nikiokos 1 #2401 Отговорено 6 Август, 2015 Здравейте колеги, става въпрос за Сивик 2002-ра 5 врати. да споделя как случайно направих една "екстра" на колата си. По принцип на моята автоматичното на шофьорското стъкло е само за сваляне, т.е сваля се прозореца до долу без да е необходимо да се държи копчето. Опция автоматично вдигане нямах. Вчера за беля ми спря механизма - оказа се блокирало и силно замърсено моторче. Следва почистване, смазване и сглобяване. Интересното е, че при сглобяването съм обърнал статора на 180 градуса. Накрая след поставянето на кората и момента за проба - изненада. Бутона работи наобратно. Малко е объркващо, но ще покарам така да видя дали не е по-удобно вдигането да е авто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2402 Отговорено 26 Август, 2015 Колеги какво се случва когато 2та сонда не работи коректно ... Защото махнах катализатора и сега на всеки 100 км чека светва .... Съвети ? Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolov88 0 #2403 Отговорено 27 Август, 2015 Здравейте, от 6 месеца съм горд собственик на сивик 1,7 CTDI Sport 2005г. ,но тези дни се появи един проблем, когато карам бавно на скорост с обороти около 1000-1500 и натисна съединителя и спирачката колата губи обороти и угасва. Закарах я в сервиз на Хонда закачиха я на компютър, но неможаха да установят от къде идва проблема, имам съмнение, че е от горивото. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели от какво може да е, благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2404 Отговорено 28 Август, 2015 Здравейте, от 6 месеца съм горд собственик на сивик 1,7 CTDI Sport 2005г. ,но тези дни се появи един проблем, когато карам бавно на скорост с обороти около 1000-1500 и натисна съединителя и спирачката колата губи обороти и угасва. Закарах я в сервиз на Хонда закачиха я на компютър, но неможаха да установят от къде идва проблема, имам съмнение, че е от горивото. Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели от какво може да е, благодаря предварително. аз имах същия проблем , бях заредил от шел ... после смених горивен филтър и само на Петрол (не правя реклама , просто от там не съм имал проблем) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #2405 Отговорено 1 Септември, 2015 Здравейте колеги Искам да попитам найстина ли е решен проблема със мистериозния ''вирус'' check engine и загуба на мощност на този модел хонди (CTDI) при фейслифт моделите от 2004-та нагоре. Питам понеже се чудя дали да си купя турбо от такава кола 2004-та или 2005-та ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2406 Отговорено 1 Септември, 2015 (Редактирано) Колеги какво се случва когато 2та сонда не работи коректно ... Защото махнах катализатора и сега на всеки 100 км чека светва .... Съвети ? Благодаря предварително ! Никой ли не знае ? Искам и да попитам голегите с d16v1 на свободна в движение колата какви обороти ви държи ? Редактирано 1 Септември, 2015 от sinsoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2407 Отговорено 1 Септември, 2015 1000-1100 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2408 Отговорено 1 Септември, 2015 1200 много ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikiokos 1 #2409 Отговорено 2 Септември, 2015 около 1000-1100 на бензин и 1200 на газ -това на d16v1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2410 Отговорено 5 Септември, 2015 Колеги, щото съм много умен и днес си погодих следния номер. Преди да тръгна да пътувам от Пловдив за София си долях последното масло в двигателя, защото ми беше почти на минимума. След това обаче, очевидно не съм сложил капачката на двигателя и съм си шпорил по магистралата със 160 км. без капачка. Влизам в София и в един момент усещам, че оборотите на място са ми нестабилни и намалих музиката. Заслушах се и веднага се усетих, че става нещо. Отварям капака и виждам каква глупост съм сътворил в бързината, всичко беше опръскано с масло и капачката я няма. Веднага загасих двигателя и за щастие капачката през цялото време се е била заклещила някъде между кабелите та понене беше паднала някаде по магистралата. Интересно, че лампата за маслото нито веднуж не светна нито пък температурата на двигателя мръдна. Щеката на маслото показа, че почети нямам никакво масло. Зачудих се какво да правя и тръгнах пеша да диря масло. Стигнах до бензиностанция и взех 4 литра Елф за 60 кинта 10-40 (само такова имаше). Та, имам следните въпроси: 1. След като в двигателя имах Мотул 5-40 и сега го смесих с Елф 10-40 проблем ли ще е? 2.Тъй като ми беше време за смяна маслото, сега ако искам да сменя и филтри ще съм 60 лв. вътре, защото ще тябва да дам фира на Елфа. Проблем ли ще е да карам още 10 000 км. с новото масло но със не сменен маслен филтър? 3. Имате ли идея избощо какво може да съм причинил на готиния ми автомобил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2411 Отговорено 7 Септември, 2015 (Редактирано) Директно отивай да го сменяш заедно с филтъра. Ремонта ще ти е по-скъп от това да смениш маслото пак. Поне това е моето мнение, пък вече всеки сам си преценява. П.С. почети и почти са 2 различни думи. Редактирано 7 Септември, 2015 от Dragijev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #2412 Отговорено 19 Септември, 2015 Само за информация,задни накладки от Акорд 7 бензин стават на Сивик 7ма Спорт дизел,монтирани днес! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2413 Отговорено 24 Септември, 2015 Колеги, предстои ми смена на ангренажен ремък, ролка, водна помпа. Предната смяна беше с оригинални, но сега не ми се наливат вече 600+ лева, та моля Ви кажете към кой автърмаркет марки да се насоча. За ремък май се спрях на Gates, ролка примерно на ИНА или SNR, но водна помпа не знам каква. Трябва ли да се сменя и термостата със смяната на водната помпа? Колата няма никакви проблеми с температурата до сега. Благодаря на всички предварително за отговорите! Между другото, днес полирах фаровете с това: http://www.amazon.co.uk/Quixx-QHRK1-Headlight-Restoration-Kit/dp/B00BHUPHSC/ref=sr_1_cc_2?s=aps&ie=UTF8&qid=1430926247&sr=1-2-catcorr&keywords=quixx за около 3 часа и са почти като нови,....но си иска яко търкане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #2414 Отговорено 24 Септември, 2015 Здравейте колеги Искам да попитам найстина ли е решен проблема със мистериозния ''вирус'' check engine и загуба на мощност на този модел хонди (CTDI) при фейслифт моделите от 2004-та нагоре. Питам понеже се чудя дали да си купя турбо от такава кола 2004-та или 2005-та ? Да, решен е проблема в по-новата ревизия на турбото. А след като го имаш проблема наличен, по-добре вместо да слагаш пак наново Garett 1749v си намери 1749vа и си повиши и power-a на колата, та да стане и лек upgrade. Мисля, че jiktakof в UK Civic EP форума е писал, че изкарвал 160-на коня с това турбо само с нафта без добавки към горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2415 Отговорено 25 Септември, 2015 Колеги, предстои ми смена на ангренажен ремък, ролка, водна помпа. Предната смяна беше с оригинални, но сега не ми се наливат вече 600+ лева, та моля Ви кажете към кой автърмаркет марки да се насоча. За ремък май се спрях на Gates, ролка примерно на ИНА или SNR, но водна помпа не знам каква. Трябва ли да се сменя и термостата със смяната на водната помпа? Колата няма никакви проблеми с температурата до сега. Благодаря на всички предварително за отговорите! Между другото, днес полирах фаровете с това: http://www.amazon.co.uk/Quixx-QHRK1-Headlight-Restoration-Kit/dp/B00BHUPHSC/ref=sr_1_cc_2?s=aps&ie=UTF8&qid=1430926247&sr=1-2-catcorr&keywords=quixx за около 3 часа и са почти като нови,....но си иска яко търкане И на мен ми предстои - Contitech, Gates, INA, Ruville, водна помпа да не е Valeo - имат доста чести проблеми с монтирани такива, и да не съм му абонат ми препоръча на HEPU. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #2416 Отговорено 25 Септември, 2015 Помпа GMB ако има. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #2417 Отговорено 25 Септември, 2015 Колеги, предстои ми смена на ангренажен ремък, ролка, водна помпа. Предната смяна беше с оригинални, но сега не ми се наливат вече 600+ лева, та моля Ви кажете към кой автърмаркет марки да се насоча. За ремък май се спрях на Gates, ролка примерно на ИНА или SNR, но водна помпа не знам каква. Трябва ли да се сменя и термостата със смяната на водната помпа? Колата няма никакви проблеми с температурата до сега. Благодаря на всички предварително за отговорите! Между другото, днес полирах фаровете с това: http://www.amazon.co.uk/Quixx-QHRK1-Headlight-Restoration-Kit/dp/B00BHUPHSC/ref=sr_1_cc_2?s=aps&ie=UTF8&qid=1430926247&sr=1-2-catcorr&keywords=quixx за около 3 часа и са почти като нови,....но си иска яко търкане ангренаж "SUN" -няма компромис при въпросните никога ролка NSK-NTN и др. Японски производители Nakamoto е опаковъчна фирма на NSK-търкалящи лагери и естествено се продават много по ефтино търси въпросната фирма ,вътре са NSK За водна помпа колегата е писал GMB е добре успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2418 Отговорено 27 Септември, 2015 Благодаря на всички за отговорите! А някой взимал ли е на Herth+Buss Jakoparts? До колкото разбрах са пакетираща компания на части за японски автомобили. Като им гледам цените са във високия клас, ама. По картинките които са дали на артикулите - ангренажната ролка трябва да е NSK, a помпата на NPW, които са и оригиналните на Хонда, ама дали? Също и в Англия слагат много комплекти на Blue Print, които са пак такава компания като Herth+Buss Jakoparts. Някой монтирал ли е части от въпросните компании? Доволен ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koldo 0 #2419 Отговорено 3 Октомври, 2015 Здравейте, Някой може ли да сподели мнение за тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370869814844398&slink=aqqznb Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2420 Отговорено 5 Октомври, 2015 Здравете, колеги! Става въпрос за Сивик 1,7 ctdi 2002г. Един ден както си карам и колата ми заби(прекъсна) за една секунда и ми светнаха двете лампи на чека и подгева.Безпроблемно изминах 40км, за да пренощувам. Измерих си динамото на клемите на акумулатори и показваше малко под 14 волта. Изминах още 60км без проблем, но със светещи лампи, за да я закарам в сервиз и там на тяхната програма не излезе 2002 дизел, а за този модел от 2004 излезе грешка P1331 . Изчистиха ми я и продължих. След 6-7км колата угасна и светнаха пак лампите. След няколко неуспешни опита да запаля(върти, но не пали) изчаках 5-10мин и колата запали и отново я закарах в сервиза да и сменят датчика на коляновия вал. След половин месец като се върнах в страната и отидох да я взема, майсторите ми казаха, че не могат да я запалят(върти но не пали), нито с новите датчици, нито със стария(нямало ток до дюзите). Оттам след преглед на кабелите при алармаджия, закарахме колата в сервиз на Хонда. Там ми казаха, че няма импулси от датчика на компютъра, а този датчик работи на друг такъв Сивик. В крайна сметка не можаха да ми кажат дали е от компютъра или нещо друго. Моля помагайте, че стана месец и половина тъгувам за моята хондичка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2421 Отговорено 5 Октомври, 2015 (Редактирано) Ще споделя единственият ми опит с дизелов двигател. Мой колега имаше форд с такъв дизелов мотор(2005-та),колата палеше когато си иска,загряла,студена просто не палеше...след като тотално отказа закараха колата във форд шумен.Колата прекара 3 месеца там ,гледаха помпа,гледаха компютър,имобилайзер,моят колега изръси една торба с пари.Един ден му звъннаха и му казаха,че са сменили помпата и колата запалила.Три дни по-късно пак угасна и край,тогава му казах да я докараме в гаража ми за да му седи колата на сигурно и да я погледнем на спокойствие.След диагностика и много мерене по ел. инсталацията ,проблема на колата се оказа,че датчика на рейката не отчита достатъчно налягане за да запали дюзите.Сменихме го с чисто нов,обаче нямаше никакъв ефект,всъщност проблема беше прекъснат кабел от цял сноп кабели.Колата просто е имала удър и акумулатора беше натиснал кабелите. Закарай я на диагностика да погледнат датчиците как отговарят. Вижде дали стига гориво до ГНП. Погледнете центровката на помпата. Погледнете налягането в рейката какво е и по сервизно ръководство да се свери. Редактирано 5 Октомври, 2015 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2422 Отговорено 5 Октомври, 2015 (Редактирано) ... С 2000 лв. надолу да ти я намали и я вземаш Иначе така по снимки нищо никой не може да ти каже. За дву(три)врата кола, необслужена, на една камара километри и 2003 година не бих дал поне лично аз 6к. Иначе двигателя е добър, гледаш рейката обезателно, за удари, изгнило... абе цялата процедура. Редактирано 5 Октомври, 2015 от wessly 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #2423 Отговорено 6 Октомври, 2015 Търся капачка за волан за аербега от спортният червените шевове от 2004-2006.ако не се лъжа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2424 Отговорено 9 Октомври, 2015 (Редактирано) ... Редактирано 9 Октомври, 2015 от CBR954RR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gozzini 1 #2425 Отговорено 9 Октомври, 2015 Здравейте на всички. От три месеца съм горд собственик на Сивик 7 генерация 1.4 90 коня (кода на двигателя е или D14Z5 или D14Z6 просто в момента не си го спомянм). За това време съм навъртял вече близо 5000 км и съм изключително доволен. Но имам няколко въпроса към вас, те са следните: 1) Отзад аз лично нямам подкалници, серийно имат ли и как се закрепват. Ако някой успее да покаже на картинка какво представляват ще съм изключително доволен. Също ако се окаже, че имат в такъв случай съм готов да закупя два втора употреба 2) В най-скоро време ще слагам газова уредба все още не съм се спрял на конкретен модел и искам да Ви питам има ли изобщо някакъв смисъл от системите за мазане на клапаните които се опитват да пробутат газаджиите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2426 Отговорено 9 Октомври, 2015 (Редактирано) Моите подкалници са от мокет или нещо подобно! Редактирано 9 Октомври, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gozzini 1 #2427 Отговорено 9 Октомври, 2015 Моите подкалници са от мокет или нещо подобно! В интерес на истината аз нямам никакви но и не виждам отвори за които евентуално да се монтират. Пълен шах съм :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2428 Отговорено 9 Октомври, 2015 (Редактирано) След смяна на компютъра, ел.блока и имобилайзера с ключа, колата пак не иска да запали. Какво ще ме насочите? става въпрос за 1,7 ctdi, за което писах малко по-напред. Редактирано 9 Октомври, 2015 от CBR954RR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2429 Отговорено 10 Октомври, 2015 Ще споделя единственият ми опит с дизелов двигател. Мой колега имаше форд с такъв дизелов мотор(2005-та),колата палеше когато си иска,загряла,студена просто не палеше...след като тотално отказа закараха колата във форд шумен.Колата прекара 3 месеца там ,гледаха помпа,гледаха компютър,имобилайзер,моят колега изръси една торба с пари.Един ден му звъннаха и му казаха,че са сменили помпата и колата запалила.Три дни по-късно пак угасна и край,тогава му казах да я докараме в гаража ми за да му седи колата на сигурно и да я погледнем на спокойствие.След диагностика и много мерене по ел. инсталацията ,проблема на колата се оказа,че датчика на рейката не отчита достатъчно налягане за да запали дюзите.Сменихме го с чисто нов,обаче нямаше никакъв ефект,всъщност проблема беше прекъснат кабел от цял сноп кабели.Колата просто е имала удър и акумулатора беше натиснал кабелите. Закарай я на диагностика да погледнат датчиците как отговарят. Вижде дали стига гориво до ГНП. Погледнете центровката на помпата. Погледнете налягането в рейката какво е и по сервизно ръководство да се свери. След смяна на компютъра, ел.блока и имобилайзера с ключа, колата пак не иска да запали. Какво ще ме насочите? става въпрос за 1,7 ctdi, за което писах малко по-напред. това проверено ли е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2430 Отговорено 10 Октомври, 2015 Къде, на бош диагностика ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voxa 2 #2431 Отговорено 10 Октомври, 2015 Здравейте, някой случайно да знае от къде мога да закупя фланец за двоен дин от България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2432 Отговорено 12 Октомври, 2015 Къде, на бош диагностика ли? Колега , от диагностика се тръгва първо,затова съм го писал. Ако проблема е обаче някой датчик дето отчита правилни стойности,пък механично става друга работа - това довежда обикновено до механична повреда. Другото много важно нещо е да установите изобщо стига ли гориво до мотора,може да имаш запушен филтър на гориво. Виждал съм кола ,която не могат да я запалят заради задръстен катализатор. Тук можем само да гадаем,не мога да ти дам нещо конкретно,прегледайте колата някъде където разбират какво правят иначе ще стоиш без кола още дълго време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2433 Отговорено 12 Октомври, 2015 До дюзите стига гориво под налягане. Проверени са кабелите от датчиците на колянов и разпределителен вал до компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2434 Отговорено 13 Октомври, 2015 Някой знае ли фаровете за мъгла на преди и след фейслифта дали са еднакви ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #2435 Отговорено 13 Октомври, 2015 Фаровете са еднакви,само захватите са други Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2436 Отговорено 13 Октомври, 2015 А, като сме на фарове за мъгла, моята няма и е преди фейслифта, 2001, та няма, но искам да имам. Има ли универсални които да са читави или поне марка, към която да се спра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliobossa 0 #2437 Отговорено 14 Октомври, 2015 Здравейте колеги искам да Ви попитам за качествен сервиз за рейката частите ги взех от Бултрако(плъзгач, водач рейка) сега остана самода се сменят. Ппреварително се извинявам ако въпросът ми не е за тази тема колата е Civic 7 2.0. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliobossa 0 #2438 Отговорено 14 Октомври, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги искам да Ви попитам за качествен сервиз в София за рейката частите ги взех от Бултрако(плъзгач, водач рейка) сега остана само да се сменят. Ппреварително се извинявам ако въпросът ми не е за тази тема колата е Civic 7 2.0. Не знам защо два пъти стана. Редактирано 14 Октомври, 2015 от iliobossa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2439 Отговорено 14 Октомври, 2015 Здравейте колеги, Някой свалял ли е кората(вътрешния панел) на шофьорската врата? Да ме упъти горе долу за процедурата. Както и външните лаайсни на вратата, между вратата и стъклото? Има ли начин да се изкарат без да се счупят щипките с които са хванати. Става въпрос за Сивик с 5 врати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2440 Отговорено 14 Октомври, 2015 С другото еку и имобилайзер колата се закача на втора диагностика - бош и пак на компа излиза, че не идват импулси от датчика на коляновия вал. Гледали са с камерка пръстена на маховика и всичко било наред вътре. Пробвани са 2 различни нови датчика и един от работеща хонда, а с моя датчик другата хонда работи. Кабелите от буксата на датчика до компа са измерени. Според диагностиката, налягането на горивото е в норма, а проблема е в липсата на импулси от датчика. Колата я оставих в сервиза на ход и след смяната на датчика колата не пали нито с моя, нито с другите датчици. Моля за съвет... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове