Jump to content

Венцислав

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Венцислав

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Този интерфейс за диагностика дали става за 7ма генерация 2003г 100кс дизел
  2. Не мога да кажа дали има такива втулки ако има такива какво трябва да ги направя ... да като я вкарам в 1000 оборота вибрациите ги няма изчезват ще чакам да видя диагностиката,какво ще кажат дали е от тампони или от нещо друго идва проблема,ще споделя резултатите след ремонта...
  3. Чека не свети,само ESP аербега след диагностика в сервиз на Хонда който струваше 60лв не можаха да установят друго само неработещ аербега. Имах много нагар на турбото и геометрията изчистиха го срещу 150 лв и регулираха турбото че работело на 65% вместо на 90%. Вибрациите си ги имаше и тогава говорят за силни вибрации по цялото табло и волана при подаване на газ изчезват... Ще видя тампоните дали са здрави ако не ще търся проблема я оборотите .... Благодаря за разбирането!
  4. Имам проблем с вибрации в купето когато работи на обороти (на място) цялото табло трепери много здраво но,когато и поддадем малко газ треперенето изчезва. При тръгване също трепери много здраво,може ли да се дължи на тъмпоните на купето или може да има и друга причина...
  5. Да,да в събота имам час за диагностика в сервиз,но питам информативно ако случайно се окаже че е от този клапан,а в сервиза със сигурност ще ми свалят кожата ако го поръчама...
  6. Да ме улесниш малко,твоя от къде си го поръчал....
  7. Може и да полети! Не ми обяснявай колко върви 100кс исузо не съм питал,преди вървеше от известно време се появи ПРОБЛЕМА..
  8. Благодяр за отговора .Ще го почистя утре. Имам още един въпрос относно този ЕГР клапан ако се изолира с поставяне на тапа между свързващата траба и ЕГР клапана и със запушване на вакумният маркуч с болче или трябва и тапа при маркуча при турбото. трябва ли да се отстрани след това софтуерно или може да остане така.
  9. Когато се изкачвам по стръмен път по магистрала карам с 120 и изведнъж когато дойде стръмен участък колата рязко губи мощност . Чистих турбината и променливата геометрия и я регулираха че работела на 65% вместо на 90% и сега пак става така, дали е възможно катализатора да дава този бъг
  10. Здравейте искам да питам някой по запознат когато изкачвам някакво върло колата губи мощност на какво може да се дължи това
  11. Здравейте от скоро и аз си взех Сивик 2003г 1.7 дизел 100кс. Когато колата се излачвам по някое върло по магистралата и не иска да върви губи мощност каква може да е причината. Мисля си за катализатора да е запушен
  12. Относно АГР клапана като се затапи механично след това нужно ли е софтуерно да се отстрани или може само с тапа някой да даде по-подробно информация как се изолира 1.7 дизел 2003г
  13. Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г
×
×
  • Създай нов...