Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

А защо смени дюзите? Проблема може да не е бил в тях? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен.

14.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2019 г. at 20:57, kiril9666 написа:

Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен.

14.png

Закачи я на диагностика и вижте на живи данни колко надува турбото на  колата . В случая грешката е че колата не надува достатъчно , би трябвало и да пуши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/17/2012 at 6:01 PM, Слави CR-V said:
On 7/17/2012 at 4:07 PM, 'jabara' said:

Въпрос за антифриза на хонда с двигател исузу 1.7 CTDI 2003г. В един магазин по каталог ми казаха да слагам син антифриз, главата на този двигател е алуминиева не чугунена затова се чудя, вярно ли е това, че трябва да я карам със син антифриз?

Не е въпроса в цвета, въпроса е в съставките на антифриза. Червен също няма да и навреди, уж по дълготраен е. Аз от доста години ползвам син на I.G.A.T цената му е доста прилична около 13 кинта за 1,5 литра концентрат които разреждам с още 3 литра вода и получавам 4,5 литра разтвор за около - 20 тина градуса и малко от горе. Антифриза е доказан с годините, когато и да съм отворил нещо по охладителната система от вътре освен бистър антифриз нищо друго като разлагания утаики и мизерии не е изтичало. Смело мога да го похваля че държи охладителната система в отлично състояние и до сега с него нито един радиатор не ми е протекъл, само за справка ще кажа че преди да открия качествените анифризи карах с разни евтини бози Мотукс, Приста и др. с които чисто нов радиатор за 16 месеца текна като леика, за радиаторчета на парно не споменавам които си мислех че са консуматив. От тогава никъв компромис с антифриза, ако ти е мерак сложи и червен но мисля че не е нужно.

ЗДРАВЕЙТЕ! 🙂 Изключително ще се зарадвам ако ми помогнете. Имам такъв проблем с моя Сивик 2003 1.7д. Първо се прецака парното (майсторите казват радиаторче) после установих че харчи антифриз и не знам струва ли си да дам пари и да сложа ново радиаторче или не. А проблема с антифриза от къде може да идва. Много ще съм благодарен ако ми помогнете. Търсих радиаторче 2 месеца и май намерих вече (ново).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2019 г. at 20:57, kiril9666 написа:

Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен.

14.png

Виж маркучите да не да имаш пукнат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема е това надува на живи данни до 21.4 пси и влиза в авариен .

Screenshot_2019-12-21-15-48-57-256_org.prowl.torque.jpg

Редактирано от NikolaySlavkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.01.2020 г. at 23:00, Венцислав написа:

 

Здравейте от скоро и аз си взех Сивик 2003г 1.7 дизел 100кс. Когато колата се излачвам по някое върло по магистралата и не иска да върви губи мощност каква може да е причината. Мисля си за катализатора да е запушен 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.01.2020 г. at 23:00, Венцислав написа:

Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г

 

Слагаш му една метална пластина между тръбата на входящите газове в колектора и няма нужда от софтуерно премахване,СТИГА да не ти пречи,че ще ти свети чека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапан н75 или соленоид аз взех този  и проблема с забиването се оправи . Буксата е еднаква каталожен номер 72190344  цената с отстъпка е 56 лв

IMG_20200122_193844.jpg

Редактирано от NikolaySlavkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, brokofil написа:

 

Слагаш му една метална пластина между тръбата на входящите газове в колектора и няма нужда от софтуерно премахване,СТИГА да не ти пречи,че ще ти свети чека

Благодаря за отговора! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, NikolaySlavkov написа:

Клапан н75 или соленоид аз взех този  и проблема с забиването се оправи . Буксата е еднаква каталожен номер 72190344  цената с отстъпка е 56 лв

IMG_20200122_193844.jpg

Да ме улесниш малко,твоя от къде си го поръчал.... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика...

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, brokofil написа:

Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика...

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Да,да в събота имам час за диагностика в сервиз,но питам информативно ако случайно се окаже че е от този клапан,а в сервиза със сигурност ще  ми свалят кожата ако го поръчама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, brokofil написа:

Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика...

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Имам проблем с вибрации в купето когато работи на обороти (на място) цялото табло трепери много здраво но,когато и поддадем малко газ треперенето изчезва. При тръгване също трепери много здраво,може ли да се дължи на тъмпоните на купето или може да има и друга причина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо чете това ми изглежда като 2 различни проблема. Чек свети ли ти? Ако губи мощност от въпроснияъ клапан, трябва да ти свети чека. За вибрацийте може да са доста неща, от тампони на двигателя, до ниски обороти и прочие

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, brokofil написа:

На първо чете това ми изглежда като 2 различни проблема. Чек свети ли ти? Ако губи мощност от въпроснияъ клапан, трябва да ти свети чека. За вибрацийте може да са доста неща, от тампони на двигателя, до ниски обороти и прочие

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Чека  не свети,само ESP аербега след диагностика в сервиз на Хонда който струваше 60лв не можаха да установят друго само неработещ аербега. Имах много нагар на турбото и геометрията изчистиха го срещу 150 лв и регулираха турбото че работело на 65% вместо на 90%. Вибрациите си ги имаше и тогава говорят за силни вибрации по цялото табло и волана при подаване на газ изчезват... Ще видя тампоните дали са здрави ако не ще търся проблема я оборотите .... 

Благодаря за разбирането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венцислав да не би да има някакви втулки по тампоните  на мотора ? При мен колата започна да получава вибрации в купето и волана от полиуретанови втулки под 1000 оборота имаше много големи вибрации  на 1200-1300 оборота изчезваха . Клапана от Интер карс го взех :)

Редактирано от NikolaySlavkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, NikolaySlavkov написа:

Венцислав да не би да има някакви втулки по тампоните  на мотора ? При мен колата започна да получава вибрации в купето и волана от полиуретанови втулки под 1000 оборота имаше много големи вибрации  на 1200-1300 оборота изчезваха . Клапана от Интер карс го взех :)

Не мога да кажа дали има такива втулки ако има такива какво трябва да ги направя ... да като я вкарам в 1000 оборота  вибрациите ги няма  изчезват ще чакам  да видя диагностиката,какво ще кажат  дали е от тампони или от нещо друго идва проблема,ще споделя резултатите след ремонта...

Редактирано от Венцислав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира датчика за външна температута  и може ли да се коригира  показанията понеже показва винаги около 13 18 градуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

От около месец се опитвам да изчета темата, но тъй като е огромна, още наваксвам... Имам едно бързо въпросче и предварително се извинявам, ако вече е дискутирано. Имам следният проблем с колицата: парното куца! Карам 1.7 ctdi 2003, колата загрява за около 15-20мин градско каране, обаче до този момент парното духа студено. След това е някакво много леко хладничко и общо-взето шансът да е топло (и то пак не духа много топло, но е топло) е когато карам на дълъг път и примерно вече съм минала стотина км... Освен това като шофирам достатъчно дълго и колата загрее (държи малко под средата на скалата, което доколкото прочетох във форума е нормалната работна температура), започва да духа леко топло нали, обаче ако спря за малко, дори и на включен двигател, след половин минута пак започва студено да духа. Когато потегля пак става по-топличко. 
Имам съмнения, че проблемът е в термостата? Или може би е някакво запушване на радиаторите? Но понеже съм женско (поне не русо), бих искала да чуя по-експертните мнения на съфорумци, тъй като заради пола ми като си откарам колите на сервиз, ме въртят на шиш както си искат... Та ми се искаше малко повечко знания да натрупам, преди да си вкарам хондичката в бокса. 

Мерси :)

Редактирано от Mey

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Вариантите са няколко:

1. Ако стрелката за температурата на антифриза стои на 2-3 деления под средата (което е нормалното й положение) и не мърда оттам без значение дали е топло, студено, дъждовно или ветровито, значи термостата е ОК. Е ако спускаш някой проход и е студено навън, може да спадне леко температурата и на мотора. Ако стрелката ходи нагоре-надолу в зависимост от режима на натоварване - тогава термостата е за смяна.

2. Ако термостата е ОК, но парното го няма можде да има запушване в радиаторчето за парното. Проследяват се двата маркуча, които ходят до радиаторчето и ако единия е горещ, а другия значително по-студен, то значи че не циркулира достатъчно антифриз през радиатор и той се охлажда прекалено бързо.

3. Може този клапан да е повереден

https://www.google.com/search?q=79710-S5D-A02&sxsrf=ACYBGNTmBMzEQWuzjpkm645UYmduy4Gnew:1580991734585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiUhO6V9bznAhWC8aYKHe40AJIQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=625

4. Може да има повреда в клапите, жилата и т.н. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговора, сигурна съм, че е някое от тези неща. Едно бързо питане:

1. Нещата с термостата седят горе-долу така: когато колата е студена, стрелката е някъде под минимума. За около 15-20мин плавно се качва до около 2/3 под средата и през почти цялото време е там. Т.е. при шофиране 4-5 часа стрелката не мърда. Ако спра колата за около 20-30мин пада лекичко, разбира се. След това като я подкарам, пак си се качва лека-полека до малко под средата и си поддържа там. Това ли е нормалната работа на термостатът?

2. Това ще го проверя довечера като е загряла колата. Ако се окаже, че единият остава студен, това означава, че някъде кръгът е прекъснат ли? 

Съжалявам, ако въпросите ми звучат глупави и невежи :D

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, не си дописах най-важното...

Не знам дали има нешо общо с по-горния проблем, но когато копчето е завъртяно да духа в купето - не духа. В купето духа, когато е завъртяно да духа в предния прозорец. Освен това на 1 степен духа прилично топло (като се е позатоплила), на 2 става по-хладен въздухът...

Редактирано от Mey

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, най-вероятно нещата се въртят около жилата и цялата "кутия" за парното/климатика. До колкото разбирам колата е с климатик. Или има нещо счупено, или неправилно закачени жила. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че при мен аварийния режим, за който писах по-горе, се оправи /поне засега, вече 1000км/ със смяната на клапан н75 с втора употреба от Опел Сигнум, майстора каза, че бил същият и ми сложил такъв. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем със късите светлини, като и двата фара не светят(дълги и габарити светят). Сменях ръчката вътре, крушките са здрави. Необходима ми е цялостна ел. схема на колата или поне на фаровете, защото при замерване на фасунгите мери и три плюса при къси. Колата е Honda Civic 7 gen. 1,4 90 к.с. hatchback дек. 2001.

Редактирано от Tsvetelin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е волан от Сивик 8

Изпратено от моят TA-1024 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Имам въпрос към тези от вас които са с фейсовите дизели, ако е възможно да ми покажете наредбата на кабелите които се връзват към таблото, защото правя подмяната на моят (който е преди фейса) и за жалост намерих само една тема, но тя беше за бензиновите. Ако на колегите им трябва пинаута за бензина мога да сложа препратка към оригиналния източник по който се водих до сега. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си купих табло със буксите и запояяявах кабел към кабел по цветове , че са много разбъркани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега, но имаш ли възможност да снимаш каква е наредбата на кабелите в куплонзите. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Някой да е имал грешка P1112 и ако може да сподели ,как е оправил проблема. 

Благодаря предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започнах търсене на колата, но се опитвам се да разреша дилемата  - Civic 04-05г  vs Corolla 05-06г.  Най-вероятно ще е хеч с 5 врати (повече избор и по-практично)

Критерии:
1. комфорт/ возия   - Някой има ли поглед над двата модела и има ли голяма разлика (Королата ми е ОК, возил съм се)

2. разход. /градско/извънградско/

3. подръжка

4. екстри.

 

По принцип Сивика повече ми харесва като дизайн, багажното е по-голямо с 80л, отзад може 3ма да седят, има V-TEC (не знам дали го има вече този кик-ефект, като при по-старите?), не че Корола нямат аналог, но...

Друго което наклони към хондата - е независимото задно окачване = повече стабилност (спрямо корола)

 

Тук прочетох че просвета е 150мм (т.е. колкото Корола) - но защо последната отвън изглежда нормално висока, а Сивика доста по-нисък (според мен)?!  Ground Clearance  150  www.car.info
Ако реално е по-нисък (примерно е 10-11см) как може да се вдигне?
С по-различно окачване (тунинг) може ли да се омекоти возията (не гоня тази на Мерцедес и Ситроен)?
 

Бензинов, 110к.с. ли е оптималния вариант (ще ми се да е с Vtec) ? Мисля да сложа и темпомат - всички ли от тази генерация са с електронен дросел или трябва да се проверява?
От кои държави да се пазя (ако е внос)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже задното окачване как се води?

Многолостово, независимо... 

Semi-dependent     Twist - Beam  

https://www.car.info/en-se/honda/civic/civic-5-door-7th-generation-278838/specs

 

Някой измервал ли е просвета - 15см? Ако е вярно не би следвало да има често задиране на бордюри, легнали полицаи... ?

 

Редактирано от hakama

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо се води окачването отзад.

Никога не ми е закачала на легнали полицаи, в никакви ситуации.

На бордюр при паркиране назад също няма проблем. Но ако по-тежки неща в багазника (куфари с инструменти в моя случай) - тогава закача, но пък добре че сложих теглич.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при фейслифта със черното табло, наистина ли check engine лампата гасне скоро след като си дал контакт? Или трябва да свети докато не запалиш колата? 

 

094aa1402434994f37f26fb5f5a349df.jpg

 

Ето снимка преди фейса как явно е изгаснала:

 

 

b0c35e96a297484652d8a847d3ec127d.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасне и тогава паля,при мен е така същия мотор фейслифт е колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой с 1.6i има ли наблюдения, на какви обороти е колата на 5 при скорост 120-130км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...