Jump to content
ianiovski

Пред тази кола и господ е безсилен

Recommended Posts

http://vbox7.com/play:74b752d9 Това е новото Bugatti Veyron Supersport с 1200 конски сили , което вдига 429 км/ч .Казват че са добавили още 200 коня към двигателя за да намправи с 20-30 км/ч повече топ спиид :) .Къде отиваме ния с тези магарета :o:);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

365 ширина на гумите :) , или така ми се е видялоп.с. 50 хил. лв 4-те гуми ;)

Редактирано от Hot Sauce

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А видя ли как ускорява между 200-400 км/ч ,аз така от 0 до 60 немога толкова бързо :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно спортно филтарче му тряя и е муцка... :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко е дълга правата отсечка?И каде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си клипа на 3:40 и ще разбереш :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moмчета оставете това бавно бугато.Ето за ко иде реч повярвайте ми това вече е уникално Dagger GT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко е дълга правата отсечка?И каде се намира?

Теста се прави на фирмената писта на фолксваген а самиат участък от правата е 10 км баш там ги лепва като за да го признаят от Гинес трябва да го направи и в двете посоки,... даже в едната отчитат 431 км..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера кой би си купил такова нещо, и най вече за какво му е? Кола която вдига 420км/ч но само на 3-4 места в света, при идеални атмосферни условия и пр.

 

В България...на магистрала Тракия...в най-добрият и участък....вдигам над 200 и вече ми се струва че виждам "бялата светлина в тунела". Над 160 по нашите пътища си...просто "пътник".

 

За финал мога да кажа, че Хондите които караме в България са в пъти по за предпочитане, от това безсмислено нещо което харчи галони в минута...наречено Veyron.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми се щеше това да ми е първият пост тук, но предвид обстоятелствата и заглавието на темата...И на Титаник някой бил написал "И Господ не може да те потопи!"...

Редактирано от elLoco / Драгойчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На цена от скромните 3,76 млн. лв е съвсем нормално да го сравняваме с наще коли на средна стойност 5000лв :fun:.П.С. Опитали са се да направят и вариант амфибия, ама нещо не са успели:

П.П.С. Колко голям идиот трябва да си че да катастрофираш по толкова нелеп начин с една от най-скъпите кола в света.П.П.П.С. А тия с коментара:" I'm prety sure its a Lambo, dude! - в превод: "Абе май е ламбо!" :D:D:D Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са някакви инженерни мастурбации които честно казано аз неразбирам.Поне да имаше някаква полза (освен финансова) за автомобилната индустрия от подобни разработки.....някакви иновации които след това да се вграждат в по-достъпните класове автомобили а то.....задоволяване на егото на богаташите с малки п*ш*и ...и това е.

П.П.С. Колко голям идиот трябва да си че да катастрофираш по толкова нелеп начин с една от най-скъпите кола в света.

Отг. Не много голям.Достатъчно е да си голфаджия милионер или изрусената му съпруга. :D:fun::D:P:D:D Все пак Вейрона и Гоуфо са роднини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано бих предпочел нещо летящо за тези пари! :fun: Току-що казаха по новините, че нямали парички да поддържат щурмовите вертолети МИ-24 (http://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-24). Аз бих си взел един, че ще ми излезне и доста по-евтино от Veyron. :D Вертолетите не ни били и нужни, защото сега ще си купуваме многоцелеви изтребители??? А да питат Братушките в Афганистан какво е било по-полезно МИ-24 или изтребителите МИГ-29 и щурмовиците СУ-27?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда с двигател на Миг-29 :fun: Печелим националното драг състезание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази кола бих отишъл на националната , няма и да си правия труда да мисля противника ми с какъв двигател е и т.н :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали се предлага с теглич,че платформата да не я дърпам с буса.И има ли отвори за закрепване на багажник на тавана за дългите ребра на шатрата :cool::D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С тази кола бих отишъл на националната , няма и да си правия труда да мисля противника ми с какъв двигател е и т.н :lol:

Собствениците на подобни коли участват в континентални, или международни сбирки, а българин с такава кола със сигурност се чувства господ, и едва ли ще е реален фен. Тук едни черири преплетени кръгчета им действат като его-помпачка, а си представи с такава. А на състезанията на националната едва ли ще бъдеш допуснат с такава, дори и да смениш емблемата :cool: Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех да пиша, че има опастност колегата да е сам на националната на Бугати :D Но после осъзнах че написаното от него се отнася за кибер Хондата която Доминико зглоби "Хонда с двигател на Миг-29" :cool: Или така наречената М серия :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали се предлага с теглич,че платформата да не я дърпам с буса.И има ли отвори за закрепване на багажник на тавана за дългите ребра на шатрата :cool::D:lol:

има и версиа с теглич,но е за платформи с крила :drunk::drunk::drunk::drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са някакви инженерни мастурбации които честно казано аз неразбирам.Поне да имаше някаква полза (освен финансова) за автомобилната индустрия от подобни разработки.....някакви иновации които след това да се вграждат в по-достъпните класове автомобили а то.....задоволяване на егото на богаташите с малки п*ш*и ...и това е.

Не знам до колкото си запознат, ама c миналия вейрон VAG губеха, като продаваха колите. С този едва ли е по-различна ситуацията . Но те така или иначе не го правят за печалбата, правят го за престижа да имат най-бързата легална за каране по пътища кола. Едно своеобразно маркетингово показване на мускули.Не схващам защо има толкова силно негативна оценка тук, защото е германско ли? Трябва да се накефим на инжинерното постижение, защото е "конкорд момент" в историята на автомобилостроенето, а не на базата гроздето е кисело да се чудим как да му намерим кусури =d. А затова дали ще има къде да се развиват тези 430 км в час, сигурно повечето клинти, които ще са от ОАЕ ще си построят специални писти да могат да си пробват колите с 400км/х :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...