dindin 1257 #2841 Отговорено 31 Октомври, 2016 Такива втулки няма. Освен по поръчка може би. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2842 Отговорено 31 Октомври, 2016 Какви няма? Конкретен размер ли? Защото пазара е пълен с всякакви втулки за джанти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2843 Отговорено 31 Октомври, 2016 Опел -> Хонда втулки. 56,6 -> 56,1 Освен аз да не намирам, възможно е От 67 централен има сякви де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2844 Отговорено 31 Октомври, 2016 О да, гумаджиите навиват тиксо за такива малки размери...! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kocevv 0 #2845 Отговорено 31 Октомври, 2016 Благодаря за информацията. Все се надявам с 14-ките да вози по-меко. Аз също съм с 14-ки зимни гуми 185/65/14 и си вози едно и също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2846 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) Опел -> Хонда втулки. 56,6 -> 56,1 Освен аз да не намирам, възможно е От 67 централен има сякви де Няма и как да има, от 56 на 56.5, много е малка разликата, това е кръгче с дебелина на стената 0.25мм. Има и друг начин, с тънък дистанционен фланец, но там трябва да се занимава специалист. Искам да уточня, че е грешно да се изписва десетата от милиметъра, към основния размер. Тази десета се отнася за вътрешни диаметър, и е по-скоро включен допуск, да влезе нормално джантата. По същия начин, може главината да е 55.95мм, а на джантата да е 56.05мм, абсолютно същото е. Редактирано 31 Октомври, 2016 от bahamonde Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #2847 Отговорено 1 Ноември, 2016 Колеги, гайките от летите джанти дали ще мога да си ги ползвам и на стоманените, или ще трябва да купувам други гайки? Питането ми е, защото някои от гайките са секретни и да не би да има някакъв проблем от това!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2848 Отговорено 1 Ноември, 2016 Ако железните джанти са оригинални и имат оригинални тасове са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2849 Отговорено 2 Ноември, 2016 Колеги, гайките от летите джанти дали ще мога да си ги ползвам и на стоманените, или ще трябва да купувам други гайки? Питането ми е, защото някои от гайките са секретни и да не би да има някакъв проблем от това!? Можеш, нямаш никакъв проблем, само трябва да видиш дължината на шпилките, да не дойдат къси или дълги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2850 Отговорено 5 Ноември, 2016 (Редактирано) Колеги, какви предни накладки да взема? Камока Не знам дали са японски и дали са хубави? АТЕ чул съм противоречиви неща за тях? За тия пари има същио Mapco, Bosch, Febi, Barum ? Редактирано 5 Ноември, 2016 от backstage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2851 Отговорено 6 Ноември, 2016 Сменил съм какви ли не накладки, но най-доволен съм останал от PAGID и BREMBO. Предните бяха PAGID и сега ги смених с BREMBO, само за да видя какво толкова представляват. Доволен съм и от 2-те марки. Може би BREMBO-то да е малко по-твърдо и да държи съвсем малко повече при последователни спирания по завои, но говорим за наистина малко. Купувам винаги от UK и PAGID-ът (T5065, ако си със спирачни апарати LUCAS, понеже такива накладки си показал), например, излиза 40-42 лв. с доставката до България (GGBG, Габиели и другите там доставчици). А BREMBO-то (P 28 020 за Lucas) е малко по-скъпо, ако го вземеш от търговец с висока репутация или малко по-евтино, ако си падаш авантюрист. Ако не си чувал за PAGID да ти кажа, че те са ОЕМ производител на много фирми и са част от TMD Friction, където влизат още TEXTAR и MINTEX. Можеш да видиш TEXTAR, произведен в заводите на MINTEX в UK, както и MINTEX, произведен в Германия. Последно гледах накладки за автомобила на един колега. Бяха оригинални Тойота накладки и на тях си имаше логото на PAGID. Специално PAGID T5065 винаги ми е идвал произведен в Германия. За BREMBO-то не мога да кажа откъде са, защото на кутията има код за Италия, но като нищо може да са Китай. Обаче е факт, че спират и съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2852 Отговорено 8 Ноември, 2016 +1 за BREMBO, само че както е писал колегата да е купено от Англия. И дискове и накладки са супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2853 Отговорено 8 Ноември, 2016 Аз никога не гледам какво слагам сега даже взех някви италиански подгревни свещи 15лв фирмените бяха 30лв Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2854 Отговорено 8 Ноември, 2016 Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2855 Отговорено 8 Ноември, 2016 Eдин въпрос, относно парното на сивик 7! Като включа от OFF на някаква степен на духане, ми се включва бутона за климатика, което ми е странно? Налага се да го изключвам /бутона А/С/. В тая връзка - духането на топлото, от въртене на климатика ли е, или си има отделен вентилатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2856 Отговорено 8 Ноември, 2016 При мен е с жила не е климатроника парното ако е под 0 идва много бързо защото пали подгрева на водата ако е над 0 идва за 10-15мин Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2857 Отговорено 8 Ноември, 2016 Вентилатора е един, радиаторите за климатика и за топлото са отделни.В този случай работят и 2те заедно,но защо ? Климатика се включва за да изсуши въздуха в колата ти, т.е. да не ти се запотяват стъклата.Ако решиш ,че ти трябва по бързо топло изключи климатика от бутона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2858 Отговорено 8 Ноември, 2016 Аз като си слагах жилата на топлото като се сложи до край долу включва някакво реле и би трябвало да активира подгревните на водата ,може и дте да са ми изгоряли не съм ги замервал Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
choro 0 #2859 Отговорено 8 Ноември, 2016 Eдин въпрос, относно парното на сивик 7! Като включа от OFF на някаква степен на духане, ми се включва бутона за климатика, което ми е странно? Налага се да го изключвам /бутона А/С/. В тая връзка - духането на топлото, от въртене на климатика ли е, или си има отделен вентилатор? Мисля, че ти се пуска климатика, защото дугото копче за посоката е пуснато да духа към стъклата. Същото се случва, ако си ползваш духалката към хората например и преместиш към стъклото, пак се включва климатика автоматично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2860 Отговорено 8 Ноември, 2016 (Редактирано) Сменил съм какви ли не накладки, но най-доволен съм останал от PAGID и BREMBO. Предните бяха PAGID и сега ги смених с BREMBO, само за да видя какво толкова представляват. Доволен съм и от 2-те марки. Може би BREMBO-то да е малко по-твърдо и да държи съвсем малко повече при последователни спирания по завои, но говорим за наистина малко. Купувам винаги от UK и PAGID-ът (T5065, ако си със спирачни апарати LUCAS, понеже такива накладки си показал), например, излиза 40-42 лв. с доставката до България (GGBG, Габиели и другите там доставчици). А BREMBO-то (P 28 020 за Lucas) е малко по-скъпо, ако го вземеш от търговец с висока репутация или малко по-евтино, ако си падаш авантюрист. Ако не си чувал за PAGID да ти кажа, че те са ОЕМ производител на много фирми и са част от TMD Friction, където влизат още TEXTAR и MINTEX. Можеш да видиш TEXTAR, произведен в заводите на MINTEX в UK, както и MINTEX, произведен в Германия. Последно гледах накладки за автомобила на един колега. Бяха оригинални Тойота накладки и на тях си имаше логото на PAGID. Специално PAGID T5065 винаги ми е идвал произведен в Германия. За BREMBO-то не мога да кажа откъде са, защото на кутията има код за Италия, но като нищо може да са Китай. Обаче е факт, че спират и съм доволен. Благодаря за подробния отговор, колега. Мисля да потърся Pagid. Само да попитам има ли вариант да не съм с апарати Лукас ? Редактирано 8 Ноември, 2016 от backstage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2861 Отговорено 8 Ноември, 2016 (Редактирано) Най-добре виж по VIN номер в някой каталог на Хонда, примерно като този. Там в секцията "FRONT BRAKE" гледаш накладките. Ако имат едни пружинки отгоре си с LUCAS, . иначе си от другите. Или пък си погледни накладките на автомобила за въпросните пружинки. Редактирано 8 Ноември, 2016 от user2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2862 Отговорено 9 Ноември, 2016 Благодаря за изчерпателния отговор, колега. Днес свалих едната гума, Лукас са. За съжаление обаче в немския ибей не намирам Pagid (в момента съм в Германия), затова ще взема едни Brembo да ги пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #2863 Отговорено 9 Ноември, 2016 Някой от колегите, дали знае размерите на маншьоните на външните карета? D16W1 2002дог. Благодарско предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Е. Ангелийн 3 #2864 Отговорено 10 Ноември, 2016 Така.... Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела. Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2865 Отговорено 10 Ноември, 2016 Нз дали има 7ма серия с мигачи в огледалата ,аз имам 1.7 дизел и съм много доволен Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2866 Отговорено 10 Ноември, 2016 Колеги, клапана на парното подлежи ли на ремонт,може да се мести ръчно,но не и от купето. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2867 Отговорено 10 Ноември, 2016 Така.... Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела. Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата? Благодаря предварително! facelift модел, произведена 2004-2005г. най сигурна информация за датата на производството дава VIN-a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2868 Отговорено 10 Ноември, 2016 Даже първите фейслифтови са без мигачи на огледалата. Би трябвало да е 2005-да поне споерд мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Е. Ангелийн 3 #2869 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) facelift модел, произведена 2004-2005г. най сигурна информация за датата на производството дава VIN-a Даже първите фейслифтови са без мигачи на огледалата. Би трябвало да е 2005-да поне споерд мен Много благодаря, мислех, че е нещо подобно, но не бях сигурен. Иначе VIN-а, ще го проверя когато харесам нещо конкретно, към момента още гледам снимки... Редактирано 10 Ноември, 2016 от Е. Ангелийн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2870 Отговорено 10 Ноември, 2016 Колеги, клапана на парното подлежи ли на ремонт,може да се мести ръчно,но не и от купето. Поздрави Блокирала ти е конзолата вътре в купето.Последно време много хора се оплакват с идването на зимата.Трябва да се сваля таблото за жалост. Става дума за средната конзола,жилото дето управлява кранчето на парното е вързано за един палец на тая конзола.Като въртиш врътката от купето си мислиш ,че се регулира,но всъщност лостчетата вътре прескачат и не движат жилото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2871 Отговорено 10 Ноември, 2016 (Редактирано) Аз имах такъв проблем и сега съм го бутнал от долу на рака много е тъпо с тия жила с климатроника е по оферта Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Редактирано 10 Ноември, 2016 от Marinov1981 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2872 Отговорено 11 Ноември, 2016 Аз имах такъв проблем и сега съм го бутнал от долу на рака много е тъпо с тия жила с климатроника е по оферта Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Аз съм с климатроник и имам същия проблем за жалост.Все още не съм установил какъв е тъй като колата е с обърната дирекция и взех конзолата от морга .Моторчетата ми управляват всичко както трябва,но като тръгне да дърпа жилото за кранчето и се мъчи и в крайна сметка излиза от релсата където трябва да се движи. Може да провериш твоята като се наведеш до педалите и погледнеш нагоре към средната конзола,ще забележиш жилото,при мен е облечено в синя тефлонова броня.Един човек ти върти врътките отгоре ,а ти гледаш какво става При мен обръщането на кранчето на топло не помогна,явно конзолите с климатроник имат клапа,която сменя потока на въздуха през кой радиатор да минава, т.е. в момента ми е настроена на тази за климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Е. Ангелийн 3 #2873 Отговорено 11 Ноември, 2016 Още един въпрос - много рядко срещана ли е 6-скоростната кутия при дизелите, защото попадам само на една обява с такава на доста височка цена! Ето и обявата:http://www.cars.bg/c1843325 Колицата е готина, но ми е доста над бюджета. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2874 Отговорено 11 Ноември, 2016 (Редактирано) Това не е с 6 скорости, само топката е такава. Собственикът е искал да заприлича на Type R (атмосферен бензин ~200 к.с.). Виж и червените емблеми. Редактирано 11 Ноември, 2016 от user2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2875 Отговорено 11 Ноември, 2016 1.7 дизел е само 5 скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2876 Отговорено 11 Ноември, 2016 Топката е сменена с подобна: Има същите и с 5 скорости, но явно е искал да го докара колкото се може повече до "тапир". Сигурно я е и карал като за 200 коня... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Е. Ангелийн 3 #2877 Отговорено 11 Ноември, 2016 Много Ви благодаря, Задавам въпроси за лаици, а съм 35+ години... Надявам се да падна на читава, пък каквото стане! Наздраве на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2878 Отговорено 12 Ноември, 2016 Аз продавам моята Изпратено от моят SM-A500FU с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xarito 1 #2879 Отговорено 14 Ноември, 2016 Здравейте колеги,интересно нещо ми се случи тази сутрин и си нямам на представа как да процедирам,може ли малко помощ?Тази сутрин,когато си запалих колата ми светна символа на таблото "Акумулатор" и не иска да изгасва дори и след изгасяне на двигателя и повторно запалване лапичката продължава да си свети.Карах около 20тина километра до работа,но незнам дали ще успея да си се прибера после до нас и незнам какви са рисковете да карам за момента така(освен да ми изгасне някъде колата).+ Незнам дали има нещо общо ,но и ми се стори ,че колата днес загря доста бавно ( говора за парното) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2880 Отговорено 14 Ноември, 2016 Имаш проблем със зареждането на акумулатора, т.е. някаква неизправност от алтернатора.Ако колата ти е бензин ще умре доста бърза,тъй като се нуждае от ток за свещите.Ако си дизел ще изкараш и връщането най-вероятно стига да запалиш.Съвета ми е да караш с икономия на ток, т.е. изгасени фарове,спряна музика,спряно парно и т.н. Замерете напрежението на акумулаторните клейми с уред, трябва да е около 13,5-14,2 волта . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове