Jump to content
rothmans101

Първото впечатление от хонда

Recommended Posts

нека всеки колега сподели своите първи впечатления от любимата марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото ми впечатление бе на един црх 2-ри ген. как ръмжът, ускоряват и как правят впечатление от далече :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От малък много се кефех на Хондите особенно като видях 5та хеч за пръв път и ми останаха очите в нея. Казах си че някой ден ще имам такава кола, но все още го чакам. Та до 18г не се бях даже возил в Хонда, но ги обичах и като взех книжката, без дори да съм си помислял за своя кола видях едно купе 5г да се продава и исках на собственика да я покарам като му разправях, че имам парите и си търся кола. Покарах малко и той ми вика "нали знаеш, че и идва power-а след 4к оборота" и като я изцедих после пичагата не можа да ме свали от колата, та надух главата на нашите, че искам Хонда. Сега вече карам втората си Хонда и не мисля да се отказвам от марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път се качих на шефа ми на Хондата, едно американско акордче В6, не мога да кажа двигател, тогава не се интересувах толкова, после случайно попаднах на една прилична оферта за моя Сивик и не съжалявам, вече не искам друга марка :lol::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първото ми впечетление ми беше от един пич от нащо градче . Имаше бял Ц Р Х 2 геннерация . както хората казват Любов от пръв поглед уникалният му звук спортните му черти голямата задница :cool::lol: :lol: тогава бях още малак и си мечтаех за хондичката и след няколко години зарибих големият ми брат да си земе хонда , и така вече 3 хонди в семейството :D ЦРХ ми остана мечна но по остоятелство си взех сивик 5 ген хеч , но.......... за сега

Редактирано от X A X O

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото ми впечатление беше когато един познат ме повози на неговата 5ген. малкия В-тек(125 к.с.) и останах силно очарован.Преди това също много си харесвах марката, но когато се и повозих малко си казах, че определено това е колата за мен иииии ..... така и се случи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен за първи път в Хонда ми беше през 98-а в един сивик 2ген. Не съм доволен - тесен е за упражненияА иначе това ми беше първата Хонда и все още се сещам с мъка на сърцето за трагичния и край.

Редактирано от frisko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купих Икономиката,не знаех даже какво карам,само че пишеше отзад в-тек,а знаех,че е нещо хубаво,сега вече знам и си зех и д16а6,да си имам и една добре движеща се бабичка,по вина на Терориста,естествено.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато преди десет години баща ми докара Шътъла и си казах "Леле каква грозна сапунерка! Нямаше ли нещо по-хубаво?". :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди две години си купих хондичката,нищо не знаех за този автомобил само че са "скъпи частите",и като се качих на акорда не слезнах от него:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато всички караха голфове и 3-ки BMW се качих да карам прелюд 4-та и се влюбих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

далечната 93та си ходих по улицата и видях една невероятна ниска сплескана кола и си викам кво е тва чудо е,гледам пише нещо ама много завъртяно правописно написано и чета аз и пише прелюд брей викам си тва несъм го виждал ,кога ли ще имам и аз такава кола,авера ми вика сигурно никога /ние бяхме на 13г тогва/ ,не след дълго само 8г чакане след това се оказа че си купих точно такъв прелюд 4та ген 133 кончета точния цвят .От тогава да чукна на дърво несъм прескачал на друга марка изредиха се над 10тина ходни вече и продължавам все така :) Живот и здраве другата седмица ще паркираме поредната хонда до другите ми пред кооперацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 години на стенда за изправяне клиент докара една малка черна спортна количка.Изглеждаше много странна-ниска,почти квадратна,с голям двувалов мотор и ........пластмасови калници :blink::tooth::) Няколко седмици по-късно,вече напълно възстановена я подкарах.Една година по-късно вече беше моя.Любов от първа газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да си купя колата (5та ген хеч),адски много харесвах точно този модел,и от където мине такава (дори и сток),и се възхищавах.Дойде време и аз да си купя кола,и търсех точно този модел.Гледах в мобиле,видях добра оферта,и ето ме сега с 5та хеч.Като я купих,една мацка я караше,и ми обясняваше,как с гърнето като минавам покрай полицайте да пускам на свободна,и ми показа,как да влизам в завойте(с пълна газ),защото е със спортни пружини.Мечтата стана реалност !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2006та реших да сменя омразната Корса с нещо по красиво и силноисках Фиат Купе (една от най-красивите коли на пътя и до сега)Влязох в една автокъща в Сердика и видях 2 черни Прелюда 4 генерациябях я забравил тази красавица, като малък ми беше една от мечтите.Влязох в двулитровата и... културен шок... кожен салон и таблотоуникално различно от всичко останало, запалих я светнаха всички контролни лампиразположени по цялата дължина, започнах да се влюбвам.Направих няколко кръгчета на светофарите, гумите бяха много зле и тя се пързаляше като лудакрака ми още не беше свикнал с педала на газта и тя отговаряше нервно и крещащоказах си "ако я взема тази кола ще се убия някаде".Слязох ръцете ми трепереха.... след 3 месеца търговеца ме извика да сивзема поръчката, бялата красавица 2,3 беше там и ме чакаше.Взех си я макар да знаех че тоя ме преебава яко (за една година ремонтирах буквално всичко)Но това е моята кола и знам че един ден пак ще карам такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първия ми сблъсък беше с Хонда Прелюд 4ген и може би годината е била около 93 или 94. Помня случая,защото бяха запалили една такава в едно дере до селото където живят баба ми и дядо ми. Предполагам е била крадена и са се опитали да прикрият следите й. Беше останало само скелето й. Дядо ми беше прибрал предния капак и го ползваше като покрив на един навес :help:. Помня че по онова време в Бургас имаше един с цвят бордо, може и същия тоя запаления да е бил, но беше голям самолет за времето си, и все още е еталон за кола със спортен силует и характер!

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото впечатление беше от Civic 5 gen хеч .. влюбих се в стойката на колата и всичко друго ! :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нека всеки колега сподели своите първи впечатления от любимата марка

бях на морето и един приятел ми се обади ,че в автокъщата при тях има акорд купе 95,върнах се гледах, чудих се /не беше евтин/и в крайна сметка го взех,след това акорд купе 2000 /уникална/,а след това и в момента акорд аеродек 95.Сигурен съм в едно,че ако няма непредвидени обстоятелства следващата кола пак ще е хонда и то акорд/може и легенда/. Редактирано от badzanga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите ми впечатления бяха от Civic 5 ген хеч. Беше с мн добър отпичен тунинг и вида и ме грабна много, но.. тогава бях 7ми - 8ми клас и оценявах само по вида :hug: Истинските ми впечатления всъчщност бяха от преди около 3г. Тогава аз си купих VectraB, а един приятел си взе Civic 6 ген хеч. Не ми хареса особено: 1во - защото е малка, 2ро - имаше доста забележки по външния вид, 3то - на доста километри, а и все още си мислех, че подръжката на японски автомобил е много скъпа. С времето обаче, колкото повече се возих при него толкова повече разбирах, че нещата не стоят точно така. Подръжката не е скъпа (особено след като той за 2 год. в сервиз е влизал само за смяна на консумативи), а и колата му си вървеше перфектно въпреки многото навъртяни километри. Така преди около година и половина си взех Civic Aerodeck. Никак не харесвам комбита, но тъй като колата щеше да я кара повече брат ми, а той предпочита комби... затова я взех. Колата супер мнооого ми хареса и... ако не беше комби веднага щях да я оставя за себе си, а на брат ми да дам Vectra-та. Ама пусто комби... ;) Все пак... си ме привлече още повече Honda като марка и не мирясах докато не си взех такава която да си е само за мен. Вече година и 1-2 месеца си карам Accord-a и... както каза някой преди мен "...ако няма непредвидени обстоятелства следващата кола пак ще е хонда и то акорд/може и легенда/". ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз открай време (далечната 2003г) искам Акорд - много ми харесва визията, семеен автомобил като за мен. Имам 2 деца и доста багаж. Но пусти финанси, минах през Нисан Примера П10 и Рено Лагуна докато реализирам "мечтата" си. Тук искам да отворя скоба - и двата автомобила се представиха повече от достойно, никога не ме оставиха на пътя.Но Акорда не престава да ме изумява всеки ден с дизайн, ергономичност, двигател и мн. други достойнства.Постоянно си търся повод да я покарам. Дори съм сигурен, че не бих я дал на жена ми, тя е безмилостна(ще трябва да и търся кола, децата пораснаха).Вече си я имам за член на семейството.Обичам си я.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

През далечната 1992-а година, на 2-рия ми братовчед баща му печели от ТОТО-то 5-ца (кажи речи - ударил е джакпота, почти - постижение си беше това) и с парите си купува култувите за времето сателитна чиния (човека беше манияк на тема телевизори и черна техника, с това се и занимаваше де) и Сивик 3-а ген. Седан. ДО ден днешен я помня тая кола все едно бе вчера - модела преди фейслифта (от първите такива Сивици, точно като на колегата създал темата), бордо, а предната маска "очиларката" (ламарината която е пред предния капак) бе боядисана черна (явно колата беше удряна, а тогава врачанските автомайстори и джамбази :lol: не са били толкова отворени как да прикриват следите, но както и да е) - незабравима е тази кола за мен. Братовчедите ми живееха през 200 - 300 метра от нас и често като пътувахме някъде я виждаш тази Хонда и я оглеждах, тя винаги беше спряма с лице към блока им и съответно със задница от към пътя - нещото с което най-много ме впечатли тази кола (и до ден днешен ми е като типична черта на този модел) е какви огромни стопове има отзад и как между тях няма регистрационен номер, а има надпис на който пише "КИВИК" :lol: (тогава не знаехме, че се казва Хонда Сивик, а викахме "Кивик"). Много се кефех на тая кола, беше странна, не виждана, помня че чичо ми много се кефеше - говореше че има 5-а скорост (ай стига бе ;) ), километраж разграфен до 180 (баси мамата) - нема такава кола, тогава имаше само москвичи, жигулита, тук там някой Опел Кадет от 70-те години и една БМВ 6-ца Е24 ;) (ма както и да е). Та тая кола е може бe може би първата кола Хонда по която се загледах с голям интерес. Уви, 2 - 3 години по-късно (говорим вече за 1995-а) тази кола бе открадната :( - гадовете искаха откуп за нея, но братовчедите пари не дадоха и така.... тая колица така си и замина. Обаче 2 - 3 месеца след това, баща ми замина на Австрия с цел да си докара кола (че му беше писнало преди това от всякакви пустиняци които само прави и се чупят наново) - докара почти същата кола - Сивик 3-а ген. Седан, резедаво зелена след фейслифта - стъклен шибедах, електрически стъкла, 'дига 200.... баси колата . На следващия ден като я докара и трябваше да се ходи до Лом да се плаща мито ли какво ли... вдигна 170 с нея - просто няма такова чувство. Тая кола ме побърка и ме на кара да гледам към тази марка - стана магия все едно ;) , а тогава бях пишлеме, ходех прав под масата, разбираше ми главата трдънки (нече сега е кой знае колко по-различно). Все още я притежаваме тази кола - 15 години от както е в нас, няма отказ - това е колата :worthy: Други Хонди дойдоха и заминаха при нас, но това си остава титана. Няма да забравя как около 1993 - 1994 (т.е. преди да имаме Хонда) за пръв път видях една друга класика - точно в нашия блок почна да идва чат пат един турбо мега гъзар с (и до ден днешен ми е адски красива тая кола, точно тая генерация, точно в тоя цвят) Прелюд 2-а ген. Черен, а на лайсните отстрани на вратитре и на самите брони по една тънка червена ивица имаше - просто незабравима кола, всички дечурлига се събирахме около нея и просто незнам какво ни ставаше. Дигащи фарове - извън земна кола, отзад пак странни големи стопове (свикнали сме да гледаме тънки стопчета на жигула и вартбург, кво да се прави) и между тях пише "ПРЕЛУДЕ" :lol: . Тоя човек го карахме като циганета "чиче как се отварят фаровете, я покажи" и той демонстрира..... просто припаднахме ! И оп какво да видя - на задния прозорец - чистачка ! Започнах да гледам на Хондите като на някакви много странни коли, номерата им не са между "задните фарове" а отдолу сложени, странна работа, брей... По стечение на обстоятелствата, се запознахме след година - две със собственика на този Прелюд (малко след като проимахме нашата Хонда) и чат пат се качвах в прелюда - незабравими моменти, незабравими коли... :D След това този човек си купи по-новия прелюд - 3-ата генерация "BA4" която след години попадна ръцете на един човек тук във форума и т.н., но 2-рата генерация е просто оригинала, еталона ми за спортна Хонда на мен лично.Ей размечтах се просто, като се върнах назад във времето и се сетя какво беше и направо ми става едно.... няма да има вече такива Хонди, не и за нас.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За мен -N22A2, това е първата Хонда, която карам. Факт е, че преди да "я" избера, бях в размисъл почти година - карала съм Audi, Nissan, BMV, MAZDA, VW... Не смея да се нарека фен, по -точно е - нещо като - магия, обсебване, симбиоза.... все силни думи, но не точното. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кой кога му беше за първи път

Аз май ,ми беше за пръв път на 14 години ,сега съм на 31 .Опипах я ;) ,подържах я ,и почуствах, че тя е моята любима . с две гърди ,бяла кожа ,напръщяли дини :worthy: или хонда CRX .гърди- врати бяла кожа- цвятнапръщяли дини- гуми и джанти От тогава съм Ф'любен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи впечатления имах още като дете. Един колега на майка ми й беше дал колата си, докато нейната излезе от сервиза - червен Сивик 3-та генерация 1.5 хечбек с черни брони и оригинални железни джанти! Майка ми твърдеше, че тая Хонда е много опасна и я е страх да я кара, щото била много бърза :lol: Аз пък бях скептично настроен - колко пък да е бърза тая квадратна кочина... до момента, в който не се наложи чичо Митко да ме повози в Хондата си... а той определено имаше доста тежък крак!

 

По-късно в детството ми се прехласвах по тунинговани бегачки, Бързи и Яростни, NFS Underground - оттам тръгна и опиянението ми към Сивик 6-та генерация (купе, хечбек). Регистрирах се в клуба, ходех редовно по сбирките, макар и с градския транспорт.

 

През 2005 година на връщане от гонките на Божурище имах удоволствието да ме повозят в червен Сивик 6-та генерация VTi хечбек - собственост на icho, с когото се познавахме от тук и от фитнеса, в който ходехме. Доколкото знам, си я кара все още - и до ден днешен съм му благодарен за тази емоция! Евала, брат, ако четеш това:) Та това беше повратният момент... 3 години по-късно станах собственост на същата, само че черна :):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарибиха ме познати с тяхните рексове :lol: в сряда и аз се качвам НАЙ-после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз за първи път се качих на тази която карам сега. КАЧИХ СЕ излязохме със собственика на околовръстното И СИ Я КУПИХ :devil: . Навъртях около 3000 км за кеф :bow: . Уникална кола.

Редактирано от dns

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...