Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Ето нещо по въпроса колега http://forums.hondab...showtopic=86087

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според вас нормално ли е колата като е стояла няколко часа и като я запаля и отзад при паланете хвърля едно кълбо бял пушек и после го няма това... какво означава това ??

Това съм го виждал и на друг 1.7 дизел, като си говорих с познат "майстор" каза, че може да от 100 неща, може да е от конденз в изпускателната, може да капе дюза при първоначално палене, маслото да било фалшиво или да влизало много МАЛКО антифриз в цилиндрите и секви такива та чак до проблемна турбина... Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли как се сваля капака на волана(този на който е емблемата) и самата емблема може ли да се купи от някъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака е заедно с airbag-a едва ли се разглобява. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох по дяволитеПубликувано изображение/>На емблемата ми се случи случка и искам да я сменя.Моля, някой ако може да помогне с информация.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от скоро съм собственик на Сивик 7 1.4 2002г.Извинявам се ако повтарям някоя тема , но искам да си сложа ксенон и искам да питам няколко неща. Какви трябва да крушките, трябва ли слагам лупи и въобще как се слагат ?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,игзоря ми крушката на късите и реших да я сменям,ама взех че вчупих фасонката,някой да има представа откаде да взема нова от няква морга ли да търся или от магазин, интернет.Колата е след фейслифта.Дали от дръги автомобили става?

Аз си ги купих от Хонда - 24лв. бройката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам мога ли да сложа катализатор от бензинов сивик 1.6 на моя дизеловия,че моя го е хванала липсата и много мирише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам мога ли да сложа катализатор от бензинов сивик 1.6 на моя дизеловия,че моя го е хванала липсата и много мирише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох по дяволитеПубликувано изображение/>На емблемата ми се случи случка и искам да я сменя.Моля, някой ако може да помогне с информация.

 

Ако не си си намерил - като ориентир мога да ти дам ebay. В тукашните тунинг магазини нямаха поне за 7 генерация Обикалях си преди време ама не намерих ... или в някоя морга
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от морга дали ще стане понеже ако е излязъл еър бега сигурно емблемата ще е повредена, обаче ще опитам де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес закарах колата на автомивка и след като отидох да си я взема - изненада! :blink:/> Запалих е нормално, и при потегляне едва не загасна, помислих че съм на трета предавка, но беше първа. Както и да е, потеглих, но колата нямаше мощност и при подаване на повече газ се слушаше някакво съскане. Двигателят не са го мили. По таблото не свети никаква лампа, след като изгаснат след запалване. Обадих се на един приятел - автомеханик, който предположи, че е маркучът към турбото! Та, ако някой случайно е имал подобна ситуация, ще съм благодарен да сподели решението и. Иначе утре ще отида до сервиза и ще пиша за развитието или евентуално отстраняването на проблема. Колата е Сивик 1.7 дизел, 2004 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци,сигурно въпроса ми е задаван и друг път,но аз не намерих конкретен отговор на него и реших пак да попитам:)Някой знае ли нещо повече за проблема с това чукане в кормилната рейка???Какво аджаба тропа и може ли да се направи отпред пред блока дето се казва????Инетересно ми е каква точно част се разваля и къде точно та потропва толкова неприятно.Знам за майстори които могат да го ремонтират,но от тук от там разбирам,че не е толкова сложно дето го изкарват като ремонт.Ако някой се е занимавал лично нека драсне малко подробности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци,сигурно въпроса ми е задаван и друг път,но аз не намерих конкретен отговор на него и реших пак да попитам:)/> Някой знае ли нещо повече за проблема с това чукане в кормилната рейка???Какво аджаба тропа и може ли да се направи отпред пред блока дето се казва????Инетересно ми е каква точно част се разваля и къде точно та потропва толкова неприятно.Знам за майстори които могат да го ремонтират,но от тук от там разбирам,че не е толкова сложно дето го изкарват като ремонт.Ако някой се е занимавал лично нека драсне малко подробности.

Аз го имам този проблем. Чукането идва от червяка, който се е износил. На мен ми казаха, че тук не могат да го оправят. Сега съм намерил една турска фирма, която ще ми изработи нов червяк и ще го монтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нещо толкова обикновено за машиностроителния отрасъл няма къде да се направи в страната(което хич не ми се вярва) значи не просто сме ударили дъното, а копаем надолу.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нещо толкова обикновено за машиностроителния отрасъл няма къде да се направи в страната(което хич не ми се вярва) значи не просто сме ударили дъното, а копаем надолу.

Може и да има, но аз не знам къде. А и фирмата в Турция се занимава с производство на рейки за автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мислех,че проблема е в N 15Публикувано изображение

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320

Когато размърдаш с ръка мястото до двата дълги маншона се получава леко луфт и тропане...затова съдя.че там е проблема.

Редактирано от Lestar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз не знам къде.До сега никой не е писал: -Имах проблем с рейката, отидох еди къде си, направиха я и взеха толкова и толкова пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от морга дали ще стане понеже ако е излязъл еър бега сигурно емблемата ще е повредена, обаче ще опитам де.

 

Емблемата не се поврежда от отварянето на възглавницата .Ако не бързаш много ще ти подаря целия air bag. Чакам да намерят виновника, който ми сече пътя и след като мина оглед ми остава излишен Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е :P Така ли пък никой в България не им разбира :( Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес закарах колата на автомивка и след като отидох да си я взема - изненада! :blink:/>/> ....

Оказа се, че маркучът към турбината се е измъкнал :rolleyes:/> По пътя за сервиза ми светна и чек-а, затова изтриха грешката и всичко вече е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е .

И аз съм така колега, всичко по окачването уж е ОК, но при неравен път се слуша едно дразнещо потропване. Имам някакви упасения за луфтове в предните спирачки, но като я закарам на по-обстоен преглед, се надявам да локализирам проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е :P/> Така ли пък никой в България не им разбира :(/>

Ами защото колега искат да те навият да се съгласиш да ти сложат нова а същност да я рециклират и вместо 200 да ти вземат 1200лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички колеги . Да споделя преди 2 седмици си чипосах хондата със стандартен чип тунинг (догодина вече мисля да направя нещо по сериозно интеркулерче , да се надуе турбината до 1.25 или 1.3 и турбо пътища и др).Впечатленията са ми много хубави - 1.Турбо лага е намален максимално (да не казвам че няма) , 2.на връщане разхода извън града ми беше 3.6-3.7 (изключен климатроник) , смесения ми разход е 4.6 , но все пак джантите са 16. Все едно караш друга кола , като цяло резултатите са 100hp i 220H*m 128hp i 280H*m . Препоръчвам http://www.vrperformance.net/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катализатора от бензиновия сивик 7 става ли на дизеловия сивик 7 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е Публикувано изображение Така ли пък никой в България не им разбира Публикувано изображение Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е .

 

Ще излезеш доста прав.Доста рових по нета и мисля,че проблема на нашите колесници не е толкова старашен колкото го описват псевдо майсторите от квартално нивоПубликувано изображение

В един руски сайт се говореше именно за тези два елемента.При ремонт на рейката се сменят части N14,N3,като и N1(скобата която държи маншона).

Предполагам,че именно проблемните два елемнта са точно тези двата.Навскъде където ставяше въпрос за ремонт на рейката ставаше въпрос за подмяната на (N14) 53605-S5A-003 и (N3) 53416-S5A-J02.Номера на скобите който държът маншоните е N53536-S5A-900.

Като цена на частите навън им излиза по около 30-40 паунда за всичко,което е нищо.С малко повече желание и време всеки може сам да си направи ремонта и да си спести едно 100-200лв от сервиз.

Ето нагледно какво се прави при самата подмяна на частите.Вижте снимките на колегата ''NITRO",обясниле всичко доста добре.

http://www.redliners...11299&start=180

И тук също,пак негова статия http://www.drive2.ru...30376151754823/

 

 

.

Редактирано от Lestar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как да си усилия светлината на таблото(километража, обортомера....). Не става с въртене на копчетата от километража. Сивик 7 ген. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Имам лека вибрация в купето когато колата не е на скорост. Понякога е по-силна, понякога изобщо липсва. Аз съм с 1.6i 2004г. Имате ли предположение от къде е или директно да отида на диагностика.

Редактирано от azsamtam
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как да си усилия светлината на таблото(километража, обортомера....). Не става с въртене на копчетата от километража. Сивик 7 ген. Благодаря предварително

 

Не може от никъде Публикувано изображение май само седаните и фейслифтовите могат
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак колеги и да сте прави ,никой ли няма да каже точно конкретен МНОГО ДОБЪР МАЙСТОР,който да си знае работата,независимо в коя точка на България???:)

 

Аз докато разучавах моята от къде точно хлопа ,научих от западните хонда форуми че проблема бил в номер 14 -слайдъра и частично от номер 3 което е нещо като водач и там също ставал луфт.Обаче тука като спомена на някой майстор за ремонт на тази рейка и никой не ще да я пипа -пък ако кажа че и знам какво трябва да смени нали само да го направи майстор с инструмент и условия и отговора е да си я правя сам като знам от какво е Публикувано изображение Така ли пък никой в България не им разбира Публикувано изображение Това е просто една механична рейка, подпомагана от мотор като усети датчика че почваме да въртим волана -това нали най -общо казано.То аз по предницата имам и някво друго тропане ама и него не могат да го хванат досега откъде е .

 

Ще излезеш доста прав.Доста рових по нета и мисля,че проблема на нашите колесници не е толкова старашен колкото го описват псевдо майсторите от квартално нивоПубликувано изображение

В един руски сайт се говореше именно за тези два елемента.При ремонт на рейката се сменят части N14,N3,като и N1(скобата която държи маншона).

Предполагам,че именно проблемните два елемнта са точно тези двата.Навскъде където ставяше въпрос за ремонт на рейката ставаше въпрос за подмяната на (N14) 53605-S5A-003 и (N3) 53416-S5A-J02.Номера на скобите който държът маншоните е N53536-S5A-900.

Като цена на частите навън им излиза по около 30-40 паунда за всичко,което е нищо.С малко повече желание и време всеки може сам да си направи ремонта и да си спести едно 100-200лв от сервиз.

Ето нагледно какво се прави при самата подмяна на частите.Вижте снимките на колегата ''NITRO",обясниле всичко доста добре.

http://www.redliners...11299&start=180

И тук също,пак негова статия http://www.drive2.ru...30376151754823/

 

 

.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е показал и обяснил всичко колегата'' Нитро'' Дано в близко бъдеще бъде реализиран и тук този ремонт.А каква е процедурата с този прословут заден /голям/ тампон на който лежи купето...комплект с щангата ли се сменя и някой сменял ли ги е или има алтернативен ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята EP3 не и работеше лампата за маслото.Прегледах ел. схемите в ръководството и се оказа,че сензора за налягане прекъсва масата на лампата на таблото.За да елиминирам датчика като потенциален виновник откачих кабела от него и го замасих,но ефекта беше нулев.След като разглобих таблото и стигнах до платката,замерих единия край на светодиода и почнах да прозвънявам всеки пин на куплунзите на таблото - така намерих "масата от датчика".После дадох маса на пантата на врата и връзка в клеймата на таблото и веригата се затвори - до тук добре,стана ясно ,че виновника е таблото или по точно изгорял светодиод.Отворих с таблото доста внимателно ,стерлките се вадят с дърпане,но аз използвах отвертка между пластмасата и платка - така стрелките сами излезнаха.Светодиода беше счупен и от 2та крака и се разкарваше в таблото - но си работеше.Имаше начин и го запоих обратно.Проблема дойде като трябваше да калибрирам уредите.Моето решение - закачих таблото на колата без предното стъкло и без монтирани стрелки,запалих и си наместих всички уреди както си знам,че показваха последния път с изключение на обортомера.Него го нагласих като оборотите паднаха на нормалните за загряла кола... общо взето с това се сбъсках днес,голямо упражнение,но дано описаното от мен да е в ползва на друг

 

Ето и малко снимки

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от Nile
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сменял ли е предния тампон на двигателя http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__4702 ( откъм радиатора №10 на схемата ) . Миналата седмица сменях съединител и видях, че почти се е скъсал от едната страна. Офертата към момента само Публикувано изображение е 230 лв. оригинален.

Редактирано от kotarankat
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... пак е добре ... на дизеларките отива към 420 лв.Така е ... кат караме "престижни" коли, а не някакви германски или френски дараци с тамппони за по 30-40 лв. ;)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни подписа на колегата да видиш каква кола кара.А на германските премиуми ремонти не се правят там само консумативи се сменят - турбини, дебитомери, окачване, съединители, дюзи .........(от опит говоря).Аз след няколко опита с немско там не се връщам за нищо на света.п.п.Колега kotarankat цъкнах ти минус без да искам - ИЗВИНЯВАМ СЕ.Дай ако обичаш инфо от къде ти е офертата за тампона.

Редактирано от Беселин
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офертата е от един магазин за части, но казаха че е оригинален от Хонда. От друг магазин ми доставиха един (60 лв. Публикувано изображение) , но се оказа, че е за бензинов двигател (въобще не съвпада). Иначе в САЩ го гледам 120-130 $.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Имам проблем с единият фар. Влиза доста влага в него и вече заради разлика в температурата се спука лупата. Няма негативен ефект върху светлинният поток, за сега. Със силикон ли да го уплътня фара(за което трябва да сваля бронята и след това него) или има други решения. А дали пък има някой в Пловдив, който извършва подобни манипулацииМоля за помощ с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой сменял ли е предния тампон на двигателя http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__4702 ( откъм радиатора №10 на схемата ) . Миналата седмица сменях съединител и видях, че почти се е скъсал от едната страна. Офертата към момента само Публикувано изображение е 230 лв. оригинален.

 

На всички 7ми които съм виждал тези тампони са скъсани,явно им е болка като рейката.Извади тампона,почисти го добре,обезмасли и го напълни с полиоретанов силикон.Практиката е често използвана за да се заздравят тампоните и да станат по-твърди и устойчиви на сучене Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Наскоро имах проблем със климатроника на хондата, не духаше топло, закарах я в сервиз смениха термостата промиха с някакъв химикал охладителната система и сега резултата е топлото на климатроника работи,духа топло НО само когато колата е в движение ако стой на празен ход 1000 оборота започва да духа хладно.. Върнах я отново във сервиза и там ми казаха че със специален тест са установили че във антифриза влизат изгорели газове и предполагат че проблема е или във някоя гарнитура или най лошото главата е пукната.... :angry:/> Някой ако се е сбълсквал с подобен проблем моля да сподели че просто вече нямам нерви ... :(/>:(/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при двата варианта (пукната глава или издухана гарнитура някъде), би трябвало като постои колата няколко часа в съответния цилиндър да влиза малко вода. Следователно ще пали по-трудно от нормалното и би трябвало да има бяло облаче отзад при палене. Това за съжаление, е по-голям проблем от климатроника...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...