viktor11 92 #3521 Отговорено 8 Декември, 2019 А защо смени дюзите? Проблема може да не е бил в тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3522 Отговорено 10 Декември, 2019 Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3523 Отговорено 14 Декември, 2019 На 10.12.2019 г. at 20:57, kiril9666 написа: Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен. Закачи я на диагностика и вижте на живи данни колко надува турбото на колата . В случая грешката е че колата не надува достатъчно , би трябвало и да пуши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Антонио 0 #3524 Отговорено 30 Декември, 2019 On 7/17/2012 at 6:01 PM, Слави CR-V said: On 7/17/2012 at 4:07 PM, 'jabara' said: Въпрос за антифриза на хонда с двигател исузу 1.7 CTDI 2003г. В един магазин по каталог ми казаха да слагам син антифриз, главата на този двигател е алуминиева не чугунена затова се чудя, вярно ли е това, че трябва да я карам със син антифриз? Не е въпроса в цвета, въпроса е в съставките на антифриза. Червен също няма да и навреди, уж по дълготраен е. Аз от доста години ползвам син на I.G.A.T цената му е доста прилична около 13 кинта за 1,5 литра концентрат които разреждам с още 3 литра вода и получавам 4,5 литра разтвор за около - 20 тина градуса и малко от горе. Антифриза е доказан с годините, когато и да съм отворил нещо по охладителната система от вътре освен бистър антифриз нищо друго като разлагания утаики и мизерии не е изтичало. Смело мога да го похваля че държи охладителната система в отлично състояние и до сега с него нито един радиатор не ми е протекъл, само за справка ще кажа че преди да открия качествените анифризи карах с разни евтини бози Мотукс, Приста и др. с които чисто нов радиатор за 16 месеца текна като леика, за радиаторчета на парно не споменавам които си мислех че са консуматив. От тогава никъв компромис с антифриза, ако ти е мерак сложи и червен но мисля че не е нужно. ЗДРАВЕЙТЕ! 🙂 Изключително ще се зарадвам ако ми помогнете. Имам такъв проблем с моя Сивик 2003 1.7д. Първо се прецака парното (майсторите казват радиаторче) после установих че харчи антифриз и не знам струва ли си да дам пари и да сложа ново радиаторче или не. А проблема с антифриза от къде може да идва. Много ще съм благодарен ако ми помогнете. Търсих радиаторче 2 месеца и май намерих вече (ново). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #3525 Отговорено 31 Декември, 2019 На 10.12.2019 г. at 20:57, kiril9666 написа: Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен. Виж маркучите да не да имаш пукнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaySlavkov 1 #3526 Отговорено 2 Януари, 2020 (Редактирано) При мен проблема е това надува на живи данни до 21.4 пси и влиза в авариен . Редактирано 2 Януари, 2020 от NikolaySlavkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaySlavkov 1 #3527 Отговорено 4 Януари, 2020 При мен причината беше мап сензор смяната с нов оправи проблема . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3528 Отговорено 17 Януари, 2020 Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3529 Отговорено 22 Януари, 2020 На 17.01.2020 г. at 23:00, Венцислав написа: Здравейте от скоро и аз си взех Сивик 2003г 1.7 дизел 100кс. Когато колата се излачвам по някое върло по магистралата и не иска да върви губи мощност каква може да е причината. Мисля си за катализатора да е запушен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3530 Отговорено 23 Януари, 2020 На 17.01.2020 г. at 23:00, Венцислав написа: Здравейте искам да ви попитам за този прословут АГР клапан ако го изолиран механично с тапа има ли нужда да се изолиране след това и с компютър Хонда Сивик 1.7 дизел 100кс 2003г Слагаш му една метална пластина между тръбата на входящите газове в колектора и няма нужда от софтуерно премахване,СТИГА да не ти пречи,че ще ти свети чека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaySlavkov 1 #3531 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Клапан н75 или соленоид аз взех този и проблема с забиването се оправи . Буксата е еднаква каталожен номер 72190344 цената с отстъпка е 56 лв Редактирано 23 Януари, 2020 от NikolaySlavkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3532 Отговорено 23 Януари, 2020 Преди 13 часа, brokofil написа: Слагаш му една метална пластина между тръбата на входящите газове в колектора и няма нужда от софтуерно премахване,СТИГА да не ти пречи,че ще ти свети чека Благодаря за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3533 Отговорено 23 Януари, 2020 Преди 2 часа, NikolaySlavkov написа: Клапан н75 или соленоид аз взех този и проблема с забиването се оправи . Буксата е еднаква каталожен номер 72190344 цената с отстъпка е 56 лв Да ме улесниш малко,твоя от къде си го поръчал.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3534 Отговорено 23 Януари, 2020 Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика... Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3535 Отговорено 23 Януари, 2020 преди 7 минути, brokofil написа: Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика... Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Да,да в събота имам час за диагностика в сервиз,но питам информативно ако случайно се окаже че е от този клапан,а в сервиза със сигурност ще ми свалят кожата ако го поръчама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3536 Отговорено 23 Януари, 2020 преди 18 минути, brokofil написа: Не е задължително проблема да е в този клапан! Не сменяй нищо преди да се направи диагностика... Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Имам проблем с вибрации в купето когато работи на обороти (на място) цялото табло трепери много здраво но,когато и поддадем малко газ треперенето изчезва. При тръгване също трепери много здраво,може ли да се дължи на тъмпоните на купето или може да има и друга причина... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3537 Отговорено 23 Януари, 2020 На първо чете това ми изглежда като 2 различни проблема. Чек свети ли ти? Ако губи мощност от въпроснияъ клапан, трябва да ти свети чека. За вибрацийте може да са доста неща, от тампони на двигателя, до ниски обороти и прочиеИзпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3538 Отговорено 23 Януари, 2020 преди 4 минути, brokofil написа: На първо чете това ми изглежда като 2 различни проблема. Чек свети ли ти? Ако губи мощност от въпроснияъ клапан, трябва да ти свети чека. За вибрацийте може да са доста неща, от тампони на двигателя, до ниски обороти и прочие Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Чека не свети,само ESP аербега след диагностика в сервиз на Хонда който струваше 60лв не можаха да установят друго само неработещ аербега. Имах много нагар на турбото и геометрията изчистиха го срещу 150 лв и регулираха турбото че работело на 65% вместо на 90%. Вибрациите си ги имаше и тогава говорят за силни вибрации по цялото табло и волана при подаване на газ изчезват... Ще видя тампоните дали са здрави ако не ще търся проблема я оборотите .... Благодаря за разбирането! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaySlavkov 1 #3539 Отговорено 23 Януари, 2020 (Редактирано) Венцислав да не би да има някакви втулки по тампоните на мотора ? При мен колата започна да получава вибрации в купето и волана от полиуретанови втулки под 1000 оборота имаше много големи вибрации на 1200-1300 оборота изчезваха . Клапана от Интер карс го взех Редактирано 23 Януари, 2020 от NikolaySlavkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцислав 0 #3540 Отговорено 24 Януари, 2020 (Редактирано) Преди 17 часа, NikolaySlavkov написа: Венцислав да не би да има някакви втулки по тампоните на мотора ? При мен колата започна да получава вибрации в купето и волана от полиуретанови втулки под 1000 оборота имаше много големи вибрации на 1200-1300 оборота изчезваха . Клапана от Интер карс го взех Не мога да кажа дали има такива втулки ако има такива какво трябва да ги направя ... да като я вкарам в 1000 оборота вибрациите ги няма изчезват ще чакам да видя диагностиката,какво ще кажат дали е от тампони или от нещо друго идва проблема,ще споделя резултатите след ремонта... Редактирано 24 Януари, 2020 от Венцислав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krash4yy 0 #3541 Отговорено 2 Февруари, 2020 Къде се намира датчика за външна температута и може ли да се коригира показанията понеже показва винаги около 13 18 градуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mey 0 #3542 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Привет на всички! От около месец се опитвам да изчета темата, но тъй като е огромна, още наваксвам... Имам едно бързо въпросче и предварително се извинявам, ако вече е дискутирано. Имам следният проблем с колицата: парното куца! Карам 1.7 ctdi 2003, колата загрява за около 15-20мин градско каране, обаче до този момент парното духа студено. След това е някакво много леко хладничко и общо-взето шансът да е топло (и то пак не духа много топло, но е топло) е когато карам на дълъг път и примерно вече съм минала стотина км... Освен това като шофирам достатъчно дълго и колата загрее (държи малко под средата на скалата, което доколкото прочетох във форума е нормалната работна температура), започва да духа леко топло нали, обаче ако спря за малко, дори и на включен двигател, след половин минута пак започва студено да духа. Когато потегля пак става по-топличко. Имам съмнения, че проблемът е в термостата? Или може би е някакво запушване на радиаторите? Но понеже съм женско (поне не русо), бих искала да чуя по-експертните мнения на съфорумци, тъй като заради пола ми като си откарам колите на сервиз, ме въртят на шиш както си искат... Та ми се искаше малко повечко знания да натрупам, преди да си вкарам хондичката в бокса. Мерси Редактирано 6 Февруари, 2020 от Mey Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3543 Отговорено 6 Февруари, 2020 Здравей! Вариантите са няколко: 1. Ако стрелката за температурата на антифриза стои на 2-3 деления под средата (което е нормалното й положение) и не мърда оттам без значение дали е топло, студено, дъждовно или ветровито, значи термостата е ОК. Е ако спускаш някой проход и е студено навън, може да спадне леко температурата и на мотора. Ако стрелката ходи нагоре-надолу в зависимост от режима на натоварване - тогава термостата е за смяна. 2. Ако термостата е ОК, но парното го няма можде да има запушване в радиаторчето за парното. Проследяват се двата маркуча, които ходят до радиаторчето и ако единия е горещ, а другия значително по-студен, то значи че не циркулира достатъчно антифриз през радиатор и той се охлажда прекалено бързо. 3. Може този клапан да е повереден https://www.google.com/search?q=79710-S5D-A02&sxsrf=ACYBGNTmBMzEQWuzjpkm645UYmduy4Gnew:1580991734585&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiUhO6V9bznAhWC8aYKHe40AJIQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=625 4. Може да има повреда в клапите, жилата и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mey 0 #3544 Отговорено 6 Февруари, 2020 Мерси много за отговора, сигурна съм, че е някое от тези неща. Едно бързо питане: 1. Нещата с термостата седят горе-долу така: когато колата е студена, стрелката е някъде под минимума. За около 15-20мин плавно се качва до около 2/3 под средата и през почти цялото време е там. Т.е. при шофиране 4-5 часа стрелката не мърда. Ако спра колата за около 20-30мин пада лекичко, разбира се. След това като я подкарам, пак си се качва лека-полека до малко под средата и си поддържа там. Това ли е нормалната работа на термостатът? 2. Това ще го проверя довечера като е загряла колата. Ако се окаже, че единият остава студен, това означава, че някъде кръгът е прекъснат ли? Съжалявам, ако въпросите ми звучат глупави и невежи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mey 0 #3545 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Ох, не си дописах най-важното... Не знам дали има нешо общо с по-горния проблем, но когато копчето е завъртяно да духа в купето - не духа. В купето духа, когато е завъртяно да духа в предния прозорец. Освен това на 1 степен духа прилично топло (като се е позатоплила), на 2 става по-хладен въздухът... Редактирано 6 Февруари, 2020 от Mey Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3546 Отговорено 6 Февруари, 2020 Хм, най-вероятно нещата се въртят около жилата и цялата "кутия" за парното/климатика. До колкото разбирам колата е с климатик. Или има нещо счупено, или неправилно закачени жила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #3547 Отговорено 16 Февруари, 2020 Само да кажа, че при мен аварийния режим, за който писах по-горе, се оправи /поне засега, вече 1000км/ със смяната на клапан н75 с втора употреба от Опел Сигнум, майстора каза, че бил същият и ми сложил такъв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tsvetelin 0 #3548 Отговорено 21 Февруари, 2020 (Редактирано) Здравейте, имам проблем със късите светлини, като и двата фара не светят(дълги и габарити светят). Сменях ръчката вътре, крушките са здрави. Необходима ми е цялостна ел. схема на колата или поне на фаровете, защото при замерване на фасунгите мери и три плюса при къси. Колата е Honda Civic 7 gen. 1,4 90 к.с. hatchback дек. 2001. Редактирано 21 Февруари, 2020 от Tsvetelin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3549 Отговорено 11 Март, 2020 Някой слагал ли е волан от Сивик 8Изпратено от моят TA-1024 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darkstrike374 0 #3550 Отговорено 12 Март, 2020 Здравейте колеги! Имам въпрос към тези от вас които са с фейсовите дизели, ако е възможно да ми покажете наредбата на кабелите които се връзват към таблото, защото правя подмяната на моят (който е преди фейса) и за жалост намерих само една тема, но тя беше за бензиновите. Ако на колегите им трябва пинаута за бензина мога да сложа препратка към оригиналния източник по който се водих до сега. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3551 Отговорено 13 Март, 2020 аз си купих табло със буксите и запояяявах кабел към кабел по цветове , че са много разбъркани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darkstrike374 0 #3552 Отговорено 16 Март, 2020 Извинявай колега, но имаш ли възможност да снимаш каква е наредбата на кабелите в куплонзите. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ronislav4o 0 #3553 Отговорено 19 Март, 2020 Здравейте , Някой да е имал грешка P1112 и ако може да сподели ,как е оправил проблема. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #3554 Отговорено 16 Април, 2020 Започнах търсене на колата, но се опитвам се да разреша дилемата - Civic 04-05г vs Corolla 05-06г. Най-вероятно ще е хеч с 5 врати (повече избор и по-практично) Критерии: 1. комфорт/ возия - Някой има ли поглед над двата модела и има ли голяма разлика (Королата ми е ОК, возил съм се) 2. разход. /градско/извънградско/ 3. подръжка 4. екстри. По принцип Сивика повече ми харесва като дизайн, багажното е по-голямо с 80л, отзад може 3ма да седят, има V-TEC (не знам дали го има вече този кик-ефект, като при по-старите?), не че Корола нямат аналог, но... Друго което наклони към хондата - е независимото задно окачване = повече стабилност (спрямо корола) Тук прочетох че просвета е 150мм (т.е. колкото Корола) - но защо последната отвън изглежда нормално висока, а Сивика доста по-нисък (според мен)?! Ground Clearance 150 www.car.info Ако реално е по-нисък (примерно е 10-11см) как може да се вдигне? С по-различно окачване (тунинг) може ли да се омекоти возията (не гоня тази на Мерцедес и Ситроен)? Бензинов, 110к.с. ли е оптималния вариант (ще ми се да е с Vtec) ? Мисля да сложа и темпомат - всички ли от тази генерация са с електронен дросел или трябва да се проверява? От кои държави да се пазя (ако е внос)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #3555 Отговорено 24 Април, 2020 (Редактирано) Някой може ли да каже задното окачване как се води? Многолостово, независимо... Semi-dependent Twist - Beam https://www.car.info/en-se/honda/civic/civic-5-door-7th-generation-278838/specs Някой измервал ли е просвета - 15см? Ако е вярно не би следвало да има често задиране на бордюри, легнали полицаи... ? Редактирано 24 Април, 2020 от hakama Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3556 Отговорено 24 Април, 2020 Независимо се води окачването отзад. Никога не ми е закачала на легнали полицаи, в никакви ситуации. На бордюр при паркиране назад също няма проблем. Но ако по-тежки неща в багазника (куфари с инструменти в моя случай) - тогава закача, но пък добре че сложих теглич. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 11 #3557 Отговорено 25 Юли, 2020 Здравейте, при фейслифта със черното табло, наистина ли check engine лампата гасне скоро след като си дал контакт? Или трябва да свети докато не запалиш колата? Ето снимка преди фейса как явно е изгаснала: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batkiro79 11 #3558 Отговорено 27 Юли, 2020 Гасне и тогава паля,при мен е така същия мотор фейслифт е колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 11 #3559 Отговорено 27 Юли, 2020 Благодаря, разбрах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denyslav 0 #3560 Отговорено 6 Август, 2020 Здравейте. Някой с 1.6i има ли наблюдения, на какви обороти е колата на 5 при скорост 120-130км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове