Jump to content
GeFi's Garage

Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

Recommended Posts

Колеги някой работил ли е с CROME GOLD, по-точно с опциите 3 stage rev limit, stand still boost generator и PWM boost control? Всякаква информация ще ми е от полза.

Какво точно те интересува ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно запитване,с каква програма даталогвате ОБД1 ЕЦУ и по точно П30 ? И ако някой се навие да даде програмата, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и на ЛС,ако не ви се пише в темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Crome не става ли логването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, след почти 3 месечно чакане, най-накрая дойде презаписващата гад. Резултата от цял ден рънове:Първия рън -42 к.с спрямо оригиналния чип. Последният рън беше + 5к.с повече от оригиналния.Утре ще е финната работа. Приемам всякакви съвети за финното настройване на аванса. Днес карах с фабричните настройки на аванса от оригиналния чип....

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратката версия ... Качваш се на дино , изключваш в-тека , стеади стейт тестове и гледаш в реално време кво се случва докат ровиш аванса и горивото , кат стигнеш пика на момента връщаш .25 или .5 аванс назад и правиш един рън до 7к , после пускаш в-тека от ниско към 3к , и пак така , накрая пак тест до края , налагаш двете графики виждаш моментите де се пресичат и там праскаш в-тека ... Тва в общи линии ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно, мерси .пс. нямам ви-тек,чист х23 си е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бързо намятах ... за повече инфо знаеш къде , и адреса ми знаеш за биричката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.... с оглед на малкото ми познания резултата е следния:1)Оригиналния комп без аванс от делкото 159 к.с на мотора2)Оригиналния комп с 2 гр. аванс от делкото 167 к.с3)Ремапната 175 к.с /5750 об. на мотора, като във средните 3000-5500 разликата е 12-13 к.с спрямо 2)Това са конете с откачена хидравлика и махнат климатик.Въпрос: на ниски обороти се забелязва леко пушене, много аванс или много гориво съм дал в пъривте таблици ?

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с въпроса ми с Crome Gold. Ами най-вече ме интересува някой изпробвал ли е опцията PWM Boost control. Трябва ли някакъв хардуер за ЕКУ-то или мога директно да си използвам сигнала за EGR/AC clutch/... Също така какъв трябва да е соленоида защото имам един N75 клапан под ръка. Другото което ме интересува е има ли как да се направи Ignition Cut защото Fuel Cut-а при мен се бъгва. От настройките на кромето давам fuel resume-a да бъде 200rpm под ограничителя а ми възтановява горивото 500-800 оборота под ограничителя. Така като стигна до ограничител с докрай отворен дросел колата забива, оборотите падат с 500 и след това тръгва отново.

Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си дигнеш ограничителя 100-200 оборота нагоре , и да добавиш допълнителна функция на истинския ограничител който искаш с фюел и игнишън кът и сякви др неща . Обяснявам - примерно искаш на 8500 ограничител , ама така както е оригинално не те кефи , дигаш го на 8700 примерно , отиваш в допълнителните опции и правиш опция която като стигне 8500 да прекъсва я искра я гориво та тогава даже можеш и да кажеш дали да ги прекъсва или само да ги орязва един вид :) Още по-лесно е с антилаг функцията... мисля няма смисъл да обяснявам как ;) Относно бууст контрола , функцията работи доста бъгаво и непоследователно - имал съм успехи с нея доста пъти но на моменти съм си правил допълнителни плъгини за да работи НЯКАК ... Ако нямаш доста опит не ти я препоръчвам...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,предстои ми да минавам от обд2а към обд1, като за целта съм взел P06 ECU(девствено :ph34r: )(двг д14а4, ИМ д16з9, 240цц инжектори)Има ли къде да ми направят сокета и спойките за да не си поломя евентуално компа?Също дали някой би направил базова карта (бин) по зададения хардуер? Иначе би било добре, ако някой сподели от къде се купува програматора и чиповете, както и какви ще ми свършат работа за п06.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ли компютри от англичанки(d16y3) са с вграден имобилайзер? Ако не по какво да ги позная? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да сложа компютър от d16y3 на d15b7 без допълнителни настройки и нормално ли ще се държи колата след това?

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ли компютри от англичанки(d16y3) са с вграден имобилайзер? Ако не по какво да ги позная? Благодаря!

Не всички. Тези с имобилайзер са с smd елементи вътре, и са по-къси от другия тип, който е като P28 и вътре, с разни изключения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги искам да попитам може ли да се мапне или чипне компа на хонда цр-в 1ген B20Z1 147кс колко струва и дали ще има поне малко разлика.?Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стоковия не може , в момента карам б20б "В" 1-ген . С друг комп става , и тва го тествах , една идея по пъргава е в ниските но високите си остават същите , говоря без доработки :) Иначе най-лесно е в-тек кратуна еку и т.н и отлиташ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моята кола е много странна за това ще я напиша в 2 реда:d13b2 block и скорости s20, pm3-3 9/4 глава(d15b2 мисля), пълна инжекция от d15b7/8.Така, някой много разбиращ беше подкарал колата с компютър d15z3 и колата имаше доста грешки (като се започне от там, че няма втек). Та след като се посъветвах с няколко човека си взех компютър p1k (d16y3) и вчера го качих на колата. Грешки нямам абсолютно никакви, но заради разликата в кубиците колата ми никак не върви на бензин. На газ (обикновенна газова с плочка) успях да я настроя и дърпа здраво, но на бензин като настъпя газта и сякаш се дави. Чип ли трябва да му запиша на това ECU или трябва да се закачи на някаква машина да се настрои или какво ми препоръчвате да направя като цяло, защото вече няколко месеца се занимавам с него и направо нерви не ми останаха. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да му закачиш машина трябва да му се сложи цокъл и чип. Може би щеше да е по-добре да намериш от 1,4, а не от 1,6

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на зарибените... :D Исках да ви попитам някой ползвал ли е ето тази джаджа За даталогин понеже ми се вижда стабилно. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на зарибените... :D/> Исках да ви попитам някой ползвал ли е ето тази джаджа За даталогин понеже ми се вижда стабилно. :P/>

Точно от този производител не, но като гледам е базирана на добре познат и доказал се чип. Взимай и логвай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на зарибените... :D/>/> Исках да ви попитам някой ползвал ли е ето тази джаджа За даталогин понеже ми се вижда стабилно. :P/>/>

Точно от този производител не, но като гледам е базирана на добре познат и доказал се чип. Взимай и логвай :)/>
Ами явно аз ще гърмя първи с тези патрони... така, че после ще драсна някой ред как върви :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да ти пратя на пощата моя бин,ще го преправя за инжекторите ти,но караш на твой риск до някой мапер да оправи таблиците в бууста..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!Събрал съм комплект за чипване на п06, но вместо да ми дадат кондензатори(c51, c52) 0,1 uF са ми дали 100nF -50v. :unsure: Нека някой сподели дали последния ще ми свърши работа, въпреки различния капацитет.Доколкото четох кондензаторите там трябва да са над 12v.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш имейл. Дано стане работата, че знам колко е гаден тоя х23 от към бинове в нета...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!Събрал съм комплект за чипване на п06, но вместо да ми дадат кондензатори(c51, c52) 0,1 uF са ми дали 100nF -50v. :unsure:/> Нека някой сподели дали последния ще ми свърши работа, въпреки различния капацитет.Доколкото четох кондензаторите там трябва да са над 12v.Благодаря!

Отговора на гатанката е 100*10^-9 (100nF) = 0.1*10^-6 (0.1uF)Подвел съм се по изписването на Микрофарада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за авансовата таблица: може би ще я намаля с още 1* за сейфти....post-3072-0-39963200-1364754061.jpgТова е стоковата:post-3072-0-82570400-1364754070.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върни 2 градуса поне и няма да сбъркаш.Третирай нещата като на турбо кола при 0,8 буст.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как подкарвате даталогин заедно с Ostrich 2.0 ? Имах си логинг преди да взема острич-а сега даталогина не работи, а острича си бачка без проблем.... Пробвах с най-различни настроики на скоростта на портовете и от device manager и от crome и не става...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си плугина Quick datalogger +RTP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плъгина е пуснат... Остава като вариант нещо драйверите да са се омотали знам ли и аз... Connection time out, или нещо такова изписва постоянноJ12 махнат, USB to TTL тествах с две устройства... Ресет на острича, плъгин rtp+datalogin както и remove checksum пуснати... Няма и няма връзване тоя даталогин. Само да отбележа че преди да пусна Ostrich 2.0 си имах даталогин работещ, а в момента дори да махна емулатора пак няма логване ...

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проблема е решен. Незнам поради каква причина и дали проблема е в мойте модули USB to TTL но всичките тези нерви са били защото е трябвало да разменя местата на Tx и Rx сигнала....

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P28, фабричният ми на колата, липсващ вътрешен барометричен модул (както предполагам са повечето, или поне тези, които съм отварял са нямали..) Въпрос - какво съпътства добавянето му и ще бъде ли само това достатъчно за участието му в смесите на различни височини? Ай т'ва е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неволята ще помага. Приятели сме от детство :) Сега ми попадна такъв - с вграден. Има някои елементи за добавяне.. Надявам се да не се изненадам неприятно ако има липса на external map, което не ми се вярва :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатива или самоделка на Moates 2timer ? Че има 1 в ибей за 30$ ама с 50$ доставка, което няма да се случи !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте. Имам занимавка с ECU P13 , но с четирите куплунга от Прелюд 4WS. Може и да е JDM изпълнение (не съм заглеждал символите около P13... ) Свързан е на такъв без 4WS и съответно грешката тракшън контрол излиза на яве, понеже си търси нещо, което няма :) Неприятен ли е за чипване и настройки, в този смисъл и да му се зададе да не търси някои неща.

Някой ако има някаква яснота да сподели струва ли си времето, или да се минава на друг вариант с един по-практичен за работа компютър :)

 

добавям: има видимо сменен чип (28 пиновия), но еднократен, вероятно от друг комп.. нямам предистория :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-беден е от към настройки отколкото P28 например. Ако е само да подкараш суапнат мотор е ОК, ако ще се прави нещо по колата си иска P28(30). Не съм сигурен обаче дали може да се изключи 4WS-а. Ще поровя като имам PC наблизо и ако става ще ти запиша един чип.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...