Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, според вас тези вибрации нормални ли са? Замислям се да сменя левия тампон на мотора лятото, но не е никак евтин.

 

Ето едно клипче: https://youtu.be/EtUvysfRsqE

 

6645a39fada2f9c23be109077e547b72_920x0.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте някаква алтернатива за крайно гърне на сивика ? От старите генерации дали ще паснат ? Или някое спортно , но само във високите да се чува ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си погледни хубаво преден и заден успокотелни тампони на мотора ,този дето си го нарочил ,нищо му няма ,сменя се като видимо се скъса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ги погледна, благодаря, колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте някаква марка амортесьори за 7 генерация, че са тръгнали моите. Не разбирам нищо от амортесьори като марка, качество, твърдост. Хондата сега вози грубичко, но в завойте много се люля. Ще ги сменям нататък, няма да бързам щото и новите не са като оригиналните. Казват ми спортно окачване да сложа, ама то пък нацяло ще друса....? Приемам мнения и за спортно, стига да не е толкова груба возията. Искам предимно да вози добре (дори и както сега), но да е по - устойчива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каяба.2 предни са 500лв.Другите са компромисни варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каяба.2 предни са 500лв.Другите са компромисни варианти.

Благодаря! Трето мнение чувам за Каяба, явно ще са такива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги с хонди.Преди няма 2 седмици жената я оборудвахме със сивик 7ма 1.4/90 кс. 2005г  фейс.по нататък ще кача снимки. От 5 серия минахме на 7 та старата още си я имаме де. Проблема е че като загрее понякога падат оборотите аха да загасне и пак се вдигат,и след 5 мин. пак.Някои дали може да ме светне откъде идва това.Сменил съм всичко и свещи.Мислех си че е от тях ама не.Едно и също е. И другия ми въпрос е -каретата откъм скоростите и двете имат луфт но не в каретата а в лагерите в скоростите.Колата като набира след 70-80км почва леко да тресе.Дали някои се е сблъсквал с такова нещо. мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги с хонди.Преди няма 2 седмици жената я оборудвахме със сивик 7ма 1.4/90 кс. 2005г  фейс.по нататък ще кача снимки. От 5 серия минахме на 7 та старата още си я имаме де. Проблема е че като загрее понякога падат оборотите аха да загасне и пак се вдигат,и след 5 мин. пак.Някои дали може да ме светне откъде идва това.Сменил съм всичко и свещи.Мислех си че е от тях ама не.Едно и също е. И другия ми въпрос е -каретата откъм скоростите и двете имат луфт но не в каретата а в лагерите в скоростите.Колата като набира след 70-80км почва леко да тресе.Дали някои се е сблъсквал с такова нещо. мерси

мини да ти видят 1во баланса на гумите.

Менене на обороти - чистиш стъпков мотор,който поддържа тихите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Каяба.2 предни са 500лв.Другите са компромисни варианти.

Благодаря! Трето мнение чувам за Каяба, явно ще са такива :)

 

GH- полски има ги в Пловдив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте моята хонда сивик е 1.7CTDI 2004г. Появи ми се един проблем не мога да разбера какво е при набиране на скорост на 1,2и3 предавка се появява едно придърпване леко осезаемо за по малко от секунда когато поддържам постоянна скорост няма придърпване интересно че,него прави постоянно някой път цял ден не се появява този проблем на другия ден 2-3 пъти ще се появи .Ходих при приятел да я провери за грешки не излизат никакви грешки или проблеми чудна работа. Някои да ме посъветва от какво може да е този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте моята хонда сивик е 1.7CTDI 2004г. Появи ми се един проблем не мога да разбера какво е при набиране на скорост на 1,2и3 предавка се появява едно придърпване леко осезаемо за по малко от секунда когато поддържам постоянна скорост няма придърпване интересно че,него прави постоянно някой път цял ден не се появява този проблем на другия ден 2-3 пъти ще се появи .Ходих при приятел да я провери за грешки не излизат никакви грешки или проблеми чудна работа. Някои да ме посъветва от какво може да е този проблем.

Ако си пуснал климатика , се усеща когато тръгва компресора 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е моя че забравих да спомена проблема се появява без пуснат климатик а когато го пусна става по осезаем. Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи или кабели  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи или кабели  :whistle:

На дизел !?

 

И при мен го има това. Опитвам се да установя при какви условия се проявява.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е зацапана геометрията (или някой вакумен маркуч е сцепен ), оказва влияние на вървежа на колата .Виж си горивния филтър !  Също като е горещо и колата става доста лагав-а ... Ама като цяло ако има проблем би трябвало да има грешки :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи и кабели на дизел... наистина интересен проблем! Ако се появи и чукче и наковалня ще стане още по - интересно! (в рамките на шегата го казвам) :D Относно издърпването. Издърпване (не всеки път) има на (около) 1800 оборота. Това го има всеки един такъв Сивик 1, 7 cdti, дори и новите в магазина го имат - това не е проблем! Усеща се на 1, 2, 3, и на 4 се усеща леко, на 5 вече не се усеща или поне не съм обърнал внимание щото знам, че не е проблем. Нормално е на малките предавки да се усеща, на големите не. Щом нищо не ти свети и колата си върви не я пипай (едно г*мно не мирише ли, не го чопли). Покарай и пробвай между 1500 и 2000 да видиш, че издърпва (не всеки път де). Може и датчик да е почнал да се ебава - по принцип съм слушал от колеги, че от датчик може колата един път да върви, един път не (подава грешна информация). Докато не изгори - като изгори, чека светва, диагностика да видиш за ко иде реч, сменяш и си патрон.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи и кабели на дизел... наистина интересен проблем! Ако се появи и чукче и наковалня ще стане още по - интересно! (в рамките на шегата го казвам) :D Относно издърпването. Издърпване (не всеки път) има на (около) 1800 оборота. Това го има всеки един такъв Сивик 1, 7 cdti, дори и новите в магазина го имат - това не е проблем! Усеща се на 1, 2, 3, и на 4 се усеща леко, на 5 вече не се усеща или поне не съм обърнал внимание щото знам, че не е проблем. Нормално е на малките предавки да се усеща, на големите не. Щом нищо не ти свети и колата си върви не я пипай (едно г*мно не мирише ли, не го чопли). Покарай и пробвай между 1500 и 2000 да видиш, че издърпва (не всеки път де). Може и датчик да е почнал да се ебава - по принцип съм слушал от колеги, че от датчик може колата един път да върви, един път не (подава грешна информация). Докато не изгори - като изгори, чека светва, диагностика да видиш за ко иде реч, сменяш и си патрон.

Когато ходих при моя приятел за диагностика ми каза същото но нещо не ми се вярваше но от второ мнение за което благодаря разбирам че по добре да не се занимавам с глупости а да си я карам.Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам и аз темата, за въпрос! Онзи ден, по магистралата, със скорост 120-140 км/ч, хондата внезапно почна да гасне, както си върви! Връщам контакта, паля на стартер или по инерция, тръгва, и така, до следващото гаснене! Не открих някаква система в този проблем, само, че гасне на висока, равномерна скорост! Колата има качен ГИ Романо, на практика, гасне на газ, на бензин не е пробвана! Касае се за Сивик 7, 1.6 Втек, 110 коня!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ходих при моя приятел за диагностика ми каза същото но нещо не ми се вярваше но от второ мнение за което благодаря разбирам че по добре да не се занимавам с глупости а да си я карам.Благодаря за отговора.

 

 

Също до колкото знам диагностиката не улавя дебитомера дали работи как трябва. Още когато гледах моята в авто къщата (понеже я взех на инат, поради редица причини) не ми хареса, честно казано. Колата не вървеше хич, оборотите на празен ход се вдигаха едва, едва. Като дам газ издърпваше и забиваше муцуната, та взех я. Обслужих и с надеждата да се оправи, но уви същата работа (е малко по - добре беше). Диагностика - НИЩО. Понеже бях при мой човек и ми обясни за дебитомера, каза че сигурно е мръсен (понеже му казах, че филтрите бяха в критично състояние). Свалихме го, изчисти го и колата литна. А докато я карах с мръсния дебитомер примерно карам 120 - 30, давам пълна газ, колата издърпва и веднага забива муцуната. Връщам газта, пак давам до долу и същата работа - издърпва и забива.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, поръчах си сгъваем ключ от Китай. Оказа се с доста приятна изработка. Вече наместих дистанционното, но като съм в БГ лятото искам да ми нарежат и ключа. Интересува ме някой вадил ли е ампулата с чипа от оригиналния ключ и откъде да запозна да режа, за да не прецакам нещо?

 

post-3845-0-78651500-1466492108_thumb.jpg

 

 

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Когато ходих при моя приятел за диагностика ми каза същото но нещо не ми се вярваше но от второ мнение за което благодаря разбирам че по добре да не се занимавам с глупости а да си я карам.Благодаря за отговора.

 

 

Също до колкото знам диагностиката не улавя дебитомера дали работи как трябва. Още когато гледах моята в авто къщата (понеже я взех на инат, поради редица причини) не ми хареса, честно казано. Колата не вървеше хич, оборотите на празен ход се вдигаха едва, едва. Като дам газ издърпваше и забиваше муцуната, та взех я. Обслужих и с надеждата да се оправи, но уви същата работа (е малко по - добре беше). Диагностика - НИЩО. Понеже бях при мой човек и ми обясни за дебитомера, каза че сигурно е мръсен (понеже му казах, че филтрите бяха в критично състояние). Свалихме го, изчисти го и колата литна. А докато я карах с мръсния дебитомер примерно карам 120 - 30, давам пълна газ, колата издърпва и веднага забива муцуната. Връщам газта, пак давам до долу и същата работа - издърпва и забива.

 

Пробвал съм я на магистралата с подаване на рязко газ на висока скорост няма проблем върви много добре само този проблем който се появява на 1-2 и 3 скорост и то не винаги както споменах.Но това за дебитомера не бях се сетил смятам при следваща смяна на филтри а това ще е скоро да се почисти и дебитомера според мен ако не помогне няма да навреди.Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, поръчах си сгъваем ключ от Китай. Оказа се с доста приятна изработка. Вече наместих дистанционното, но като съм в БГ лятото искам да ми нарежат и ключа. Интересува ме някой вадил ли е ампулата с чипа от оригиналния ключ и откъде да запозна да режа, за да не прецакам нещо?

 

attachicon.gifWP_20160618_16_26_09_Pro.jpg

Режеш отстрани по периферията гумата докато стигнеш до метала на ключа.  Няма какво да сбъркаш, защото самата ампула е защитена с няква пластмаса

Редактирано от hype

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае добър сервиз за хонда в Пловдив или Стара Загора, да разбират, и да имат софтуера за диагностика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. Някой може ли да сподели дали е имал като моя проблем. При включен климатик и работа на мотора на празен ход /след като е достигнал работна температура/ се чува шум - тракане. Става въпрос за EP1 с мотор D14Z6. Благодаря!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае добър сервиз за хонда в Пловдив или Стара Загора, да разбират, и да имат софтуера за диагностика?

СТМ Универсал - Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Когато ходих при моя приятел за диагностика ми каза същото но нещо не ми се вярваше но от второ мнение за което благодаря разбирам че по добре да не се занимавам с глупости а да си я карам.Благодаря за отговора.

 

 

Също до колкото знам диагностиката не улавя дебитомера дали работи как трябва. Още когато гледах моята в авто къщата (понеже я взех на инат, поради редица причини) не ми хареса, честно казано. Колата не вървеше хич, оборотите на празен ход се вдигаха едва, едва. Като дам газ издърпваше и забиваше муцуната, та взех я. Обслужих и с надеждата да се оправи, но уви същата работа (е малко по - добре беше). Диагностика - НИЩО. Понеже бях при мой човек и ми обясни за дебитомера, каза че сигурно е мръсен (понеже му казах, че филтрите бяха в критично състояние). Свалихме го, изчисти го и колата литна. А докато я карах с мръсния дебитомер примерно карам 120 - 30, давам пълна газ, колата издърпва и веднага забива муцуната. Връщам газта, пак давам до долу и същата работа - издърпва и забива.

 

Пробвал съм я на магистралата с подаване на рязко газ на висока скорост няма проблем върви много добре само този проблем който се появява на 1-2 и 3 скорост и то не винаги както споменах.Но това за дебитомера не бях се сетил смятам при следваща смяна на филтри а това ще е скоро да се почисти и дебитомера според мен ако не помогне няма да навреди.Благодаря за отговора.

 

nikons , приятелю проблем който стана преди половин час.Решихме с жената да се поразходим както си карам с 100км. с пуснат климатик изведнъж слезе на 80 км. мисля си бахти и климатика направо спря колата.Спрях климатика натискам педала до долу пак повече от 80 км. не ще да вдига като стигне до 2500 оборота от там нататък умира спрях на една отбивка да видя какво става нищо не видях.Колата на празен ход работи чудесно обаче на място също повече то 2500 оборота не ще да вдига.И така обратно към вкъщи с 60-70км. Ще я карам на моя човек да я види и ще пиша какво и станало.

Редактирано от Garuḍa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влиза в авариен режим нещо. Закарай я да и направят 1 диагностика и да гадаем няма смисъл :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам два въпроса. Има ли Сивик 7 кора под двигателя серийно? (защото моята няма). Другият ми въпрос е къде се намира номера на двигателя (за 1.6 бензин питам). Щампован ли е някъде на блока и от къде има видимост към него? Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помогнете не мога да разбера откъде идва някакво тракане в предницата на колата.Ходих къде ли не всеки казва всичко е наред а тракането е ужасно.Забелязва се при наемане на автомобила на първа,втора и трета.Дори и на равно също като натисна газта и се чува едно притракване все едно ще ми паднат гумите.Не е от рейката или амортисьорите....имам чувството ,че колата ще се разглоби понякога.Всичко по предницата е сменено с изкл. на биалетките които ще сменя тези дни… Някой има ли идея или имал ли е подобен проблем..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките тропат все едно колата е пред разпад. Иначе карета гледали ли сте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , шума е далеч от карета.Чува се само отвътре в колата,забелязах сега че най-силно се усеща при тръгване на пълен ляв или пълен десен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тракане ли е или пукане по-скоро? Да не са ти блокирали лагери на макферсона?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помогнете не мога да разбера откъде идва някакво тракане в предницата на колата.Ходих къде ли не всеки казва всичко е наред а тракането е ужасно.Забелязва се при наемане на автомобила на първа,втора и трета.Дори и на равно също като натисна газта и се чува едно притракване все едно ще ми паднат гумите.Не е от рейката или амортисьорите....имам чувството ,че колата ще се разглоби понякога.Всичко по предницата е сменено с изкл. на биалетките които ще сменя тези дни… Някой има ли идея или имал ли е подобен проблем..

Биалетките наистина тракат все едно ще се разглобява колата както казва колегата. Виж си и спирачните апарати и те тракат много яко и дразнещо. Щом всичко друго е здраво, би трябвало да са те и при мен е така. Цялата предница всичко е сменено и спирачните апарати ми тракат яко, дразнещо е ама.... като сменям накладките ще се правят. Моите като ги хвана с ръката и ги размърдам се чува тракането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас този луфт на задна биалетка нормален ли е?

 

https://youtu.be/u0vJ6Z4y4pY

 

Съжалявам, че се тресе така картината, но с едната ръка държах телефона, а с другата стабилизиращата щанга :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам два въпроса. Има ли Сивик 7 кора под двигателя серийно? (защото моята няма).

Кори под двигателя има 100% и са 3 броя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

можете ли да ме насочите от къде да купя съединител, защото му е дошло времето за смяна. Колата е D16V1, 1.6 (110 к.с.), 5 врати. От Euro07 ми дадоха оферта днес за Exedy 227 лв. и Valeo 290 лв. Как ви се струва?
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен лично ми се струва супер цената.Която и марка да избереш.Аз по едно време си бях втълпил, че съединителя не е вред и като проучвах цените, които ми съобщаваха търговци бяха 370- 500лв.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според вас този луфт на задна биалетка нормален ли е?

 

https://youtu.be/u0vJ6Z4y4pY

 

Съжалявам, че се тресе така картината, но с едната ръка държах телефона, а с другата стабилизиращата щанга :D

При мен няма никакъв луфт,може би са за смяна въпросните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влиза в авариен режим нещо. Закарай я да и направят 1 диагностика и да гадаем няма смисъл :)

nikos приятелю оказа се че не в колата е проблема а в дизела.Като закарах колата при моя човек и му обясних какво става ми каза че не съм първия и няма да съм и последния с такива проблеми.Оказа се че дизела в резервоара с годините образува някаква слузеста мизерия.И понеже се образува на дъното от където сондата засмуква горивото та тя самата се запушва.Наложи се да се чисти резервоара,горивопровода и подкачващата помпа за филтъра.А самия филтър като го свали от него изтече един мазен супол.Колата засега върви много добре сложих и една добавка за почистване на горивната система за всеки случай. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...