Wolfcry 74 #1 Публикувано 18 Май, 2010 (Редактирано) Изчетох всички теми свързани с моя проблем, но масово отговорът беше термостат, а и никой нямаше точно като моите проблеми, затова си позволявам да отворя тема. Първи проблем - губя вода! Почти всяка сутрин наливам в радиатора от половин до един, даже някой път и повече вода, предполагам в зависимост от това колко съм я карал през деня. Радиаторът е здрав, не тече. Казанчето непосредствено до радиатора, което е свързано с малък маркуч за него също е здраво. Абсолютно всички маркучета, пътища итн съм проверил, от никъде нищо не тече, всичко е стегнато и здраво. Тъй като при смяната на ремъците преди 8-9 месеца не смених водната помпа ( проблемът с губенето на вода ми е от месец някъде ), реших че проблемът е в нея. Разглобих всичко и видимо помпичката си е наред, не капе. Мисля да я сменя така или иначе, но все пак не са чак толкова малко пари за мен, затова си позволявам да попитам първо.Втори проблем - от скоро започна да ми загрява колата, когато я карам извънградско ( като мина 100,150км. и стрелката започва бавно да се покачва над работната температура. Странното за мен е това, че температурата се покачва, когато съм с натиснат педал на газта, при отпускане на газта, започва бавно да пада и си стига работната температура. Тръгвам - започва отново да се покачва. Оставям е да изстине нацяло, потеглям си и проблеми нямам, не се вдига температурата повече над нормалното. Налях вода даже под половин литър - та това загряване не беше от липса на вода. Досега ми се е случило 3 пъти, не е постоянно. Двата големи маркуча - този над радиатора е горещ, а този под него е винаги студен. Нормално ли е? Като пусна парното си стопля веднага, работи.Благодаря предварително! Редактирано 18 Май, 2010 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #2 Отговорено 18 Май, 2010 Двата големи маркуча - този над радиатора е горещ, а този под него е винаги студен. Нормално ли е? Като пусна парното си стопля веднага, работи.Благодаря предварително!Не е нормално термостата не ти отваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 18 Май, 2010 Термостат за смяна. А губенето на вода може да е от изкривена глава, ако си прегрявал двигателя без да усетиш с тоя термостат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #4 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) Губенето на вода ми е от преди да започне да ми загрява колата. А и никога не ми е загрявала като цяло, най-много при достигане на 3/4 от максимума съм спирал. Загряването е от термостата значи, ще го погледна. Идеи за губенето на вода? как би трябвало да изглежда една прецакана водна помпа ? Редактирано 18 Май, 2010 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #5 Отговорено 18 Май, 2010 Koлега,а сугурен ли си че нямаш запушване на радиатора и от там нарушена циркулация на големия кръг.Пробвай като е загряла колата да откачиш леко долния маркуч и да видиш идва ли вода.Направи и една профилактична промивка на охладителната система да видиш дали ще се подобрят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Relax 3 #6 Отговорено 18 Май, 2010 ... Казанчето непосредствено до радиатора, което е свързано с малък маркуч за него също е здраво....А има ли течност в него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #7 Отговорено 18 Май, 2010 Пробвай като е загряла колата да откачиш леко долния маркуч и да видиш идва ли водапробвах, идва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #8 Отговорено 18 Май, 2010 Когато караш извън градско(примерно завои) спираш: отваряш капака, правиш оглед на всички маркучи и на съединенията. Има ли теч от тях най- вероятно тогава ще се проявят. А водната помпа на външен вид не си личи, че е заминала. Моята си прояви проблема, когато бе спряна и то под наклон напред. Беше се образувало гьолче и когато долях антифриз направо си потече от към ангренажния ремък от страна на алтернатора.Помпата е предвидена с дренаж, който отвежда охладителната течност навън при нарушена цялост на оплътнението на вала. Ако не си я сменял по добре я смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #9 Отговорено 18 Май, 2010 ... Казанчето непосредствено до радиатора, което е свързано с малък маркуч за него също е здраво....А има ли течност в него ?някой път има, някой път няма. вода вътре не наливам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #10 Отговорено 18 Май, 2010 Когато караш извън градско(примерно завои) спираш: отваряш капака, правиш оглед на всички маркучи и на съединенията. Има ли теч от тях най- вероятно тогава ще се проявят.Правил съм го, от никъде нищо не тече нито капе. Не съм я сменял досега помпата, колата я карам година и половина. Явно трябва да сменя и помпата и термостата и ще видя дали проблемите ще отпаднат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #11 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) Най чистия вариант според моите скромни познания малък шлайф на главата и нова гарнитура.Запали двигателя и ако излизат балончета от радиатора са приближаваме към по горе написаното Редактирано 18 Май, 2010 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #12 Отговорено 18 Май, 2010 при свалена капачка на радиатора като запаля колата, излизат мехурчета от водата в самия радиатор. това значи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #13 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) при свалена капачка на радиатора като запаля колата, излизат мехурчета от водата в самия радиатор. това значи?Гарнитура на главата,по добре я прави по скоро и не я карай така много време Редактирано 18 Май, 2010 от nastezatelq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #14 Отговорено 18 Май, 2010 дам гарнитурата е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #15 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) гарнитура и шраиф на главата водата ти върви в някой цилиндър или към маслото и двата случая не е добре да се кара така Редактирано 18 Май, 2010 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 18 Май, 2010 смени си капачката на радиатора термостата ти не отваря и изхвърля водата през капачката. почти никога не можеш да разбереш, щото веднага се изпарява не е задължително да прегрееш колата, та да ти издуха гарнитурата, просто все някога и идва времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #17 Отговорено 18 Май, 2010 Капачката я сменях скоро. Маслото не се смесва с вода, гледам го всеки ден. Започвам да свалям всичко и да сменям ще видим какво ще излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #18 Отговорено 18 Май, 2010 аве ако тая кола ти гори толкова много вода, както казваш, маркучите ти трябва да са корави на кокал и надути, ще прекъсва и ще пуши бяло отзад, особенно като я настъпиш. зако ги няма тия неща, за мене трябва да си смениш термостата и капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #19 Отговорено 19 Май, 2010 съгласен съм с колегата може и да е капачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #20 Отговорено 19 Май, 2010 Хайде като откриеш проблема, пиши да видим какъв е бил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PazzO 3 #21 Отговорено 19 Май, 2010 (Редактирано) И на мен ми стана интересно, несам се сблъсквал с този проблем, има логика в термостат и капачка ако си сигурен в маркучите и помпата,пробвай да я загрееш колата до нормална работна температура и на място с повече гас дали фарля от някаде вода, да гледа някой Редактирано 19 Май, 2010 от PazzO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #22 Отговорено 19 Май, 2010 абе колега щом когато я напаваш дига темературата значи сигменти според мен нямам време да чета сички отг затова ако някои друг е дал тоя савет извинявам се според мен е тва специално за загряването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 19 Май, 2010 (Редактирано) абе колега щом когато я напаваш дига темературата значи сигменти според мен нямам време да чета сички отг затова ако някои друг е дал тоя савет извинявам се според мен е тва специално за загряването.Абе как точно сИгментите влияят на температурата ? предполагам износените сИгмени за тях иде реч Редактирано 19 Май, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 19 Май, 2010 дига темературата значи сигменти Покрай тях да смени и биелните лагери а ? Айде да не пишеш небивалици в темата.И да не съм съвсем в офф проверяваш първо капачка,термостат,за течове някъде и след това се хвърляй на гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #25 Отговорено 19 Май, 2010 След смяната на термостата остави колата да работи на място,следи температурата,след достигане на нормална работна температура а това е около средата на скалата или 90градуса -термостата трябва да ти е отворил и да почва да ти топли радиатора-питата трябва да се стопли еднакво навсякъде с температурата на маркучите-маркучите трябва да са меки-в никакъв случаи твърди-твърди ли са значи надува.Продължаваш да следиш температурата докъто се включи перката,ако това не се случи и започва да загравя имаш проблем с радиатора.След тези опити ако колата си работи нормално загряване до допустимото,включва изключва перката не помпа маркучите ,тогава почваш да я форсираш,наблюдаваи маркучите,ако е гарнитура ште се издуват до определеното налягане на което е клапана на капачката след това ще прехвърля течноста в преливника а тои като се препълни ще изтича през него,след загубата на течност колата ще започне да загрява това е пак е гарнитура 100%.Обърни голямо внимание на радиатора-изгоралата гарнитура е вследствие от накакъв проблем от които е прегряла и трябва да го отстраниш преди да хвърлиш и новата гарнитура.И задължително сподели какъв е бил проблема човек се учи цял живот.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #26 Отговорено 19 Май, 2010 кой каза, че за да се скапе гарнитурата трябва колата да е прегрявана???? тва са глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #27 Отговорено 19 Май, 2010 (Редактирано) кой каза, че за да се скапе гарнитурата трябва колата да е прегрявана???? тва са глупости.ами кои каза че маркучите треее да са меки,някои да е обращал внимание че на капачката пише 1,1 бара това малко налягане ли е,че да са меки тез маркучи,не подвеждаите момчето да си разпилява колата,както някои се изцепи сегменти,това са глупости,само колегите фена и питбула са на правилна насока за мен проблема е провери все пак водна помпа тя да няма теч.ПОСЛУШАИ КОЛЕГАТА АМД НЯМА ДА СБАРКАШ Редактирано 19 Май, 2010 от dan4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #28 Отговорено 19 Май, 2010 Колега,имах подобна главоблъсканица с моята 1-ва генерация англичанка (кончерто)Симптомите бяха много странни.Колата вдигаше температурата абсолютно хаотично,без оглед на скорост,обороти,температура на въздуха,пробег,и т.н. и т.н.имаше и въздух системата.А накрая при скорост над 130-150 по магирала загряваше и изстиваше веднага след отпускане на газта оклоло120км/чКакво бе направено накратко:-подмяна на всички части на изпарителя на АГУ-то.....без резултат-проверка на системата за херметичност-(0.3 бара налягане май ) беше добре-проверка за слаби връзки и датчика на вентилатора........вс.беше ОК-промиване на радиатор и двигател......без резултат-обезвъздушаване....................без резултат-смяна на термостат...............без резултатВ крайна сметка се оказа че при смяната на ангренажния ремък и обтягането му,водната помпа (която е била “пътник“и е работила някак си) --е протекла (има и дренаж) и е допуснала и въздух в мотора в резултат на циклите “топло-студено,вакум-налягане“(или пък “ефект на Бернули“).Ех че го написах ама.. Някой разбра ли??? Така че колега,сменяй водната помпа за да не сменяш гарнитура (като мен) глава или по-лошото -двигател. Аз вече ще я сменям заедно с ангренажния ремък и ролката.Препоръчвам гоТова са мои лични констатации без претенции да са 100% достоверни.п.п....и колега,като си разрешиш проблема не забравяй да пишеш как точно е станало. Нямаш идея колко теми с въпроси изчетох и нито един отговор който да ми е от полза.Дано аз да успея да помогна на някого.Пздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #29 Отговорено 20 Май, 2010 колега,ако не разбереш къв ти е проблема по метода на изключването,преди да сваляш глава за шлайв и смяна на гарнитури можеш да и направиш тест.мой приятел имаше същия проблем,и той смени всичко и след извесно време пак започна да му загрява и да долива всяка сутрин.отидохме при моя майстор и той му направи тест да види дали смесва маслото с водата.и така тестера се оцвети за наличие на газове във водата.смяна гарнитурка и шлайв-това беше диагнозата.но първо отметни споменатите по-горе варианти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #30 Отговорено 20 Май, 2010 Отиди до някой по-голям сервиз и помоли да ти направят тест, за изгорели газове в охладителната система, от там ще разбереш, дали ти е духната гарнитурата, но мисля че ти е. Отделно вземи си и нов термостат 30лв е все пак, не е кой знае какво .. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #31 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) Колега, бързо тичай в някой сервиз да ти направят газ тест. Ако ти е положителен ще сменяш гарнитура, ако е отрицателен се насочваш към някой магазин за качествени части и си купуваш нови термостат и капачка на радиятора (това, че е нова, не значи, че е читава!). Това, че единия ти маркуч е горещ, а другия студен е знак за скапан термостат. Това, че като свалиш капачката на запален двигател и излизат балончета нищо не значи, погледни какво ти пише на капачката "Never open then hot'' (или нещо подобно ) демек там не се бара – особено на работещ двигател. Държа да подчертая, че не съм много компетентен, но в случая се изказвам доста подготвен, защото имах миналата година подобен на 90%, проблем решен за 19-20 лв с нова капачка на радиятора.Ето ти линк на темата, ако не си поподал на нея- http://forums.hondabg.com/index.php?showto...amp;#entry31439 Редактирано 20 Май, 2010 от Зизката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове