Jump to content
Jorjo

Японски Tdi Vs. немски Tdi

Recommended Posts

Понеже до преди малко меко казано спорехме с колегата paRADOx,да ви попитам и вас:Не крия,че съм впечатлен и харесвам турбодизеловите двигатели,който се слагат на А4(говоря за моделите от 1996-2000 и то конкретно 1.9 TDI 110 k.c).Мн са пъргави,въобще...Но бих се радвал,ако има някой японец(независимо мазда,хонда,митсубиши и тн.),който да бие по показатели аудитата и то за тези години,но примерно аз да не знам. !!! Очаквам примери и доказателства.P.s: Надявам се да схванете какво точно имам впредвид,защото попринцип мн хора не могат да разберат исканията ми за каквото и да е било :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ти казвам, японците не се занимават с дизели, освен ако не са джипове(като Паджеро и пр.).Хората там вече правят хибриди (бензин - ток)...Ти търсиш японска дизелова бегачка....Е, няма такава!Но например Сивик 94-а, 5 генерация, 1.6 VTEC, 125hp (D16Z6), ще направи на дробче въпросното Audi TDI, и 100% като пари ще харчи по-малко отколкото Аудито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари ще му е малко трудно да харчи по-малко от дизела, а дробчетата от 100 на горе може и да са японски !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари ще му е малко трудно да харчи по-малко от дизела, а дробчетата от 100 на горе може и да са японски !!!

хахАХахахааахахаХаха!Шегаджия!D16Z6 прави 210км/ч на 4-та с 4ма човека в колата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари ще му е малко трудно да харчи по-малко от дизела, а дробчетата от 100 на горе може и да са японски ;)

хахАХахахааахахаХаха!Шегаджия!D16Z6 прави 210км/ч на 4-та с 4ма човека в колата....
Не че искам да се заяждам ама на баща ми пасата е 1.9 тди 110 и да уточна 4е е 235Nm, с един чип за 200лв от колегата от vw foruma става 140 кончета ориентировъчно и над 300NmTa ми е чудно този фантастичен сивик с тия 4 или нека бъдат 5 човека ако се запъне в някой байр колко ще върви....щото въртящия момент на тди-то е 2-но по-голям, и дори с 5 торби пясък по 50 кила в байрчето ( а по магистралите има сериозни наклони) чудния сивик ще издиша и ще има 5-та, 4-та, 3-та...нали имам сивик по-слабия мотор и знам кви са му възможностите на равно и в байр...А разхода е пада до 3.8 извънградско (баща ми като кара) при мен около 4.5 дизел....И са кво парадоксе...дървен философ да си обясни ми как харчи по-малко....( за вървене върви на равно само повече) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата velislav , понеже имам наблюдения върху ТДИ, на 400метра е трудно да се каже че има преимущество но с товар и на нагорнище определено няма шанс любимата ни Хонда ;)Нека не ставаме секта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега ако не съм те разбрал правилно да ме извиниш предварително.За мен най добрия дизелов мотор (кото разход, мощност,издръжливост и изобщо) е на Toyota D4D-то ,и в частен случай ще ви разкажа за 2006 Toyota Avensis 2.2 D-CAT -177к.с. 400нм. 0-100 8,6сек. разход градско-6л. , разход извънградско-4.5л.(проверявано е от София до Варна цифрите са проверени).Колата съм я избилрал за семейството ми по-точно този модел , обаче се намират мн трудно рядко срещани са осбенно в България.Същия двигател го слагат в Lexus IS 220d .Нямаил сме никакви проблеми с колата,двигателя си мърка мн е тих., просто уникален дизел за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японски Tdi Vs. немски Tdi, японец,който да бие TDI-to на Ауди?

Дизела на Субару Импреза 2,0 158 конски сили ще го убие ;)

 

2,2 i-CTDI Хонда също (19 световни рекорда от ФИА) 1200 километра без презареждане...

 

D-CAT мотора на Тойота също е дизел с много добра динамика и икономичност ;)

 

Всички са обявявани за дизел на годината, чиста случайност ;)

 

 

 

п.п. Вярно е, Хонда не са предназначени да носят цимент ;) този Пасат като го наточите пуснете се с една също наточена D16Z6 до 100, до 200, на 400метра... без цимент и в двете коли ;) ;) ;)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно знам за Д4д на Тойота,но.....първо че са рядки както каза,второ не мисля че в периода 1996-2000 ги е имало(аз поне не знам де)Та доуточнявам-не говоря за нови коли,а такива произведени от 1996 до 2000.Продължавайте.Ще е в плюс да покажете и клипче какво може това,което ще трябва да ме впечатли.Съжалявам,някак си се получи и второ мнение да ме извинят колегите.А към Парадокс-не съм казал само кола и не ща да е бегачка.Да съм казал,че Аудито е бегачка.Не! Независимо семейна кола ли,джип ли ще е....просто гледаме нещо,което върви доста добре и харчи доста....малко ;)

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам да се заяждам ама на баща ми пасата е 1.9 тди 110 и да уточна 4е е 235Nm, с един чип за 200лв от колегата от vw foruma става 140 кончета ориентировъчно и над 300Nm

...давай го тоя Пасат да видя как ще ме прави на дробчета от 0 до 200км/ч ...има представа колко върви 130 коня Пасатор един приятел ме качи да ми демонстрира моща му но след замерване се оказа,че няма смисъл да разкарвам умрелия Втек.И да добавя я настъпи тоя дизел след 130/140км/ч да видя как ще гори 4.5 ако слезе под 7 се радвай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТО ВИДЕО НА VW PASSAT TDI С ЧИП ТУНИНГ vs paRADOx HONDA PRELUDE STOCK. Толкова върви тоя Пасат, не повече! Пасатът не може да ме дръпне мене с Prelude-а, пък ще направи на дробче Civic VTEC! ;) ;) ;) СМЕХ! ;) ;) ;)

 

 

 

А за разхода, мога да се обзаложа че ако стартират Пасат и Сивик с еднаква сума пари гориво(цената на бензина и дизела е почти еднаква, даже на дизела е малко по-висока), но да приемем че стартират с по 30 литра гориво, по магистрала, извънградско и градско каране,тоест смесен режим, и се движат с еднаква (нормална) скорост, то горивото на Пасата ще свърши преди горивото на Сивика. Казвам го с такава сигурност защото съм правил опит между 1,9 чист дизел на Peugeot Partner VS моята стара Honda Civic D15B2 и знам че дадох 20лв повече за гориво на смотаната баничарка. . . .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари ще му е малко трудно да харчи по-малко от дизела, а дробчетата от 100 на горе може и да са японски ;)

хахАХахахааахахаХаха!Шегаджия!D16Z6 прави 210км/ч на 4-та с 4ма човека в колата....
Не че искам да се заяждам ама на баща ми пасата е 1.9 тди 110 и да уточна 4е е 235Nm, с един чип за 200лв от колегата от vw foruma става 140 кончета ориентировъчно и над 300NmTa ми е чудно този фантастичен сивик с тия 4 или нека бъдат 5 човека ако се запъне в някой байр колко ще върви....щото въртящия момент на тди-то е 2-но по-голям, и дори с 5 торби пясък по 50 кила в байрчето ( а по магистралите има сериозни наклони) чудния сивик ще издиша и ще има 5-та, 4-та, 3-та...нали имам сивик по-слабия мотор и знам кви са му възможностите на равно и в байр...А разхода е пада до 3.8 извънградско (баща ми като кара) при мен около 4.5 дизел....И са кво парадоксе...дървен философ да си обясни ми как харчи по-малко....( за вървене върви на равно само повече) ;)
Искам да кажа само,че аз бях във въпросния сивик(5ген. купе),и бях ме точно на магистралата към пловдив,и на изкачването преди тунела на траянови врата се движехме с тази скорост 210км/ч ,а зад нас на окло 100-тина метра прелюд пак с четри човека.А също така искам да кажа че пак имаше 3-таскорост а после и 4-та,и направо го съсипахме прелюда.Купето обаче беше американско и витека му се включваше около 4000-4500рпм някъде този диапазон.Тогава за пръв път се возих с 240км/ч на 6000рпм.Такаче никак не са за подценяване.А по темата мисля че има не малко Авенсиси от старите с Д4Д двигател.Които мисля че е наи добрия дизел правен някога. Редактирано от mitko vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк че нещо линка на колегата не работи

Браво браво наказа го тоя с пасата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открихме топлата вода,при това от Япония - Toyota Avensis 2000г. 2.0 D-4DЕстествено изключваме,че е от Италия и другите минуси от употреба.Сега ще видя клипчета в Youtube дали има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пари ще му е малко трудно да харчи по-малко от дизела, а дробчетата от 100 на горе може и да са японски !!!

хахАХахахааахахаХаха!Шегаджия!D16Z6 прави 210км/ч на 4-та с 4ма човека в колата....
Не че искам да се заяждам ама на баща ми пасата е 1.9 тди 110 и да уточна 4е е 235Nm, с един чип за 200лв от колегата от vw foruma става 140 кончета ориентировъчно и над 300NmTa ми е чудно този фантастичен сивик с тия 4 или нека бъдат 5 човека ако се запъне в някой байр колко ще върви....щото въртящия момент на тди-то е 2-но по-голям, и дори с 5 торби пясък по 50 кила в байрчето ( а по магистралите има сериозни наклони) чудния сивик ще издиша и ще има 5-та, 4-та, 3-та...нали имам сивик по-слабия мотор и знам кви са му възможностите на равно и в байр...А разхода е пада до 3.8 извънградско (баща ми като кара) при мен около 4.5 дизел....И са кво парадоксе...дървен философ да си обясни ми как харчи по-малко....( за вървене върви на равно само повече) :D
Ти тия нютони за нищо ги немаш бре....че и на 3.8 падал... !!! измамното краткотрайно ускорение на печките подвежда не един и двама балъци да си мислят че карат Стелт...а за разхода по-леката ибиза с по-съвременния мотор дори, помпа-дюза, който е 131 коня при 180-190 км. гори 11 литра нафта....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха ще ме уморите от смях какви са тези фантастични разходи на гориво пассат 3.8 извънградско и този лакомия дизел на тойота ще се застрелям ако направи 6/100 в града.Шефа ми има същия авенсис 2.2 само че е 150 к.с(D-CAT не се предлагаше в българия) и в града гори около 8,5 според показанията на бордовия компютър,а средния му разход е 7,2 пак според бордовия компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик(5ген. купе) се движехме с тази скорост 210км/ч искам да кажа че пак имаше 3-таскорост а после и 4-та,и направо го съсипахме прелюда.Купето обаче беше американско и витека му се включваше около 4000-4500рпм някъде този диапазон.Тогава за пръв път се возих с 240км/ч на 6000рпм.

...да разбирам ли,че се движите с 210км/ч слагате 3-та после 4-та 240км/ч ги залепяте ...тва 240км/ч :D !!! !!! с Хамериканското Купе,НЕамериканските по бавни ли са да питам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица се дърпахме с някакъв пасат, отзад пишеше 2,0 тдй .Незнам колко коня е, нито коя серия е но, изглеждаше да е след 2000г.На 1 скорост бяхме горе долу равни , на 2 ра бях половин кола пред него , на 3 та една кола , и дръпнах газта просто нямаше смисъл.Мислех че повече вървят тия пасати ама.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

измамното краткотрайно ускорение на печките подвежда не един и двама ....

Абсолютно вярно !!! Само с малка поправка: нека го наричаме ускорение само ако добавим не малка доза фантазия :D За разхода няма смисъл да спорите. Винаги зависи от самия човек и начина по който кара. Старата кошница ми гореше под 5 на дълго до 10+ на дълго (д15з3). Всичко зависи колко е смазана газта !!! Карах пасатор ТДИ с 5 червени буквички и повече в такова не искам да сядам зад волана. Карал съм и Авенсис Комби с 2.2 Д4Д (орязания) емм ... бих си взел такова нещо за семеен хавтомобил. То няма нищо общо с първия. Сега ще кажете че Тойотата е 2.2 . Ами да , ама поне е конфортно и удобно за каране. Тоя двигател на пасата не му стига до никъде, очаквам да извадят версия с 1.4 бензин, че ми е интересно дали ще е по дразнещо от сегашния хипер дупер агрегат ;) . Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик(5ген. купе) се движехме с тази скорост 210км/ч искам да кажа че пак имаше 3-таскорост а после и 4-та,и направо го съсипахме прелюда.Купето обаче беше американско и витека му се включваше около 4000-4500рпм някъде този диапазон.Тогава за пръв път се возих с 240км/ч на 6000рпм.

...да разбирам ли,че се движите с 210км/ч слагате 3-та после 4-та 240км/ч ги залепяте ...тва 240км/ч !!! :D !!! с Хамериканското Купе,НЕамериканските по бавни ли са да питам :P
Ха,извиняваи колега явно много объркано съм го описал. ;) Карахме си със 100и20-30 и колегата с прелюда ни напъна и за тва беше тая трета,докъм 150-160.След това за въпросната 4-та до 210км/ч,а доста след тунела вече на равното пак се настъпиха и тогава ве на 5-та дигнахми и максималната за мен скорост около 240км/ч.Казвам окло защото на купето след 220 има една чертичка а ние я подминахме с поне още една. ;) Редактирано от mitko vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, 3 на сто харчи дизела гарадско с газ до ламарината и извънградско връща. Карал съм не малко дизели и тази огромна икономия спрямо бензиновите двигатели никога не съм я усещал. Знам със сигурност, че дизеловия автомобил е по-скъп и по-претенциозен.Дизела може да има много нютони, от това страда силовото предаванеи за това съдинителя му струва една торба пари. Обаче формулата, по която се смятат конските сили (това е нещото което движи автомобила) влиза и нещото наречено обороти. Т.е. 400нм дизел не е като 400нм бензинов автомобил, защото оборотите са по-ниски от там и мощността. От по-ниските обороти следват и по-дълги предавки и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, 3 на сто харчи дизела гарадско с газ до ламарината и извънградско връща.

Хаха, направо получих мускулна треска на корема от смях. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега ако не съм те разбрал правилно да ме извиниш предварително.За мен най добрия дизелов мотор (кото разход, мощност,издръжливост и изобщо) е на Toyota D4D-то ,и в частен случай ще ви разкажа за 2006 Toyota Avensis 2.2 D-CAT -177к.с. 400нм. 0-100 8,6сек. разход градско-6л. , разход извънградско-4.5л.(проверявано е от София до Варна цифрите са проверени).Колата съм я избилрал за семейството ми по-точно този модел , обаче се намират мн трудно рядко срещани са осбенно в България.Същия двигател го слагат в Lexus IS 220d .Нямаил сме никакви проблеми с колата,двигателя си мърка мн е тих., просто уникален дизел за мен.

6л. градско само се надявай :) Стига с тия сектански изказвания :D 2.2 мотор градско в София под 10л трудно ще падне и то при нормално каране :P Редактирано от LuDiQ CiViC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица се дърпахме с някакъв пасат, отзад пишеше 2,0 тдй .Незнам колко коня е, нито коя серия е но, изглеждаше да е след 2000г.На 1 скорост бяхме горе долу равни , на 2 ра бях половин кола пред него , на 3 та една кола , и дръпнах газта просто нямаше смисъл.Мислех че повече вървят тия пасати ама.....

2.0тди е 140 коня и е около 9.6-9.7 до 100 :) за това че няма какво да се чудиш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 1-во ти карал ли си такава кола ,аз съм (на баща ми е) и мн добре знам колко харчи при правилно каране и да не е правилно карането пак не харчи 10 на 100км ,2-ро това е дизел какво като е 2.2 на мой приятел Mercedes 124 2.5 чист дизел харчи 10 на 100км ,3-то карал ли си нов дизел в смисъл след 2004 ,4-то не се изказвай наподготвен.Колега едното е ,че когато се кара спокойно (в градски условия)D-CAT-а (177к.с.)е по икономичен от D4D(150к.с.),а другото е ,че МОМЕНТНИЯ разход от бордовия лъже показва по големи стойности стария метод за измеване на разхода е по точен,а от друга страна съм го докарвал на бордовия да показва м-у 5.5 и 6л. на 100 но с голям зор най-вече се постига на 3-та с 60км в час , но просто не ти дава сърце да караш така :) и съотватно тогава се качва разхода.Колега карал съм Opel Astra G 01' 1.7dti isuzu мотора харчеше 4л. на 100км. градско забравях кога съм я зареждал ,но за сметка на това мн. проблемна кола като цяло си беше пре*бана горивната помпа и въобще не вървеше , постоянно все нещо се разваляше, но кола с друг такъв разход не съм карал ,но каква е сметката на икономията спрямо ремонтите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти чуваш ли се кви ги плещеш...стига писа простотии...

Редактирано от акад.Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 на 100 градско викаш, еии от Опел ако разберат ква кола са произвели нема си повярват :) Да вземеш да им станеш един консултант и на Опел и на Ваген да им водиш статистиката за разходите щот излиза че те нещо не са ги засекли както трябва :D А в кои град засече тоя извънградски разход по внанадолнище?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 на 100 градско викаш, еии от Опел ако разберат ква кола са произвели нема си повярват :) Да вземеш да им станеш един консултант и на Опел и на Ваген да им водиш статистиката за разходите щот излиза че те нещо не са ги засекли както трябва :D А в кои град засече тоя извънградски разход по внанадолнище?

Не знам знам за къв консултант на Вагини(мисля че се отклоняваш от темата за коли :P ) разхда е засечен във Варна и ако искаш можеш да отидеш на очен консултант за да разбереш че колата беше прецакана гореше мн малко и вървеше мн малко.Абе ти можеш ли да четеш до края нещо и да разбеш че колата не беше добре с горивната помпа от където се получаваше този разход, като пишеш нещо не чети през 5 думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един двигател като си се натисне си гори, няма значение какво. Пример: преди няколко месеца се возих в Мерцедес B170CDI 2008-а година - реално нов автомобил, съвремен дизелов двигател, комън реил, мерцедес (едни от пионерите в правене на дизели), върви много, гори малко, тва онова... последното обаче, не е точно така на практика. Колегата който шофираше си е абдалин и кара всичко до дупка, в случая на тоя модел 180км/ч му е предела на силите, повече не може. С натискане където може по магистралата за Пловдив (изключително не толерирано поведение на шофиране), това чудо на техниката изгори към 9 и нещо нафта близо 10 на 100км :) - нема такава "икономия". Т.е., какво излиза на практика: че ако се кара дущмански, гори колкото бензинова кола с подобна или една идея по-ниска кубатура, която може би би могла и да понавървява повече. Е да, тук бяха трима души в този миниван (или микрован ?), но реално този разход е покъртителен, очаквах около 7 / 100 разход, чак пък почти 10. Истината е, че се пътува с това CDI, защото очаквахме да реализираме икономия (криза е все пак :D), иначе прехода беше замислен с бензинов 2.8 литров 193 коня мотор, който се плашехме че ако се закроти на дълъг път под 8 няма да падне, а с натискане ще изгори към 11 - 12 не му мърдаше... май кръчмарските сметки не излезнаха както трябва, на практика. Обаче, ако се беше закротила тази Б класа, може би щеше да си изгори едни 4 - 5 литра нафта, кой знае... Истината е, че дизела има най-голямо предимство ако се "котка", ако се кара леко, бавно и спокойно, тогава дори и някой с по-голяма кубатура дизел от типа на 2500+ куб. см. би могъл да изгори 4 - 5 нафта (говорим за дълъг път, с галене на педала на газта), докато един бензинов двигател с подобна кубатура, вари го, печи го - няма да слезне под 8 - 9 литра на 100км :P. Бензинов двигател, да ти гори малко на извънградско трябва да не е в обороти и да е малка кубатура Но речещ ли да го натиснеш и дизела почва да гори (е, има дизели които и с натискане не минават 7 нафта и вървят прилично). PS: има врачани, които са успяли да направят 1.9 TDI мотори в голф 3-ки да вървят повече от БМВ Е36 М3 280+ коня на коята и да е дисциплина, направо го изяжда с парцалите (а Е36 М3 е класна машина от всякъде !!!), правете си сметка за какво говорим. Друг е въпроса, на каква цена е станал този дизелов голф толкова бърз и дали все още е онзи горещ максимум 6 нафта мотор и става ли въобще за daily употреба (риторичен въпрос, разбира се).

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Най са ми забавни темите за дизел. Такива глупости се плещят, просто не е истина. То чипове, то нютонметри. Надали и 5 човека знаят какво точно е нютонметър и каква почва има у нас.Другото интересно - искам да видя поне три неща:- как белодробно болен сивик 1.6 прави 210 с 4 човека. И за колко дълго най-вече. И при каква температура.- как харчи по-малко от 1.9 TDI или някаква друга дизелова модификация- как 1.9 TDI прави 3.8 и при колко километра. И как е засичано. Защото моя дизел дава 3.8 при 70 км/ч :D При 110 е друга бира. Там харчи с клима около 5-5.5.За TDI - нека да не смесваме понятията. TDI е търговска марка и принадлежи на концерта Ауди/Фолксваген. Японски TDI няма. Там са D4D, DCi и разни производни. А TD с интеркулер не е TDI.Второ, помпа-дюза не е много удачен вариант. По-скъп за поддръжка от common rail и със сигурност по-шумен. Разходът също е по-висок от френския конкурент. За dCI нищо не мога да кажа.Трето, казвам за разходи да не говорим и да не плещите простотии. Четете заводски данни. Всичко друго са махленски митове и легенди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амаче окендзана тема :D Няма бензинова хонда, която да харчи по- малко от къвто и да е дизел при същата скорост, камоли при такава над 120 км :) А също така няма дизел, който да дръпне японски бензин при едни и същи коне от 0-100 км. заводско производство. Също така и обратното - няма японски бензин, който да дръпне независимо къв дизел от 120 до 200 км. Това е предимството на дизела - ускорява при над 120 по- добре от бензина и харчи по- малко. Стиа сте се фукали с тия разходи. Като караме хонда не значи че се телепортираме безплатно и бързо. Просто караме по- надеждни коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още един пример за "ЗАДКОРМИЛНО УСТРОЙСТВО" - преди две седмици тръгваме от Пловдив за Албена Фолксваген Кади чисто нов, Пежо 308 дизел и аз с моя бял лебед Д15З8. Аз карах последен. Отиване и връщане пежото и Кадито изхарчиха по 150 лв нафта, а аз изхарчих 130 лв бензин при средна скорост 130 км/ч. Постоянно се стараех да поддържам скорост около 120 км/ч, за да ми е включен В-ТЕКА, който в случая си свърши работата. Не е важно кой по- бързо стига от точка до точка, а кой знае как да управлява автомобила си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така и обратното - няма японски бензин, който да дръпне независимо къв дизел от 120 до 200 км. Това е предимството на дизела - ускорява при над 120 по- добре от бензина и харчи по- малкоКолега Перфектен, това наистина ли го вярваш, или е станала някаква грешка, говориш за определени модели, или изобщо...... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, осъзнайте се! Дизела е с по-високо КПД, но и по- скъп /за експлоатация и ремонт/, нормално е да е по-икономичен /САМО!/.Като правите сравнение м/у дизели и бензин, СРАВНЯВАЙТЕ мотори от един тип - с Атмносферно пълнене и такива с Принудително пълнене /турбо- и т.н./.Интересно ще е сравнението м/у турбо-дизел и бенз.мотор с АГУ - но ТЕЧНА ФАЗА /там горивото се впръсква с по - гол. налягане, но въздуха - не /, защото дурбо-дизел срещу турбо-бензин няма никъкъв шанс! Мнението си за дизела ще променя само когато в Ф1 дизел вземе поне един сезон.Поздрави на всички и наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 прави 210км/ч на 4-та с 4ма човека в колата....

... Тогава за пръв път се возих с 240км/ч на 6000рпм. Така че никак не са за подценяване.

Честно ми кажете - вие вярвате ли си на тия изказвания?! Аз предлагам да започнем D16-ки да суапваме вместо B16 и B18, щото то се е видяло, че D16Z6 си е сила от класа - 240 на 6000... сигурно до 8 ще ги направи 260 без проблем, как мислиш? :dry: Парадоксе, 210 на четвърта с D16Z6 знаеш ли какво е - въображение! На D16 предавките им не са чак толкова дълги. За сравнение B16A2 прави максимум 200 на четвърта (говорим за сток двигател и кутия)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на Б16 предавките са по-къси, но за сметка на това имат малко повече оборот. Повече от 200 на 4-та не ми се вярва да направи д16з6. Пък и стоков малко ме съмнява да си удари прекусвача на 4-та.

 

TheDevilTwin, вярвам на пълно. Аз от кога ви разправям че Д16 е по-добре от Б16 вие пуате ли пуате тея двигатели отдолу ;) Само дето има още едно по-голямо страшилище, а именно Д13. Стига същите километри като Д16з6 само дето е по икономична и с по-малък данък, застраховки и т.н. Така че се взимай в ръце и суапвай една д13-ка докато не са свършили ;)

 

п.п. ще ме извинявате за офф-а ама не се сдържах :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Re:"Парадоксе, 210 на четвърта с D16Z6 знаеш ли какво е - въображение! На D16 предавките им не са чак толкова дълги. За сравнение B16A2 прави максимум 200 на четвърта (говорим за сток двигател и кутия)!"

 

Ама който иска да вярва бе. Аз не ви карам на сила. Познавам шофьора, познавам и колата му. Еднакво луди са! При това американското Сивик купе е с мноооооого по-дълги скорости от европейското!

 

За последно това-американското купе, беше при BENJI_CRX. Нека и той да сподели мнението си за колата.Дано пък неговото мнение ви вдъхне малко повече вяра...

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление вече нямам много спомен от колата, но нещото което много ми направи впечатление е, че имаше адски дълга 5та и много икономична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно генерацията А4-Пасат с надлъжни двигатели от 97-просто това са най-икономичните автомобили в класа си,правени някога.Пасата уби всичко живо и 97-98 имаше зверски продажби-то нямаше изобщо дизел ,който да се опъне пък камо ли японски.Единственият конкурентен японски мотор в последните години е 2,2 на Хонда,Дкатите сериозно са в заблудили,че стават.Относно разхода-сравявайте ябълки с ябълки-тоест машини с едно и също тегло и една и съща скорост и най-вече една и съща форма.

Редактирано от werz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...