valdesto 0 #801 Отговорено 22 Март, 2013 (Редактирано) Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студена Редактирано 22 Март, 2013 от valdesto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #802 Отговорено 22 Март, 2013 Здравейте Едно въпросче от мен.. Става въпрос за подгрева на страничните огледала. Колата е преди фейслифта. Подгрева работи само на шофьорското странично огледало. Въпроса е дали на другото огледало е изгоряло или просто си има само на 1то огледало? Има подгрев и в двете огледала . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #803 Отговорено 22 Март, 2013 За Пловдив данъка за мойта Хонда е увеличен с 33% тази година - за 2013г. - 44,81лв. с 5% отстъпка (май важи само до края на месеца). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #804 Отговорено 22 Март, 2013 В шумен за мен данъка ми е 170 лв на 1.6 двигателя.Иначе подгряването не ти работи защото конекторите на огледалата са доста зле направени,а може и да ти е прекъснат кабел.Огледалото се сваля много лесно.Нагласи го в най-долно и най-ляво или дясно,после само го издърпай.След това огледай и замери напрежението на изводите на кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #805 Отговорено 22 Март, 2013 Колеги, бихте ли ми предложили спирачни дискове за Хонда Сивик 1,6 2002г и някаква ориентировъчна цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valdesto 0 #806 Отговорено 23 Март, 2013 Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студенаявно никои неможе дами помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #807 Отговорено 24 Март, 2013 (Редактирано) Колега,закарай колата на диагностика,там ще покаже ,какво и е-така само можем да гадаем!!И да не забравиш да пишеш ,че е важно-помагаш на други! Колеги имам проблем със моита хонда включва се чека чистих турбината и пак забива \\\\\\наи вече когато е студена явно никои неможе дами помогне Редактирано 24 Март, 2013 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #808 Отговорено 24 Март, 2013 (Редактирано) ? Редактирано 24 Март, 2013 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #809 Отговорено 26 Март, 2013 Колеги здравейте, някой свалял ли е тапицерията на предните седалки(не облегалки), ако да как става номера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kisimov89 0 #810 Отговорено 26 Март, 2013 Колеги нормално ли е донъка ми да е 225 лв - сивик 7ма 1.6 110 коня 2003 г. Пловдив ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #811 Отговорено 26 Март, 2013 Колега тия са ти одрали кожата! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondi4ka_86 1 #812 Отговорено 26 Март, 2013 Здравейте колеги. Имам удоволствието да притежавам 7 ген, 1,7 бензин, 127 кончета, купе. Карам я от 3 години, обаче ми се налага да сменя предните амортисъори. Много ще съм благодарен, ако някой може да ме посъветва от къде мога да си ги купя, не искам да ги поръчвам от САЩ, защото ще ми одерат кожата. И още едно въпросче, предните амортисъори, същите ли са като за 1.7CDTI или имат някаква разлика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #813 Отговорено 27 Март, 2013 Колега има ли някакво развитие с колата?? Здравейте, Проблемът с 1.7 нафта. Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #814 Отговорено 28 Март, 2013 (Редактирано) Здравейте, Колата вече е в движение, за моя радост други проблеми нямаше след монтаж на новата турбина / фтора употрепа/ имаше доста части от перката в кулера. Колега има ли някакво развитие с колата?? Здравейте, Проблемът с 1.7 нафта. Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... Редактирано 28 Март, 2013 от skiller 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #815 Отговорено 28 Март, 2013 Здравейте, Колата вече е в движение, за моя радост други проблеми нямаше след монтаж на новата турбина / фтора употрепа/ имаше доста части от перката в кулера. Колега има ли някакво развитие с колата?? Здравейте, Проблемът с 1.7 нафта. Колата ми пак взе да забива в авариен режим като мина 3500 оборота най вече на трета, при връзка с комп. показа, че надува 1.5 бара и прави черта. след оглед се оказа, че задържа геометрията на турбината. Техническото лице ми каза, че трябва да свалим турбината и да почистим геометрията, след 2 часа турбината беше доло отворихме я, наистина имаше проблем задържаше геометрията. Казаха ми да занеса горещата част и геометрията на пясакоструй, така и направих , събрахме всичко обратно всичко се движеше много добре, монтирахме на колата запалих всичко беше перфектно форсираше се на място никакви проблеми, тръгваме на проба 1-ва ,2-ра 3200 ? нещо гръмна гася веднага и... какво да гледам под капака турбината се е разцепила на две...? скъсана ос, капака на студената част го нямаше половина + перката.... Доста си бърз.. от къде я взе тази турбина и колко пари е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #816 Отговорено 30 Март, 2013 Здравейте, колеги. Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valdesto 0 #817 Отговорено 30 Март, 2013 Здравейте, колеги.Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ?аз го имам сьштия проблем чистиха турбото и пак забива но само като е студена((((ходих във турбо сервиз и ми казаха че мембраната на датчика била омекнала и затова се включва чека(((( нов датчик 150лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #818 Отговорено 30 Март, 2013 Здравейте, колеги. Имам Сивик 1,7 CTDI, изчетох доста от темата,тъй като срещам следния проблем, всек път когато настъпя малко по-сериозно,незавсимо дали е студена или загряла,ми светва Chek и съответно ограничава оборотите на 2-3 хил. Виждам че е доста срещан проблем... Какво бихте ме посъвтвали да предприема, доколкото четох нова турбина е супер солено... ? аз го имам сьштия проблем чистиха турбото и пак забива но само като е студена((((ходих във турбо сервиз и ми казаха че мембраната на датчика била омекнала и затова се включва чека(((( нов датчик 150лв valdesto- Мерси за отговора. Ще я закарам и мойта да я видят тая прословута турбита и тия датчици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #819 Отговорено 30 Март, 2013 Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #820 Отговорено 31 Март, 2013 Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави Рейката,тя тропа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #821 Отговорено 31 Март, 2013 Някой има ли следния проблем предницата ми е здрава цялата но хлопа нещо във волана по дупките чувам го ,че е вътре при мен хлопането знам ,че е болния проблем на 7 ма генерация но какво е някой ако си го е оправил или знае. Поздрави Рейката,тя тропа Не е тя пращахме я и я оправиха вътре в купето нещо хлопа от каренцето между подвижната и неподвижната част на горе кам волана ,но незнам какво е а със сигурност не съм първия с този проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Airdale 0 #822 Отговорено 1 Април, 2013 Ето тук съм писал по темата... Здравейте колеги. Имам удоволствието да притежавам 7 ген, 1,7 бензин, 127 кончета, купе. Карам я от 3 години, обаче ми се налага да сменя предните амортисъори. Много ще съм благодарен, ако някой може да ме посъветва от къде мога да си ги купя, не искам да ги поръчвам от САЩ, защото ще ми одерат кожата. И още едно въпросче, предните амортисъори, същите ли са като за 1.7CDTI или имат някаква разлика ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #823 Отговорено 4 Април, 2013 Днес си смених фабричното радио-касетофонче с друга марка ... Ако има желаещи мога да опиша цялата хамалогия по разглабянето на целия преден панел и монтирането Като разходи 28 лева пластмасов панел , 5 лева преходник към евробукса и 180 лева прилично мп3 с флашка касетофонче ... доста по здраво думкане от фабричното и чист звук - безценно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #824 Отговорено 4 Април, 2013 (Редактирано) Колеги бихте ли ми предложели някакви накладки(предни и задни), които са добри за хонда сивик 1,6 2002г. и да не свирят , че моите сега ми пилят душата с това свирене, а са на 15 хил км. Ако. може и ориентировъчни цени да ми кажете. Благодаря ви пердварителноКарам с textar - първите 2-3000 км ми надуха главата, скоро не съм ги чувал да свирят. НО когато се ползват по енергично по планински пътища с по-агресивно шофиране след 10-20 мин. започва симфонията. Ориентировъчна цена - около 100-130лв.П.П. Към колегата с данъка - сърди се на новия кмет, вдигна зверски данъците в Пловдив. Или иска да караме неща на по 20 години с 80 к.с. или не зная.... Иначе не е нормално да ти е такава годишната такса за автомобил. Редактирано 4 Април, 2013 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #825 Отговорено 4 Април, 2013 Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Airdale 0 #826 Отговорено 5 Април, 2013 Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698']Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #827 Отговорено 5 Април, 2013 Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698'] Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Вчера пробвах всичко натисках но никакви цифри не се изписваха само C после O после D после E .. и кво ли не натисках и 10 пъти не можах да го вкарам и сега е блокирано.. като го пусна пише Code Err ..... И ся кво прайм ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maxxx 0 #828 Отговорено 5 Април, 2013 Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично! name='ico_kudreviq' timestamp='1365098420' post='1057341698'] Колеги как се вкарва кода за модела със CD който е, имам го в цифри е ама как се вкарва не мога да загрея и 4-ти път ми дава Err code ... викам да не стане като сим-картата да се блокира Вчера пробвах всичко натисках но никакви цифри не се изписваха само C после O после D после E .. :D/>/> и кво ли не натисках и 10 пъти не можах да го вкарам и сега е блокирано.. като го пусна пише Code Err ..... И ся кво прайм ? Напълно нормално е при въведени 3 4 грешни кода да блокира за известно време след 10 15 мин опитай пак. Кода е 5 цифрен при въвеждането на дисплея на радиото се изписва както си написал CODE , единствения проблем е ако кода не е от твоето радио. Разкодирането на радио вървеше от 10 до 60 лева според радиото. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #829 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) ако примерно кода ти е 24531 - натискаш цифрата едно на дисплея 2 пъти, цифрата 2 четири пъти, цифрата 3 пет пъти, цифрата 4 три пъти и цифрата 5 един път (тези цифри са бутоните за станциите). Редактирано 5 Април, 2013 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #830 Отговорено 8 Април, 2013 Колеги как се разглабя предната врата и предния калник на сивик пет врати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #831 Отговорено 8 Април, 2013 (Редактирано) Колеги как се разглабя предната врата и предния калник на сивик пет врати.Кората на вратата се сваля лесно трябва ти само една кръстачка - триъгълника зад огледалото, половинката на дръжката и останното са малко болтчета самата кора е на стандартни щипки към ламарината след като махнеш болтчетата дърпаш отдолу на самата кора към теб и после самата кора нагоре тя е нахлузена на дупката за прозореца (да не забравиш да дръпнеш буксата на копчетата) ;)/>Не съм сигурен какво имаш предвид под калник, но има едни щипки на пластмасата, като ги махнеш се виждат разни болтове + тези горе предполагам няма заварки, но ще трябва и бронята да отместиш като гледам... виж от първия пост на Жорко книжката има разни инструкции. Редактирано 8 Април, 2013 от Code7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #832 Отговорено 9 Април, 2013 Колега това снощи го разглобих.Сега ме интересува как да прехвърля оборудването от едната врата на другата.Става въпрос за предна врата и най вече как да прехвърля стъклото водачите инсталацията , а бе всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #833 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) откачат се жилата за отварянето от вътрешната дръжка,лостовете за външната.Махаш мотора на стъклото и вадиш механизма за централното,лошото е,че жилото за стъклото много зор излиза от прозореца.Ако успееш да го откачиш без бой ще е добре,после освободи релсите,преди това трябва да се махме огледалото ако е на местото си ,че си спомням ,че имаше някаква далева с него.Ако успееш да извадиш релсите добре,но ако не успееш ги откачи така че прозореца да може да се наклони към вътрешната страна на колата (купето) и би трябвало да излезне.Много игра си е да знаеш :(/>Ако си ме разбрал правилно накрая трябва да ти остане вратата + прозореца + релсите евентуално... успех Редактирано 9 Април, 2013 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jecho 0 #834 Отговорено 11 Април, 2013 Колеги,някой може ли да ме светне къде мога да си видя серийния номер на фаровете,тъй като ми се налага да купя десен фар ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #835 Отговорено 11 Април, 2013 Колеги,някой може ли да ме светне къде мога да си видя серийния номер на фаровете,тъй като ми се налага да купя десен фар ? Ако става въпрос за партномер :Преди фейслифта 33101-S6A-E02 След Фейслифта 33101-S5T-G62 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #836 Отговорено 13 Април, 2013 Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #837 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих. http://www.hondacivi...th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодове Редактирано 15 Април, 2013 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #838 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих. http://www.hondacivicforum.co.uk/32-7th-gen/18500-7th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодове Редактирано 15 Април, 2013 от jiktakof Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #839 Отговорено 16 Април, 2013 Колеги, къде е записан кода на цвета на боята? Търсих от вътрешната страна на капачката на резервоара, но не намерих. http://www.hondacivi...th-gen-faq.html виж тука са написани цветовете по кодовеМерси колега! Намерихме го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #840 Отговорено 17 Април, 2013 Въпрос с повишена трудност:blink:/>,отностно контролните лампи по таблото:----възможно ли е да се свърже ,чрез мост или както и да е , лампата на на "limp mode"/двигателчето/ с някоя друга,примерно ABS или CHECK ENGINE,знаем ,че са диоди и ще е трудно,ако някой има идеи да подсказва,просто питам ,като вариант!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове