаткта, ще забърше умилително сопола си с опакото на дланта си и ще плесне жената по... да речем задните части. Мила родна картинка. И за съжаление ще бъде прав. Няма какво да му отговоря. Посещенията ми тук са по скоро като лош навик, който не можеш да откажеш. Виждаш, че не е добре за теб, но по една или друга причина продължаваш.

Вземете преглътнете егото си и се замислете пак какво се пита в първия въпрос?

 

Но бих се радвал,ако има някой японец(независимо мазда,хонда,митсубиши и тн.),който да бие по показатели аудитата и то за тези години,но примерно аз да не знам.

Някой да даде пример с определен японски дизелов двигател от тези години? Да пусна нещо като табличка с характеристиките на двата двигателя от която да става видно за какво иде реч? Някакъв материал от който с факти да може да се направи анализ и да стане видно, че еди кой си двигател има еди какво си ускорение, разхода му е н'ам си к'ъв и съответно е по-добър по единия, но по-лош по-другия? Не. Темата ведната се изроди в дизел срещу бензин и се превърна в типична вечеринка от селска кръчма.

Вижте се дъкъде ще я докарате: Бензин, Газ, Дизел и Метан- митове и реалност. В момента актуална е 336-та страница и продължават...

Мен ме е срам за вас, за вас не знам. Ако имате поне малко акъл в главите, нека това бъде последното мнение в тази срамна, поне за мен, тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИЛИ И ТИ СИ ОТ ТИЯ КЪДЕТО ВЯРВАТ ,ЧЕ АКОРД 2.4 190 КОНЯ ГОРИ 9.5 В София...прав е Ото ..локуми и приказки...

Колега, не че нещо, ама защо да не може да харчи 9.5? с моето сивиче 8.5 газ съм падал, даже веднъж - зимата постигнах 6 и нещо !!! - но него дни просто беше -20, поледица, много малко коли се движеха и волю-неволю повече от 50 не вдигах - и то мноооооооогоооооооооо плааааааааавноооооооооооооооооооооооооо.Та - ще си говорим по принцип (НЕ Е ВЪЗМОЖНО) или в частност (ВЪЗМОЖНО Е МАКАР И не по силите на всеки)По паспортни данни Приуса харчи към 4 смесено, но в името на рекорда е постигано и 2.2/100 ...Ото сам е споделял че успява с неговите коли да постига разход по-нисък от обявения ... Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тая моята тема честно казано стана като черна дупка(имаше и някой свестни мнения),но все пак user се изяви в ролята на Оби-Уан да върне що годе разумната посока на темата.За което браво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да си навлеча уорн..СМОТЛЬО..какво толкова казах в тая илИ друга тема ,което да не е било обективно или подкрепено с факти...кога съм спорил с теб и за какво...ма хич неща и да ми отговаряш...и да за разхода и максималната скорост на хондите ни непрекъснато се пишат ГЛУПОСТИ...ИЛИ И ТИ СИ ОТ ТИЯ КЪДЕТО ВЯРВАТ ,ЧЕ АКОРД 2.4 190 КОНЯ ГОРИ 9.5 В София...прав е Ото ..локуми и приказки...

Благодаря колега и аз много те обичам.. :D

То пред безсилието (поради липса на умствен багаж) какво друго му остава на човек, освен да обижда и да пише глупости до безкрайност по форумите..

Къде ти е обективното мнение подкрепено с факти , в тази тема, че нещо не го виждам ? ...

Да не би да е онзи линк за Мазда 6, която е в производство от 2008 г, а автора на темата искаше сравнения на коли от 94-та до 2000 г..

Или може би ето тази твоя словесна дрисня..

Ти тия нютони за нищо ги немаш бре....че и на 3.8 падал... laugh.gif измамното краткотрайно ускорение на печките подвежда не един и двама балъци да си мислят че карат Стелт...а за разхода по-леката ибиза с по-съвременния мотор дори, помпа-дюза, който е 131 коня при 180-190 км. гори 11 литра нафта....

Не знам колко гори развалената Ибиза на приятеля ти (щото ти нямаш дизел и за това ги пишеш тези глупости), но новият Лансер на Мицубиши (пак с двигател на ВАГ, само че 140 к.с.) на 6-та скорост със 180 км/ч. дава моментен разход 5.8/6.4 л.(според терена)..

На предната страница колегата chavdu постна една таблица с разходите(минимален, среден и максимален) и на бензинови и на дизелови Хонди..Разгледай го хубаво и продължавай да плещиш и по другите теми, колко много гори дизела при високи скорости, пък на бензиновите и на твоят газов котлон, сигурно не се променя изобщо при такива скорости.. :D

Ама то при теб е трудно да разбереш колко ти гори при 220, защото първо трябва да ги вдигнеш, после да ги поддържаш и чак тогава да засечеш.. :D

А при тези ти твърдения, май ти му вярваш на този разход на 190 коньовия Акорд ..Аз няма как да му вярвам, защото съм карал 280к.с. автомобил от същият клас и както съм писал по напред в темата, при скорост 260 км/ч. дава разход 50/100 (словом петдесет, а не пет) да не помислиш че има грешка..

С две думи-нито с пръдня става боя, нито с малко гориво се постигат високи скорости..Само че дизелите ги постигат с много по малко гориво и точно това ви дразни вас бензинджиите и за това акате на хората по темите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...