Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Такива втулки няма. Освен по поръчка може би.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви няма? Конкретен размер ли? Защото пазара е пълен с всякакви втулки за джанти.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел -> Хонда втулки. 56,6 -> 56,1

Освен аз да не намирам, възможно е :)

От 67 централен има сякви де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да, гумаджиите навиват тиксо за такива малки размери...:)!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Все се надявам с 14-ките да вози по-меко.

Аз също съм с 14-ки зимни гуми 185/65/14 и си вози едно и също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел -> Хонда втулки. 56,6 -> 56,1

Освен аз да не намирам, възможно е :)

От 67 централен има сякви де :)

Няма и как да има, от 56 на 56.5, много е малка разликата, това е кръгче с дебелина на стената 0.25мм. Има и друг начин, с тънък дистанционен фланец, но там трябва да се занимава специалист.

 

 Искам да уточня, че е грешно да се изписва десетата от милиметъра, към основния размер. Тази десета се отнася за вътрешни диаметър, и е по-скоро включен допуск, да влезе нормално джантата. По същия начин, може главината да е 55.95мм, а на джантата да е 56.05мм, абсолютно същото е.

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гайките от летите джанти дали ще мога да си ги ползвам и на стоманените, или ще трябва да купувам други гайки? Питането ми е, защото някои от гайките са секретни и да не би да има някакъв проблем от това!? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако железните джанти са оригинални и имат оригинални тасове са различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гайките от летите джанти дали ще мога да си ги ползвам и на стоманените, или ще трябва да купувам други гайки? Питането ми е, защото някои от гайките са секретни и да не би да има някакъв проблем от това!? 

Можеш, нямаш никакъв проблем, само трябва да видиш дължината на шпилките, да не дойдат къси или дълги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какви предни накладки да взема?

 

Камока Не знам дали са японски и дали са хубави?

 

АТЕ чул съм противоречиви неща за тях?

 

За тия пари има същио Mapco, Bosch, Febi, Barum ?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм какви ли не накладки, но най-доволен съм останал от PAGID и BREMBO. Предните бяха PAGID и сега ги смених с BREMBO, само за да видя какво толкова представляват. Доволен съм и от 2-те марки. Може би BREMBO-то да е малко по-твърдо и да държи съвсем малко повече при последователни спирания по завои, vtec228.gif но говорим за наистина малко.  

Купувам винаги от UK и PAGID-ът (T5065, ако си със спирачни апарати LUCAS, понеже такива накладки си показал), например, излиза 40-42 лв. с доставката до България (GGBG, Габиели и другите там доставчици). А BREMBO-то (P 28 020 за Lucas) е малко по-скъпо, ако го вземеш от търговец с висока репутация или малко по-евтино, ако си падаш авантюрист.

Ако не си чувал за PAGID да ти кажа, че те са ОЕМ производител на много фирми и са част от TMD Friction, където влизат още TEXTAR и MINTEX. Можеш да видиш TEXTAR, произведен в заводите на MINTEX в UK, както и MINTEX, произведен в Германия. Последно гледах накладки за автомобила на един колега. Бяха оригинални Тойота накладки и на тях си имаше логото на PAGID. Специално PAGID T5065 винаги ми е идвал произведен в Германия. За BREMBO-то не мога да кажа откъде са, защото на кутията има код за Италия, но като нищо може да са Китай. Обаче е факт, че спират и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за BREMBO, само че както е писал колегата да е купено от Англия. И дискове и накладки са супер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не гледам какво слагам сега даже взех някви италиански подгревни свещи 15лв фирмените бяха 30лв

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d39e8c31adf037f39cf41f8967744861.jpg

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдин въпрос, относно парното на сивик 7! Като включа от OFF на някаква степен на духане, ми се включва бутона за климатика, което ми е странно? Налага се да го изключвам /бутона А/С/. В тая връзка - духането на топлото, от въртене на климатика ли е, или си има отделен вентилатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е с жила не е климатроника парното ако е под 0 идва много бързо защото пали подгрева на водата ако е над 0 идва за 10-15мин

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилатора е един, радиаторите за климатика и за топлото са отделни.В този случай работят и 2те заедно,но защо ? Климатика се включва за да изсуши въздуха в колата ти, т.е. да не ти се запотяват стъклата.Ако решиш ,че ти трябва по бързо топло изключи климатика от бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си слагах жилата на топлото като се сложи до край долу включва някакво реле и би трябвало да активира подгревните на водата ,може и дте да са ми изгоряли не съм ги замервал

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдин въпрос, относно парното на сивик 7! Като включа от OFF на някаква степен на духане, ми се включва бутона за климатика, което ми е странно? Налага се да го изключвам /бутона А/С/. В тая връзка - духането на топлото, от въртене на климатика ли е, или си има отделен вентилатор?

Мисля, че ти се пуска климатика, защото дугото копче за посоката е пуснато да духа към стъклата. Същото се случва, ако си ползваш духалката към хората например и преместиш към стъклото, пак се включва климатика автоматично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм какви ли не накладки, но най-доволен съм останал от PAGID и BREMBO. Предните бяха PAGID и сега ги смених с BREMBO, само за да видя какво толкова представляват. Доволен съм и от 2-те марки. Може би BREMBO-то да е малко по-твърдо и да държи съвсем малко повече при последователни спирания по завои, vtec228.gif но говорим за наистина малко.  

Купувам винаги от UK и PAGID-ът (T5065, ако си със спирачни апарати LUCAS, понеже такива накладки си показал), например, излиза 40-42 лв. с доставката до България (GGBG, Габиели и другите там доставчици). А BREMBO-то (P 28 020 за Lucas) е малко по-скъпо, ако го вземеш от търговец с висока репутация или малко по-евтино, ако си падаш авантюрист.

Ако не си чувал за PAGID да ти кажа, че те са ОЕМ производител на много фирми и са част от TMD Friction, където влизат още TEXTAR и MINTEX. Можеш да видиш TEXTAR, произведен в заводите на MINTEX в UK, както и MINTEX, произведен в Германия. Последно гледах накладки за автомобила на един колега. Бяха оригинални Тойота накладки и на тях си имаше логото на PAGID. Специално PAGID T5065 винаги ми е идвал произведен в Германия. За BREMBO-то не мога да кажа откъде са, защото на кутията има код за Италия, но като нищо може да са Китай. Обаче е факт, че спират и съм доволен.

 

 

Благодаря за подробния отговор, колега. Мисля да потърся Pagid. Само да попитам има ли вариант да не съм с апарати Лукас ?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре виж по VIN номер в някой каталог на Хонда, примерно като този. Там в секцията "FRONT BRAKE" гледаш накладките. Ако имат едни пружинки отгоре си с LUCAS,

 

Untitled.png . IMG_0017.png

 

иначе си от другите.

 

Untitled2.png

 

Или пък си погледни накладките на автомобила за въпросните пружинки. :)

 

image.jpg

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор, колега. Днес свалих едната гума, Лукас са. За съжаление обаче в немския ибей не намирам Pagid (в момента съм в Германия), затова ще взема едни Brembo да ги пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от колегите, дали знае размерите на маншьоните на външните карета? D16W1 2002дог.

Благодарско предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....

Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела.

Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз дали има 7ма серия с мигачи в огледалата ,аз имам 1.7 дизел и съм много доволен

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

клапана на парното подлежи ли на ремонт,може да се мести ръчно,но не и от купето.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....

Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела.

Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата?

 

Благодаря предварително!

facelift модел, произведена 2004-2005г. най сигурна информация за датата на производството дава VIN-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже първите фейслифтови са без мигачи на огледалата. Би трябвало да е 2005-да поне споерд мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

facelift модел, произведена 2004-2005г. най сигурна информация за датата на производството дава VIN-a

 

 

 

Даже първите фейслифтови са без мигачи на огледалата. Би трябвало да е 2005-да поне споерд мен

 

Много благодаря, мислех, че е нещо подобно, но не бях сигурен.

Иначе VIN-а, ще го проверя когато харесам нещо конкретно, към момента още гледам снимки...  :whistle:

Редактирано от Е. Ангелийн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

клапана на парното подлежи ли на ремонт,може да се мести ръчно,но не и от купето.

 

Поздрави

 

Блокирала ти е конзолата вътре в купето.Последно време много хора се оплакват с идването на зимата.Трябва да се сваля таблото за жалост.

Става дума за средната конзола,жилото дето управлява кранчето на парното е вързано за един палец на тая конзола.Като въртиш врътката от купето си мислиш ,че се регулира,но всъщност лостчетата вътре прескачат и не движат жилото

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем и сега съм го бутнал от долу на рака много е тъпо с тия жила с климатроника е по оферта

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от Marinov1981

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем и сега съм го бутнал от долу на рака много е тъпо с тия жила с климатроника е по оферта Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

Аз съм с климатроник и имам същия проблем за жалост.Все още не съм установил какъв е тъй като колата е с обърната дирекция и взех конзолата от морга .Моторчетата ми управляват всичко както трябва,но като тръгне да дърпа жилото за кранчето и се мъчи и в крайна сметка излиза от релсата където трябва да се движи.

Може да провериш твоята като се наведеш до педалите и погледнеш нагоре към средната конзола,ще забележиш жилото,при мен е облечено в синя тефлонова броня.Един човек ти върти врътките отгоре ,а ти гледаш какво става :)

При мен обръщането на кранчето на топло не помогна,явно конзолите с климатроник имат клапа,която сменя потока на въздуха през кой радиатор да минава, т.е. в момента ми е настроена на тази за климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос - много рядко срещана ли е 6-скоростната кутия при дизелите, защото попадам само на една обява с такава на доста височка цена!

 Ето и обявата:http://www.cars.bg/c1843325

Колицата е готина, но ми е доста над бюджета.

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е с 6 скорости, само топката е такава. Собственикът е искал да заприлича на Type R (атмосферен бензин ~200 к.с.). Виж и червените емблеми.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.7 дизел е само 5 скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топката е сменена с подобна:

 

s_l500.jpg

 

Има същите и с 5 скорости, но явно е искал да го докара колкото се може повече до "тапир". :) Сигурно я е и карал като за 200 коня... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря,

Задавам въпроси за лаици, а съм 35+ години...

 

Надявам се да падна на читава, пък каквото стане!

Наздраве на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продавам моята

 

Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,интересно нещо ми се случи тази сутрин и си нямам на представа как да процедирам,може ли малко помощ?
Тази сутрин,когато си запалих колата ми светна символа на таблото "Акумулатор" и не иска да изгасва дори и след изгасяне на двигателя и повторно запалване лапичката продължава да си свети.
Карах около 20тина километра до работа,но незнам дали ще успея да си се прибера после до нас и незнам какви са рисковете да карам за момента така(освен да ми изгасне някъде колата).
+ Незнам дали има нещо общо ,но и ми се стори ,че колата днес загря доста бавно ( говора за парното)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем със зареждането на акумулатора, т.е. някаква неизправност от алтернатора.Ако колата ти е бензин ще умре доста бърза,тъй като се нуждае от ток за свещите.Ако си дизел ще изкараш и връщането най-вероятно стига да запалиш.Съвета ми е да караш с икономия на ток, т.е. изгасени фарове,спряна музика,спряно парно и т.н.

Замерете напрежението на акумулаторните клейми с уред, трябва да е около 13,5-14,2 волта .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...