Jump to content
Guest necentrovaniq

Японки срещу англичанки2

Recommended Posts

Уредите са 1:1 с англичанките.Климатроника е добра екстреа,която май няма англичанка,която да го има.п.п.Как се държи 5та или 6та хеч при 150-160 на магистралата?Щото англичанката като ги дигне,освен матора(1.4) който реве яко е стабилна.Как е хеча в тази ситуация?

Еми моята от 1 година е със спортно окачване и 15ки на 195, та съм малко субективен...по принцип е доста стабилна. Май с оригиналното окачване и фабричния размер гуми за д13ката (155/80/13) беше по-зле...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Щото англичанката не мърда.Стои и знае какво се иска от нея без ядове.А мисълта ми за хеча е,че не съм има честта да карм хеч на дълго :D п.п.При разминаване с камион м/у градско със 120-130 как е хеча?Клати ли се много?Пътувал съм но с форд фиеста и е многоооо страшно...Направо ми се дос...ра :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото англичанката не мърда.Стои и знае какво се иска от нея без ядове.А мисълта ми за хеча е,че не съм има честта да карм хеч на дълго :boxed: п.п.При разминаване с камион м/у градско със 120-130 как е хеча?Клати ли се много?Пътувал съм но с форд фиеста и е многоооо страшно...Направо ми се дос...ра :D

Абе поклаща се. Няма спор, че като е по-голяма колата се клати по-малко и е по-устойчива. Даже като се замисля преди да купя моята увещавах един авер да ми продаде неговата англичанка, щото беше крайно запазена - на около 60 хил км, давах му 4500 ама не я даде, и скочих на моя хеч :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.5 vtec-e и със 170 на магистралата пак си е стабилна и не ме е страх да си поддържам и не ръмжеше много двигателя, обаче при изпреварване на тир и със 100-120 особенно ако духа по-силен вятър си се разлюлява яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото англичанката не мърда.Стои и знае какво се иска от нея без ядове.А мисълта ми за хеча е,че не съм има честта да карм хеч на дълго ;) п.п.При разминаване с камион м/у градско със 120-130 как е хеча?Клати ли се много?Пътувал съм но с форд фиеста и е многоооо страшно...Направо ми се дос...ра :lol:

:) ма защо си мислиш, че англичанката е по-стабилна от хеч-а, не е по-голяма, междуосието и не е по-голямо, следата също. Само дето е по-тежка
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Отстрани така изглежда,все едно хеча е по-малък :lol: А то ако има знаех всички ралики на 100% нямаше да я има тая тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ЯПОНЕЦУ еи мн издражливи кучета са, ама и РОВЕРИТЕ си ги бива за село с тоз големия багажник че сабира всичката зимнина от раз, аз даже и не я разстоварвам в мазето зимнинката.Нищо лично към хората с роувари(англичанки) нека и те си мислят че са с ХОНДИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Е са няма пълно щастие-ако е малка няма товарене,ако е голяма няма толко ряз(тва при еднакви матори).А ве а как сте с мястото за задните пасажери хечовете??п.п.Колега данчо-нека запазим добри тон и да не се заяждаме с останалите:thumbs2: Да съм казал че хеча е малък и непрактичен освен за ходене до магазина та да се заяждаш с англичанките???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо се заяжда с други, но не е наясно, нека си пише... :thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве а как сте с мястото за задните пасажери хечовете??

Мястото е приемливо - може да се возят хора, но не е крайно удобно. За сметка на това отпред е много удобно - много място - можеш да си изпънеш краката, мисля че е повече от на англичанките. Да си кажа честно, в доста седани съм се возил - най-различни марки и модели, и малко коли имат толкова свободно място за краката отпред. А, и друго - габаритите на колата не са чак толкова малки. Един ден бях спрял колата точно до една лада 2104 (за хората които не са запознати, това е лада комби). Не знам дали ще повярвате, но на дължина са абсолютно идентични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Ясно,От утре и хечовете минават в графата"шлепове" :angry::( Аз съм усетил,че на хеча си като в команден център-ниско и тясно.Е тясно тясно-колко да е тясно-аз съм 2.00метра.И на двете като дръпна седалката докрай и ми е комфортно :thumbs2: .За сметка на това в хеча ми се струва някак по японско :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не са никак лоши Англичанките.работят доста добре,лично мен ме устройва 195 км/н с климатик върви доста добре за икономика

Редактирано от Plevelcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са никак лоши Англичанките.работят доста добре,лично мен ме устройва 195 км/н с климатик върви доста добре за икономика

Колеги не виждам с кого съм се заял, ако сте прочели правилно поста ми пише:нищо лично към хората с англичанки ако някои се е обидил моля да ме извини не сам имал нищо лошо предвид,м/у другото аз също харесвам англичанките (като жени де) и като коли, аиде и не се сърдете като малки деца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Не се,Просто обещах на колегата модератор,който заключи старата,че ако има нова няма да се храним и като го видях си казах-пак се почна :P:P:P Важното е мир да има и обороти да се качват,пък кой хеч,кой японски седан,кой хамериканец или пък англичанин-все един японски х..й ги е правил-треа да са читави :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе ти да не си влюбен в твоята англишманка :D .Както казах преди време въпроса е да ти е добре и да ти харесва :D .Всичките имат и предимства и недостатъци .На мен примерно 5 хеч ми харесва като по спортен тип автомобил а англишманката пък е по практична за семеен такъв.Въпрос на вкус и нужди.П.п верно си дългуч раснал си в ефините години :P

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма японски Сивик седан, който да отстъпва по возия на англичанка. Това че англичанките са тромави не им прави возията по-добра. Просто от дупка до дупка стигате по-бавно :o Естествено е хеча да е по-малък като е с 2 врати. Да ви покажа ли на фотошоп англичанка с в врати :( ?Разликите м/у английски и японски Акорд няма да коментирам, защото са от небето до земята.

Интересна тема :DМоже и да е троава ама размазва японски 125 конйови купета 6 генерация и японски сивици 114 коня 6-а. Кво да я правиш такава :PУгода няма, английска му работа, дай им яйца и пържени картофи за закуска..... а и Парис за закуска няма да откажим :huh:Та сега сериозно:Англичанките:1. по-голям комфорт2. по-добра возия3. повече място за хоратя дето ще се возят и разпиват докато други ги карат :Dминуси1. европейска периферия - халтава работаЕ .... + май са повечеЯпонка ( говоря за 4-а генерация защото от другите нямам много опит, тук таме съм карал някоя и малко по-често съм издухвал някоя от другите )минуси1. доста друса2. мног0о шумноплюсове1. много стабилна2 към 1 люшкането както някои казаха, при англичанката се оправя с амортисиори и спира да люшкатака че мяй англичанката печели:D:PДа не говорим че доста от вас скочиха на Б18 от англичанка, що ли:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен все още ми е странно с тва,английско-японско разпределяне. Но аре-ше изредя кво харесвам и кво ме дразни.При "англииския" сивик харесвам: Таблото е малко по приятно,изглежда по луксозно изключвам отвратителния махагон. Има дупка под радиото в която можеш да си напъхаш квото искаш под пепелника,това ми допада. Вратите и тапицерията ми допадат повече като стил от на японското-въпрос на вкус вероятно. като цяло не мога да говоря за кофорт и лукс при сивиците,друг тип автомобили са си просто. Това по интериора.. в общи линии мен лично с нищо не ме впечатлява,нит единя нит другия тип. Не знам дали сте се пробвали,но аз се пробвам често,и мога да Ви кажа,че англииският сивик,като изключим ниската предница се справя доста приятно с по офф терени. Понеже често ми се случва да се кендеря по разни чукари.. със Сивика си не съм имал дертове,японският закача по често. Возията.. в стоковото му състояние на англииският е отврат,никакво поведение на пътя,неква скорост 140-150 и вече си със свещ в ръка. След смяна на окачването.. пружини и амортесьори.. съотватено с нещо добро.. се получава що годе задоволителен резултат,но пак има какво да се иска. За японският не знам,заото този с който имам допир е с неговото си окачване и също не се справя кой знае кво с по висока скорост,може би се държи малко повече... но може би, не съм сигурен. Лично на мен,англичанката ми харесва повече на визия от зад,от японеца. Много странно големи стопове имат отзад тези малки сивици. На англичанката са по спретнати. Лично мнение. Отпред... ммм трудно.. доколкото малкия сивик има по агресивно излъчване,което ми харесва,по набита муцуна някак,толкова пък фаровете с това ококорване не ми допадат. Англичанката седи малко по високо,и гледа по гордо,но пък капака наподобява астра някак.. и това не ме кефи. Още нещо се сетих за дразнещо при моя сивик(англииски) отзад чистачката е адски недомислена работа. И друго-видимостта назад е ограничена от тези гоооолеми колони,може би типа на купето не е доизмислен.Огледалата не дават добра видимост,при по екстремно шофиране,често се случва да наблягаш на спомени и мисли кой къде беше,отколкото да разчиташ на бърз поглед в огледалото. Пак лично мнение,разбира се всичко което пиша си е мое мнение,и не ангажирам никого с него. За здравина на тази или онази като техническо състояние,мисля че няма разлика?! Ако греша нека някой ме поправи,какво им е различното. По окачване,ходова част,двигател,трансмисия? Електрониката знам,че има някаква разлика. За сега проблеми нито аз,нито този с японеца не сме имали за тва не мога да дам мнение за електрониката. Като цяло,доволна трансмисия,редува добре,държи добре,понася гърчове. Мотор- ми може би най-голямата ми грешка при избора. Заложих да послушам жената,и зехме по икономично,демек Д14. За икономичен-няма спор. некви 7-8 градско при доволно каране,чак още ме учудва как го прави. Извънградско пак до толко с много натиснат десен педал. Пак ме учудва. Но на градско е иди-дойди. Извънградско издиша... не можеш да се чувстваш спокоен ако караш по агресивно. няма тяга която да ти гарантира успешно изпреварване при скорост над 150.. некак си ми е муден. Дори в градски условия.. постоянно имам чувството че нещо му е запушено,а не е. толко си може. И все пак като равносметка м/у двата може би японеца е мааалко по пъргав,вероятно от килцата. Не знам ква е разликата,може би не голяма. Но като усещане това мисля.Японеца е малко по пъргав,а може просто защото е по малък да се усеща по различно. Ходовата част,я признавам. За сега нищо.. само два големи тампона,а аз често ровичкам за проблеми,и гледам да ги остранявам редовно и навреме. По тази тематика нямам забележки,може би единствено, че е малко тропливо,но повече го отдавам на икономисването на шумоизолация. която бай дъ уей,е мнооого никаква. Остана ли нещо незасегнато.. мисля,че не. Ммм да,пространството. малкия сивик-малко като леген.. но има повече място за краката. Аз съм що годе 190см. В малиия сивик се чувстват по добре краката ми,в моя постоянно си чукам коленцата във волана,но се свиква.Средната конзола позволява странично пространство при японеца,при англииската го няма това пространство и за човек над 100 кила.. е малко неудобно. Лично мнение. Странно,японеца е оставил повече место а си ги знаем кви са фъстъци там,англииската би следвало да е по просторна.. ама ядец :P Фаровете.. и на двете куцат,според мен и мойте наблюдения над други автомобили. има какво още да се очаква. Голяма тъпотия това с ел стъклата.. как може да не турнат още една ръчка на пасажерската врата,кво ми сложи там да ми се пресягат некви возещи се. Дразнещо е. Парното е малко шумно. Климатика на японската май охлажда повече. Ма тя е и по мъничка. като цяло,май-май.. не са от най добрите климатици на сивиците,а?!Лично за мен,прелюд и црх са колите. Адски ме кефят,прелюд 4Г отпред,црх 2Г кат стойка неповторим. Това е колеги,дано не ме оплюе някой фанатизиран фен на една от двете версии. като цяло гледам да съм откровен,не съм фанатизиран,че мойто винаги е най-добро. Реалист съм,когато може още.. значи може. Умишлено не наблягам на сравнение на мощности и тоя род в цифри и приказки,хондите са интересни и приятни за каране коли. Дори със скромни 90 коня,понякога те карат да се чувстваш пръв ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не харесва махагона на "англиш -манката" :lol: , е аз пък точно затова си я взех. Кефи ме и толкоз :lol: . И там по горе колегата писа че при 140-150 вземаш свещ в ръка -НЯМА ТАКОВА НЕЩО особенно ако са си здрави амортесьорите.В руски сайт четох че англичанката се води 5,5 генерация а не 6 :lol: , отдавам го на това че е изградена върху базата на 5 генерация пък била приличала на ХОНДА ДОМАНИ . Не знам все ми е тая карам си я със кеф понеже няма пари за друго (VTI) ;) . Иначе си имам любими визии като всеки друг. Прелюд 4г; Сивик 4 и 5г + купе 5г естествено. Рекса не е лош , има и други, но те са по нови и не искам да ги слагам в класацията . Интересно що ли карам англичанка :lol: ? Aбе като им барнеш тук там по фасона и те са яки особено със големи широки джанти и ниско стъпили като котка преди атака :P . Майтап да става всеки си хвали неговото :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една трудно смилаема за мен тема, особено с това натрапчиво "срещу"

Всяка от въпросните има предимства и недостатъци, но те са индивидуални усещания за всеки. По въпроса за тунинг - надграждането все изисква някаква база. Ако не те устройва базата - сменяш, или карайки се наслаждаваш на избора си. Всяка кола има някаква умишлена насоченост към потреблението, избор между комфорт, дизайн и възможности, или просто съчетанието между всички се е оказало между раменете на всеки купувач, стига да е наясно какво си купува, а не просто изгода облечена в ламарина. Англичанка дава едно, японка друго - и двете са много разкрепостени в крайна сметка ;) На писта още не съм видял добре потготвена англичанка (за драг не говорим, че там не е интересно) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е трябвало да са англичанки нямаше да носят японски сърца, и японско име....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки знае, че колата която кара, има недостатъци. И все пак всячески се опитваме да прикрием това, като описваме уж плюсовете или пък плюем по "другата" сглобка. Гледайте обективно!

Но да ми казвате, че "англичанката" не е тромава и не била с фасон, или пък, че пътувате комфортно с багажа за морето в "японската" - на това няма как да повярвам. :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш така. На седана и купето багажниците не са по-малки от на англичанките, а вътре пространството е повече. В хетчбега на японката мястото отзад също е повече от в англичанка, само дето багажника не е много голям (това за 6ген японка, при 5ген. хетч-а почти няма багажник, но това не е болка за умиране, който иска голям багажник да си купи катафалка)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки знае, че колата която кара, има недостатъци. И все пак всячески се опитваме да прикрием това, като описваме уж плюсовете или пък плюем по "другата" сглобка. Гледайте обективно!

Но да ми казвате, че "англичанката" не е тромава и не била с фасон, или пък, че пътувате комфортно с багажа за морето в "японската" - на това няма как да повярвам. :)

 

Ти на морето като ходиш май се изнасяш от вас :) Не виждам какъв е проблемът даже и с хеча. Редовно си пътувам Добрич-София с още 2ма човека, а багажите "студентски" и няма никакъв проблем :) Да не говорим ако сме 2ма и пусна задните седялки. Така съм носил задна броня( моя ) и 4 гуми, като в колата сме 2ма човека ;) Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към последните два поста: Колеги, никъде не съм споменал каква ми е колата, но виждам че отново не се чете правилно и си правят изказвания от типа "за по-голям багажни си вземи катафалка" или пък "като ходиш на море май се изнасяш от вас". И понеже всички се засягате с тоя багаж ще ви кажа аз как пътувам, без да упоменавам по какъв начин и къде го събирам: багажът е на 4-ма човека (2 жени с техните им дрънкулки и глупости) + допълнително моят тенис сак - запознатите ще знаят за какъв габарит говорим. Толкоз по въпроса!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обема на багавника на 6ген купе е 405л, на седана пак е толкова,а на англичанката е 375л. Та не знам.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейхххх ..... убу че влизам вече от време на време , англичанки - японки : багжници - литри : море - планина : кой по-най - кой по нихт , всичко това ми бръкна де ли не . Колеги , Хонда ли е - марка си е - к`ви багажници , к`ви литри?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя японски хеч ми мъкне 4те 16" с гумите, доволен съм :lol: , има и място за женсия индивид отпреде ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейхххх ..... убу че влизам вече от време на време , англичанки - японки : багжници - литри : море - планина : кой по-най - кой по нихт , всичко това ми бръкна де ли не . Колеги , Хонда ли е - марка си е - к`ви багажници , к`ви литри?!?!?

:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 мейд ин Japan. Имат по-спортен дух. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

За двете снимки са допринесли две различни Хонди - англичанка и японка (канадска сглобка). Коя снимка към коя кола принадлежи? :) Още веднъж изразявам липса на смисъл от такава тема :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Въпроса е ние с американките и канадките къде сме :) :) :angry:
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто е - предполага се, че всеки се чувства добре в своя си избор :) Малко са ощетени американките откъм поредица години на производство и избор от мотори, но всичко търпи промяна на този свят, а и в заводски вариант са си добре откъм усещане (изключвам заводското окачване, с него не чувстваш колата както би ти се искало - променяш.. но това важи за всички модификации де..) :):)

Редактирано от pamo
  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво повдигате стари теми......

И защо се опитвате да намерите приликИте и разликите между ябЪлката и крушата?!?!

Редактирано от WaveMastaa
Пиши грамотно :)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каквото му харесва това да кара нали все е ХОНДА. :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз немога да разбера... защо ги правите тези теми?!?! японката е по добра от англичанката ли(интериор, дригател и тн.) ?!?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделите на HONDA са само с 3 букви вие преценете от коя държава са те (колко иероглифа са не знам)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(1)客室乗務員として年以上の乗務経験があり、客室乗務員退職後5年程度までの方。(2)コンタクト矯正視力以上。航空機乗務に際し、必要な体力を有し、呼吸器、循環器、耳鼻咽喉、眼球、腰椎等に支障がないこと。(当社基準による)。(3)平成年月 日時点で残存期間1年以上の有効な旅券を所持し、就航国への出入国が

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези с повече от 3 букви са може би практични ,удобни или каквито си прецените и определите вие тези с 3 букви са създадени да носят ЛЮБОВ И НАСЛАДА от живота -пристрастно мнение ,но найстина го мисля така .Не искам да обидя никого така го чувствам

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обема на багавника на 6ген купе е 405л, на седана пак е толкова,а на англичанката е 375л. Та не знам.

Може да си прав колега, но в купето едва ли ще хванеш без проблем автоматична пералня и един човек до нея да я крепи ! :D Правил съм го :) :) :) , само ми се струва ,че го обърнахме на багажници ,а колите си имат и друго освен тях. Карам англичанка , но съм съгласен че японките са със по спортен дух. Харесват ми много и ако имах финасова възможност да поддържам повече от една кола непременно щях да имам едно спортно купе независимо точно какво ,НО да е HONDA :P . И двете коли са добри в класовете си просто английските са по консервативни ,но мисля че всеки се досеща, че от Англия друго няма какво да излезе. п.п. Карайте и се молете за ЦЕНАТА на бензина :) :) :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...