icko_stanev 78 #1041 Отговорено 13 Септември, 2013 (Редактирано) Ето нещо по въпроса колега http://forums.hondab...showtopic=86087 Редактирано 13 Септември, 2013 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1042 Отговорено 13 Септември, 2013 (Редактирано) А според вас нормално ли е колата като е стояла няколко часа и като я запаля и отзад при паланете хвърля едно кълбо бял пушек и после го няма това... какво означава това ??Това съм го виждал и на друг 1.7 дизел, като си говорих с познат "майстор" каза, че може да от 100 неща, може да е от конденз в изпускателната, може да капе дюза при първоначално палене, маслото да било фалшиво или да влизало много МАЛКО антифриз в цилиндрите и секви такива та чак до проблемна турбина... Редактирано 13 Септември, 2013 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1043 Отговорено 17 Септември, 2013 Колеги някой знае ли как се сваля капака на волана(този на който е емблемата) и самата емблема може ли да се купи от някъде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1044 Отговорено 17 Септември, 2013 Капака е заедно с airbag-a едва ли се разглобява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1045 Отговорено 17 Септември, 2013 (Редактирано) Ох по дяволите/>На емблемата ми се случи случка и искам да я сменя.Моля, някой ако може да помогне с информация. Редактирано 17 Септември, 2013 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #1046 Отговорено 18 Септември, 2013 Здравейте колеги от скоро съм собственик на Сивик 7 1.4 2002г.Извинявам се ако повтарям някоя тема , но искам да си сложа ксенон и искам да питам няколко неща. Какви трябва да крушките, трябва ли слагам лупи и въобще как се слагат ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1047 Отговорено 24 Септември, 2013 Здравейте колеги,игзоря ми крушката на късите и реших да я сменям,ама взех че вчупих фасонката,някой да има представа откаде да взема нова от няква морга ли да търся или от магазин, интернет.Колата е след фейслифта.Дали от дръги автомобили става?Аз си ги купих от Хонда - 24лв. бройката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1dko 0 #1048 Отговорено 24 Септември, 2013 Искам да попитам мога ли да сложа катализатор от бензинов сивик 1.6 на моя дизеловия,че моя го е хванала липсата и много мирише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1dko 0 #1049 Отговорено 24 Септември, 2013 Искам да попитам мога ли да сложа катализатор от бензинов сивик 1.6 на моя дизеловия,че моя го е хванала липсата и много мирише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1050 Отговорено 25 Септември, 2013 Ох по дяволите/>На емблемата ми се случи случка и искам да я сменя.Моля, някой ако може да помогне с информация. Ако не си си намерил - като ориентир мога да ти дам ebay. В тукашните тунинг магазини нямаха поне за 7 генерация Обикалях си преди време ама не намерих ... или в някоя морга 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1051 Отговорено 26 Септември, 2013 Не знам от морга дали ще стане понеже ако е излязъл еър бега сигурно емблемата ще е повредена, обаче ще опитам де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никола 26 1 #1052 Отговорено 29 Септември, 2013 Здравейте колеги, днес закарах колата на автомивка и след като отидох да си я взема - изненада! :blink:/> Запалих е нормално, и при потегляне едва не загасна, помислих че съм на трета предавка, но беше първа. Както и да е, потеглих, но колата нямаше мощност и при подаване на повече газ се слушаше някакво съскане. Двигателят не са го мили. По таблото не свети никаква лампа, след като изгаснат след запалване. Обадих се на един приятел - автомеханик, който предположи, че е маркучът към турбото! Та, ако някой случайно е имал подобна ситуация, ще съм благодарен да сподели решението и. Иначе утре ще отида до сервиза и ще пиша за развитието или евентуално отстраняването на проблема. Колата е Сивик 1.7 дизел, 2004 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1053 Отговорено 30 Септември, 2013 Момци,сигурно въпроса ми е задаван и друг път,но аз не намерих конкретен отговор на него и реших пак да попитамНякой знае ли нещо повече за проблема с това чукане в кормилната рейка???Какво аджаба тропа и може ли да се направи отпред пред блока дето се казва????Инетересно ми е каква точно част се разваля и къде точно та потропва толкова неприятно.Знам за майстори които могат да го ремонтират,но от тук от там разбирам,че не е толкова сложно дето го изкарват като ремонт.Ако някой се е занимавал лично нека драсне малко подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1054 Отговорено 30 Септември, 2013 Момци,сигурно въпроса ми е задаван и друг път,но аз не намерих конкретен отговор на него и реших пак да попитам:)/> Някой знае ли нещо повече за проблема с това чукане в кормилната рейка???Какво аджаба тропа и може ли да се направи отпред пред блока дето се казва????Инетересно ми е каква точно част се разваля и къде точно та потропва толкова неприятно.Знам за майстори които могат да го ремонтират,но от тук от там разбирам,че не е толкова сложно дето го изкарват като ремонт.Ако някой се е занимавал лично нека драсне малко подробности.Аз го имам този проблем. Чукането идва от червяка, който се е износил. На мен ми казаха, че тук не могат да го оправят. Сега съм намерил една турска фирма, която ще ми изработи нов червяк и ще го монтира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1055 Отговорено 30 Септември, 2013 (Редактирано) Ако нещо толкова обикновено за машиностроителния отрасъл няма къде да се направи в страната(което хич не ми се вярва) значи не просто сме ударили дъното, а копаем надолу. Редактирано 30 Септември, 2013 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1056 Отговорено 30 Септември, 2013 Ако нещо толкова обикновено за машиностроителния отрасъл няма къде да се направи в страната(което хич не ми се вярва) значи не просто сме ударили дъното, а копаем надолу.Може и да има, но аз не знам къде. А и фирмата в Турция се занимава с производство на рейки за автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1057 Отговорено 30 Септември, 2013 (Редактирано) Аз си мислех,че проблема е в N 15 http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320 Когато размърдаш с ръка мястото до двата дълги маншона се получава леко луфт и тропане...затова съдя.че там е проблема. Редактирано 30 Септември, 2013 от Lestar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1058 Отговорено 30 Септември, 2013 Ами и аз не знам къде.До сега никой не е писал: -Имах проблем с рейката, отидох еди къде си, направиха я и взеха толкова и толкова пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1059 Отговорено 30 Септември, 2013 Не знам от морга дали ще стане понеже ако е излязъл еър бега сигурно емблемата ще е повредена, обаче ще опитам де. Емблемата не се поврежда от отварянето на възглавницата .Ако не бързаш много ще ти подаря целия air bag. Чакам да намерят виновника, който ми сече пътя и след като мина оглед ми остава излишен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1060 Отговорено 30 Септември, 2013 Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е Така ли пък никой в България не им разбира Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никола 26 1 #1061 Отговорено 30 Септември, 2013 Здравейте колеги, днес закарах колата на автомивка и след като отидох да си я взема - изненада! :blink:/>/> ....Оказа се, че маркучът към турбината се е измъкнал :rolleyes:/> По пътя за сервиза ми светна и чек-а, затова изтриха грешката и всичко вече е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никола 26 1 #1062 Отговорено 30 Септември, 2013 .....То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е .И аз съм така колега, всичко по окачването уж е ОК, но при неравен път се слуша едно дразнещо потропване. Имам някакви упасения за луфтове в предните спирачки, но като я закарам на по-обстоен преглед, се надявам да локализирам проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1063 Отговорено 1 Октомври, 2013 Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е :P/> Така ли пък никой в България не им разбира :(/>Ами защото колега искат да те навият да се съгласиш да ти сложат нова а същност да я рециклират и вместо 200 да ти вземат 1200лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1064 Отговорено 1 Октомври, 2013 Здрасти на всички колеги . Да споделя преди 2 седмици си чипосах хондата със стандартен чип тунинг (догодина вече мисля да направя нещо по сериозно интеркулерче , да се надуе турбината до 1.25 или 1.3 и турбо пътища и др).Впечатленията са ми много хубави - 1.Турбо лага е намален максимално (да не казвам че няма) , 2.на връщане разхода извън града ми беше 3.6-3.7 (изключен климатроник) , смесения ми разход е 4.6 , но все пак джантите са 16. Все едно караш друга кола , като цяло резултатите са 100hp i 220H*m 128hp i 280H*m . Препоръчвам http://www.vrperformance.net/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1dko 0 #1065 Отговорено 1 Октомври, 2013 катализатора от бензиновия сивик 7 става ли на дизеловия сивик 7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1066 Отговорено 1 Октомври, 2013 (Редактирано) Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е Така ли пък никой в България не им разбира Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е . Ще излезеш доста прав.Доста рових по нета и мисля,че проблема на нашите колесници не е толкова старашен колкото го описват псевдо майсторите от квартално ниво В един руски сайт се говореше именно за тези два елемента.При ремонт на рейката се сменят части N14,N3,като и N1(скобата която държи маншона). Предполагам,че именно проблемните два елемнта са точно тези двата.Навскъде където ставяше въпрос за ремонт на рейката ставаше въпрос за подмяната на (N14) 53605-S5A-003 и (N3) 53416-S5A-J02.Номера на скобите който държът маншоните е N53536-S5A-900. Като цена на частите навън им излиза по около 30-40 паунда за всичко,което е нищо.С малко повече желание и време всеки може сам да си направи ремонта и да си спести едно 100-200лв от сервиз. Ето нагледно какво се прави при самата подмяна на частите.Вижте снимките на колегата ''NITRO",обясниле всичко доста добре. http://www.redliners...11299&start=180 И тук също,пак негова статия http://www.drive2.ru...30376151754823/ . Редактирано 1 Октомври, 2013 от Lestar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #1067 Отговорено 6 Октомври, 2013 Колеги, как да си усилия светлината на таблото(километража, обортомера....). Не става с въртене на копчетата от километража. Сивик 7 ген. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1068 Отговорено 6 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги,Имам лека вибрация в купето когато колата не е на скорост. Понякога е по-силна, понякога изобщо липсва. Аз съм с 1.6i 2004г. Имате ли предположение от къде е или директно да отида на диагностика. Редактирано 6 Октомври, 2013 от azsamtam 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #1069 Отговорено 6 Октомври, 2013 Колеги, как да си усилия светлината на таблото(километража, обортомера....). Не става с въртене на копчетата от километража. Сивик 7 ген. Благодаря предварително Не може от никъде май само седаните и фейслифтовите могат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #1070 Отговорено 13 Октомври, 2013 И все пак колеги и да сте прави ,никой ли няма да каже точно конкретен МНОГО ДОБЪР МАЙСТОР,който да си знае работата,независимо в коя точка на България??? Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е Така ли пък никой в България не им разбира Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е . Ще излезеш доста прав.Доста рових по нета и мисля,че проблема на нашите колесници не е толкова старашен колкото го описват псевдо майсторите от квартално ниво В един руски сайт се говореше именно за тези два елемента.При ремонт на рейката се сменят части N14,N3,като и N1(скобата която държи маншона). Предполагам,че именно проблемните два елемнта са точно тези двата.Навскъде където ставяше въпрос за ремонт на рейката ставаше въпрос за подмяната на (N14) 53605-S5A-003 и (N3) 53416-S5A-J02.Номера на скобите който държът маншоните е N53536-S5A-900. Като цена на частите навън им излиза по около 30-40 паунда за всичко,което е нищо.С малко повече желание и време всеки може сам да си направи ремонта и да си спести едно 100-200лв от сервиз. Ето нагледно какво се прави при самата подмяна на частите.Вижте снимките на колегата ''NITRO",обясниле всичко доста добре. http://www.redliners...11299&start=180 И тук също,пак негова статия http://www.drive2.ru...30376151754823/ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #1071 Отговорено 14 Октомври, 2013 Много добре е показал и обяснил всичко колегата'' Нитро'' Дано в близко бъдеще бъде реализиран и тук този ремонт.А каква е процедурата с този прословут заден /голям/ тампон на който лежи купето...комплект с щангата ли се сменя и някой сменял ли ги е или има алтернативен ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1072 Отговорено 15 Октомври, 2013 (Редактирано) На моята EP3 не и работеше лампата за маслото.Прегледах ел. схемите в ръководството и се оказа,че сензора за налягане прекъсва масата на лампата на таблото.За да елиминирам датчика като потенциален виновник откачих кабела от него и го замасих,но ефекта беше нулев.След като разглобих таблото и стигнах до платката,замерих единия край на светодиода и почнах да прозвънявам всеки пин на куплунзите на таблото - така намерих "масата от датчика".После дадох маса на пантата на врата и връзка в клеймата на таблото и веригата се затвори - до тук добре,стана ясно ,че виновника е таблото или по точно изгорял светодиод.Отворих с таблото доста внимателно ,стерлките се вадят с дърпане,но аз използвах отвертка между пластмасата и платка - така стрелките сами излезнаха.Светодиода беше счупен и от 2та крака и се разкарваше в таблото - но си работеше.Имаше начин и го запоих обратно.Проблема дойде като трябваше да калибрирам уредите.Моето решение - закачих таблото на колата без предното стъкло и без монтирани стрелки,запалих и си наместих всички уреди както си знам,че показваха последния път с изключение на обортомера.Него го нагласих като оборотите паднаха на нормалните за загряла кола... общо взето с това се сбъсках днес,голямо упражнение,но дано описаното от мен да е в ползва на друг Ето и малко снимки Редактирано 15 Октомври, 2013 от Nile 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1073 Отговорено 17 Октомври, 2013 (Редактирано) Колеги, някой сменял ли е предния тампон на двигателя http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__4702 ( откъм радиатора №10 на схемата ) . Миналата седмица сменях съединител и видях, че почти се е скъсал от едната страна. Офертата към момента само е 230 лв. оригинален. Редактирано 17 Октомври, 2013 от kotarankat 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #1074 Отговорено 17 Октомври, 2013 Ами ... пак е добре ... на дизеларките отива към 420 лв.Така е ... кат караме "престижни" коли, а не някакви германски или френски дараци с тамппони за по 30-40 лв. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1075 Отговорено 18 Октомври, 2013 (Редактирано) Погледни подписа на колегата да видиш каква кола кара.А на германските премиуми ремонти не се правят там само консумативи се сменят - турбини, дебитомери, окачване, съединители, дюзи .........(от опит говоря).Аз след няколко опита с немско там не се връщам за нищо на света.п.п.Колега kotarankat цъкнах ти минус без да искам - ИЗВИНЯВАМ СЕ.Дай ако обичаш инфо от къде ти е офертата за тампона. Редактирано 18 Октомври, 2013 от Беселин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1076 Отговорено 18 Октомври, 2013 Офертата е от един магазин за части, но казаха че е оригинален от Хонда. От друг магазин ми доставиха един (60 лв. ) , но се оказа, че е за бензинов двигател (въобще не съвпада). Иначе в САЩ го гледам 120-130 $. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1077 Отговорено 24 Октомври, 2013 Здравейте колеги,Имам проблем с единият фар. Влиза доста влага в него и вече заради разлика в температурата се спука лупата. Няма негативен ефект върху светлинният поток, за сега. Със силикон ли да го уплътня фара(за което трябва да сваля бронята и след това него) или има други решения. А дали пък има някой в Пловдив, който извършва подобни манипулацииМоля за помощ с проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1078 Отговорено 24 Октомври, 2013 (Редактирано) Колеги, някой сменял ли е предния тампон на двигателя http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__4702 ( откъм радиатора №10 на схемата ) . Миналата седмица сменях съединител и видях, че почти се е скъсал от едната страна. Офертата към момента само е 230 лв. оригинален. На всички 7ми които съм виждал тези тампони са скъсани,явно им е болка като рейката.Извади тампона,почисти го добре,обезмасли и го напълни с полиоретанов силикон.Практиката е често използвана за да се заздравят тампоните и да станат по-твърди и устойчиви на сучене Редактирано 24 Октомври, 2013 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #1079 Отговорено 24 Октомври, 2013 Здравейте колеги.Наскоро имах проблем със климатроника на хондата, не духаше топло, закарах я в сервиз смениха термостата промиха с някакъв химикал охладителната система и сега резултата е топлото на климатроника работи,духа топло НО само когато колата е в движение ако стой на празен ход 1000 оборота започва да духа хладно.. Върнах я отново във сервиза и там ми казаха че със специален тест са установили че във антифриза влизат изгорели газове и предполагат че проблема е или във някоя гарнитура или най лошото главата е пукната.... :angry:/> Някой ако се е сбълсквал с подобен проблем моля да сподели че просто вече нямам нерви ... :(/>:(/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1080 Отговорено 24 Октомври, 2013 и при двата варианта (пукната глава или издухана гарнитура някъде), би трябвало като постои колата няколко часа в съответния цилиндър да влиза малко вода. Следователно ще пали по-трудно от нормалното и би трябвало да има бяло облаче отзад при палене. Това за съжаление, е по-голям проблем от климатроника... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове