Jump to content
SEZER

Покупка на Сивик- Англичанка

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги! Предстои ми покупката на автобил и след много търсене попаднах на идеалния автомобил - Сивик англичанка, внесена от Германия преди 2 седмици с 1 собственик и доказана история. Колата наистина е в изключително запазено състояние - без забележки по боята, двигателя направо свети като нов, а за салонът вътре също нямам думи. Ето я и въпросната кола:ЦЪККажете тези от вас които имат такава дали са доволни и заслужава ли си покупката?

Редактирано от SEZER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е запазена всяка хонда е добър избор карам такава само че след фейслифта за двигателя няма какво да говорим не се чува само сменяш масло и караш минал съм за 4г 75хил к с нея и по ходовата част съм сменил два тампона и две карета(скърцаха още като я взех)гори 5.5-6.5 извънградско градско около 9-10 вози доста по добре от другите сивици 6 ген. но не е кола за състезания аз съм и сменил всмукателният колектор и други работи и вече върви доста прилично но и преди си вдигаше без проблем 200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм доволен от моята англичанка. Не си писал с какъв двигател е но моята е d15z3 и не е най-голямата бегачка обаче е най-икономичната кола която съм виждал за 90 коня. Само че за конкретната обява мисля че тфа са извунземни цени за този автомобил, при тфа е пребоядисвана, демек 90 ударена челно. Не се врузваи на такива дето като ти искат маика си и баща си викат сядаш и караш. Няма такава кола на 13 години да седнеш и да я караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тфа е пребоядисвана, демек 90 ударена челно.

Това само гледайки снимката ли го разбра или си хвърлял и боб? Колата изглежда много запазена на снимките, а цената ми се струва леко висока, но пък качеството има цена.... предполагам ако се договорите за около 4000лв си струва да й се мяташ... Имал съм подобна (същия цвят беше дори) и си е перфектен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на твое масто бих си я купил без да се замислям- само дето цената ми се струва малко множко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За до 4000 може,само разгледай добре купето за ръжда понеже е от Германия,хубаво е че е автоматик,голямо удоволствие е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега загледаи се в задната броня как от средата на долу е черна, а нагоре е в цвета на купето(което е нормално), а пък предната си е в цвета на купето изцяло (което означавава, че предната броня е пребоядисвана, което означава, че е имала удар отпред, което означава, че тряя да си луд да се изръсиш толкова много за нея).Може и да съм недоврчив, обаче никога невярвам на думи от сорта - първи собственик, гледана само в Бултрако, няма удари и СЯДАШ И КАРАШ. А и се дразня като видя кола толкова чиста под капака(тази според мен е така защото е наскоро боядисвана), но е по-добре да е мрусен двигателя и да види човек дали е целия в масло или не.П.С. Гледайте Монк и тия неща ще ви правят впечатление.П.С.С. Колега зимаи някоя по евтина кола, но без удар и с парите които ти останат си я стягай(карета, тампони и тем подобни), а не си даваи сичките за СУПЕР КОЛА и след една седмица като почне да скърца и да трака да се чудиш от къде да изкопаш пари та да я оправяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Факта, че колата идва от Германия ме води на мисълта, че е абсолютно задължително колата да я видиш и от долу!!!Като знам в Германия как през зимата се хвърля цялата Менделеева таблица на асфалта ми се струва задължителен прегледа на колата от долу!За колата като цяло мога да кажа, че е много добър автомобил, но определено не е за "състезания".Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно оригинално изглеждат броните - за този модел, когато са в цвета на купето броните липовете им са черни... И какво значи бронята е боядисвана - на Сивика ми за година и половина в София, цели два пъти му боядисвах бронята - щото е пълно с идиоти с ванове, баничарки и какво ли още не дето не им дреме как минават покрай паркираните коли... На Прелюда броните също са ми за боядисване( така си дойде от Германия ) и мисля да ги оправя вече.... Това значи ли, че и двете ми коли са били тотална щета с челен удър и не знам още какво??? Ами сигурно ако боядисам цялата кола щото е 13годишна вече и има тук там драскотини и искам да си ми е хубава и лъскава ще кажеш, че е била изтаванена и затова е боядисвана...По-добре не ми отговаряй, щото явно критериите ни са читава кола са различни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега загледаи се в задната броня как от средата на долу е черна, а нагоре е в цвета на купето(което е нормално), а пък предната си е в цвета на купето изцяло (което означавава, че предната броня е пребоядисвана, което означава, че е имала удар отпред, което означава, че тряя да си луд да се изръсиш толкова много за нея).Може и да съм недоврчив, обаче никога невярвам на думи от сорта - първи собственик, гледана само в Бултрако, няма удари и СЯДАШ И КАРАШ. А и се дразня като видя кола толкова чиста под капака(тази според мен е така защото е наскоро боядисвана), но е по-добре да е мрусен двигателя и да види човек дали е целия в масло или не.П.С. Гледайте Монк и тия неща ще ви правят впечатление.П.С.С. Колега зимаи някоя по евтина кола, но без удар и с парите които ти останат си я стягай(карета, тампони и тем подобни), а не си даваи сичките за СУПЕР КОЛА и след една седмица като почне да скърца и да трака да се чудиш от къде да изкопаш пари та да я оправяш.

Колега, днес за втори път чета твой отговор, в който казваш че щом броните са изцяло в цвета на купето, значи е пребоядисвана. Заблуждаваш много от новите колеги! Не на всички са на два цвята (както ти казваш от горе една лайсна в цвета на купето и отдолу черна). Забелязал съм на повечето Англичанки, който са преди фейслифта и са с халогени, цвета на броните е изцяло в цвета на купето и само лип-а им от долу е черен. Не казвам, че от това зависи, просто мойо наблюдение. Не ми приемай поста като заяждане! Поздрави! ПС: По темата, изглежда много запазена и дано да е така, а и тоя автоматик си е голям гивезелък! Наистина прегледай отдолу как е ходовата част! Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемам като заяждане, приемам критика и си взимам бележка. Неискам да заблуждавам никого или пък да правим и тази тема като всички останали само с нападки и заяждания. Просто си изказах мнението, че колата е прекалено лъскава, чиста и запазена което винаги буди подозрения в мен и просто казвам на колегата да си има 1 на ум, а да не скача веднага да пълни гушата на някой с пари и после да съжалява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има свое разбиране за "идеалния автомобил", но за мен тази цена е висока, особено пък като за такава базова версия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега загледаи се в задната броня как от средата на долу е черна, а нагоре е в цвета на купето(което е нормално), а пък предната си е в цвета на купето изцяло (което означавава, че предната броня е пребоядисвана, което означава, че е имала удар отпред, което означава, че тряя да си луд да се изръсиш толкова много за нея).Може и да съм недоврчив, обаче никога невярвам на думи от сорта - първи собственик, гледана само в Бултрако, няма удари и СЯДАШ И КАРАШ. А и се дразня като видя кола толкова чиста под капака(тази според мен е така защото е наскоро боядисвана), но е по-добре да е мрусен двигателя и да види човек дали е целия в масло или не.П.С. Гледайте Монк и тия неща ще ви правят впечатление.П.С.С. Колега зимаи някоя по евтина кола, но без удар и с парите които ти останат си я стягай(карета, тампони и тем подобни), а не си даваи сичките за СУПЕР КОЛА и след една седмица като почне да скърца и да трака да се чудиш от къде да изкопаш пари та да я оправяш.

Колега, днес за втори път чета твой отговор, в който казваш че щом броните са изцяло в цвета на купето, значи е пребоядисвана. Заблуждаваш много от новите колеги! Не на всички са на два цвята (както ти казваш от горе една лайсна в цвета на купето и отдолу черна). Забелязал съм на повечето Англичанки, който са преди фейслифта и са с халогени, цвета на броните е изцяло в цвета на купето и само лип-а им от долу е черен. Не казвам, че от това зависи, просто мойо наблюдение. Не ми приемай поста като заяждане! Поздрави! ПС: По темата, изглежда много запазена и дано да е така, а и тоя автоматик си е голям гивезелък! Наистина прегледай отдолу как е ходовата част! Успех с покупката!
Ганчев, аз бях в другата тема, който твърдеше, че едната англичанка е пребоядисвана, но там това беше очеизвадно, защото и огледалата и дръжките на вратите бяха с цвета на купето, не само броните. Наистина англичанките преди фейслифта са с брони, които само в горната си четвърт са с цвета на купето, по-голямата им част е черна. Да, въпросната зелена германска англичанка е с пребоядисани брони, но Ганчев тук е прав, че това не е гаранция за големи удари, може дори предния собственик да си ги е боядисал, защото така му харесват повече, а не оригинално почти изцяло черни.А сега по-конкретно по темата, аз съм супер доволен от тази кола, хибрид между японска здравина и икономичност на двигателя и европейски дизайн на купето и интериора. Но както казаха колегите преди мен, задължително трябва да ти смъкнат поне 500 лв. от цената (които пари би трябвало да стигнат за смяна на всички консумативи и за разходите по регистрацията). Автомата си е глезотия, но според мен не е предпоставка за надуване на цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина англичанките преди фейслифта са с брони, които само в горната си четвърт са с цвета на купето, по-голямата им част е черна.

Колега, наистина - излагаш се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм изчел всички постове дума по дума.Но по авто къщите в Дупница се предлагат англичанки с б18ц4 моторетки на такива и по малки цени .На скоро гледах за втори път една и тая кола светеше! На жена ми пунтото като цялолото е с цвета на колата пребоядисвано ли е ? Не ми отговаряйте защото е пунто не е хонда.Цената е малоумна! 4700

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) много акъли брейй,отиди и си я виж на място,все пак парите са си твои,така поне и да се набуташ няма да ти е друг виновен че си го послушал.дано ти е на късмет.успех с покуката на желания автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е малоумна! 4700

:) Абе щом ти е харесала, знам, че ще я вземеш, ама за тия пари поне да беше обсужена, с 2 комплекта гуми и джанти, и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се! Колата я гледах канал отдолу и нямаше 1 място където е изгнила, особено по генерацията която изглеждаше като нова. Опитах се да сваля 500 лв, но продавача беше категоричен за цената. В действителност аз нямаше и за какво да се закача като забележка. В крайна сметка предполагам че ще ми намали 200 лв, с които поне регистрацията да си покрия. Колата е изцяло обслужена със сменен ангренажен ремък, масло, карета и тампони отзад на носачите и с работещ климатик! Много ми хареса колата, мисля да я купя, но чакам края на месеца да взема заплата. Дано до тогава да не я продаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е заради е такива рибоци като тебе държат такива цени :) .Ако я земеш с здраве да си я караш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е заради е такива рибоци като тебе държат такива цени :) .Ако я земеш с здраве да си я караш .

Какви рибоци колега без пари ли да ги продаваме!?Всеки сам си определя цената ,пък той колега никой не го карада я купува,всеки сам преценява!А по темата ,ако е така както я описваш си струва!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се! Колата я гледах канал отдолу и нямаше 1 място където е изгнила, особено по генерацията която изглеждаше като нова. Опитах се да сваля 500 лв, но продавача беше категоричен за цената. В действителност аз нямаше и за какво да се закача като забележка. В крайна сметка предполагам че ще ми намали 200 лв, с които поне регистрацията да си покрия.

В такива моменти съжалявам, че не продавам моята кола ;) Ти си купувача-мечта! ;) Ако разсъждаваш така, оня и 9000 може да й иска без да приема коментар, защото е в перфектно състояние. Или пък ако я дава за 1500лв и очаквано има сума ти забележки, ще трябва допълнително да намаляте цената за всяка една от тях?! Истината е да достигнете до обективна цена съобразно пазара и това, което устройва и двете страни. Въпреки всичко, щом си те влече - действай! Успех! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в Щатите по закон имаш 7 дни да върнеш колата след покупка ако нещо не отговаря на описаното от продавача. Това тук ще е голям хит ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е заради е такива рибоци като тебе държат такива цени ;) .Ако я земеш с здраве да си я караш .

Какви рибоци колега без пари ли да ги продаваме!?Всеки сам си определя цената ,пък той колега никой не го карада я купува,всеки сам преценява!А по темата ,ако е така както я описваш си струва!Успех!
Колега за колко изкаш за толко си ги продавай това единствено и само ти може да си го определяш.Но парата е много ако ще да е с найлоните по седалките ;) .И, а не ми разправяй че ако си директен вносител на тая цена е без пари! Виш ако си прекупвач малко става сложно щото поне 3ма трябва да сложат горница от една и съща кола.Терориста на скоро си зе англичанка може да го питате на какви пари.Едни джанти да имаше поне а тя е на тасове ;) ,утрепаното радио ,и автомат , ае добре! Иначе няма спор на снимките добре изглежда действително.П.п наскоро търсихме на едно приятелче сивик 1.3 ,хеч ,намери си в Монтана за 1200 лева, 93г. нов внос .И си я кара вече тая кола. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз карам англичанка от преди фейслифта - SR версията. И дръжките на вратите и броните са в цвета на самата кола (а не черни). Една колежка кара абсолютно същата модификация, но друг цвят - отново дръжките и броните са в съответния цвят.Гарантирам 99% и за двете коли, че не са пребоядисвани. Така че колеги не се подвеждайте;) Иначе и аз съм виждал коли с небоядисани брони. Тук вече гадая, но предполагам, че те просто са с по-ниско ниво на оборудване или по-старите модели са били така.

Редактирано от tsurko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм изчел всички постове дума по дума.Но по авто къщите в Дупница се предлагат англичанки с б18ц4 моторетки на такива и по малки цени .На скоро гледах за втори път една и тая кола светеше! На жена ми пунтото като цялолото е с цвета на колата пребоядисвано ли е ? Не ми отговаряйте защото е пунто не е хонда.Цената е малоумна! 4700

Те в Дупница понеже са много читави(3-ма пориятели си купиха коли оттам и сега и 3-мата съжаляват).Ще имаш много здраве, ако е с доказана история колата си заслужава (има изключения на много запазени коли над 10 години) така, че според мен ако малко смакне, направо я взимай колега ;) Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Дупница понеже са много читави(3-ма пориятели си купиха коли оттам и сега и 3-мата съжаляват).Ще имаш много здраве, ако е с доказана история колата си заслужава (има изключения на много запазени коли над 10 години) така, че според мен ако малко смакне, направо я взимай колега ;)

Щом казваш съм съгласен ;) .Нали за това се гледат тия коли преди да се вземат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, обаче... тия машинки и тук си държат цена, няма значение, че 11-тата буквичка във VIN-а е U. Това беше и причината втората ни кола да е Rover 416 SLi Auto за £500 а не същата Хонда за £1300. Двигател D16Y3, същото купе, правено от същите ръчички, през '97-а и двете.Не знам колко струва такава с десен волан в БГ, но 1300 + 500 (самоход през Сърбия + Гражданска + номера) умножено х 2 се сещате колко прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Дупница понеже са много читави(3-ма пориятели си купиха коли оттам и сега и 3-мата съжаляват).Ще имаш много здраве, ако е с доказана история колата си заслужава (има изключения на много запазени коли над 10 години) така, че според мен ако малко смакне, направо я взимай колега ;)

Щом казваш съм съгласен ;) .Нали за това се гледат тия коли преди да се вземат!
Според мен всичко е до гледане и късмет. От къде е колата все тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа за инфо за колата Аз карам англичанка от близо 3-4 години и тогава я взех за 3500лв. разбира се няма клима възглавници и е ръчни скорости.Двигателя и е Д14А2 90коня доста прилично тегли доста икономичен и като цяло не се чупят но тази която гледаш първо че и търсят некви луди пари за тази година да не казвам че ако включиш климатика и направо ще спре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off ...Тази: http://www.mobile.bg/11246270944550377стои от една година и няма продаване. Годината беше 1998, а не 1999.За това време смъкна само 400 лв.п.п. Вижте десния край на задната броня! ;) п.п.п. А защо ли, ауспуха трябва да бъде боядисан отвътре с бронзова боя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая май само ще наплашим човека с тези писания;)Колега, ако можеш вземи си някой по-разбиращ като ходиш да оглеждаш колата за да чуеш и неговото мнение. Ако пък имаш някакви колебания винаги можеш да закараш колата до някой сервиз за да видят как са нещата. Аз единствено бих те посъветвал да не бързаш и да вземеш кола, която наистина ще ти хареса. Щом ще даваш толкова пари за кола от този клас и на тези години - не прави големи компромиси. Коли бол - ща намериш твоята.Относно цената - не е нужно да намериш някой кусур за да се пазариш. Не знам до колко ми е актуална информацията, но не вярвам пазара да се е засилил и куцо, кьораво и сакато да е тръгнало да си купува кола. Все ще намериш някакъв кусур на колата, колкото и да е незначителен. Пък и винаги можеш да му кажеш, че парите ти се виждат много - надали някой си купува стара кола без да се пазари. За справка - и на мен пазарлъка не ми се отдава, но от моята ми свалиха 800 лв без да му мислят много много;)Също така можеш да прегледаш из форума и за стандартни проблеми на англичанките, които да използваш при пазарлъка. На моята примерно не й работеха първата и втората степен на вентилатора за парното и си ги оправих сам почти без пари.Успех в търсенето и не забравяй да се похвалиш като вземеш нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

Не съм изчел всички постове дума по дума.Но по авто къщите в Дупница се предлагат англичанки с б18ц4 моторетки на такива и по малки цени .На скоро гледах за втори път една и тая кола светеше! На жена ми пунтото като цялолото е с цвета на колата пребоядисвано ли е ? Не ми отговаряйте защото е пунто не е хонда.Цената е малоумна! 4700

Значи за цената съм донякъде съгласен,че е малко височка ;) Са верно има всичко,ама не прави свирки и мусака.4000-4200 е малко по-реална.Са и из плащах за нещо като това,ма ръчка,бе абс и еърбег 6300лв.,ама беше 2006г. а и книжка си нямах,но колата светеше,пък и бяха редки.Сега ако е бих я купил тая само при положение,че поработи малко на място,защото измития мотор ме съмнява.Е са кинтите са си твой и ако е верно перфе я плащай и безаварийно ;) п.п.И мойта е цялата един цвят.Това при новите коли е срещу доплащане,явно и тогава е било така :whistle: п.п.2Фенка,не всеки иска б18ка.Най-малкото данъка му е много висок. :tooth: А едно време бяха цифра заради акциза ;) Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фен колко са 4700 ... къде не си ги дал :whistle: Има англичанки за по и под 3к ... И ако ми кажете че един климатик струва 1700 лв ;) ... пък и 1.4 ;) Или тая е с Втек ;) Един тукашен джамбазин ме увещаваше че 1.4 били Втек, попиках се от смях с него ;):tooth: За тези пари може да си вземеш още една кола или тая да я направиш по-добре от нова (и пак ще хартисат пари).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фен колко са 4700 ... къде не си ги дал :whistle: Има англичанки за по и под 3к ... И ако ми кажете че един климатик струва 1700 лв ;) ... пък и 1.4 :D Или тая е с Втек ;) Един тукашен джамбазин ме увещаваше че 1.4 били Втек, попиках се от смях с него :tooth:;) За тези пари може да си вземеш още една кола или тая да я направиш по-добре от нова (и пак ще хартисат пари).

По тази логика да си направим цял парк от "Котури".Казвам (ако) е хубава колата си заслужава, ако ли не няма смисал, иначе има и англичанки за по 2-и малко, въпроса е колко пъти ВАЛЯКА е минал отгоре и... ;);) Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

въпроса е колко пъти ВАЛЯКА е минал отгоре и... :huh::D

пълни глупости ..... това е само едно успокоение за тези дето са дали една шапка пари за някоя кола ;) Няма как някой да ме убеди че при положение по-голямата част коли се продават на 3K си заслужава да се дава повече за някаква дето е "перфектна" ..... Пък като ги погледнеш колите едни и същи ... или тая за 5К е малко по накипрена. Много грешно мнение е, че една кола като е евтина значи и има нещо ..... представете си, че има хора дето предпочитат да не са на голяма печалба ама да си освободят парите примерно. ... или си представете че има хора дето оценяват реално тая кола на колко годините и какъв клас е все пак и ги е срам да и слагат безумни цени. За по 5К може да си вземе човек авенсис или доста готин акорд. Ама за сивик 1.4 на 20 години ...... !!! :P :P Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И понеже не обичам да си приказвам просто ето така малко факти :Phttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details !!!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details вярно, всичките е минавал Т34 -ка през тях ама все пак .... и още по странното е че имат климатици пък не са по 10К !!! А относно "Котури" -те ето какъв котур бих си взел за 1К : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details даже ако имах парите още саги бих си го купил, защото колата си заслужава от всякъде ... Колите ги извадих за 5 минути без да се вживявам. И пак ми кажете че тоя умрял сивик струва толкова ..... :D:huh::P Хубаво караме хонди ама гледайте малко по-реално на нещата.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я сега да видим какво има в Германското Мобиле, след като колата е от Германия внос...Опаа...изглежда, че 95% от колите на първа страница са блъснатихм... тенденцията продължава и на втора страница => http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...p;usedCarSeals=Както се вижда последният нетунингован автомобил на около тези километри е на цена 3500 ЕВРО!!!Оттук нататък, ай да се спрем със тея ценови глупости, които се избълваха, щото явно има и по 6000 лв. коли от този тип и то в ГЕРМАНИЯ. Докато дойдат дотук ще станат 7000 лв. :( От друга страна обаче, защо му е на един търговец в БГ да обявява кола със същите параметри и на същите години, с нова боя, с "ПЕРФЕКТЕН" мотор и ходова част на цена 4700 лв.? Има някакъв шанс тя да е закупена за около 1500 евро в Германия. Тогава ще има резон в цената, но ще е чудно да е от един собственик! Като знам нрава на българските търговци е по вероятно тази кола да е една от онези на първа и втора страница, които струват по 500 евро и ги е газил валяка, дотътрени са с автовоза у сервиза в БГ, където поредният "майстор" тенекеджия си е оставил ръцете върху купето, а за да е по-евтино е сменил и консумативите с най-долните ментажи у нас, а тикива бол.Това си мисля аз и никой не ангажирам с моето мнение! Но имам известни съмнения както и други хора по-горе! :) Успех на колегата с покупката и дано имаш късмет, щото си е лотария, особено по нашите географски ширини! :)

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2г в Дупница гледах една англичанка 96г преди фейслифта без airbag, но с климатик, с двг. 1,4 за 5000. Колата наистина беше запазена и двигателя изглеждаше (и звучеше) супер. Не пушеше и вървеше много добре. Продавача дори ми сподели, че са понадули цената заради състоянието и е готов да свали!! Не знам докъде можехме да стигнем в пазарлъка, но определено нямаше да я взема за 5 хил.!За сметка на това намерих с 3 години по-нова кола след фейса, 1,5 VTEC с повече екстри и още по-добре изглеждаща за същите пари. А продавача определено не беше луд!Не разбирам как в тая криза и рецесия цените на същите коли се задържат на същото ниво повече от 2г, при положение че кола на старо трябва да ПОЕВТИНЯВА с всяка изминала година!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен една от причините специяално Хонда да държи цени е че стана доста популярна от няколко години насам има търсене и търговците-прекупвачи се възползват с безумни цени а примера с немското мобиле няма много тежест като знаем че и там 90% от автокъщите ги държат турци, румънци, сърби и българи и тям подобни мошеници. Колега мой съвет е да вземеш някой специялист макар и срещу заплащане да я гледа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето още една запазена англичанка, която на мен лично повече ми харесва http://www.car24.bg/11271825630279297.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...