Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

И маслото е точно 5 литра, да не се засилиш да купуваш повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И маслото е точно 5 литра, да не се засилиш да купуваш повече.

Еее супер :D точно си правех сметки колко литра да си взема,че гледам тези разфасовки по 5л :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги автомобилът ми е сивик 7 генерация 2004 снощи ми се изгубиха мигачите и аварийните първоначално си помислих че е бушон след като се прибрах проверих всичките + бушоните при двигателя всичките са изправни което ме е навежда на мисълта че проблема е в релето но немога да го открия ако някой може да ме насочикъм местоположението му ще съм благодарен. Странното е че когато я заключа с централното мигачите си светват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на какви обороти се включва витека на 1.6, 110к.с. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I installed a VTEC light on my car so i could see when it engages...

 

On full throttle VTEC engages at approx 2100RPM

On part throttle VTEC engages at approx 3200RPM

When slowing down (in gear and foot off the throttle) VTEC shuts off at approx 3000RPM

 

Off VTEC it fully opens 4 intake valves and partially opens the other 4 valves (one fully open, one partially open valve per cylinder)

On VTEC it fully opens all 8 intake valves.

 

There isn't a vast change like on the K20 CTR engine, that's why we don't get a great change in noise (or performance, lol).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги от къде да намеря крушки за таблото на километража? Половината са изгорели и свети слабо. Свалих ги и на гърба им пише TOSHIBA V-2.

Обиколих магазините в Монтана, но никъде не намерих подобни. Крушката не се сваля от цокъла.

сваля се колега,краченцата се заплитат по цокъла.Погледни по внимателно........крушки има дори в бензиностанциите,но цената им е малко висока там

 

П.П Тъй като с полицая коментираме едно и също нещо ,по едно и също време,по един и същи начин :D :D :D Абе двойници сме хахаха.

 

 

Май така се получи :yes: Иначе принципно само си плямпам  :tooth:  :tooth:  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя малко натрупан опит в последните дни. Понеже една вечер след като бях усилил повечко музиката (стъпало+бас каса) радиото се рестартира на два пъти. Вадя мултицета и стойността беше 13,7 V и от двигателя миришеше на изгоряло. Съответно нарочих генератора и го свалих. Смених реле-регулатора (35 лв) и диодната плочка (29 лв). Лагери, колектор, ротор бяха в нормите. Свалих и стартера, понеже не ми харесваше как върти. И тук започнаха мъките. В магазина не ми дадоха втулки без номер на стартер. Свалих го и го занесох разглобен (без да вадя втулките). Уж имаха програма, с която да видят всяка една съставна част на стартера и генератора, но уви. Започнахме да мерим с шублера, но например тази втулка, която е отзад зад четкодържателя не може да се измери, понеже не влиза шублера. Съответно взеха размера "на око". На мен това не ми хареса и се засилих към компютъра. От ръководството за ремонт разпечатах поне вътрешните размери и допуските на втулките. Обратно в магазина да ги сравним и уж съвпадат. В събота ги заявихме за понеделник. :punch: В понеделник взех втулките и започнах да ги монтирам, но тази гореспоменатата беше хлабава. Направо си хлопа в леглото. Във вторник сутринта пак в магазина и им показвам нагледно, представих и една камара с номера на стартер http://www.eraspares.com/ec/print.asp?IdComunanza=1170. Съответно за една втулка никой не иска да се занимава и ми казаха да мина по-късно. По-късно ми дадоха нова втулка "по размер на старата ми". Аз съответно казвам, че не искам по размер на старата ми (старата ми нова), понеже очевидно не става. И ми  казват, че значи нямат и не могат да ми помогнат. И това след изгубени 3 дни. Взех втората нова втулка и за мое учудване (и на магазинерите) стана.

 

Вчера не бях карал колата, днес сутринта отидох на работа и след обяд още с паленето светна check engine, закачам ELM-a и изписва грешки P1237 и P2413.  Изтривам ги и след 2 минути отново ги записва. Оказа се че отдолу под стартера съм откачил едно маркуче за вакуум. Закачих го и колата литна.

Извинявам се за дългия пост, но така стоят нещата.

Ако някой има нужда от помощ или напътствия относно стартер и генератор - насреща съм.

Лека вечер!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя малко натрупан опит в последните дни. Понеже една вечер след като бях усилил повечко музиката (стъпало+бас каса) радиото се рестартира на два пъти. Вадя мултицета и стойността беше 13,7 V и от двигателя миришеше на изгоряло. Съответно нарочих генератора и го свалих. Смених реле-регулатора (35 лв) и диодната плочка (29 лв). Лагери, колектор, ротор бяха в нормите. Свалих и стартера, понеже не ми харесваше как върти. И тук започнаха мъките. В магазина не ми дадоха втулки без номер на стартер. Свалих го и го занесох разглобен (без да вадя втулките). Уж имаха програма, с която да видят всяка една съставна част на стартера и генератора, но уви. Започнахме да мерим с шублера, но например тази втулка, която е отзад зад четкодържателя не може да се измери, понеже не влиза шублера. Съответно взеха размера "на око". На мен това не ми хареса и се засилих към компютъра. От ръководството за ремонт разпечатах поне вътрешните размери и допуските на втулките. Обратно в магазина да ги сравним и уж съвпадат. В събота ги заявихме за понеделник. :punch: В понеделник взех втулките и започнах да ги монтирам, но тази гореспоменатата беше хлабава. Направо си хлопа в леглото. Във вторник сутринта пак в магазина и им показвам нагледно, представих и една камара с номера на стартер http://www.eraspares.com/ec/print.asp?IdComunanza=1170. Съответно за една втулка никой не иска да се занимава и ми казаха да мина по-късно. По-късно ми дадоха нова втулка "по размер на старата ми". Аз съответно казвам, че не искам по размер на старата ми (старата ми нова), понеже очевидно не става. И ми  казват, че значи нямат и не могат да ми помогнат. И това след изгубени 3 дни. Взех втората нова втулка и за мое учудване (и на магазинерите) стана.

 

Вчера не бях карал колата, днес сутринта отидох на работа и след обяд още с паленето светна check engine, закачам ELM-a и изписва грешки P1237 и P2413.  Изтривам ги и след 2 минути отново ги записва. Оказа се че отдолу под стартера съм откачил едно маркуче за вакуум. Закачих го и колата литна.

Извинявам се за дългия пост, но така стоят нещата.

Ако някой има нужда от помощ или напътствия относно стартер и генератор - насреща съм.

Лека вечер!

Генераторът може ли да се разглобява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, как иначе да му се сменят диодния блок и реле-регулатор. Ето го на съставни части:

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=E__5300

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се сложи темпомат на тая модификация, ако да, къде го правят?

 

И аз се интересувам?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте съвет. Имам едно тракане, направо си е подчукване. Проявява се рядко, само при потегляне на право, на полусъединител. На едни конкрети обороти, отпред се чува/усеща тракане/потропване. Когато подадеш газ или натиснеш леко съединител се оправя. Съмненията ми са за вътрешно каре или за маховик. На Сивик 1.6 двумасов ли е маховика и има ли въобще какво да му се разбие или няма шанс? Мислил съм си също и за рейката, защото тя си трака при неравности така или иначе и се чудя дали при определени вибраци, не се разчуква точно тя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Сега като се замислям лагера на съединителя също е възможност. Даже го дават слабо място на модела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос за стандарта на буксата за диагностика на сивик 7, какъв е той?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОБД2  -намира се долу вдясно от пръта на волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,интересувам се какъв размер са крушките на габаритите,защото едната ми е изгоряла(+ ако може малко инфо как се сменят,ако не е сложно иначе ще отида в сервиз да ми го напрявят)
Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Моите габарити са с Т10 цокъл. Като номер 15 от схемата. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__0801

 

Смяната е неприятна - през подкалника. Най-добре сваляш гумата, откачаш няколко копчета на подкалника и го издърпваш към спирачния диск.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък неприятна. Пълен ляв, пълен десен и това е. Само по две щипки се откачат на подкалник. Не е сложно. Ако е преди фейслифта се бърка зад фара просто.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко оффтопик. 2.0Si в момента е с 205/55/R15 ще станат ли 14ки? Предполагам 15ки няма да има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

закупих си такъв датчик,утре ще ми го доставят марката е FACET,ползвал ли е някой този модел?

 

Поздрави

 

п.п .Важно ми е всяко мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам следния проблем (не знам дали е проблем) Преди месец си купих 7ма генерация  1.7 дизел (2006) и колата е с ЧИП.И сега постоянно свети на таблото това за подгрева на свещите когато си карам ..... закачах ме я на компютър и на него не излезе никаква грека в свещите.Та мисалта ми е аз нямам проблеми за сега колата си върви (доста добре 130коня е ) просто ме интересува защо свети тази лампа там ? :) 

 

Power of Dreams ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистиха ли грешката?

При твоята година всички дефекти са отстранени,мисля.

Редактирано от i.iliev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам следния проблем (не знам дали е проблем) Преди месец си купих 7ма генерация  1.7 дизел (2006) и колата е с ЧИП.И сега постоянно свети на таблото това за подгрева на свещите когато си карам ..... закачах ме я на компютър и на него не излезе никаква грека в свещите.Та мисалта ми е аз нямам проблеми за сега колата си върви (доста добре 130коня е ) просто ме интересува защо свети тази лампа там ? :) 

 

Power of Dreams !

 

Тя лампата за свещите свети в комбинация с Check engine. А пък чек лампата може джамбазите да са я свързали с някоя друга и затова да не свети. Конспиративно е, но пък защо да не.

Като я закачихте на какъв компютър беше, какви грешки изкара, изкара ли въобще.

Моята като влезе в авариен режим светна чека, изтрих грешката и после пак влезе в авариен режим без да свети лампата. Шах!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на какъв компютър видях го майстора го закачи на буксата беше малак като флашка явно с блутоот и на телефона си ръчка - не е от тези делфита , комове и бошове на който съм ходил преди това ... момчето каза че това е оригинален китаец.И изкара само грешки в кормилната реика 22-01 и 22-02/3 нещо такова но не и по двигател , турбини, или свещи или каквото и да е само тези двете ги даде за реиката ..... ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата на свещите може да свети по няколко причини. Изгоряла свещ - колата пак ще пали и върви нормално, докато паднат температурите още.  Ако щете яврвайте Волво С60 на 380 000км палеше почти без въртене с 4 от 5 изгорели свещи до около 0 градуса.

 

Другият вариант е прецакан температурен датчик. Подава грешно инфо на компа и той казва на свещите да греят без да има нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ще провериме всещите после датчика и ще видим :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз миналата зима изкарах с една здрава свещ и колата пак палеше,е малко по трудно при минусови темперетури но палеше,после на пролет,незнам защо чак тогава си смених и 4 свещи и сега ще видим тази зима,но преди да ги сменя ги замерих и само едната работеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега ,би ли ми обяснил как се свалят тия подгряващи свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добръ ден,

след 6 години вече имам проблем :)

След като имах неясен "теч на масло" от колата, ме посъветваха да си измия двигателя хубаво, за да се види от къде е (под теч разбирайте капене 1 капка 2 дни) понеже паркирам на едно и също място ест. се забеляза :)) (оказа се че иска нови оплътнения на масления филтър от които имам поне 5 понеже никой никога не ми ги сменя ест.)

 

Измих си колата и отивайки към сервиза на следващия ден ми светна Check Engine-а покарах колата 2-3км. никаква разлика във вървежа или разхода пристигам в сервиза и ми вади грешка P2413 (P2413 Exhaust Gas Re-circulation System Performance).

 

Грешката на HIM и EGR-a обаче си показва, че си работи изчисти я човека, но след 3-тото палене пак светна.
Покарах я 100-200км. лампта не огасва ралзика във вържева няма дърпа си разхода е същия...(следа си го).

 

Момчето ме посъветва да сменя EGR клапана ?

Имал ли е някой сходен проблем и дали можете да ми кажете part number на този клапан виждам че моя е с датчик и вакум не е само вакум явно има някакви ревизий на фейса, където и да попитах все ми казват няма датчик бъркаш се :)

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

 

Хондата ми е 1.7 cdti 2003

 

не ми работеше парното и заведох хондата на майстор. Обясни ми че някакви зъпчатки много сложни имало за превключване студено топло и неможе да ги оправи, затова откачил управлението и оставил на топло да духа, лятото щел да премести ръчно да духа студено :))

 

Това разбира се не е приемлово

 

Някой запознат ли е какви са тия чак толкова сложни детйли

 

Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добръ ден,

след 6 години вече имам проблем :)

След като имах неясен "теч на масло" от колата, ме посъветваха да си измия двигателя хубаво, за да се види от къде е (под теч разбирайте капене 1 капка 2 дни) понеже паркирам на едно и също място ест. се забеляза :)) (оказа се че иска нови оплътнения на масления филтър от които имам поне 5 понеже никой никога не ми ги сменя ест.)

 

Измих си колата и отивайки към сервиза на следващия ден ми светна Check Engine-а покарах колата 2-3км. никаква разлика във вървежа или разхода пристигам в сервиза и ми вади грешка P2413 (P2413 Exhaust Gas Re-circulation System Performance).

 

Грешката на HIM и EGR-a обаче си показва, че си работи изчисти я човека, но след 3-тото палене пак светна.

Покарах я 100-200км. лампта не огасва ралзика във вържева няма дърпа си разхода е същия...(следа си го).

 

Момчето ме посъветва да сменя EGR клапана ?

Имал ли е някой сходен проблем и дали можете да ми кажете part number на този клапан виждам че моя е с датчик и вакум не е само вакум явно има някакви ревизий на фейса, където и да попитах все ми казват няма датчик бъркаш се :)

 

Благодаря предварително.

 

Колега, защо не изчистиш ЕГР-а първо и не помислиш за цялостното му елиминиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към колегата uty...свещите се свалят лесно,само трябва да се внимава да не е запекла някоя и да не се  счупи и да остане вътре,иначе е лесно с лула 13 мисля че  беше,преди да ги смениш ги замери с дали са здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

venis77 имах предвид как се свалят пластмасовите капачки, как се откача кабела от свещите, дърпат ли се ,на щипка ли са или нещо друго ,благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моите извинения, не го приемай като заяждане, но ти не си си направил дори труда да пробваш. Толкова е лесно! Капачките (лулите), кой както иска да ги нарича, се свалят като се стисна от двете страни и се издърпа нагоре. Тръбичките за нафтата малко пречат, но се получават нещата. Свещите се развиват с ключ 12. Лично аз използвах малката тресчотка с дълбок камък, за да не напъвам прекалено. Стана лесно, но предната вечер напръскайте с WD40. Сега има различни версии - на топъл или на студен двигател. Правил съм го и по двата начина и стана. То каквото има да става ще стане.

Може да ги провериш преди да ги свалиш дали има изгорели като след като извадиш лулите с един кабел закачен на плюса на акумулатора докосваш най-отгоре свещите. Ако искачат искри, значи свещта е здрава. Или пък с мултицет също става. Но остава отворен въпроса дали грее както трябва и където трябва. За целта с мултицет се мери съпротивлението им, но и това не е достатъчно меродавно.

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно обяснено от колегата kotarankat, аз лично ги свалих на студен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега карам със зелен антифриз (незнаен). Вчера си купих 2х 1.5l Febi Bilstein 19400. Мисля, да източа цялата система и да карам с такъв антифриз вече (1:1). Въпросът ми е - може ли да има някакви пагубни свойства и някой кара ли колата си с подобен?
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една интересна тема, точно по твоя въпрос http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97369

Аз тези дни съм на същата вълна. Харесал съм един Bizol Asia, но още продължавам да чета.

Сега ще стане като темата с маслата - едни казват, че антифриза трябва да съдържа фосфати, други - не.

И още една тема за антифризи http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102032&hl=bizol

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега, но съм ги чел всичките. Заради това исках прост отговор, дали някой кара с такъв/подобен и ако няма някакви значителни проблеми да го сипвам. Не искам да влизам в полемики, темата е обширна и всеки има право на мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова пиша сега и аз относно тези антифризи.Много хора питат какво защо т.н.Днешните времена са такива,че не караме лади,москвич ... Всеки съвременен антифриз поддържа алуминиеви и гумени части, т.е. не реагира към тях.Вярно е,че има антифризи дето са големи боклуци.Важното правило е да се разреди с дестилирана вода,това намаля шанса от котлен камък.А вече всеки сам си избира какво да налее,аз лично карам моя двигател К20А2 с антифриз Кома лонг лайф,ако не се лъжа пишеше C12 ,червен на цвят.Целия ми радиатор е алуминиев(чисто нов),а основните ми маркучи са подменени с чисто нови "тунинг".След около 6 месеца и 5000 км системата вътре е като нова.Правя това сравнение защото радиатора и маркучите са чисто нови и знам как изглеждаха като ги сложих.Извода за мен - този антифриз е добър за ползване.

Редактирано от Nile
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за антифриз, аз трябва да доливам малко. Този подходящ ли е според вас: http://www.ebay.de/itm/1-LITER-MANNOL-AG13-GRUN-bis-40-C-KUHLERFROSTSCHUTZ-KUHLMITTEL-/311598852963?hash=item488cbd2b63:g:cMEAAOSw2GlXHC52

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...